050-7881995

העולם ב-2023 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 30.12.2022

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

2023 כאן כדי להתקדם מ-2022. כלומר כל מה שהיה תקוע בשנה שחלפה, עשוי לנוע קדימה ב-2023. בין אם התהליכים טובים או רעים, רצויים או שאינם, הדברים לא עומדים במקום. ב-2022 רבים נתקעו במקום, דשדשו בחוסר יכולת לפרוץ הלאה, או סחבו בעיות אקוטיות שלקחו אחורה. בין אם זה העסק, מערכת היחסים, עניין משפחתי, כלכלי, היתקעות במקום עבודה או עזיבתו בלי יכולת ממש להתקדם בכיוון רצוי, לא הייתה זרימה.

זה באישי וזה בגלובלי. העולם נמצא במשבר כלכלי, והבנקים המרכזיים לא ממש יודעים איך להתגבר על האינפלציה. באירופה מלחמה שנמשכה כמעט כל השנה (2022), והצדדים לא ממש יודעים כיצד לסיים אותה. הכל תקוע ואין פתרונות. זה גם משברי האנרגיה והאקלים, כשאין ממש תוכניות ברורות כיצד להתגבר על כך. גם כשיש תוכניות, העולם לא משתף פעולה יחדיו. כל מדינה תקועה בעניינים שלה. ישראל תקועה במשבר פוליטי, ואפילו שיש הכרעה סוף-סוף בבחירות, זה נראה מסובך. אבל על כך קראו בתחזית השנתית שיוחדה למדינת ישראל.

עוד בסיום 2022 ארה"ב תקועה גם מול אירן והסכם הגרעין שלא נחתם, כשהשלטון שם תקוע ולא יודע איך לסיים את מחאת החיג'אב. מדינות רבות (כמו לבנון, טורקיה, ועוד) תקועות במשבר כלכלי עצום. סין תקועה עם הקורונה, משבר כלכלי שבסוף הוא גם בריאותי עקב מדיניות "אפס הדבקה" כושלת. ברזיל במשבר פוליטי על סף מלחמת אחים, וכן הלאה. אתייחס בהמשך למדינות מפתח חשובות (קראו במיוחד תחת הכותרת "ארה"ב", שמתחזקת שוב על-חשבון מעצמות אחרות). אך נספר עתה על 2023 בכלליות, ונאמר שדברים בה זזים קדימה לטוב ולרע, אבל זזים. נחלק את השנה לפי תקופות בה, אז מה צפוי לנו?

כך יראה העולם ב-2023…

 

ב-13 בינואר מארס (מאדים) מסיים את נסיגתו, ב-19 בינואר מרקורי (חמה) מסיים את נסיגתו, וב-23 בינואר אורנוס (אורון) מסיים את נסיגתו. בכך הם מצטרפים לכוכבים אחרים שסיימו נסיגה בחודשים האחרונים, ונוצר מצב לא מאד שכיח בו אין אף כוכב בנסיגה. מזמן זה הכל תופס קצב, ודברים מוכרעים לכאן או לכאן. מזמן זה יצוצו הרבה התחלות חדשות. אחד מוצא סוף-סוף אהבה טובה, ואחר משלים תהליך של גירושין. אחד מקדם עסק או קריירה, ואחר מגיע להכרעה של פשיטת-רגל או עזיבת עבודה. גם בעולם הגלובלי תהליכים ינועו לכאן או לכאן. נסיגה ראשונה של כוכב כלשהו תחל רק ב-21 באפריל, אך גם אז לא נראה ריבוי נסיגות כפי שליוו אותנו עד ינואר השנה. לכן זו שנה שלמה של ריצה קדימה, נצלו במיוחד את שלושת החודשים בהם אין אף נסיגה.

ולא סתם ריצה קדימה, מרץ יהיה חודש של שחרור עד איבוד שליטה. זה יכול להיות גם טבע ש"משתחרר" ואנחנו קצת מאבדים עליו שליטה. נושאי אקלים, חקלאות, מזג-אוויר, זיהום מול אנרגיות ירוקות, יעסיקו את העולם כל השנה. מרץ מביא את היכולת לחדש דברים, ונראה בו גם מרידה בָסֶדֶר הישן. אין מתינות או זהירות, אבל כן יש יכולת לראות באופן רחב וגם פרטני. לכן אלו פרספקטיבות טובות, ויש רצון ערכי ורעיוני מתקדם. אפשר להתחיל לייצר פתרונות.

 

תחזית לפי תאריך לידה
לחצ/י לקריאה


 

אביב

ב-20 באפריל יתרחש ליקוי חמה (שמש) שמבשר בעיקר סיומים והתחלות בכל התקופה סביבו. בעיקר לאחריו נראה יותר ויותר פשיטות רגל, לצד ענקים כלכליים חדשים שתופסים מקום. נראה פשיטות-רגל מסוגים שונים, של אידיאולוגיה, מבני שלטון, מערכות יחסים (בחיים הפרטיים), אך בוודאי כלכלית של חברות ויחידים. יתכן שדווקא זמן זה מתחיל תקופה של התגברות האינפלציה, למרות הציפיות להפחתה עקב העלאות ריבית. יתכן שזמן זה גורר עוד ועוד העלאות ריביות. כך או כך, זה זמן של אי-יציבות פיננסית, אבל זה הולך לשני הכיוונים. מי שישרוד ואף יפרח, יהיה זה שמתאים את עצמו לקדמה והחדשנות. זו שנה (ובעיקר האביב-קיץ) של התקדמות וגילויים מדעיים, טכנולוגיים, בתחום הרפואה, בתחום החלל וההמצאות בכלל. שנה זו תטיב עם כל האלון מאסק-ים למיניהם (ובוודאי גם איתו ספציפית), ותפגע אנושות בכל מי שפועל בדרכי העבר הנושנות. זו שנה שהיא צוהר לקראת שנים רבות של קדמה ותגליות, וכן רפורמות חברתיות. זו שנת מפנה שמתחילה קבורה של העולם הישן, ומביאה את הבשורה של העתיד הטכנולוגי-מדעי המתקדם.

סביב הליקוי ואחריו, זה זמן של שפע, דברים עולים על גדותיהם, אבל גם אלו השליליים. כך למשל יתכנו יותר מחלות וזיהומים, אובדן כספים ונכסים, אובדן חיי אדם במלחמות טרור או סיבות אחרות, וקיים גם אלמנט של פשע. סביב זמן זה ומהלך חודש מאי, האנרגיה קיצונית יותר, ויתכנו אירועים גדולים שמשנים מהבסיס את התמונה. זה יכול לפגוש רבים ברמה האישית (כמו אובדן מקום עבודה), אך יתכנו אירועים גלובליים שמשפיעים על מאסות של אנשים (פשיטות רגל ופיטורים המוניים למשל). צריך לשים לב במיוחד לתקופה של כחודש לאחר הליקוי (סביב ה-21 במאי).

 

הזמינו אותי להרצאה בעסק
יומולדת או מסיבת רווקות


 

קיץ

יוני יהיה חודש של התארגנות מחדש (הרצון להחזיר איזון). ובקיץ לאחריו (בין יולי לספטמבר) יש גישה חכמה ומחוכמת יותר, שמאפשרת מציאת פתרונות נעלים. נראה את הפוליטיקה העולמית יותר פעילה, ועידות והסכמים. זה שילוב של חזון עם מחקר רציני, זה מעוף שמגיע ממקום עמוק בעל בסיס (או דמיון מבוסס), זה עולם חכם יותר. הרקע הוא היחלשות המוסדות הוותיקים והמוכרים, אלו של השלטון הישן, הכלכלה, החברה, ושיטות ניהול העולם באופן המוכר. זה קצת מהפכני החל מהאביב, וככל הנראה נראה מהפכות בכל מיני שטחים. למשל מחירי הדיור שעלו ב-2022 וכל השנים שקדמו, עשויים לעבור מהפכה ולשנות כיוון באופן בולט. במקביל יתחילו לחשוב בצורה חדשה על נושא המגורים ופתרונות מגורים או מימונם.

בתוך כך, במהלך יולי והשבוע הראשון של אוגוסט יש התמקדות בנושאי פרט. אלו השפעות התהליכים הגלובליים על היחיד, ואלו עניינים אישיים שלנו בחיים. מערכות יחסים ונושאים גשמיים תופסים את מוקד תשומת-הלב. יולי מתחיל קשוח או מהיר, ומכאן ההתמודדות הופכת רגשית יותר. ברמה האישית יהיו רבים שעוברים שינויים גדולים, והכל ברף הגבוה. יש המתאהבים מאד, יש הנפרדים, יש המתפנקים מאד, וזמן זה יתאים מאד לטיולים ונהנתנות, אם כי הנטייה קצת להגזים, או שדברים יוצאים משליטה. שימו-לב למצב הכספי, כי הגישה פחות הגיונית בגלל הרגש הגבוה. ברמה העולמית השיח הוא על איך מהלכים כלליים משפיעים על הפרט. למשל העלאת מיסים או שינוי ריבית, התמודדות עם משבר גלובלי, כמו משבר אנרגיה, בצורה של חוקים והשפעות אחרות על היחיד. הנסיבות יכולות להיות שונות, המציאות עולה על כל דמיון. אבל זה עקב מצב שפוגע ביחיד שנאלץ להתמודד.

לא תמיד זה מוביל להתנהגות אחראית של היחיד, שקצת מואס בלחצים. מאמצע אוגוסט ועד אחרי ראש השנה העברי יש נטייה משוחררת יותר. יש לכך ביטויים רבים. למשל יתכן ונראה מחאות חברתיות יותר דרמטיות או חסרות שליטה. ברמה האישית לפעמים זה לוותר על קשר זוגי, בעיקר כזה שלא מזמן התחיל. הצורך הוא בחופש מכל סוג, וזה מתאים לפאן, לטיול, וקצת החיים הטובים. אבל היזהרו מהגזמות מכל סוג, ומבזבזנות בפרט. אולי אנחנו זוכים לאיזו התרת רסן בדמות מדיניות ממשלות שמקלה על התקופה הכלכלית הקשה. צריך לומר שזו התמודדות עם המשבר הכלכלי שהתהווה שנים ארוכות, ולא עניין שנולד ב-2023. דווקא 2023 פועלת נכון ליציאה מהמשבר, בעיקר במחצית השנייה של השנה. אבל סוחבים את תוצאות העבר, שדווקא עכשיו מתבטאות מאד. זו שנה עם סימני סטגפלציה במקומות רבים, שהיא שילוב של אינפלציה ומיתון, וקשה לשמור על רמת החיים הקודמת. השנה תתחיל רע כלכלית, ויתכן שנראה זאת בבורסה וכדומה, אך באביב נראות תוצאות שליליות ברורות במישורים הרחבים (ולא בהכרח עם קשר לבורסה, שהיא הרבה פעמים מונעת מתקוות עתיד, ולא מצב נוכחי).

.

 

מתנה מקורית
ליומולדת, לידה, ובכלל
מפה אסטרולוגית


 

רוסיה והמלחמה באוקראינה

בימיה הראשונים של המלחמה כתבתי לכם שהיא תהיה מאד ארוכה, ושבניגוד לציפיות, רוסיה לא ממש מנצחת בה. כיניתי זאת "בוץ אוקראיני", והסברתי שרוסיה מגיעה להישגים צבאיים מסוימים, אבל זה נגד האינטרס הרוסי הכללי. גם בגלל המחיר הגבוה בחיי אדם וכסף, וגם כי זהו ניצחון שהוא הפסד. אין תוחלת בכיבוש שטח שתושביו לא רוצים אותך בו, וכשהקמת את כל העולם נגדך. המחיר של הסנקציות, מחיר עלות החזקת הצבא, והמחיר הפוליטי גבוהים מאד. רוסיה שלטה באירופה בזכות הגז שלה, אבל אירופה מתחילה ללמוד להסתדר לבד. מעמדה העולמי של רוסיה נחלש מאד, כולל במזרח התיכון. כך גם מעמדו של פוטין בהיחלשות גדולה, ועד כדי כך שמסכן אותו. זה יכול להיות פוליטי וזה יכול להיות בריאותי, ולא אתפלא אם זה גם וגם. פוטין עושה המון טעויות עתה, ובסוף כולם ייראו אותן (גם אצלו בבית, לא רק בעולם). לכן פוטין מתקרב לסוף דרכו.

אבל זה לא שמנגד נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מלקק דבש. זו מלחמה של מפסידים בלבד. זלנסקי מלחמתי והתקפי, ואינו ממהר לפשרות. בסופו של דבר אלו ידרשו, כי אוקראינה הולכת ונחרבת. אבל זלנסקי אינו איש פשרות וויתורים, והוא מוכן לקרב. ככל שפוטין יתקשה בשדה הקרב, כך הוא יגביר לחץ על התשתיות האזרחיות, ועל אירופה והמערב כולו בדרכים כלכליות ועקיפות. הוא משתמש בגרעין כאיום, ויפעיל לחץ על שותפיו של זלנסקי להתגמש ולהגמיש אותו. אוקראינה לא תוכל להחזיר לעצמה את כל השטחים שנכבשו ממנה, ובסופו של דבר יגיע שלב של הפסקת-אש כשרוסיה נמצאת במחוזות המזרחיים של אוקראינה. לפני-כן תעבור עוד תקופה קשה מאד של לחימה, סבל ומחסור. בעיקר החורף קשה מנשוא. גם לאחר-מכן אין שיקום ממשי לאוקראינה, ולפניה שנים קשות מאד (גם לאחר שתסתיים הלחימה הפעילה, כשרוסיה לא ממש עזבה).

 

המפה האישית
ש ל י


 

אירן

אויבתנו הגדולה ביותר מגיעה מ-2022 בה מתרחשת אצלה המחאה העממית הארוכה והגדולה ביותר מאז המהפכה האסלאמית: מחאת החיג'אב. אבל בתחילת 2023 המחאה הזו הולכת ונחלשת, אם כי המתח בעם בוודאי ממשיך. לכן לא מן הנמנע שהיא תתחדש, כשהסיכויים לכך, אם לדבר בסימבוליקה, הם אחרי פורים. העם הפרסי מבקש להשתחרר מהמן הרשע. או אם תרצו בפסח האירנים רוצים לצאת מעבדות לחירות. ב-20 באפריל מתרחש ליקוי חמה (שמש) בנקודה קריטית לאירן. קשה לקבוע שזה קשור למחאת החיג'אב, שכן היא תירגע כבר בקרוב, ולא בהכרח תתחדש בעוצמה. אולי כן, אבל בהחלט יתכן שזה נושא אחר, ואולי קשור לתקיפה ישראלית למשל, או משבר כלכלי, וכל עניין אחר.

הזמן הקריטי לאירן הוא מסביבות זמן הליקוי ועד ראשית הקיץ. שוב זמן קריטי עלול להיות החל מסתיו 2023 ולאורך החורף שלאחריו. זמנים אלו יכולים להביא שינויים באירן, ואולי אולי שינוי שלטון. אך רוב הסיכויים שזה לא בעוצמות כאלה. עד כמה שזה מפתיע, דווקא יתכן שהשלטון באירן כן עושה צעדים לכיוון רצון העם בזמנים אלה, וזאת על-מנת להרגיע, ומתוך מוכנות להשתנות. נשיא אירן רוחאני הוא אדם מאד מניפולטיבי שיפעל בשיטת המקל והגזר. יד אחת מושטת, מנסה לפייס, ונותנת תופינים. והיד השנייה מאיימת ומרתיעה, ומדובר באיש קיצוני ואכזר שלעולם לא יוותר או ייכנע. אבל בהחלט יש אפשרות שבחלק האחרון של השנה זה קשור לעימות מולנו, וכאן אין גזרים, רק מקלות.

כך או כך, זו לא תהיה שנה שקטה לאירן ולמנהיגה. העם האירני נראה סובל בעיקר מהאביב, ויתכן שזה גם משבר כלכלי חריף. הרבה שינויים מתרחשים, והם מכריחים לערוך שינויים בגישה. נשיא אירן יצטרך לבחור אם להתאים את עצמו לשינויים, או להתנגד אליהם, ואז לשלם מחיר יקר. ההזדמנות הראשונה תהיה באביב – תחילת הקיץ, ואם לא תנוצל, העניין יחזור ביתר שאת ועוצמה רבה בחורף 2023/24.

 

בצומת דרכים?
אסטרולוגיה הוררית


 

סין

נמצאת בתקופה מטלטלת, וזה יימשך גם בחצי השנה הראשונה של 2023. ההתמודדות עם הקורונה אינה טובה, ופוגעת מאד בכלכלה, יותר ממה שנחשף עד כה. אבל המדיניות של "אפס הדבקה" לא רק כושלת בתוצאותיה, היא אינה מקובלת על העם, ומביאה לירידה משמעותית בכוחו ומעמדו של נשיא סין שי ג'ינפינג. גם הקיצוניות השנייה, של לשחרר בבת-אחת הכל אינה מאוזנת, וזו החלטה רעה. הטעויות שהנשיא הסיני עושה אינן רק לגבי הקורונה, הוא גם מפעיל הרבה כוח שגורם לעולם לפחד ממנו. כתוצאה מכך הוא מעורר התנגדות בהובלת ארה"ב, והיא פוגעת בכוחה של סין. גם אם נראה הצלחות נקודתיות סביב הקיץ או הסתיו, החורף הבא שוב קשה בסין, ומשם היא תמשיך ל-2024/25 שיביאו מהפכה גדולה במדינה. 2023 היא רק שנת ההכנה, ותהליכים מתהווים מתחת לפני הקרקע. יש סיכוי לא מבוטל שבשנים האלה, אחרי שהדבר יתבשל, סין תחליף שלטון.

 

ללמוד אסטרולוגיה
לחצ/י לפרטים


 

ארה"ב

מזה שנים ארוכות ארה"ב עוברת תהליך של היחלשות וירידה מגדולתה. בתהליך מתמשך היא איבדה את ההגמוניה שהייתה לה כשליטת העולם הבלעדית. מעצמות חדשות הלכו ונגסו יותר ויותר בכוחה. זו תוצאה ישירה של מדניות America first שיצאה ממעורבות בהמון חלקים בעולם (גם באזורנו), ואין ואקום. ראינו את עליית רוסיה וסין בעיקר, וגם חולשה אמריקאית מול צפון קוריאה ואירן ועוד, בין אם טיפלו בהם ממשל טראמפ או ביידן. לא בדרך של שיחות פיוס, ולא בדרך של הפגנת שרירים, לא צלחו האמריקאים להתמודד עם מדינות הגרעין המתהוות. הם מפסידים יותר ויותר בכלכלה לסין, ומפסידים יותר ויותר לרוסיה בנושאים הגאו-פוליטיים. גם בעיות הפנים הלכו והתרבו, הכלכלה, הפילוג וחוסר האמון במוסדות השלטון, כשגם פגעי מזג-האוויר היוו תוספת קשה. אבל אמריקה הזניחה את נושא ההתחממות הגלובלית.

החדשות הטובות ששנת 2023 היא שנת מפנה. הבעיות לא יפתרו באחת, אך הכיוון משתנה לחיוב. בתחכום רב מצליח הממשל האמריקאי להחליש את סין ורוסיה, לצד חיזוק מעמדה של אמריקה בעולם המערבי, שיהיה זקוק לה ותלוי בה יותר ויותר. אמריקה תלך בדרך רכה ופייסנית עם מי שישתף איתה פעולה, ותיצור בריתות שמעלות את מעמדה. נראה התייחסות משמעותית להתחממות הגלובלית, ואמריקה מובילה את כל העולם בטיפול בעניין. כך אמריקה חזקה יותר, וזה בעיקר תוך ניצול המשבר הכלכלי העולמי. העולם המערבי שהוחלש זקוק לארה"ב ויותר ויותר תלוי בה. נראה גם יותר ויותר טיפול במשבר האקלים ואנרגיות ירוקות. נראה את האמריקאים מבקשים לשנות משהו בתפיסת עולמם. נראה יותר אידיאולוגיה, יתכן טיפול בנושא הנשק החופשי, וגישה יותר ליברלית והומנית.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מתחיל את השנה באופן חיובי, אבל על כל ההישגים האלה מעיב הנושא הכלכלי. בארצות-הברית ידוע ש: It's the economy, stupid (זאת הכלכלה, טמבל). נראה שלקראת הסתיו מצבו של ביידן פחות טוב. יתכן שזו ירידה בכוחו הפוליטי או הפיזי. ארה"ב מתחילה את השנה עם קשיים כלכליים ברורים. אבל בהמשך האביב היא מתמודדת טוב יותר ממדינות אחרות עם המשבר הכלכלי הגלובלי. קשה מאד לחזות בורסה, שלעתים מתנהגת במנותק מהמצב הכלכלי האמיתי. אבל אם יהיו ירידות בתחילת השנה, סביב מאי יתכן ונראה עליה מחודשת, לפחות של סקטורים או חברות מסוימות. אבל זה לא מבטיח עד כמה או עד מתי, והרקע הוא קשיים. אבל הכל יחסי, וביחס לשאר העולם ארה"ב במצב טוב יותר.

למרות הקשיים הכלכליים העולמיים, זו שנה של חדשנות וקדמה, ובארה"ב נראה הרבה מזה. נראה הצלחות של אילון מאסק ודומיו, על רקע עולם שזקוק מאד לפתרונות למצבים האקוטיים המתהווים. יש כאן הבנה שכל איום הוא למעשה הזדמנות, ואמריקה אלופה בזה. טכנולוגיה שנותנת מענה. במקביל, יתכן ותגבר הדרישה מהעם לכלכלה יותר הומנית, שוויונית, עם נטייה סוציאליסטית שדואגת לחלש. נראה דרישה גוברת להגנה על החלש מכל סוג. אולי בנושאי ההפלות, הנשק, הבריאות, קהילת הלהט"ב, מהגרים, וכן הלאה. נראה התפכחות מסוימת מהפייק-ניוז שנצרך בערוצי תקשורת מפוקפקים וברשתות החברתיות. זו עליה מחודשת של התקשורת האחראית הממוסדת, על רקע ניסיונות של גורמים זרים ופנימיים לשתול תיאוריות קונספירציה שמנסות לפלג את העם. לעומת-זאת יתכנו בעיות בנושאי סביבה, דרכים ותחבורה, ואולי על רקע מזג-אוויר קיצוני, ובעיות סביבה שנוצרות (כמו שריפות).

בסוף 2023 אתם תקראו שוב את התחזית הזאת, שתישאר כאן כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נתפשר על 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. נאחל שרק הטוב יקרה לעולם. 

ישראל:

תחזית שנתית מלאה תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו FOLLOW / עוקב לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך Follow / עוקב לא מספיק כדי שפרסומים מהעמוד יקפצו לכם לפיד. כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"מועדפים". איך?

מטלפון נייד: בעמוד הפייסבוק שלי (כלומר כשאתם על הפרופיל שלי) בצד שמאל (או ימין בגרסה אנגלית) יופיע לכם "..." (3 נקודות). לחצו עליו, ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן). כאן תוכלו לשנות הגדרות. באפשרות הראשונה "ניוז פיד" נבחר עבורכם "ברירת מחדל". שנו וסמנו "מועדפים". בנוסף מי שרוצה, יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

ממחשב:  חפשו את כפתור ה-"..." (3 נקודות) כשאתם בעמוד שלי. לחצו עליו, ובחרו "הגדרות עוקב/ת" או "Follow setting" (בגרסה אנגלית), ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"מועדפים". מי שרוצה, באותו מקום יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

עמי גוטמן – אסטרולוג

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל