050-7881995

מארס (מאדים)

סימן כוכב מארס

שליט מזל טלה

שליט ישן מזל עקרב

אפיון אסטרונומי:

כוכב לכת קטן, קוטרו חצי מכדו"א, ושטחו רבע ממנו. יש לו שני ירחים, והטמפרטורה עליו תמיד מתחת לאפס. צבעו האדום אינו נובע מאש, אלא מהברזל שעוטף אותו והתחמצן. האדום זה בעצם חלודה! מכאן גם שמו בעברית: מאדים (צבע אדום). הרוחות בו עזות ויוצרות ענני חול עצומים, והוא הכוכב עם ההר הגבוה ביותר במערכת השמש הפנימית, 27 ק"מ גובהו!

אפיון מיתולוגי:

מארס הוא אל המלחמה במיתולוגיה הרומית. דמות גברית אלימה וחזקה. מהאלים החשובים והמכובדים ביותר בפנתאון האלים הרומי. ילדיו נולדו כתוצאה מאונס. הסמל המייצג את הכוכב, מייצג בתרבות העכשווית "זכר" ובכימיה את יסוד הברזל.

אפיון אסטרולוגי:

מארס שליט על מזל טלה ובית ראשון, ושליט ישן גם על מזל עקרב. לאחר שהתגלה ונחקר פלוטו, הוא הפך לשליט מזל עקרב, אך ניתן להתייחס לשניהם כשליטיו. מארס מבטא כוח, אגרסיה, אגו, אלימות, מלחמה, פעילות ועשייה, עבודה מאומצת. כמו במיתולוגיה הוא זכרי, יצרי, אמיץ ונחוש, כמו הכוכב הוא חזק (ברזל) ולא מתפשר. לכן גם לנשים במזל טלה יש תכונות גבריות אלה, אפילו אם הן כללית נשיות. מארס ראשון לפעול עם אגו שדורש להגיע במקום הראשון, או הכי גבוה (בדיוק כפי שעל הכוכב נמצא ההר הכי גבוה שנצפה). בני מזל טלה, ואנשים שיש להם מארס במיקום דומיננטי במפה, יהיו "אאוט-גויינג", הולכים עם רצונם קדימה בטבעיות ללא פחד, כמו מפקד בראש פלוגה. אומרים את שלהם, נחושים או תוקפנים. אך בד"כ מתקררים באותה המהירות בה התלהבו (או התעצבנו) בעוצמה הרבה. מארס במהלכו בשמיים מסוכן כשיוצר היבטים קשים, מביא תאונות, פציעות ומריבות, ובהיבטים חיוביים מניע תהליכים, כובש ומקדם.

עוד מילה חשובה:

הימצאות השמש ביחס אלינו באזור שמימי של מזל טלה, תביא לכך שאדם יהיה בן מזל זה. אך הכוכב שמייצג אותו הוא מארס, ותהיה לו חשיבות גדולה במפת הלידה שלו.

בשבוע מאדים מיוצג ביום שלישי, ובגלל האלימות שהכוכב מייצג, בתנ"ך שמואל אסר על הקזת דם (לצרכי ריפוי) בימי שלישי.

חזור להמשך קריאה בעמוד מי הם הכוכבים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל