050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – יולי 2019

 

טרנספורמציה. החודש דברים קורים, וגם הלכי-רוח משתנים. תהליכי חשיבה מומלצים, אך לא מומלץ לבצע החלטות אופרטיביות. וזה כי דעתנו טרם התייצבה, ועשויה להשתנות, כך גם המציאות. גם בעולם נראה יותר תהליכים, יתגברו אסונות הטבע, ובעיות לאומיות, כלכליות ודיפלומטיות. מרקורי ייסוג מה-8.7 ועד תחילת אוגוסט, אך השפעות הנסיגה מתקיימות גם בחמשת הימים שלפני/אחרי המועדים הרשמיים. כי כוכבים זה תהליכים. זה לא רגע יש ורגע אין, ובימים הסמוכים מרקורי נמצא בעצירה או האטה. כשמרקורי נוסג לא מומלצות התחלות חדשות, ובכלל צריך לקחת בחשבון יותר שיבושים ותקלות. פוסט מקיף על כך פורסם בבלוג שלי בפייסבוק, -לחצו לקריאה-.

זהו חודש אימפולסיבי, בו סף הרגש גבוה, ויש נטייה לשתלטנות, התערבות בחיי הזולת, תקיעות, אובססיביות, רכושנות וקנאה. בחלק מהמקרים זה יוביל לתוצאות קשות, קחו בחשבון. בחלק מהמקרים רגש גבוה ותחושת מחויבות ומעורבות גבוהה, שהם הצד השני של אותו מטבע, יובילו לקידום יחסים או מצב אישי.

בעיקר בשבועיים וחצי – שלושה הראשונים של החודש יש יותר סכנות. הקצב עולה, ודבר רודף דבר. תקלות, בעיות, אך בעיקר לשון משוחררת. במקרים קיצוניים זה מתפתח לאלימות ממש. אתם יודעים איך וויכוח מתחיל, אינכם יודעים כיצד נגמר. יתרבו גם תאונות הדרכים ואחרות. בקיץ, ועל רקע שיבוש מערכות ה-G.P.S בנתב"ג , אנחנו מיד חוששים מתאונת מטוס. זה נכון, אך כדאי שנזכור שרוב מוחלט של התאונות הן בכביש ואתרי בנייה. היזהרו ממה שנוטה לתאונות, אך אל תפסיקו את החיים.

מיד הפירוט לפי ימים, אך זכרו כי התאריך המוזכר הוא התאריך בו ההיבט בשמיים מדויק, אך מתקיים גם בימים סביב. יום בו לא הוזכר היבט, קראו על יום לידו, אך גם יום בו הוזכר היבט, הרי שגם ההיבטים בימים סביב עדיין מתקיים! הכוכבים מבטאים תהליכים, אל תחשבו במושגים של שחור ולבן, זה לא רגע מתקיים ורגע לא:

2.7
ליקוי חמה מלא בסרטן. ליקויים מסמלים שינויים, הִשתנוּת, אם זה בהלך המחשבה, ואם תכלס בחיים. המיקום בסרטן מרמז על משהו בסיסי, בבית, בנשמה, ברגשות או ביסודות. מעבר כוכב מארס לאריה באותו היום, מצביע על אפקט דרמטי. השפעת הליקוי אינה חייבת להיות נקודתית, ולעתים היא מבטאת תקופה. לרוב מי שבמפת לידתו אלמנט המתכתב עם הליקוי, יחוש בהשפעתו סביב אותם הימים, אך אפשר שזה בטווח יותר רחב.

3.7
יום בו הירח יוצר היבטים רבים אחרי הליקוי: אופוזיציה לסאטורן ופלוטו, 150 יופיטר, 120 נפטון, ומפגש ראש הדרקון. התרחשויות או תוצאות הקשורות לליקוי אפשריות. אווירה רצינית ורגשית.

4.7
ונוס עוברת לסרטן הלאומי, ביתי, רגשי מאד. תחושת מגננה ופגיעות, לצד רגש חיובי עמוק שגם אפשרי. במקביל הירח עובר לאריה, ונפגש עם מארס ומרקורי שמתקרבים צמידות. מפעיל את השפעות הצמידות, את מרקורי הנסוג שכבר נמצא בהאטה משמעותית, אליהם תוכלו לקרוא בהרחבה ב-8.7. הירח מסיים בזווית בעייתית לאורנוס, זהו יום תזזיתי ועד עצבני. שמרו על הלשון, הפחיתו במצבי לחץ, והיזהרו גם פיזית.

5.7
סתם הזדמנות להזכיר ש: התאריך המוזכר הוא התאריך בו ההיבט בשמיים מדויק, אך מתקיים גם בימים סביב. בוודאי השפעות נסיגת מרקורי הקרובה, וצמידותו למארס הצפויה, מורגשים היטב.

8.7
בשעה 2:15 לפנות בוקר יחל מרקורי רשמית בנסיגתו במזל אריה. אבל השפעותיו מתחילות כבר 5 ימים לפני. ככה זה עם הכוכבים, הם תמיד מבטאים תהליכים, ממש כמו החיים שלנו (ולא במקרה). פוסט נרחב על השפעות הנסיגה פורסם בבלוג שלי בפייסבוק, וקישור תמצאו גם כאן (לחצ/י).

הנסיגה הפעם מתחילה בצמידות ארוכה למארס, שתגיע לדיוק מושלם בדיוק 24 שעות אחרי תחילת הנסיגה. אבל מתקיימת מתחילת החודש ועד ה-13 ביולי. כשכל הזמן הזה גם אורנוס וכירון בתמונה. אורנוס יוצר יחסים שליליים, וכירון חיוביים. אולי בסוף בסוף, מכל הבלגן הזה, נרפא איזה פצע עמוק יותר שסחבנו ממושכות. אבל הדרך אינה קלה. אלו ימים עצבניים מאד, יש מעט בקרה על הלשון, ולפעמים על הידיים. אנחנו קצת דרמטיים מדי, מסתכנים ולא עושים חשבון. הגאווה שלנו מנצחת את ההיגיון, ואנחנו מוכנים לשרוף את המועדון. הימנעו מאימפולסיביות. מה גם שלא בטוח שהבנתם את כל התמונה המלאה, או את הכוונה. מידע חדש מגיע, ומידע עוד ישתנה, כך גם דעתנו.

ספציפית סביב ימים אלה, בטווח צר יותר של ימים המוזכר לעיל, גם ונוס בתמונה, והיא מייצרת היבט הרמוני לאורנוס (ושלילי לכירון). זה נותן את היכולת ליהנות ממפגש חברתי קליל, אפילו להתרגש מהיכרות או בילוי. אבל בקונסטלציית הכוכבים הנוכחית, רק מי שיידע לשמור על גמישות רבה, יצליח להפיק את החיובי הזה. לרובנו זה רק מבטא ומדגיש עוד יותר בעיות במערכות יחסים, בעיות חומריות ופיננסיות, נכונות לפוצץ בקלות, ומצייר דרמות מוגזמות. עדיף להירגע בצד, ולהתרחק ממהומות (חפשו את הפאן הקליל והלא מסוכן).

9.7
השמש באופוזיציה לסאטורן
בנקודה הקארמתית ביותר (ראש/זנב הדרקון)! תוצאה מעשית סופית, לרוב שלילית. נתקלים במגבלה לא עבירה. אם כי יהיו כאלה שבדיוק פתרו בעיה. לעתים פתרון של אחד, הופך לבעיה של אחר. לרוב זה שלילי, וגם יופיטר בתמונה מוסיף נופח דרמטי. הירח, שמהלכו מהיר, יעבור בין השמש לסאטורן, כשהוא יוצר מבנה T (טי). כל המחצית הראשונה של יולי נפיצה, אך ריכוז הבעיות, והדיוק שלהם סביב ה-8,9 בחודש, הופך את הימים האלה למשמעותיים במיוחד. לא מומלץ להסתכן בהם, לעסוק בספקולציות, ולצופף בהם לו"ז ומשימות.

10.7
הצמידות של מרקורי ומארס שטרם ניתקה, מקבלת חיזוק מהירח שיימצא בשעות הערב-לילה מול אורנוס, ויחד ייצרו מבנה T (טי) לצמידות הזו. זכרו, ההיבט המתואר ב-8.7 מתקיים כשבועיים שלמים! לכן מתישהו במהלכם קורים לא מעט דברים לנו או סביבנו, וזמן זה הוא אחת הנקודות היותר פוטנציאליות. אל תאבדו שליטה.

11.7
שמש הרמונית לנפטון. אפשרות לפתור בעיות בצורה יצירתית. רכות. אולי אחרי המהלומה שקיבלנו, עכשיו האגו קצת יורד, ולא הגאווה מנהלת אותנו. הזדמנות לחזור בנו, להביע רגש, להזכיר שהיסודות שלנו עמוקים. מי שלא יוותר על האגו, יישאר בעצבותו שרק תחריף חרף הרגש שנכנס. נותן גם יכולת להתחכם, לפעול בערמומיות או מניפולציות רגשיות.

11-12.7
במעבר בין הימים, מארס שעוד לא ניתן מהצמידות למרקורי, מייצר היבט שלילי מדויק לאורנוס. ההשפעה בכל הימים סביב. מילים שהמפגש עם מרקורי הביא, יהפכו עכשיו למעשים. אלימות מילולית מביאה תוצאה קשה. מלחמתיות, שבירת כלים, אימפולסיביות, עצבים, וסכנות פיזיות ממש. שימרו על הבריאות והיזהרו בדרכים. מתחילת יולי מומלץ להתרחק מאנשים אלימים, אך בין ה-7 ל-17 ביולי במיוחד!

14.7
השמש באופוזיציה לפלוטו. כוחניות, עקשנות, אובססיות. מצד אחד ניתן להשיג מטרות בזכות זה, מאידך לפעמים זה מוגזם, ומוביל למאמץ יתר עם מעט תוצאות, או קונפליקטים מרים בין נצים. אחד רוכש עוצמה, ואחר נכתש תחת מכבש, אבל אלה גם אלה תחת מלחמות-עולם. זה הזמן לחשוב אם כדאי לסגת, ולהפחית מעורבות אישית. מתגברת סכנת פשע ואלימות.

17.7
עם כניסת היום, קצת אחרי חצות הליל, ייראה ליקוי ירח חלקי. טרנספורמציה רגשית או מעשית. סף רגש גבוה לטוב או לרע. מחשבות פנימיות ותהליכים פסיכולוגיים עמוקים שאנו עוברים. מיקום הליקוי (שגם ייראה חלקית בישראל) משפיע מאד על מפת המדינה, ולכן הימים סביבו יתמלאו בהתרחשויות שונות בישראל.

ונוס באופוזיציה לסאטורן בנקודה הקארמתית ביותר (ראש/זנב הדרקון). שינויים, או החלטות, או התרחשויות במערכות יחסים או עניינים פיננסיים/חומריים. זמן תוצאה: אחד מנתק קשר, ואחר מציע נישואין (או לעבור לגור יחד וכדומה). כך או כך האווירה רצינית, ולרוב יש גם תחושת מגבלה. אנחנו על הקרקע, ומבינים למה צריך לצפות באור ריאלי, מה מציאות מערכות יחסינו או מצבנו הפיננסי האמתיים, לטוב או לרע.

18.7
ונוס הרמונית לנפטון. הזדככות, רוך, רגש. אולי אחרי הרצינות הכבדה שהייתה פה לפני רגע, מגיע הרגע קצת לשחרר, לוותר, לראות גם את הזולת, ולהבין אותו. רגע של רומנטיקה או חלום אישי רומנטי (ולאו דווקא לגבי יחסים). מותר לחלום, וכדאי לבטא דרך אומנות (בצריכתה או יצירתה). הסמיכות להיבט מיום קודם של ונוס לסאטורן מרמזת על האופציה ששני הכוחות הללו מתערבבים. לעתים התוצאה היא יותר אומללות, כי הרגש מופעל לגבי תוצאה שלילית. אך אם קידמתם יחסים באופן חיובי, גם זה יערב המון רגש, ויכול להיות חם או רומנטי. במקרה זה יש איזון מרשים בין רגש להיגיון.

19.7
מרקורי הנסוג חוזר למזל סרטן. המחשבות נעשות יותר רגשיות. לכן גם פחדים מתעוררים, דאגות, ובכלל כל סוג רגש עמוק. הירח שעובר בלילה לדגים, מדגיש את תחושת הבלבול שזה גורם. קשה לחשוב בהיר ואובייקטיבי. אנחנו מוצפים, ויתכנו חלומות מוזרים או חזקים. ביומיים-שלושה הקרובים אנחנו רגשניים או פגיעים מאד, ואנחנו אפילו לא תמיד יודעים למה. גם מי שעובר תקופה טובה, יחווה אותה ברובד הרגשי העמוק.

21.7
מרקורי הנסוג במפגש עם השמש. הרבה בלבול ומחשבות פנימיות שרצות. יורגש גם במדינה ובחדשות. תקלות, שיבושים, לחצים, ותחושה שלא יודעים מה לחשוב.

ונוס באופוזיציה לפלוטו. ונוס מסמלת רכוש וכסף, אך עוד לפני-כן את מערכות היחסים שלנו, החברתיות, הזוגיות ובכלל. לכן נושאים אלו או חלקם, מקבלים עכשיו המון פוקוס. אנחנו מאד מעורבים רגשית, וקשה לנו לא להגיב. אובססיות, קנאה, שתלטנות, ולפעמים פרידות או נפילות חומריות. רגשות עזים יכולים להיות גם חיוביים, רק וודאו שאינכם חונקים מדי.

הירח במפגש עם נפטון. מדגיש את הרגש הגבוה, הפגיע, המאוהב, החולמני, או האומלל. ביום כזה של תקלות אפשריות, עדיף להימנע מעניינים רציניים. כי בעיות אופרטיביות ישפיעו רגשית. מי שיכול, במקום לעבודה, שילך לים, לסרט, או סתם לטייל. שימרו על קלילות.

24-25.7
עכשיו תורה של ונוס להיפגש עם מרקורי הנסוג. מדברים על זה. שיחות נפש ושיחות בכלל. צורך לדבר, לבטא רגש, להסביר, להתחבר, לקרב. אולי אחרי תקופה של בעיות ולחצים, אנחנו מנסים ליישב בעיות, לפתור סכסוכים, או סתם לקבל אוזן קשבת מאדם שלישי.

מארס ביחסים הרמוניים עם יופיטר במזלות אש. היבט חשוב שמשפיע לאורך ימים רבים (לפני ואחרי). יוזמה, כוח לפעול, התלהבות, חדוות-עשייה, השתקמות, אך לפעמים לקיחת סיכונים מוגזמים. וודאו שאתם מחושבים, זה גם במה שאומרים, איך שפועלים, ובוודאי כשזה ספקולטיבי.

26-27.7
מארס שלילי לסאטורן. מגבלה, בעיה, מעצור בפעילות. לכן אם לא נזהרים בהתנהלות כפי שהומלץ בימים הקודמים, עלולים להיתקל עכשיו בתשלום על כך.

28.7
ונוס עוברת לאריה. היא מצטרפת לשמש ומארס שכבר נמצאים שם. יחד ריכוז הכוכבים באריה, מצביע על אגו גבוה וגאווה עצמית. הרצון הוא לממש עצמנו, ללכת בגדול, אולי לצאת לדרך חדשה עם חזון אופטימי.

29.7
שמש שלילית לאורנוס. שימו לב שההתלהבות והאומץ לא גובלים בלקיחת סיכונים מיותרים. היבט תאונתי, פיזי או מטאפורי. עקשנות, התחפרות, וראש בקיר. יתכן שינוי פתאומי שאינו נוח. דרמות.

30-31.7
מארס שלילי לנפטון. אובדן אנרגיה, חולשה, כישלונות, הונאות, מניפולציות וערמומיות. אך גם רגש, דמיון ויצירה, ופעולה מתחכמת (אולי אחרי שמישהו ניסה להיכנס עם הראש בקיר בימים שקדמו). במקביל הירח יעבור על ראש הדרקון, מול סאטורן ופלוטו. שימרו גם על הבריאות, ועל מי שמצבו עדין, בעיקר בלילה שבין התאריכים.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל