050-7881995

ישראל ב-2020 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 31.12.2019

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

כך תיראה…

 

מלחמה? חילופי שלטון? משבר כלכלי? כיצד תראה 2020 בישראל? וברמה האישית? הכוכבים עונים! והם מספרים ש-2020 כאן כדי לשנות את הבית הלאומי. 2020 רק מתחילה תהליך שיתחזק מאד ב-2021, ובו ישראל היא כבר לא אותה ישראל. הבית כפי שאנו מכירים אותו, עומד להשתנות מהבסיס, ו-2020 תעשה את עבודת ההכנה. אז מה בדיוק? המציאות עולה על כל דמיון, וקשה לחזות שנה מראש. האסטרולוג עמי גוטמן מנסה לשרטט את האופציות בתחזית שנתית למדינה. ישראל 2020, קווים לדמותה:

ינואר האימתני

השנה מתחילה עם הרבה לחצים. בין היתר זה המצב הפוליטי בישראל, והחרפת הטונים בין מוסדות המשפט למוסדות השלטון. אלו יגיעו לשיא שלילי היוצר קרע גדול יותר בעם. הקרע בעם יגיע לשיא סביב הבחירות, ובזמן הרכבת הקואליציה. אך לאחר-מכן הקרע יירגע באופן יחסי. אך למוסדות המשפט זו שנה לא טובה. אמון הציבור נפגע משמעותית, וכוח נלקח מהם, או שהם עוברים שינויים לא נוחים. יתכן שזה גם המצב המשפטי של ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. עניינים אלה עלולים להעיב לאורך כל השנה. אמנם הסיפור של 2020 הוא הבית, ענייני הפנים, אך גם לחצים חיצוניים יהיו. במיוחד על רקע בעיות גלובליות בעולם המשפיעות על ישראל. וצריך להדגיש, ביחס לעולם, מצבנו טוב, ואנו מתמודדים היטב על כל מה שקורה.

אך בין היתר, הלחצים החיצונים עלולים להיות ביטחוניים. צריך לומר שהמצב הביטחוני רגיש, מעורער, ותוסס הרבה מעבר למה שהציבור יודע. ככל הנראה זו בעיקר המלחמה המתנהלת מול ההתבססות האירנית בסוריה, אך יתכנו עניינים נוספים. אפשר שקורים אירועים שליליים דרמטיים מסוגים שונים (שאינם בהכרח ביטחוניים), ושוב, ההתמודדות טובה. בשורה התחתונה, הרבה מתח שורר מתחת לפני השטח, ומאיים לפרוץ.

מלחמה תתממש?

צה"ל נמצא בדריכות גבוהה, אבל במוכנות גבוהה. כל החורף יתכנו אירועים, וימים אלה מתוחים במיוחד. נראה כי התרחשות צבאית / ביטחונית משמעותית יותר תיתכן כשבועיים-שלושה לפני הבחירות, סביב מרכז פברואר (למשל ה-12 או 13 בפברואר ימים פוטנציאלים). זה יכול להיות סיכול פעולה נגדנו, או התמודדות טובה איתה. וזו יכולה להיות פעילות יזומה שלנו, ואם כך, אז היא מוצלחת ומרשימה. בסה"כ צה"ל וישראל פועלים היטב, ולא על הכל אנחנו שומעים. אך ההתגוננות או הפעולה היזומה הזו, גם אם מוצלחת, מייצרת לחץ על ישראל בשבועות שבאים אח"כ. אופציה אפשרית היא שרוסיה למשל מֵצֶרָה את צעדינו בסוריה אחרי תקיפה שם. ואולי מתבצעת פעולה שמסבכת, כמו למשל חיסול בכיר שמוציא לרחובות מפגינים, או כאלו על הגדר. יתכן כי צריך להתמודד עם סדרת תגובות מהצד השני על פעולה ישראלית, או שזה סתם מתח מחשש לתגובה. כך או כך די מהר המתחים נרגעים, ובאביב חופש-הפעולה הצה"לי חוזר. צריך יהיה להיזהר לא למתוח את החבל מדי. במיוחד במאי ישראל מרשה לעצמה, ומתחים ביטחוניים יחזרו מהקיץ, ולא ייעלמו עד סוף השנה. אך ככל הנראה אלו יהיו מתחים נקודתיים, ולא מלחמה כוללת. אבל אין וודאות מה יהיה, רק ששקט –בטוח לא יהיה.

 

תחזית מדי שבוע
עמי גוטמן ב-


 

הסדרה מול חמאס

המתח הביטחוני יתקיים בגזרות השונות, יהיה לנו מגוון שלא "נשתעמם". אבל מול חמאס זהו רק חלק ממשחק המטוטלת שמטרתו להפעיל לחץ כדי לשפר עמדות בתהליך ההסדרה. רבות כתבתי לכם בעבר כי מתקדמת הסדרה מול חמאס, והיא מתקדמת הרבה יותר ממה שנדמה, או שהציבור יודע. למעשה מתקיימת הסדרה חלקית, כשהפלסטינים מנסים להחזיק במקל בשני קצותיו. רק שעניין זה יודגש, וננוע בקיצוניות מקצה אחד של המקל לשני.

בחירות 2020

או בשמם המקובל "בחירות 2020 מועד א' ". בתקשורת ובסקרים מדברים שוב על פלונטר. הייתי הראשון לספר לכם על פלונטר צפוי לפני בחירות אפריל 2019. עתה הרשו לי לספר לכם כי לא יהיו בחירות רביעיות. אם-כן אמרו מעכשיו: "בחירות 2020", לא מועד א' או ג' וכדומה! מי ינצח? ואולי שוב יהיה קושי להרכיב ממשלה… אבל היא קום תקום, ומה שהיה הוא לא מה שיהיה! באיזו צורה, ומה יהיו תוצאות הבחירות? כמו בשתי מערכות הבחירות הקודמות, תקבלו ממני תחזית מפורטת ביותר, אחרי שנדע מי הן המפלגות, האיחודים, הפילוגים והרשימות שמתמודדות. התחזית תועלה לאולפן הבחירות (לחצו לכניסה לאולפן) שנותר פתוח מאז אביב 2019. אך נאמר כי השמיים מרמזים על שינוי. בשליש האחרון של מרץ הבית הלאומי שלנו רועד. יתכן שזה קרע גדול בעם על רקע תוצאות לא ברורות בבחירות או חוסר קבלה שלהן, אך נראה כי מתרחש שינוי גדול בממשלה המתהווה. אולי השינוי הזה יוצר מתח, ומעט הרסן שליווה לפני הבחירות נעלם לחלוטין. יתכנו פרצי אלימות, ויש סכנה מאירועים היוצאים משליטה (לא בהכרח ונקווה שלא, אבל בהחלט מתח בעם יהיה). אופציה נוספת היא אירוע דרמטי שאינו קשור לבחירות, ומטלטל את המדינה בשליש האחרון של מרץ. ובכל-זאת, הרשו לי להניח, כי זו ממשלה אחרת שמתהווה. בין אם היא אחדות או לא, זו כבר לא ממשלת נתניהו המוכרת לנו. כפי שאמרתי, ישראל בתהליך שינוי, שייקח אותנו לתוך 2021.

 

בצומת דרכים בחיים?
קרא/י על פתרון ממוקד


 

אך הוויכוח הפוליטי לא תם אחרי הבחירות. יתכן ונראה הרבה שינויים בחוקים או פעילות ממשלה. אני שמח לספר שהממשלה תדע להתמודד היטב עם המשבר באוצר המדינה שהוזנח מאד בשנה החולפת. נראה התנהגות אחראית שמחזירה את המשק והאוצר לפסים. נראה טיפול בגרעון ומסגרת תקציב. נראה גם גידול משמעותי בהכנסות לאוצר המדינה (אולי כבר מהגז למשל). אבל אני פחות שמח לבשר שיתכנו מסים חדשים, או ביטול הטבות שניתנו בעבר. לחץ כלכלי יורגש על האזרחים. הנטל עובר אלינו אחרי שנים של חגיגות וגרעון שתפח. זה יוצר אווירה כבדה ותחושת מחנק. יתכן שגם משבר כלכלי עולמי, ותוספת שנדרשת לתקציב הביטחון, הם תוספות שמעיבות. אך ישראל כמדינה מתמודדת היטב ואחראי עם האוצר, התקציב וההחלטות הכלכליות (גם אם לאזרחים זה לא נוח).

פן נוסף הוא האידיאולוגי, ויתכן שנראה שינויים או החלטות וחוקים חדשים. יתכן ואלו נושאי דת ומדינה שמייצרים רעש. שינויים שונים יהיו, כלכליים וערכיים, והם אינם עוברים בקלות. במיוחד סביב חודש ספטמבר נראה מתוח סביב שולחן הממשלה. אבל זה כי הממשלה והכנסת עושים, ולא לכולם זה נוח.

אווירה כבדה

זו שנה בה האווירה בישראל כבדה, יש לחץ בעם. אולי בגלל הנטל הכלכלי, אולי הביטחוני, ואולי בעיות אחרות שיעיבו. אך האווירה לא שמחה, יש חששות בקרב הציבור, שחש לא בטוח. ככל הנראה גם משבר הדיור מעמיק. לא בהכרח כי המחירים עולים, יתכן שזה כוח הקניה של האזרחים שיורד, לצד פחות בנייה בצד ההיצע. משמח לדעת כי השנה יגיעו יותר עולים לישראל, ועד אפשרות לגל עליה משמעותי. פחות משמח שזה ככל הנראה על רקע אנטישמיות גוברת בעולם, ושגם זה מגביר את מצוקת הדיור.

זו בהחלט שנה שעלולה להביא גם בעיות מסוג אחר, כמו רעידת-אדמה, או צרות בתשתיות המדינה, או כל דבר אחר בעל משמעות לאומית כבדה. מסיבה זו או אחרת, האזרחים נמצאים תחת לחץ. לכן, קיימת גם האופציה שמתח ביטחוני ישפיע על העורף, פסיכולוגית או פיזית. בהחלט הפעם העורף חשוף יותר, ואם יש עקב אכילס, אז זה העורף. אך בכל-מקרה, צבאית ישראל מתפקדת היטב. ושוב יודגש, לא ניתן לקבוע מהי עוצמת המתחים הביטחוניים שיהיו ב-2020 במדויק, אבל הם בהחלט יהיו יותר משמעותיים מאלו של 2019.

בכל-זאת באביב האווירה מעורבת, טוב בתוך הרע. ולרבים יש תקווה גדולה, אולי בעקבות ממשלה חדשה שקמה. את יום העצמאות נחגוג בגאווה ובשמחה, כשגם הדרמות סביב ענייני הבחירות מאחורינו, ויש תחושת הקלה כללית. אך ההקלה זמנית, ובמחצית השנייה של 2020, נחזור להתמודד עם הקשיים שמנמיכים את האווירה בציבור.

הקיץ והחגים

לחצים ביטחוניים בלתי פוסקים מלווים את הקיץ. ביולי ישראל יחסית מאופקת, אבל סביב אמצע אוגוסט עולים שלב, וזה ילווה עד החגים. יתכן שבשלב זה עוברים יותר ליזום, או מגיבים יותר בעוצמה. בכל מקרה צה"ל מתפקד טוב. ועדיין, האווירה בחגים נמוכה במיוחד השנה. אם כי הסיבות יכולות להיות רבות. קחו בחשבון בתכנוניכם לחגים, שזה זמן מאד לא שמח במדינה, ובכלל בעולם כולו. החגים יהיו מהזמנים היותר בעייתיים השנה לרבים אישית, נמוך באווירה הכללית במדינה, ומסוכן כלל עולמית.

 

מחירון שירות
אסטרולוגי אישי


 

סיום השנה

אחרי החגים או סביב נובמבר נרגע במידת-מה. גם הממשלה פעילה באופן חיובי, ועושה דברים. זה מוביל לדצמבר בו חלים שינויים במצבנו הכללי. יתכן שזה זמן התעסקות בתחבורה ודרכים. אולי משהו קורה ומחייב תשומת-לב. גם מול הפלסטינים יש עניינים, ונראה כי ענייני ביטחון שוב צפים. אך פעולה טובה שפותרת בעיות תתרחש ממש בסוף השנה, או תחילתה של 2021. העניין הוא שבסוף 2020 מצבנו יהיה כל-כך שונה מהיום, כל-כך הרבה יקרה וישתנה עד אז, שזה בלתי אפשרי להעריך מה יהיו הדברים אז. אך זהו שוב זמן התרחשויות ושינוים משמעותיים. אלו יובילו אותנו ל-2021 משמעותית אף יותר.

כמו תמיד, אמשיך לעדכן אתכם בבלוג שלי בפייסבוק בכל שבוע. ולכשנתקרב לאירועים, ונדע מהן הנסיבות, אתייחס בפירוט רב יותר. גם ברמה האישית לא אעזוב אתכם, אך הרשו לי כמה הערות חשובות לכם אישית על לוח השנה:

ינואר: חודש אימתני. כוח חזק רוצה לשנות, וכוח מנוגד מבקש לשָמֶר את הקיים, הישן והמוכר. בסוף מסגרות עבר מפנות מקומן לאלו החדשות. תהליך שילווה גם בהמשך השנה. לא ניתן להתנגד ומומלץ לעזור לשינוי, לשלוט בו ולכוון אותו לפי הרצוי ככל הניתן. יש שיצמחו ויקדמו באופן שמבסס מאד את עתידם, ויש שיחטפו מכה חזקה ללא רחם, שמשנה את מסלול החיים. פירוט נרחב בעניין תמצאו –בלחיצה כאן-.

פברואר: הדמיון עובד, ולוקח את המחשבה למחוזות לא תמיד רציונליים. יתרבו השקרים וההונאות. תחושת בלבול או שאח"כ נגלה שהמחשבה שלנו הייתה לא בהירה. הימנעו מקבלת החלטות גורליות או חשובות. רבים מדי יעשו טעויות גדולות מדי.

מרץ: אחרי פברואר, שוב נשנה עמדה. פעולה או תוצאות דרמטיות יתכנו בשליש האחרון של החודש.

מאי: חודש החלומות הגדולים, ובד"כ אלו פנטזיות שעלולות להתגלות בסוף כמסוכנות או מאכזבות. זה מצוין ליצירה ואומנות, אבל אל תעופפו בדברים מעשיים. בתוך כך רבים יתאהבו או ישקעו ברומנטיקה, מצד שני אחרים שרחוקים מהגשמת חלומותיהם יחוו אומללות רגשית חזקה. אזהרה: קשרים רומנטיים חדשים, עסקים חדשים, טיפולים אסתטיים או עיצוב מחדש של הבית או המלתחה, שיתהוו בזמן זה, לרוב יתבררו ככישלון עם הזמן. הימנעו מראש.

יוני: אמנם פחות מעופף ממאי, ויש כאלה שימהרו כבר בשלב זה להתפכח מאשליות, אך עדיין מתקיימת האזהרה לעיל: קשרים רומנטיים חדשים, עסקים חדשים, טיפולים אסתטיים או עיצוב מחדש של הבית או המלתחה, שיתהוו בזמן זה, לרוב יתבררו ככישלון עם הזמן. הימנעו מראש. יוני חודש לא יציב, ויתכנו שינויים משמעותיים.

יולי: חוזרים לאחור, שוב מתלבטים, משנים דעה מתוך חשש, או חוזרים למוכר ה"בטוח".

אוגוסט: בעיות, מסוכן או סתם לא מצליח. הימנעו מאובססיביות, ערמומיות, נוקשות, קיצוניות, ועקשנות על מה שלא הולך. התרחקו מגורמים שפועלם כך מולכם.

ספטמבר עד אמצע נובמבר: הזמן המסוכן של השנה! יתרבו תאונות מכל סוג, אגרסיביות ואימפולסיביות ביחסים ומעשים. כמעט כל מיזם חדש שייצא לדרך בתקופה זו, צפוי לקשיים רבים ועד כדי כישלון עם הזמן. אל תפתחו עסק או תשפצו את הבית. אל תקנו רכב בזמן זה, גורלו לבעיות ועד סכנת תאונה (כללית לפני ביצוע צעד חשוב מומלץ לבחור תאריך ושעה מדויקים, -לחצו לפרטים-). 2020 תהיה שנה יותר קטלנית מ-2019, ובזמן זה במיוחד. 2019 הייתה שנת שיא במספר הרוגי תאונות דרכים. לצערי ל-2020 יש פוטנציאל שלילי אף יותר. אך יתכן כי הנסיבות הקטלניות יהיו בתחומים אחרים, וזה נכון כלל עולמית.

דצמבר: זמן ללכת קדימה, וניתן לפעול ביותר יעילות. נפטרים מהעבר, אך לא תמיד בדרך קלה. זמן שינוי והתחדשות.

 

תחזית 12 המזלות
לחצ/י לקריאה


 

התחזית תתממש?

נאחל שרק הטוב שנחזה למדינה יקרה. אבל בסוף 2020 אתם תקראו שוב את התחזית הזו, שתישאר כאן פתוחה לקריאה כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נכוון ל 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. לקריאת התחזית השנתית לעולם, לחצו -כאן-.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו LIKE לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך לייק לא מספיק כדי שכל הפרסומים יקפצו לכם לפיד ! כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"See First" או "ראה תחילה". איך?

מטלפון נייד: דרך "" (לחצו על 3 נקודות), ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן), וסמנו "ראה/י תחילה".

ממחשב:  עמדו על כפתור ה-"עוקב/ת" או "Follow" (בגרסה אנגלית) בעמוד הפייסבוק שלי, ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"ראי/ה תחילה" .

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל