050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – ספטמבר 2018

 

הסיפור של ספטמבר הוא מערכות יחסים, יחסים בכלל ורומנטיים בפרט. ישנו מתח גבוה בין אנשים ובין המינים. והסיבה היא שמחד אנחנו מאד רוצים ביחסים, שואפים להשתייך ולהתחבר בזכות ונוס, ובמיוחד בחלקו הראשון של החודש, אז היא מצויה במאזניים. אך ההיבט הקשה שלה למארס אומר שאנחנו גם עומדים על שלנו, שומרים על עצמאותנו, ויש קונפליקט, שני צדדים עם ביטוי חזק במיוחד, שמושכים אותנו לכיוונים הפוכים. המארס במהלך החודש יתקדם לדלי, מרמז על בחירה בעצמאות ושינויים מהפכניים. יחד שני אלה מייצרים מבנה T (טי) עם אורנוס שליט מזל דלי, שדוחף אותנו לפעול באימפולסיביות ומייצר הפתעות. מצבים יוצאים משליטה, וכדאי מראש לחשוב היטב לפני שמתפרצים. גם סכנות פיזיות וחומריות ישנן. המזל הוא שגם סאטורן (שבתאי) מעורב, ולכן יש מאיפה לקבל שליטה ומשמעת עצמיים. אם רק תבחרו להשתמש בצד זה, כי יהיה קשה…

ההיבט בין סאטורן לאורנוס הוא חיובי כל החודש, ולכן יכול לאפשר שינויים בונים, צמיחה בתוך המסגרת. אם כן, הדרך תהיה בלערוך שינויים, ולא בלהתאפק ולהתאבן במקום. השינוי הוא הכרחי, אבל אפשר שהוא יהיה קונסטרוקטיבי ומקדם. זה נכון ביחסים, אבל בכלל בחיים שלנו. בספטמבר נוכל להזיז את מה שקפא או לא הצליח בחודשים האחרונים.

היבט חיובי נוסף הוא בין יופיטר לפלוטו שילווה את כל החודש. שתי פלנטות איטיות מיסודן, הנעות בכיוונים הפוכים. יופיטר נע קדימה, מבקש פתרון, להרחיב, להבריק ולחדש. פלוטו נע אחורה, חופר ומשחזר, מתבונן פנימה, ומעצם טבעו חוקר ובודק לעומק. יחד הם מייצרים תובנות, צמיחה ופתרונות. אך הם גם חושפים סודות. תגליות יכולות להיות חיוביות, והן מוציאות את האמת לאור, נראה זאת במחקר מדעי וחקירות משטרה, אך זה לפעמים גם לגלות מציאות לא נעימה, וזה מקלקל יחסים או מחרב תקוות וחלומות. כשגרמי השמיים האחרים מסוכסכים, גם ההיבט החיובי הזה יכול לעתים לפעול שלילי.

התאריכים המצוינים מבטאים את היום בו ההיבט בשמיים מדויק. אך ההשפעה היא גם בימים שמסביב:

2.9
מרקורי חיובי לוונוס. אחרי כל קשיי התקשורת של אוגוסט, ספטמבר מתחיל בהדברות בינאישית טובה ומקרבת. צאו לבלות במוצ"ש ופתחו שיחה אינטימית מלב אל לב. נצלו את הזמן הקצר החיובי הזה להגיע להסכמות והחלטות משותפות.

5.9
מרקורי בהיבט קשה למארס. התקשורת אגרסיבית יותר, מתעורר ויכוח והאגו מעורב. זהירות מפזיזות ועצבנות. לחלקינו קשה לישון. ההיבט מתחיל לעורר את ההיבט בין ונוס למארס שיגיע לדיוק ב-8 לספטמבר

8.9
ונוס ומארס ביחסים קשים. מארס שרק השתחרר מנסיגתו, עדייו איטי מאד בשמיים, ומתחיל לבטא מתחים שצבר לאורך התקופה. ונוס מאטה אף היא את מהירותה לקראת נסיגה שתתחיל ב-6 לאוקטובר. לכן, ההשפעה ניכרת לאורך זמן, ומתקיימת בין ה-4 ל-15 לספטמבר. ההיבט מרמז על בעיה במערכות יחסים, בעיקר הרומנטיות. מחד אנחנו רוצים מאד ביחסים, להתמזג ולאהוב, ומאידך מתרגזים כשדורכים לנו על הזנב, האגו גבוה, והכעס בקלות מתפרץ. הצד החיובי הוא מיניות מוגברת ומשיכה חזקה. עדיף לדבר במגע ולא במילים.

10.9
ונוס כבר עברה לעקרב הקיצוני, שחופר ביחסים (למה עשית? איפה היית? כמה אתה אוהב?) מארס אוטוטו חוזר לדלי הבדלן, שאומר "אל תתערב/י לי", ומוכן לפוצץ, והירח עובר למאזניים שמתרכז ביחסים, מחפש הרמוניה, אך מייצר היבטים שליליים לסאטורן ואורנוס. מסוכן לכל מערכות היחסים, כדאי להתאפק עם חפירות, שתלטנות, קנאה או כפייתיות מכל סוג.

11.9
שמש חיובית לפלוטו במזלות אדמה, ועם יופיטר בדיוק באמצע ביניהם (Midpoint), נוצר משולש הרמוני מיטב. כוח רב להניע בהגיון ויכולת התמדה. אנרגיה מצליחה, וזה יכול להשיג עמדת כוח, אך בהתחשב במצב הכוכבים הכללי, יש סכנה של הפעלת כוח מוגזם ודורסני, ויתכן מי שהפעולה היא נגדו.

12.9
ונוס בעקרב במולות לאורנוס בשור. היבט אליו נכנסה כבר ב-8 לחודש, ולא תתנתק ממנו עד ה-16 לחודש בגלל פעולת האטה שלה. פיצוצים ביחסים או בענייני רכוש וכסף. גם מארס בתמונה מעודד לפעולה אגרסיבית. בערב גם הירח עובר לעקרב ועלול "להדליק". מסוכן ליחסים וברמה הפיזית. המזל הכמעט יחיד הוא שוונוס הרמונית לסאטורן, מאפשרת להתאפק אם רק מחליטים, ולהכיל את הקשיים.

יופיטר חיובי לפלוטו. מדויק ביום זה, אך נכון כל החודש! לכן את ההתייחסות תמצאו בפסקה המקדימה בראש העמוד. גוללו מעלה וקראו.

15.9
מרקורי מול נפטון. לא בטוח שכל הרעיונות שיש לנו בראש אפשריים, במיוחד נוכח המפגש של הירח עם יופיטר בבוקר. יתכן בלבול ופספוס פרטים, או אופטימיות בלתי מבוססת.

16.9
מרקורי במזל הבית שלו (בתולה) מקיים יחסים טובים עם יופיטר ופלוטו. מחדד חשיבה, הבנה, תקשורת, ומגלה דברים חדשים. טוב למחקר, ולחקירה קטנה פרטית שלנו, לסדר במסמכים, לבירור פרטים, פיצוח ורעיונות.

18.9
מארס שלילי לאורנוס. מסוכן ביותר! זה אגו מתפרץ, אבל גם סכנות פיזיות, בריאותיות, ולרכוש. מתרחשות הפתעות, מתבררים כישלונות. צפו לבלתי צפוי. בגלל שמארס עדיין איטי, ואורנוס תמיד איטי, ההיבט שנמצא כרגע בשיאו, מתקיים מרבית החודש (בין ה-6 ל-27).

20.9 בוקר
הירח שעבר לדלי, נפגש עם מארס, ומעורר את ההיבט שלו לאורנוס. בוקר מסוכן, היזהרו בדרך לעבודה.

20-21.9
מרקורי במפגש עם השמש בבתולה. הראש עובד שעות נוספות, מתעסק בפרטים, ונוטה לביקורתיות. זה הזמן לחשוב ולדבר בהגיון, הוא חוזר לרשותנו.

22-23.9
מרקורי עובר למאזניים, ואחריו תעבור לשם גם השמש. כביכול מזל הרמוני, אך מיד הם מייצרים היבטים קשים מרובים שיגררו עד ה-28 לספטמבר. תחילה מול כירון, ואז לאורנוס, ומיד אח"כ לסאטורן. חוסר הבנה וחוסר סבלנות, כאבי-לב, ותוצאות קשות. תחושה נמוכה וגישה פסימית. המזל שהם מסיימים בהיבט יפה למארס. מאפשר פעולה מחדש, אנרגיה להמשיך, ואולי לתקן.

27-28.9
השמש בהיבט הרמוני מדויק למארס. האנרגיה עליה דיברתי, וזו גם אנרגיה מחשבתית רוחנית. רוב ההיבטים הבעייתיים כבר התנתקו, ושולחים אותנו סוף-סוף לשבת יותר רגועה.

30.9
מרקורי שולח מהמאזניים היבט שלילי לנפטון הדגיגי. אפשר שאלו חלומות, אולי בהקיץ. מתעוררות תקוות מחודשות, אך זהו לא זמן טוב להחלטות.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל