050-7881995

החלטות עסקיות בתנאיי אי-וודאות

ידוע שטייקונים, פוליטיקאים וסלבס מתייעצים עם אסטרולוגים גם כשהם מצניעים זאת. לא סתם! כולנו, אך בעיקר אנשי עסקים וניהול, פועלים בתנאיי אי-וודאות רבים. האסטרולוגיה נותנת לנו כלים לקבל החלטות, שופכת עוד שכבת מידע, ועושה סדר במצב ומכניסה לפרופורציות הנכונות. המלצה מאיש כזה, תמצאו בתחתית העמוד.
ניתן לערוך מפה לעסק, ולדעת מהן החולשות שלו, איזה חוזקות לפתח, איך לפתח, מה לשנות. ניתן לגלות מה עתידו של העסק. האם כדאי לצמצם הוצאות או דווקא להגדיל השקעה וכדומה.
מפת התאמה לשותף עסקי תגלה איך כדאי לפעול מולו או אם כדאי להיפרד ממנו. ניתן לגלות האם אפשר לסמוך על עובד, ואת מי כדאי לקבל לעבודה. במקרים אלו תבוצע מפה אישית חלקית (אין צורך במלאה).
בהתחבטויות בין שתי אופציות עסקיות ניתן להכריע באמצעות מפת שאלה. תתקבל תשובה ספציפית שתחשוף מה יקרה בכל אחת מהאופציות.
קיבלתי הצעה עסקית חדשה. כדאי? מתחרה יצא עם מוצר חדש, יצליח? ראיתי מקום חדש, לשכור? כל התרחשות כזאת היא רגע מכונן אליו ניתן להציב מפת אירוע ולדעת עתידו וכדאיותו.

אנשי עסקים ממליצים

תוכלו להתרשם מהמלצה שכתב לי מר עודד נפחי, סמנכ"ל חברת הירו-מדיה, חברת היי-טק מתחום אופטימיזציה ופתרונות וידאו ברשת, שפעילותה במאות מיליוני דולרים חצתה את כל היבשות.

23/7/17  

מאת: עודד נפחי

בשנת 2014 הייתי בעיצומו של תהליך עסקי גדול. פניתי לעמי כדי לשמוע מה הוא יאמר על הצפוי לחברה.
רק להבהרה – אני אדם שלא מתעניין באסטרולוגיה (או כל דבר לא מדעי אחר לצורך העניין) ואפילו אני לא יודע איזה מזל הילדים שלי או אשתי…
חוות-הדעת של עמי הפתיעה אותי. ראשית, בגלל שמצאתי שם ניתוח עמוק ורציני על אופי והתנהלות החברה. שנית, בגלל שעמי ציין דברים על עבר החברה שלא היה לו שום דרך לדעת לגביהם. ושלישית, ניתוח הצפוי לא היה טריוויאלי, וכלל צפי להתפתחויות שלא חיכינו להן. כיום, כמעט שלוש שנים אחרי אותו ניתוח, אני יכול לומר שאכן הדברים התממשו כפי שנצפו, בדיוק מפחיד.
אומנם לא הפכתי למאמין באסטרולוגיה אבל אני בהחלט ממליץ לאדם/יזם/איש עסקים שנמצא בנקודה מכרעת, להיוועץ גם בעמי. אולי זה אסטרולוגיה ואולי זה אינטליגנציה רגשית מאד גבוהה (או כל דבר אחר) – זה ממש לא משנה… עמי בהחלט מייצג עוד זווית חשיבה שאני ממליץ להשתמש בו בארגז הכלים שלנו.
עמי מתאר היטב את ההווה, מזוית חדשה, ושופך אור חשוב על ההתפתחויות העתידיות.

יש לי ניסיון רב עם אנשי עסקים, צרו קשר או התקשרו 050-7881995, ואתאים פתרון לכל מצב עסקי.

לחצו לקריאת המלצות נוספות

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל