050-7881995

ישראל ב-2022 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 31.12.2021

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

כך
תיראה…

 

כיצד תראה 2022 בישראל? הכוכבים עונים! והם מספרים ש-2022 כאן כדי להמשיך בתהליך השינוי של הבית הלאומי. בשנה הקודמת נסתיימו 15 שנות שלטון נתניהו. ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן בישראל. בתחזית השנה הקודמת סיפרתי לכם על חילופי השלטון, והפעם אספר לכם שהממשלה הנוכחית עומדת לפני אתגרים מהותיים שיקשו על שרידותה. האם תשרוד? קשה לקבוע, אבל בכל מקרה הממשלה הזו לא תוציא את ימיה (כלומר לא תמלא 4 שנים). אפשרות נוספת היא שהרכב הממשלה משתנה (ללא בחירות). החל מהסתיו רואים יותר פוטנציאל למשברים פוליטיים, אך משברים בישראל יהיו עוד קודם. אחד משמעותי מתחיל לקראת פסח.

2022 היא שנה קשה בישראל, רצופה בעיות, והיא תביא לשינוי פני החברה בישראל. אז מה בדיוק? המציאות עולה על כל דמיון. אך כמו תמיד, אנסה לתת את הערכתי הצנועה, ולשרטט את האופציות בתחזית שנתית למדינה. ישראל 2022, קווים לדמותה:

הבית הלאומי – שינוי יסודי

בין אם יקרו דברים מעשיים שישנו את הבית הלאומי שלנו, ובין אם מדובר בעיקר בשינוי ערכים ופני החברה, ישראל משתנה מהיסוד במהלך השנתיים הבאות. ככל הנראה יחסי יהודים-ערבים עוברים טרנספורמציה לצורך הגדרה מחדש. זה לא עניין פתאומי של רגע, זה תהליך שלמעשה כבר החל. ראינו את המהומות בזמן "שומר חומות", ויתכן שנראה את הכיוון הזה מתפתח עוד ובצורה חריפה אפילו יותר ב-2022. מצד שני יחסי יהודים-ערבים עוברים הגדרה מחדש גם בדרכי שלום, וראינו איך לראשונה יושבת מפלגה ערבית בקואליציה. שתי הדרכים מתקיימות במקביל, אבל איזה צד יהיה דומיננטי יותר? לרוב הצד הקיצוני או האלים תמיד חזק יותר. במיוחד החל מאפריל הוא עלול להרים את הראש, ונראה יותר בעיות על רקע זה.

 

לחצו והצטרפו
עמי גוטמן ב-


 

שינויים יתכנו ביחסי הכוחות בין כל המגזרים. אלו גם יחסי חילונים-דתיים שעוברים הגדרה מחדש. נראה שיהיו לא מעט שינויי מדיניות, וזה לא רק הסטת תקציבים. כבר מתחילת השנה (ינואר-פברואר) נושא הדת במוקד. נראה את רפורמת הכשרות יוצאת לדרך, ומהלכים נוספים שמשנים הגדרות דת ומדינה השנה.

אופציה נוספת היא שינויים פיזיים במדינה, בעקבות מצב ביטחוני או עניין פנימי אחר. לא מפסיקים לשאול אותי על קטסטרופות, שואה, ומילים גדולות אחרות. כאן המקום להרגיע. זה נכון שאין זו שנה קלה, אך היא לא תביא חורבן. היא תביא שינוי או תבנה אותו, והיא לא תעשה זאת בצורה תמיד נוחה. אבל ישראל מתמודדת עם כל מה שקורה. אנחנו אולי יכולים לפגוע במידת-מה בתוכנית הגרעין האירנית (בין אם בדרכים דרמטיות יותר או פחות), ובוודאי נראה את המשך הלחימה גם בהתבססות האירנית באזורנו, אבל זה לא ילך בלי בעיות ומתחים, ואולי מחירים שצריך לשלם. ובכל-זאת אירן רחוקה מלהשמיד אותנו.

הבעיה הגדולה שלנו שמאיימת עלינו היא דווקא הנעשה בתוך הבית. יש קשיים עם הפלסטינים שמעורבבים בתוכנו, ויש מלחמות בין המגזרים השונים אצלנו. אנחנו גם סובלים מריקבון ערכי מתמשך. זו האלימות בביה"ס, ברחובות, בחברה הערבית ובכלל, שממשיכה עוד את הכיוון השלילי. זו תרבות השיח בכנסת וברשתות החברתיות, זו הפשיעה והעבריינות, הפייק-ניוז, והכשל המוסרי העמוק שלא היה כדוגמתו מאז קום המדינה. יהיו מתחים מחוץ, ואל תקנאו בשר החוץ שצריך להתמודד עם העולם, אבל דווקא כלפי חוץ יש לנו צבא עמיד ביותר. הבעיה שלנו זו מידת העמידות שלנו כחברה, ויש אלמנט של התפוררות.

מלחמה ?

ישראל לא מפסיקה לפעול נגד אירן והתבססות אירן באזורינו. בנוסף, מפקד חיל-האוויר קיבל כבר הוראה להכין תוכנית לתקיפה של מתקני הגרעין באירן. ישראל לא בצד הפשרני כאן, ופחות מתחשבת באיזו דרך תלך ארה"ב והעולם. אך לצערנו היכולת של ישראל לפתור את בעיית הגרעין האירני אינה קלה. לכן, או שיוחלט שלא לתקוף (בשלב זה, אך להערכתי אופציה כזו מאד אפשרית בשנתיים הקרובות), או שאם יתקפו (ויש סיכוי), התוצאה תהיה חלקית או זמנית. בהחלט אפשר שמשיגים הישג מסוים, אך משלמים מחיר גבוה. אופציה אפשרית לתקיפה היא באביב (או לפחות ליותר פעולות צבאיות), כשהימים לפני פסח מתוחים במדינה (מסיבה זו או אחרת), ואופציה נוספת היא לקראת סוף השנה (שימו-לב סביב חג המולד הבא) ותחילת 2023. אלו רק אופציות, ואפשר שהזמנים שצוינו מבטאים אירועים בקנה-מידה קטן יותר (ולא בהכרח בגזרה הזו). כך או אחרת, שני הזמנים שצוינו עלולים לייצר בעיות כאן אצלנו בבית.

 

בצומת דרכים בחיים?
קרא/י על פתרון ממוקד


 

אבל כל זה לא אומר שאירן מתקיפה את ישראל בצורה שתָמִיט עלינו אסון עצום, רחוק מכך. ועדיין תיתכן מתיחות ביטחונית משמעותית השנה (נכון החל מהאביב). המתיחות עלולה להיות מהגזרות האחרות, והחשש הכי גדול שלי הוא דווקא לנעשה בתוך ישראל, ובמיוחד באביב ותחילת הקיץ. במקביל גם עם הפלסטינים לא שקט. זו שנה יותר קשה מקודמתה, אבל קשה לקבוע עד כמה. כל השנה בעלת פוטנציאל לא שקט, אך עיקר הבעיות הן לאורך האביב כולו, ובסתיו עד סוף השנה (ולתוך 2023). בכל-זאת צה"ל מתפקד טוב השנה, ונראה התמודדות עם כל בעיה (למרות בעיות שיהיו). זכרו שישראל חזקה, והיא תצלח את השנה הזו, וכך גם כל שנה אחרת. צה"ל והממשלה מתמודדים היטב, וגם מעמדו של ראש הממשלה נפתלי בנט נראה בסדר למרות הסקרים הלא מחמיאים כרגע (וקושי הנובע מאפשרות למשבר פוליטי סביב הסתיו). אבל אי-אפשר לומר זאת על המשטרה.

משטרה

זו שנה שתדרוש הרבה עבודת משטרה, והסיבות יכולות להיות מגוונות. זו מלחמה בפשיעה המשתוללת, לצד אפשרות של אי-שקט בתוך הארץ. במקביל המשטרה עוברת טלטלה על רקע הצורך בעריכת שינויים בה, שכעוד ועוד בעיות בה נחשפות.

סייבר

לוחמת הסייבר מגיעה השנה לשיא. כתבתי לכם על כך גם בתחזית 2021, וראינו תקיפות על בית החולים בחדרה, ועל אתרים רבים שחשפו נתונים רגישים. השנה הכל עולה שלב, ואפשר שבאופן משמעותי. מצד שני נעשית עבודה טובה בישראל על-מנת להתגונן. ואתם אישית, מוכנים? הגנו על פרטיכם האישיים, על כרטיסי האשראי, על מחשביכם והטלפונים שלכם. תיתכן פגיעה בתשתיות טכנולוגיות או חשמל במדינה (סייבר או לא).

יחסי חוץ

על רקע הנעשה במדינה או ההתנהלות מול אירן, יהיה הרבה מתח ביחסי החוץ של ישראל. אפשריים קשיים גם בנושאים אחרים, אך זו שנה מאתגרת למשרד החוץ. שר החוץ כרגע מאד זהיר ושקט בתקשורת, אך הנטייה שלו תהיה לעמוד על שלו, ויתכן שזה יתבטא במילים שגם אנחנו נשמע. זה יכול להיות נכון לאו דווקא בנושאי משרדו. כאמור הזמן שמפעיל ביותר את התחום הפוליטי יהיה מהסתיו, ובעיקר מהלך הרבעון האחרון של השנה. זה יוצר חוסר שקט אצל ראש הממשלה החליפי, ואם ממשלה נופלת, הרי שהוא ראש ממשלה בפועל, אך רק באופן זמני. בכל מקרה זה זמן משברי, וגם אם הממשלה תשרוד בינתיים, לפיד לא יזכה לשנתיים מלאות כראש ממשלה.

חוק ומשפט

השנה הזו מייצרת המון מתח סביב עולם המשפט, הפרקליטות, בתי המשפט, והחוקים שיקודמו. יתכנו רפורמות משפטיות, אך הן לא ייעשו נוח, ולא הכל יצליח. נראה התנגדויות והרבה לחץ במערכת. מבחינה זו, ומבחינות נוספות, זו שנה קשה ומאכזבת לשר המשפטים גדעון סער. והוא נתקל בחסמים משמעותיים בתפקידו והמשך דרכו.

 

הזמינו אותי לערב חוויה
או מסיבת רווקות


 

קורונה

כרגע מצפים שהאומיקרון ידביק את כולם, ונגיע לחסינות עדר. כלומר זה או חסינות מאומיקרון או חסינות מפייזר, אבל נהיה מחוסנים והמגפה תיעלם. אולי, אבל רואים אפשרות למשבר בריאותי סביב אפריל. ככל הנראה זהו זמן שינוי עולמי בנוגע לקורונה. כלומר זה יכול ללכת לכל כיוון, שינוי חיובי או שלילי, ואולי זה תלוי באיזו מדינה. בישראל זה זמן לא נוח למערכת הבריאות, בין אם הסיבה קורונה או אחרת. יתכן שהבעיות האחרות במדינה, מציפות את המוכנות של מערכת הבריאות להתמודדות עם אתגרים. מאד קשה להעריך את הסיבות, אבל אפריל לא חודש טוב. אני קורא לו "אפריל המגעיל", ומציע לכם להיות מאד זהירים בתכנוניכם לפסח. את חוסר השקט במדינה נרגיש עוד לפני החג, ושימו-לב למתרחש סביב ה-12-13 באפריל. זה יכול להיות בריאות או ביטחון, ואולי שניהם. זה יכול להיות גם עניינים שקשה לנו להעריך כרגע. ככל הנראה יש יותר מבעיה אחת, לפחות ברמה מסוימת.

גם אם המשבר הוא קורונה, ויהיה עוד גל קורונה סביב אפריל, הוא יהיה חזק אבל קצר. בקיץ הסיפור הזה מאחורינו, וכבר בחג שבועות ישראל (והעולם) מקום הרבה יותר בטוח. מנקודה זו כבר לא נחווה אירועים משמעותיים סביב הקורונה. קשה לקבוע כבר היום, אבל בחורף הבא (2022/23) יש אפשרות (לא בהכרח) שהקורונה שוב תרים ראש. אך גם אם כן, זה לא יהיה בעוצמות גבוהות, וזו ככל הנראה תהיה הפעם האחרונה. בתחזית השנתית ל-2021 (שנכתבה בדצמבר 2020) הבטחתי לכם שהסגר בינואר 2021 הוא האחרון. נדגיש גם עתה, בישראל לא יהיה שוב סגר, וקיץ 2022 יהיה יחסית משוחרר.

 

ללמוד אסטרולוגיה
קורסים מתחילים ומתקדמים


 

כלכלה

אנחנו מתחילים את השנה עם מדיניות מאד קפוצה של שר האוצר. כרגע זו תקופה בעייתית לכלכלה וקופת המדינה. לכן, בין היתר, הנטייה לא לפצות נפגעי קורונה בגל האומיקרון. בעיקר סביב הרבעון הראשון נראה עליה ביוקר המחייה. אחרי החורף בהמשך השנה נראה יותר הקלות על האזרחים, ויתכנו רפורמות שונות. כבר ראינו הטבות לחיילים שמשכורתם הצבאית עלתה. הנטייה של הממשלה היא ללכת לקראת העם. ברקע יתכן משבר כלכלי עולמי, אך ישראל היא מבין המדינות שעוברות אותו יותר טוב.

חגים

פסח כאמור היא תקופה מאד לא נוחה במדינה. קחו בחשבון. המתינו לחג שבועות שיהיה נוח הרבה יותר לטייל במדינה, ובאווירה טובה. ראש-השנה גם נוח לחגיגות וטיולים בישראל (גם השבוע לפניו טוב במדינה), אבל לאחריו מתחיל יותר אקשן במדינה. אלו יכולים להיות רעשים פוליטיים, אבל יתכנו אירועים בלתי צפויים במהלך אוקטובר-נובמבר. כמו שנסיים את סוכות, דבר רודף דבר. שוב אזכיר לכם את נושאי הסייבר בזמן זה, כי דברים יצוצו בצורות שונות, ולא פעם מפתיעות.

יש באפשרותכם לקבל ממני עדכונים שוטפים במהלך כל השנה (כי כפתור העוקב בפייסבוק ממש לא יספיק לכך). איך? נדרשת פעולה חד-פעמית. קראו בהמשך הדף.

 

מחירון שירות
אסטרולוגי אישי


 

התחזית תתממש?

נאחל שרק הטוב שנחזה למדינה יקרה. אבל בסוף 2022 אתם תקראו שוב את התחזית הזו, שתישאר כאן פתוחה לקריאה כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נכוון ל 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. לקריאת התחזית השנתית לעולם, תחזית אישית לפי תאריך לידתכם, תחזית חודשית, ותחזיות נוספות אחרות, לחצו כאן ועברו למדור תחזיות.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו FOLLOW / עוקב לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך Follow / עוקב לא מספיק כדי שפרסומים מהעמוד יקפצו לכם לפיד. כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"מועדפים". איך?

מטלפון נייד: בעמוד הפייסבוק שלי (כלומר כשאתם על הפרופיל שלי) בצד שמאל (או ימין בגרסה אנגלית) יופיע לכם "..." (3 נקודות). לחצו עליו, ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן). כאן תוכלו לשנות הגדרות. באפשרות הראשונה "ניוז פיד" נבחר עבורכם "ברירת מחדל". שנו וסמנו "מועדפים". בנוסף מי שרוצה, יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

ממחשב:  חפשו את כפתור ה-"..." (3 נקודות) כשאתם בעמוד שלי. לחצו עליו, ובחרו "הגדרות עוקב/ת" או "Follow setting" (בגרסה אנגלית), ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"מועדפים". מי שרוצה, באותו מקום יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל