050-7881995

תחזית אישית – למה זה טוב?

התחזית מאפשרת להתכונן למצבים בחיים. למשל אם אני רואה שאדם לפני קשיים כלכליים, הוא יכול להחליט לצמצם הוצאות או להימנע מרכישת רכב חדש וכדומה. אם בחורה מחפשת זוגיות, ניתן לראות מתי זמן טוב להשקיע בדייטים. אם אני שואף לפתוח עסק, ניתן לראות אם התקופה מתאימה לסיכונים. ניתן לראות אם הראש "נקי" ללימודים, וכך להחליט אם ללמוד עכשיו או בסמסטר הבא, אם להעלות את הילד לכיתה א' השנה או בשנה הבאה וכו'.

התחזית מכניסה אותנו לפרופורציות. לעיתים בתקופה של סחרור כשנדמה שאין אופק, באים הכוכבים ומראים מתי יהיה טוב. הם גם עוזרים לנו להבין מה בדיוק אנחנו עוברים כרגע, עושים סדר בבלגן.

בזכות ידיעת הצפוי שאינו בשליטתנו, אנו מגבירים אחיזה בחלק שכן בשליטתנו. הבנת התקופה אליה אדם נכנס, עוזרת לו לקבל החלטות מושכלות כיצד לנהוג בה. "הכל צפוי והרשות נתונה". טכניקת העבודה כאן היא מתוך המפה האישית שלך, ונותנת תחזית כללית. כדי לענות באופן פרטני לעניין ספציפי, יש להשתמש באסטרולוגיה הוררית.

התחזית כלולה במפה אישית ללא עלות נוספת.

תחזית בלבד (ללא ניתוח אישיות) – 600 ₪ ללקוח חוזר שהמפה שלו כבר קיימת במערכת, ו-950 ש"ח ללקוחות חדשים. היקף 1-2 עמודי 4A מודפסים + פגישה אישית/טלפונית.

צרו קשר או צלצלו: 050-7881995

לחצו על התחום שמעניין אתכם, על מנת לקרוא עוד:

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל