050-7881995

טיפ אישי במתנה

ניתוח מפה אישית הוא עסק מסובך מאד, ודורש השקעה של שעות עבודה מרובות. כשאני ניגש להכין מפת לידה לאדם, אני מנקה את הראש, ויושב בסבלנות ובשקט על המפה. יושב עם עצמי וכותב, לרוב כארבעה-חמישה דפי A4 מודפסים. אח"כ אני יושב עם האדם כשעה וחצי בניחותא, והוא מקבל ניתוח עומק בכתב ובע"פ שמאיר את המורכבות הגדולה שבנפש האדם. עוד על מפה כזו תמצאו -כאן-.

אבל גם ברפרוף מהיר על מפה של אדם ניתן לומר די הרבה דברים. כשאני מתארח ברדיו, ומאזינים עולים לשידור לשיחה על עצמם, אין לנו הרבה זמן. לרדיו חוקים משלו, וצריך מהר להשיב. אז זה לא ניתוח עומק כבייעוץ פרטי, וגם אין לנו שעה וחצי לדבר, אבל זה בהחלט טיפ ראשוני שיכול להיות מעניין מאד לאדם, והוא ניתן לו במתנה.

בראבו לאנשים האמיצים שמתקשרים לרדיו לשמוע ולספר על עצמם. בתוכנית "שיחות לילה" שמשודרת ברדיו 103FM, שוחחתי עם מאזינים שמחפשים אהבה. הסרטון שלפניכם מביא 5 סיפורים שונים מאד, של 5 אנשים ששוחחו איתי בשידור בגילוי לב. הם נתנו את פרטי לידתם לעורכת, ואני קיבלתי דקותיים להציב את המפה. השתדלתי בלחץ הזמן הקצר לתת להם טיפים במתנה. מזמין אתכם להקשיב לשיחות האישיות המרתקות, ולקבל טעימה מה נותנת מפת הלידה. רוצים גם אתם טיפ? אז לא אוכל לתת לכולכם טיפ לפי פרטים אישיים מלאים (שהם מקום לידה, תאריך כולל שנת לידה, יום, ושעת לידה). אבל ניתן לקרוא תחזית כללית יותר לפי תאריך לידתכם המשותף (ללא שנה, מיקום ושעה): לחצ/י למעבר. והשיחות ברדיו? לחצו על הסרטון :

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל