050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – מאי 2018

 

מאי הוא חודש של הרצונות הגבוהים שלנו, החלומות והשאיפות. לעתים זה חזון שניתן לממש, ולפעמים זה לחלום בהקיץ. כדאי לחשוב מה אפשרי ומה פנטזיה. כדאי לזכור שציפיות גבוהות מדי מולידות אכזבות לפעמים. זהו חודש יצירתי, ולאומנים זה מצוין. חודש של השראה ודמיון מוגבר, שמאפשר לנו לסמן מטרות גבוהות או נעלות, לעתים רומנטיות.

השליש האמצעי של החודש עצבני ונסער. היזהרו מאימפולסיביות לא אחראית, ובעיקר ממצבים תאונתיים או מסוכנים (מכל סוג)

התאריכים המצוינים מבטאים את היום בו ההיבט בשמיים מדויק. אך ההשפעה היא גם בימים שמסביב.

2.5
ונוס בתאומים בזווית שלילית לסאטורן (שבתאי). התקשורת הבינאישית אינה זורמת. יחסים בעייתיים עם הסביבה. ביקורתיות כלפינו או שלנו כלפי הזולת. משפיע לכיום נוסף לכל כיוון.

5.5
מרקורי בזווית שלילית ליופיטר. לפעמים ידיעה דרמטית, אך לרוב האנשים זה סופ"ש שמח יותר, אופטימי יותר (אחרי ימים כבדים מעט), גם אם לא מדובר ב"אופטימיות זהירה". טוב לבילויים, פחות להחלטות רציניות.

6.5
שמש הרמונית לנפטון. מגביר דמיון יוצר. אנחנו פותרים בעיות באופן יצירתי, מתוחכם, ולפעמים מניפולטיבי. ניתן לחמוק מקונפליקטים ישירים בעדנה. אך משערוריות ומבוכות, כבר יתכן כי חומקים פחות. זהו זמן טוב לרקום חלומות ולבסס חזון בעיניי רוחכם.

7.5
ונוס האחראית על יחסי אהבה ואנוש בכלל, יוצרת היבט שלילי לנפטון, ומצטרפת לשמש שמוסיפה אנרגיה לכל מערך גרמי השמיים המורכב הזה. אנחנו חולמים, רכים, לעתים רומנטיים (ולא תמיד מפוקחים..), מדברים ללא מילים, או במילים לא "יבשות". אלו ימים מצוינים לצרוך תרבות, לראות סרט, לתקשר ברובד העמוק. הבעיה: מרקורי בהיבט שלילי לפלוטו, שדורש להבין הכל, את מה שקשה להסביר במילים. חוקר, לעתים באובססיביות, מה מסתתר מאחורי כל דבר, וכל מילה. והמילים, לא תמיד נהירות עתה. נסו להיות קלים, ולא לתת לציפיות הגבוהות והחלומיות שיש לכם עתה, לקחת כל דבר בעודף חשיבות, ואז להינעל ולקלקל. קחו יומיים נוספים לכל כיוון.

8-9.5
השמש נמצאת במולות (אופוזיציה) ליופיטר. מזלות שור ועקרב המעורבים, מרמזים שמדובר על ענייני חומר, כסף ורכוש. אך ממש לא בהכרח. ההיבט נותן אומץ לפעול, רק בדקו היטב כל פעולה לפני ביצועה, כי הנטייה חפוזה, מסתכנת, ולפעמים מגלים שהאומץ הוא טיפשות. ב-8 לחודש הירח יוצר היבט טי (T) לשניהם ממזל דלי. היזהרו במיוחד מיהירות והתנשאות. ב-9 לחודש הוונוס מעורבת במבנה באופן מדויק, ומוסיפה לביטוי החברתי של האומץ, פותחת הזדמנויות ומרחיבה ומשתפת ביחסים וחומר. אלו ימים של ביטחון עצמי מוגבר, וזה יכול להתבטא בדרכים שונות, לטוב ולרע.

10.5
הירח במפגש עם נפטון, ומפעיל לאורך היום את כל הכוכבים שתוארו ב-8-9 לחודש. "היינו כחולמים", והחששות, הדאגות והפחדים מודחקים הצידה. לשאוף זה טוב, שימו לב שאינכם מעופפים ללא בקרה.

11-12.5
שמש בזווית הרמונית לפלוטו במזלות אדמה. הירח שמתחיל גלגל מזלות ועובר לטלה בצהרי ה-11 לחודש, מחזק את הנחישות לפעול. זה הכוח לפעול באופן מעשי ובונה, חכם ולא נמהר, אך צומח ומקדם. ונוס משתתפת גם היא במבנה, ככל הנראה מבטאת עיסוק חומרי, אך אפשר שמקשה על שיתופי-פעולה בינאישיים (מעסקיים, חבריים ועד רומנטיים). אנחנו פשוט עקשנים מדי, בטוחים ולא מתפשרים.

13.5
מפגש אורנוס מרקורי וירח. ואם זה לא מספיק, אז מתהווה גם היבט שלילי למארס. תזזיתיות בראש ובמעשה. אין שקט נפשי או פיזי. הראש מלא מחשבות, מחשבה רודפת מחשבה. לעתים זה רעיונות מקוריים, אבל עם מעט סדר לדברים. זה זמן מצוין לפתור בעיות שדורשות חשיבה מחוץ לקופסה, להמציא ולהגות משהו חדש. העירנות המחשבתית בשיאה, אך לעתים גם אירועים וידיעות בלתי צפויות מפתיעות (אולי לטובה, אך לרוב מה שאינו מתוכנן –פחות רצוי..). למי שצריך, זה הזמן לכדור שינה או כזה שמרגיע.

15-17.5
וקחו עוד 5 ימים לכל כיוון ! מארס ביחסים קשים עם אורנוס. מתחיל עם ההיבט שהוזכר לעיל במזלות גדי וטלה, והם עוברים יחד למזלות דלי ושור. עוצמתי ומסוכן לאורך זמן. אירועים פתאומיים עלולים להתרגש עלינו. אלו יכולים לגרום לשינוי מצב אישי. אנרגיה שמתחלפת. –לעתים היא רק במישור הרוחני, ולעתים יש ביטוי מעשי. יש להיזהר במיוחד מפציעות ואירועי אלימות. האווירה תהיה עצבנית, והנטייה להתפרצויות והתנהגות אימפולסיבית.

18.5
מרקורי בהיבט הרמוני לשבתאי (סאטורן). מאפשר לנו לקחת את הדברים לידיים, להחזיר שליטה, ולחשוב באחריות. למי שהיו בעיות, יכול עכשיו לסדר את הראש, ולתכנן מה עושים. טוב בכלל לתכנון והחלטות, במיוחד כי מצוי במזלות האדמה המאורגנים ומציאותיים.

20-21.5
ונוס עוברת לסרטן הדאגן, והשמש עוברת לתאומים הוורבלי. יחד הם מפעילים שוב את ההיבט הדרמטי בין מארס לאורנוס. משחזרים את שהיה ומביעים דאגה. אפשר שמתרחשות התפתחויות נוספות, המשך מתקן או מרע לאירועי הימים האחרונים. תוצאה לעצבים או אנרגיה לבצע. מתחים בינאישיים עד ניתוקי יחסים.

22-23.5
מרקורי במולות (אופוזיציה) ליופיטר, וחיובי לנפטון. חזון ואומץ. היכולת להבין, לפתוח את הראש, להתפתח וללמוד, לראות מעבר לאפור, לפתור בדרך אחרת, ייחודית.

24.5
משולש שווה צלעות בשמיים בין השמש, מארס והירח. כוח ביצוע אדיר. כוח לפעול ולקדם בהצלחה. מזלות האוויר המעורבים, מרמזים על תנופה מחשבתית ורעיונית.

25.5
מרקורי חיובי לפלוטו. סופ"ש שמאפשר שיחות עומק שמייצרות הבנה הדדית שהייתה חסרה.  זה זמן שעולות שאלות עמוקות, אך אנו שואפים לפתרונות הרמוניים ומעשיים. נצלו. לא בהכרח שההבנה נעימה לאוזן. מולות ונוס סאטורן גורמת לנו להכיר במציאות עגומה, וראייה ריאליסטית של היחסים. לא את כל החלומות נגשים. אך זה היבט קצר וזמני, ובגדול…:

27.5
הירח נצמד ליופיטר, ומפעיל היבט משמעותי המתקיים לאורך החודש כולו, ויותר! הגישה הכללית אופטימית, שאפתנית במובן של חלומות גבוהים. יש חזון, דמיון, ולפעמים זה לחלום בהקיץ. אבל הרצון גבוה, הרגישות בשיאה (אישית או לזולת, תלוי בטיפוס). זה יכול להיות רומנטי, פילנטרופי, פנטזיונרי, או רוחני מאד. המופע של שיא הרגש (יתכן שלילי, אך לרבים דווקא חיובי). הרצון לגדול, והחלום גדול מהחיים. לאחדים הפער בין המציאות לחלום מעיק, ולאחרים זה נותן המון תקווה. מאפיין את כל התקופה, מודגש ביום זה.

29.5
ירח מלא בקשת, כשסאטורן (שבתאי) מעורב במבנה. מרמז על מגבלה שקיימת בחיינו. יתכנו אירועים שליליים או סתם מצב-רוח ירוד (לעתים סתם עודף רצינות, או המרחק מהחלום הגבוה שלנו…).

31.5
עם הכניסה ליוני, הירח ייצמד לסאטורן, ידגיש את השלילי (או הרציני), ויפעיל את המבנה של הירח המלא בקשת המתואר לעיל.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל