050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב אריות,

ילחם על כבודו, מעמדו, ולכן יחיה בשלום אוטופי עם מי שנכנע לו. אריה ירצה להכתיב לאחר כיצד לפעול, אך יעדיף שהשני יקבל זאת ברצון, מתוך כבוד והערכה לאריה. אולם כשלא מקבל זאת ילחם, אבל רק אם הוא חושב שינצח במלחמה, בטח גלויה. אריה לא ייכנס למלחמה שהוא קרוב לוודאי יפסיד בה. הפסד הוא פשוט פגיעה יותר גדולה בכבוד, אותו כבוד שהיה בכלל המניע לפתיחת המלחמה. אריה הוא מזל האהבה, וככזה הוא גם רוצה את אהבת הקהל, הזולת הסובב אותו, ולכן ישאף לשלום. הוא מלך החיות, ולכן ילחם כארי, בגבורה דרמטית למען מטרה. כלומר יש באריה את שניהם, וזה כי המטרה הפסיכולוגית האמיתית שלו היא הכבוד והערכה מהקהל. לכן, נפגוש בהיסטוריה מצביאים מכובדים ומוערכים ממזל זה, כמו נפוליאון בונפרטה. אבל מאותה הסיבה קל להניע אותו לכיוון השלום, אם יחשוב שזה מה שיביא לו את אהדת הכלל. כך כופף מנחם בגין בהסכמי קמפ דיוויד לעשות ויתורים מול מצרים, שהיו נגד האג'נדה שלו. איזו אהדה קיבל כשנאם: "no more war, no more bloodshed". אומרים שסאדאת קיבל ייעוץ אסטרולוגי בבואו לשיחות השלום, וכך את המועד בו הפתיע והגיע לביקור היסטורי בישראל בחר אסטרולוג עבורו.

בעולם שמעריך שלום תמצאו הרבה אריות שוחרי שלום, ואלו יופיעו ברשימת פרסי הנובל. לא רק את בגין תמצאו שם, גם שמעון פרס וברק אובמה הם אריות זוכי נובל לשלום. וכמה אנחנו אוהבים את ביל קלינטון מלא הקסם, קסם של אריה שוחר שלום ומסביר פנים. גם לורנס איש ערב הוא אריה שידע להתחבב על המקומיים, ולהוביל למרד באימפריה העות'מנית שעזר לבריטים.

אבל בעולם שמעריך כוח תמצאו אריות שהנהיגו את המלחמות הדרמטיות ביותר. חוץ מנפוליאון שהזכרנו, תפגשו גם את מוסוליני שדרש הערצה וכבוד, את פידל קסטרו שהאמריקאים פגעו בכבודו, את הוגו צ'אווס שנלחם בעיקר למען דעת-קהל אוהדת בארצו, ואיזה נאומים ארוכים נגד העשירים הוא נשא. גם מייסד דאע"ש אבו בכר אל בגדדי הוא אריה שדיבר בעיקר על הכבוד הפגוע של המוסלמים. כדאי לדעת, אריה שכבודו פגוע הוא הדבר המסוכן ביותר. זוכרים את ג'ון הג'יהאדיסט? אריה.

אריות הם מנהיגים טבעיים. לא פלא שמנהיגים רבים כל-כך הם ממזל זה. זה גם הבוס בעבודה וכדומה. הם לא רק רוצים כבוד והערצה, הם חושבים שהם יודעים מה טוב לכלל, ומכל סיבות אלו שואפים לשלוט על סביבתם. הם מצפים שהצלחתם תהיה ניכרת, תוכח כ-הנכונה, והם יזכו למילה טובה על הניהול הטוב, ולאהדת הקהל. כשזה קורה וטוב להם, הם אנשי שלום הכי גדולים. וכשהפוך הם הכי מרירים, וינסו להבליט את כישוריהם. לא כדאי ללכת איתם ראש בראש, תנו להם את הבמה, ואז כבר תוציאו מהם בדרכי שלום מה שתרצו, רק הקפידו לתת להם את ההרגשה שזו הייתה המילה והבחירה שלהם. את הסוד הזה שנאצר לא גילה, כבר אסטרולוג סיפר לסאדאת.

מאמר החודש הבא: בתולה

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל