050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב טלאיים

הטלה מלחמתי גם אם הוא איש שלום ביסודו. הטלה שש אלי קרב. הוא ישמח לפתוח במלחמה דרמטית כדי לתקן עוולה שנעשית לו. וגם נכון להגן על המוחלשים והנדכאים סביבו, או מישהו שהוא מזדהה איתו. והטלה בד"כ לא אדיש לסביבה, יש לו מעורבות גבוהה, ואז דעה מוצקה לכאן או לכאן. לעיתים הטלה אפילו ישמח אם מישהו קצת לא בסדר, כי זה נותן עילה להתחיל מלחמה שהוא ייצא צודק בה. כמה שהוא אוהב לצאת צודק ולהוכיח את ה"רשע" התורן. הטלה פשוט אוהב לנצח. הוא תחרותי וצריך להראות שהוא טוב/צודק/חזק יותר. והוא נכנס למלחמה בביטחון שהוא הולך לנצח בגדול, ואפילו שבחייו היו מקרים שהפסיד כנגד ציפיותיו, הוא נותר אופטימי וטעון במלוא האנרגיה וההתלהבות בפתחה של המלחמה הבאה. הוא גם נהנה מהאקשן, מהדרמה, והעניין שנוצר.

הטלה טוב לב, ויילחם מלחמה צודקת בעיניו, כזו שתביא עולם טוב יותר. במיוחד הוא מתרגז אם בר-סמכא מנצל את כוחו לרעה, או משחיתות של מנגנון מסואב. אל תגידו לטלה "אל תהיה צודק, תהיה חכם". הוא מוכן "להתאבד" על עניין צודק בעיניו. הטלה מסתער עם כל התותחים, וברגעים האלה, כשהוא כולו אדום בלחייו, הוא מרגיש הכי חי, מלא משמעות. לכן הטלה יחפש מלחמות וירוץ לתוכן. אך אם נתקל בעניין שפוגע בו חזק, הוא יכול לאבד עשתונות ממש. המזל אצל הטלה, שהוא נרגע די מהר, ולרוב אינו שומר טינה. לא פעם הסובבים אותו מופתעים איך הטלה שוב נחמד אליהם, אחרי שחשבו שכבר לא יסלח להם לעולם.

לכן הדרך הטובה ביותר להתנהל מול טלה כועס, היא להימנע מעימות חזיתי, לתת לו לפרוק עצבים, לא להגיב, ולמשוך את הזמן. כשהוא יירגע, הוא עשוי לוותר על מה שהגן בחירוף נפש רגע לפני. וזה נכון במיוחד עבור מי שנמצא ממולו בגלגל המזלות, מזל מאזניים. לכן ביבי (מאזניים) פועל ככה עם נפתלי בנט, שלא רק שהוא טלה, הוא אפילו נולד באותו היום שנולד אבא של ביבי (25 למרץ), ככה שלביבי יש ניסיון מילדות :). גם אבו-מאזן טלה.

טלה שואף לכבוש! גבר ירצה לכבוש לב אישה, טלה יכבוש את היעד הבא, לכן היעד צריך להיות ברור ומוגדר, כזה שאפשר יהיה לשים מעליו דגל ברור, וכזה שקרוב בזמן, לא מטרות רחוקות מעורפלות. לכן יצהיר על יעד דיאטה במספר על המשקל ותוך כמה זמן, ולא תתאים לו דיאטה עם יעד כללי של שינוי אורח חיים לבריא.

גם בהיסטוריה תמצאו הרבה כובשים צבאיים ממזל טלה, והרבה אנשי צבא, משטרה וספורט הם ממזל טלה. קרל הגדול שלא הפסיק לכבוש שטחים היה טלה, אך כמו שאופייני למזל, היה שליט טוב, וגם ליהודים שלטונו נחשב תור הזהב. טלה יגן וישמור על מי שבצד שלו/נתיניו, וילחם ללא לאות באויביו. גם לטלאים שהם לוחמי חופש/צדק/שלום יש אופי מלחמתי. כך תמצאו במזל טלה את אמיל זולא, אל גור, צ'רלי צ'פלין ושלי יחימוביץ' שידעו לשלהב את ההמונים למחות על אי-השוויון, והפיצו שלום באופן הכי מלחמתי שניתן :).

מאמר החודש הבא: שור

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל