050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב טלאים,

בני המזל הם אוהבי אתגרים ופניהם לכיבושים, לכן נלחמים גם על האהבה כאילו הייתה זו מלחמה. קיים שוני בין המינים: הגבר יהיה אבירי, חזק וכובש, האישה תהיה כנה, טובת לב, וכשמתלהבת מגבר (וזה לא נדיר) מראה זאת בקלות ללא משחקים. גם הגברים יכולים להראות התלהבות.

הטלאים ככלל נאיבים, מתאהבים ממבט ראשון, ובטוחים שהפעם זה זה. כוויות העבר לא מצלקות אותם ולא מלמדות דבר, גם אם לזמן מסוים יזהרו, הרי שיחזרו לאהבה במלוא הכוח והאנרגיה, ושוב ישרפו באש האהבה, באותה הנאיביות וטוהר הכוונה. אך הם גם כבים מהר, אם זה "לא זה" אז הם אפילו לא זוכרים שרק לפני שבוע דיברו בהתלהבות על אהבת חייהם או היכרות מדהימה. הזיכרון הקצר הזה מאפשר להם לנוע הלאה במהירות לחיפוש הבא, והם באים אליו נקיים, או לפחות יותר נקיים מרוב בני האדם שכבר עברו דבר או שניים בקשרים.

הטלה מחפש אתגר, אקשן, אש. חלק מזה יהיה צורך בכיבוש הבלתי מושג, המסתורי, לכן, מומלץ לא להתמסר אליו מייד פן יאבד עניין מהר כפי שקורה לו לעיתים, לשדר לו אהבה והערצה שהוא זקוק לה מחד, ומאידך להראות לו עצמאות וכוח שהוא מעריך. תלותיות והישענות אינם סקסיים בעיניו, על-אף יכולתו להירתם בטוב ליבו למי שנזקק לו. ואכן הטלה יתן את כל כולו ברגע משבר אמיתי של הפרטנר, אך ימאס ויאבד עניין בפרטנר תלותי שנשען עליו בקביעות. וחשוב להבין, הטלה אוהב שמעריצים אותו, שנזקקים לכוחו, אך כשעושים זאת מתוך עמדת כוח ולא חולשה, מתוך "תחרות" שהוא פשוט המנצח בה. רוצה להרגיש הווינר בין ווינרים, ולא סובל לוזרים.

במיטה הוא מתלהב, מלא תשוקה ובא בסערה. אך בהתלהבותו לא תמיד רואה את הצרכים והרצונות של הפרטנר, הוא פשוט כל-כך מרוכז במשחק כמו שהוא מבין אותו. הגבר ירצה לכבוש את האישה, בין אם זה מסע כיבושים של סטוצים ובין אם בכיבוש האחת ויחידה, זו שהיא מספר אחת וצריך להלחם על תשומת ליבה. אישה טליה יכולה להפתיע בכנות רגשותיה כבר בדייט הראשון, היא אינה רוצה לדחות סיפוקים וגם לא באמת מבינה למה צריך. נקודת המבט נאיבית וטובת לב, ומחפשת אהבה גדולה מהחיים. גם הגברים חשים כך מבפנים, אך רק חלקם מעזים לבטא זאת.

כשטלה מתאהב הוא הכי חי שיש, והוא מתעסק רק בזה ומעסיק בכך את כל סביבתו. האנרגיה הממילא גבוהה שלו עולה לשיאים חדשים והוא חמוד כמו ילד שהתאהב לראשונה בנערה (ולהיפך). גם אם הסביבה תנסה להזהיר אותו מפגיעה אפשרית (לשווא, אין סיכוי שהוא יקשיב), היא תידבק בהתלהבותו המתפשטת. אז טלאים, כל עוד זה שם, פשוט תיהנו.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות – שור.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל