050-7881995

העולם ב-2022 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 1.1.2022

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

כך יראה העולם ב-2022…

ברוכים הבאים לשנה האחרונה של מגפת הקורונה! כלומר זו לא מחלה שיוצאת מהספר, אבל היא כבר לא תהיה מגפה. מאז 2019, עוד בטרם פרצה, אני מלווה אתכם בעקביות לאורך המגפה שנראה שלא נגמרת. ובכן, ב-2022 היא תיגמר! את כל מה שנרשם, ומה שעוד יירשם, תוכלו למצוא מרוכז באולפן הקורונה (לחצו לכניסה). כשנגיע לנקודות חשובות, כמובן שאפרט יותר (ואצרף מאמרים באולפן הקורונה), אך כאן בתחזית השנתית אשרטט קווים כלליים.

יתכן גל משמעותי אך קצר באביב. בכל מקרה האביב יכול לנפח בועות ומצבים מסוגים שונים, והתפשטות של קורונה היא רק אחת האפשרויות. ואפשרות לעוד גיחה ארוכה קצת יותר, אך פחות חזקה, תהיה בחורף הבא (ושוב לא בהכרח). בסה"כ בראייה ממעל זו שנה בה הקורונה כבר הרבה פחות דומיננטית, וגם אם היא עוד קיימת (ברמה כזו או אחרת), הנטייה לחזור לחיים נורמליים. העולם מבקש להתקדם מהמגפה, ונראה שיהיו את הכלים לעשות זאת. בין היתר בזכות התקדמות מדעית ו/או טיפול טוב יותר במגפה (גם בעולם השלישי). בשורה התחתונה הקורונה מפסיקה להיות האישיו, וב-2023 היא כבר מאחורינו.

 

תחזית לפי תאריך לידה
לחצ/י לקריאה


 

צריך לומר שאנחנו נכנסים לשנה הזו לא טוב. גל האומיקרון בשיאו, וינואר לא יפנק אותנו. בעיקר אמצע החודש אינו נוח, וזה יכול להיות מסיבות שונות. אבל ככל הנראה הוא ילווה גם בתחלואה גבוהה (וזו גם השפעת). כמות החולים תגרור שיבושים במקומות העבודה, ונראה זאת בעיקר בשליש האמצעי של החודש. כך או כך, זהו זמן עצבני שיוצר תקריות ושיבושים. זמן שלא הולך ולא מצליח בו, וזמן שמייצר חדשות עולמיות. היזהרו גם מתקיפות סייבר. ברמה האישית נראה הרבה חוסר הבנה בינאישי בזמן זה, ובמקרים הרעים הוא יגרור פיצוצים ועד פרידות של בני-זוג, התפטרויות או פיטורין מעבודה, וכן הלאה.

לקראת סוף החודש ועד אמצע פברואר הראש עובד לעומק. הניסיון הוא לעבד את המידע הרב שהיה, ולפעמים אלו פשוט מחשבות טורדניות. לפעמים זה פיצוח והבנה עמוקה. ברמה הגלובלית זה זמן תגליות ומחקר. אולי זמן שיקדם פתרונות אפידמיולוגים ואחרים לקורונה. זמן למחקר מדעי מכל סוג, לצד חקירות משטרתיות ועיתונאיות וכדומה. פתאום מבינים מה שקודם לא, וזה כי ממש חופרים לעומק (ולפעמים מישהו חופר לנו). זו חשיבה מחדש, וזה מתחיל תקופה של הנעה קדימה. לכן מפברואר ולאורך האביב, הכל זז קדימה. כל מה שנתקע -מתחדש.

 

הזמינו אותי להרצאה בעסק
יומולדת או מסיבת רווקות


 

גם בחיינו אישית החל מה-4 בפברואר והלאה מומלץ לפתוח בהתחלות חדשות. אם אתם צריכים לשפץ את הבית, לחפש עבודה או בן-זוג, להתחיל פרויקט, לפתוח עסק, לעבור הליך רפואי, או לטפל באיזה עניין, מומלץ להמתין עתה ולכוון לתקופה זו. מי שממש רוצה לוודא הצלחה, כשזה עניין חשוב, מומלץ לכוון לתאריך ושעה מדויקים לביצוע (לחצו לקריאה על כך).

החלום ושברו

חלק מההנעה קדימה, זה לוותר על התוכניות, הדפוסים והנכסים הישנים. באביב העולם מתחיל להתפקס מה נכון והגיוני. ברמה האישית זה לוותר על חלומות מוגזמים, או אשליות שטיפחנו. ברמה העולמית מבינים שצריך לטפל בבועות שיצרנו. העולם מתחיל להבין שהתעללנו מדי בכדור עליו אנחנו יושבים, וצריך לטפל בהתחממות הגלובלית. הרקע הוא ריבוי צרות, אסונות טבע ונזקי אקלים. מבחינה זו צריך לשים לב במיוחד לליקוי הלבנה ב-16 במאי. התקופה סביבו עלולה להגביר בעיות בתחום זה, ומגבלות בכלל. באפריל עלולים להיות נזקים הקשורים במים (כמו הצפות). גם בועות אחרות עלולות להתפוצץ, כמו בורסה, אמונות, וכל מה שרק חשבנו שריאלי או יציב. זה זמן שמבטא הרחבה והתפשטות, ולכן דברים עלולים לצאת קצת משליטה.

 

מתנה מקורית
ליומולדת, לידה, ובכלל
מפה אסטרולוגית


 

האביב עלול ליצור מחסור חומרי בעולם. זה יכול להיות מחסור במוצרים, בחקלאות, בתרופות, וכן הלאה. בין היתר על רקע פגעי הטבע שהרעו את המצב. סיבות נוספות הן פשיטות-רגל של חברות עסקיות (בעיקר סביב אפריל-מאי). זו הפגיעה שסוחבים מהקורונה, אבל לא רק. צרות שונות משבשות את הכלכלה העולמית. אבל אל תחשבו במושגים קטסטרופליים. ויש גם טוב שצומח מזה. העולם לא יושב בשקט, והוא מבין את הבעיה, ומחליט לקחת ברצינות את הטיפול בה.

2022 תניע קדימה גם את הנכונות והצורך בהתמודדות עם משבר האקלים ומשברים בכלל. זה קורה לאורך כל השנה, אבל שימו-לב לימים סביב סוף מאי שדוחפים מאד קדימה. גם ברמה האישית אנשים יגלו אנרגיה מתוך גישת "אין ייאוש בעולם כלל", כלומר הכיוון הוא התמודדות. לכן מסביבות סוף מאי ועד אמצע יוני מחשבים מסלול מחדש, ועושים זאת בצורה עמוקה ורצינית. העולם פועל להבין ולתקן, ולוקח אחריות על הכדור, על הכלכלה, על הבריאות, וכן הלאה. שוב אלו ימים טובים למחקר או חקירות. לאורך האביב נראה גם הרבה יוזמות עצמאיות של אנשים פרטיים וגופים פיננסיים. 2022 מביאה קדמה או מתכננת אותה. הקדמה תתפוס תאוצה משמעותית ב-2023/24.

 

המפה האישית
ש ל י


 

מכאן נראה בין יוני לאוקטובר גישה חכמה ומקדמת בעולם. זה מחקר בשילוב מעוף. זה חזון עם עוצמה נטועה. זו גישה אמפטית לצדדים המוחלשים של העולם, והצורך לטפל בהם כדי לטפל בעצמנו. כללית יש בשנה הזו אלמנט חזק של שינוי, והוא מתוך הצורך לנוע קדימה. בבניית החדש יש ויתור על הישן. אבל יהיו מקרים שזה רמיסת הישן, ונחוש במתח בין הקיים לחדש סביב ספטמבר-אוקטובר. זו תקופה של שבירות מסגרות ומבני שלטון או ממסד ותיקים. תקופה של ריבוי הפגנות, שבסופה שוב יתכנו שינויים. שימו לב לנעשה בגרמניה בסיומה של התקופה הזו, אך על כך בחלק הבא המפרט לפי מדינות.

אומץ מבורך או מסוכן

ב-25 באוקטובר יש לנו ליקוי חמה שעשוי להשפיע על התחום הכלכלי. זהו זמן שמגלם בתוכו המון חלומות ואופטימיות, ולפעמים זה לא יהיה מספיק מבוסס. זה זמן שנותן אומץ, ולכן גם יעורר מלחמות ואגרסיות של מי שמעז לצאת לקרב (צבאי, כלכלי, פוליטי, וכן הלאה). זה זמן שמחזק אמונה, ויש מקרים שמדובר באידיאולוגיה מסוכנת. מכאן שמסוף אוקטובר ולאורך החורף (עם פוטנציאל גבוה במיוחד בנובמבר), יש גישה מלחמתית לא יציבה בעולם. יתכן שזה גם הכדור שלנו שאגרסיבי איתנו, וגורם פגעי טבע. ברמה האישית זה זמן שמוציא מילים אגרסיביות מאיתנו. זמן בלי פחד, וכשאין פחד נעים קדימה, אבל גם עושים שטויות. ברמה הגלובלית זה פחות שליטה וסדר.

אבל הדרמה האמתית מתרחשת במפות המנהיגים והמעצמות הגדולות. אתרכז בארבע החשובות:

 

בצומת דרכים?
אסטרולוגיה הוררית


 

ארצות-הברית:

תתחיל ותסיים את השנה בצורה שלילית דרמטית. וגם באמצע לא טוב לאורך כל הדרך. ארה"ב סובלת כבר שנים מהיבטי כוכבים מרעים, והיא בתהליך ארוך של ירידה מגדולתה. זה הקרע הפוליטי שהביא את הפריצה לקונגרס, כשרבים איבדו אמון במערכת. זהו תהליך עולמי של אובדן אמון בשלטון והממסד של העולם המערבי הדמוקרטי, והוא על רקע הקורונה, ובאמצעות דחיפת פייק-ניוז ברשתות החברתיות. רוסיה שזיהתה את הפוטנציאל לזרוע מסרים שליליים מזויפים, התערבה בבחירות האמריקאיות באופן שיצר כאוס שלא ניתן לאיחוי. מדי פעם אנחנו שומעים על עוד אירוע ירי, או הפגנה אלימה שיוצאת משליטה. הצליחו לשכנע רבים שהשלטון נגדם, כחלק מתוכנית-על לזעזע את הדמוקרטיות בעולם. אבל זה גם מזג-האוויר ואסונות הטבע שלא נראו כדוגמתם באמריקה. סערות, שריפות והצפות בקנה מידה ובתכיפות מטורפות. אבל ההמונים שאיבדו אמון במערכת, גם לא מאמינים בהתחממות הגלובלית.

במהלך 2022 הכיוון הזה משתנה. כלומר דעת הקהל תשתנה (חלקית), והממשל (בעיקר) יפעל מחד באופן נחוש מול משבר האקלים, ומאידך תוך שיתוף-פעולה עם כל העולם במאבק. אנחנו מתחילים את השנה בחורף לא טוב. ינואר יהיה חודש קשה באמריקה. פוליטית הקיטוב נמשך, אך במאבק מול המשברים נראה התגייסות במהלך השנה. הרקע הוא הרבה בעיות, כי שינויים לא קורים כשטוב ונוח. זו שנה שתעצים את אסונות הטבע, וכבר מראשיתה. זה יוצר מחסור ושיבושים ברמה מסוימת, ולכן משפיע גם על הכלכלה.

הרבעון הראשון קשה באמריקה, וזה גם ביחסי החוץ. ג'ו ביידן מנסה לדבר דיפלומטיה. היא תצליח רק חלקית, כשידה של ארה"ב על התחתונה. לכן אין לצפות להסכם גרעין טוב מול אירן, אם בכלל יעלה בידו להשיג הסכם כלשהו. גם אין הצלחה מול רוסיה וסין. אבל זה לא שמדינות אלה משיגות הצלחה מבחינתן. זה מייצר הפסדים מכל הצדדים. בכל-זאת בנושא משבר האקלים יש יותר שיתופי-פעולה על רקע התגייסות עולמית. אחרי הצרות של החורף, חולשתה של אמריקה תבלוט באביב. התקופה בין חג הפסחא ליום העצמאות (4 ביולי) קשה גם אצל ג'ו ביידן, הוא סובל מחוסר הצלחה פוליטי, וזהו הזמן הקשה ביותר לממשלו. יתכן שזה שלב שהוא סובל גם מאיזה עניין בריאותי, אבל מדובר באיש חזק.

בתום אביב קשה שמבליט את כל מה שלא בסדר, הימים לפני חגיגות ה-4 ביולי קשים ומסוכנים בארה"ב. יתכנו אירועים דרמטיים, או אווירה אלימה. זהו יום עצמאות תחת לחץ ובאווירה קשה. לאחריו ועד סוף השנה, גם ג'ו ביידן מאבד קצת אמונה ותקווה.

מהסתיו זו ארה"ב חלשה יותר מול העולם באופן ניכר. צריך לשים לב למחצית הראשונה של אוקטובר, אך בעיקר למחצית השנייה של נובמבר. גם הכלכלה שלה, שהיא הסיבה לכוחה העולמי, נמצאת במשבר. הדרמה מגיעה לשיאה סביב ינואר 2023, ואולי כבר בסוף 2022.

ארצות הברית תעבור שינוי מאד גדול בעקבות הדברים האלו. ראשית היא יורדת מגדולתה בתהליך ארוך שנים, ושנית היא תשנה את פנייה ואופייה הפנימי. התהליך הזה שכבר החל, יארך שנתיים נוספות.

 

ללמוד אסטרולוגיה
לחצ/י לפרטים


 

רוסיה:

רוסיה מדינה ותיקה שעברה הרבה גלגולים, וקשה מאד לקבוע מה המפה הנכונה עבורה. אבל אומרים שרוסיה זה פוטין, ולפוטין יש דווקא מפה. אנחנו קצת נהנים לפאר אותו, אבל ולדימיר פוטין נמצא בשנים קשות ולא מצליחות. הצרות שרואים בהורוסקופ שלו יכולות להיות הצרות של רוסיה כמדינה, או צרות אישיות שלו, ובמעמדו כמנהיג רוסיה (קשה להפריד). פוטין נכנס ל-2022 תחת חולשה גדולה. אנחנו פחות חשופים למה שנעשה בתוך רוסיה, וארגון זכויות האדם הוותיק במדינה הוצא מחוץ לחוק. גם מנהיג האופוזיציה הורעל ונכלא. הנתונים הרשמיים מספרים על מעל 300,000 מקרי מוות מקורונה במדינה נכון לסוף 2021, אך יתכן כי בפועל המספר גבוה בהרבה. גם אם הנתונים נכונים, פר נפש זהו מספר דומה לארה"ב, שם הנתונים אמיתיים. פוטין לא מצליח לטפל בקורונה, ולא זוכה לאמון העם שמסרב להתחסן בחיסון הרוסי. יתכן שחיצונית הוא מפגין כוח, והוא עושה שרירים לאוקראינה למשל. אבל הוא אינו מצליח, ועושה שגיאות שיחזרו לפתחו. פוטין אינו רואה נכון את התמונה בשנה זו כולה, ועל-כן בחירותיו והחלטותיו אינן טובות.

באביב מבליח אלמנט של ראייה טובה יותר של המציאות, אבל יתכן שזה על רקע בעיות שנעשות ברורות מדי, והמציאות נגלית לו באיחור. באביב פוטין מחליט להראות יותר כוח ולהיאבק. זה יכול להיות גם עניין אישי, כמו מאבק בריאותי שהוא מתמודד איתו (שוב, קשה להפריד ולקבוע בין האישי ללאומי). זה יכול להיות מאבק פוליטי, או מול גורמי חוץ. אבל באביב פוטין נחוש בדרכו (הטועה), ולא יוותר. ראייתו מעט מציאותית יותר באביב, אך הוא ממשיך בשגיאות לאורך כל השנה. זו שנה שמסמנת עבורו אובדן כוח ושליטה, והתהליך יימשך ביתר-שאת ב-2023.

סין:

זוהי המעצמה העולה, והיא שולטת בעולם הכלכלי והצבאי במידה רבה. נדמה כי נצטרך להתרגל למעצמה לא דמוקרטית ששולטת בעולם, ואין לה סנטימנטים. למעשה אלו אנחנו שהמלכנו אותה בזכות הכסף הרב שאנו מזרימים אליה. כמו שביל קלינטון אמר פעם: It's the economy, stupid.

נשיא סין ינהל ביד רמה את ענייני המדינה, כשהוא פועל עם המון היגיון קר ומחושב. ראינו איך הוא מכניס לסגר את ההמונים, ושם סגר זה סגר. אפילו לסופר מותר רק לאחד מבני הבית לצאת, וגם זה אחת ל-3 ימים. בכל-זאת, מסיבה זו או אחרת, היציבות מעט מתערערת באביב. נשיא סין יגלה שיש לו בעיות, והוא יותר חלש ממה שנדמה היה לו. הוא עדיין פועל בהיגיון ומעשיות, ומחליט בצורה רציונאלית מאד, אבל הוא יגלה שלא הכל בשליטה שלו. יתכן שאלו מתחים פנימיים, יתכן בעיות אובייקטיביות, ענייני כלכלה עולמית או אקלים, מדניות חוץ וכדומה. החל מהסתיו האווירה בסין נמוכה מאד, וינואר 2023 יביא שוב חוסר יציבות משמעותי. אלו תהליכים עמוקים, והם יובילו לשינוי עמוק ב-2024.

גרמניה:

ב-8 בנובמבר יתרחש ליקוי לבנה, והוא ישפיע מאד על גרמניה. שימו לב ליום שאחרי הליקוי (9.11), אך ליקוי מסמל את כל התקופה. קחו את אוקטובר-נובמבר כאפשריים למגה-דרמות ואירועים קיצוניים. בסיכוי גבוה, הבעיות יכולות להיות על רקע פוליטי-גזעני, כשהניו-נאצים מתחזקים שם. גרמניה נעשית פחות בטוחה לזרים. אך יתכן שהבעיות הן על רקע משבר האקלים או כלכלי.

בסוף 2022 אתם תקראו שוב את התחזית הזאת, שתישאר כאן כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נתפשר על 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. נאחל שרק הטוב יקרה לעולם. 

ישראל:

תחזית שנתית מלאה תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו FOLLOW / עוקב לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך Follow / עוקב לא מספיק כדי שפרסומים מהעמוד יקפצו לכם לפיד. כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"מועדפים". איך?

מטלפון נייד: בעמוד הפייסבוק שלי (כלומר כשאתם על הפרופיל שלי) בצד שמאל (או ימין בגרסה אנגלית) יופיע לכם "..." (3 נקודות). לחצו עליו, ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן). כאן תוכלו לשנות הגדרות. באפשרות הראשונה "ניוז פיד" נבחר עבורכם "ברירת מחדל". שנו וסמנו "מועדפים". בנוסף מי שרוצה, יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

ממחשב:  חפשו את כפתור ה-"..." (3 נקודות) כשאתם בעמוד שלי. לחצו עליו, ובחרו "הגדרות עוקב/ת" או "Follow setting" (בגרסה אנגלית), ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"מועדפים". מי שרוצה, באותו מקום יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

עמי גוטמן – אסטרולוג

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל