050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב דגיגים,

הדגים זקוק לביטחון רגשי ויציבות שלא פעם חסרים לו. אין לו שקט פנימי ורגשותיו מסובכים. מי שיידע לתת לדגים אהבה יציבה ומתחשבת יקבל פרטנר מאד זוגי ורומנטי. למרות מופנמותו, הדגים משתף, מתייעץ, ומבקש לשהות במחיצת בן הזוג. אך לרוב הוא אינו מרוצה, פשוט הכל מסובך לו והוא מבולבל, הוא נוטה לחשדנות ולפרשנות רגשית סובייקטיבית, וקורה שהוא מעוות את כוונת הפרטנר וחוטא למציאות. פשוט רגיש מדי.

לדגים ציפיות גבוהות מבחינה רגשית, הפרטנר יכול להרגיש שזה תובעני, אבל זה לא שהדגים מפעיל כוח, אלא פשוט מצפה, ואז קל לנער אותו, או להתנער מעמידה בציפיותיו, שהן אינן דרישות כוחניות. התוצאה תהיה שהדגים ייפגע ויסתגר, נדמה שנכנע וויתר, אך האנרגיה השלילית תמצא דרכה חזרה בצורה אחרת. הדגים שמטיב לקלוט את בן-זוגו, יכאיב בחזרה במקום רגיש, ובמקרים קיצוניים זה יכול להגיע להתעללות רגשית בבן-הזוג. צריך להבין, המקור הוא בתחושת הקורבן שחש בעצמו. מצד שני דגים גם יודע לתת מעצמו הכל ולהתמסר עד הסוף לבן-הזוג, בטח בשלב האופוריה האידילית (שהוא תמיד מחפש ומוצא לאיזה זמן), ויש בו אהבה חזקה וסוערת, ויכולת הזדהות טוטאלית עם הפרטנר. הדגים רומנטי עם ציפיות ורודות, אך מגלה בשלב כלשהו שהחלום היה אוטופי מדי, ואז חווה אכזבה (שלעתים מוכלת ולעתים גדולה מדי).

במיטה הוא מאהב מצויין, כזה שלמד להכיר את הפרטנר ויודע איך ומה לעשות הכי נכון. הוא מתמסר ומוכן לתת את כל כולו, אך במקביל גם מפונק. מלא רגש ורומנטי, ומערב עוצמה רגשית בסקס. יש לו דמיון רב ויצירתי, והוא לא נותן לסקס לשעמם. יש לו פנטזיות מיניות פרועות ואף יכולה להיות נטייה לסאדו-מאזו או התעניינות במשחקי שליטה. בין אם יהיה זה טיפוס שנפתח ביתר קלות או לא, בסופו של דבר הדגים זקוק להמון אינטימיות ומגע, הייצר שלו מפותח ומתערבב בו הרגש, וחושיו המפותחים: הריח, המישוש… והוא משתמש בהם.

בגידות? קשה לספק דגים, הוא תובעני אבל לא יודע בדיוק מה הוא רוצה, ולכן, אחרי שהסתיים שלב האופוריה בקשר, הוא נוטה לחפש את הנעלם בעוד מקום. יש לו געגוע למשהו אחר, בדימיונו הוא רואה איזו פנטזיה שלעולם לא תתקיים לאורך זמן, והוא מוצף ברגש. פרטנר אחד לא ימלא דגים לאורך זמן, והוא עלול לרצות ואף לממש יחסים נוספים בסתר. יש רבים שרק יפנטזו, אך גם אם לא יממשו, הכמיהה קיימת. פרטנר חזק ושתלטן יחזיק את הדגים, וישאיר אותו על הפסים. הוא זקוק לטיפוס מעשי ודומיננטי שיסוכך עליו. לעיתים יחוש קורבן של טיפוס כזה, אך לא יתמרד בקלות גם מול פרטנר שתלטן במיוחד, ועשוי להיכנע לו. לא פעם דגים סובלים מיחסים מאמללים, אך גם לא פעם נהנים מאפיזודות סופר רומנטיות שנלקחו מהאגדות.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: טלה

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל