050-7881995

אורלי לוי-אבקסיס

מטרת המאמר אינה פוליטית. אלא להאיר את דמותה של אורלי לוי-אבקסיס, ולעזור לכם להכיר את אופייה. גם לספר על הצפוי לה. תפקידי אינו להחניף או לבקר, ובטח לא להחליט מי מתאים לנהל את המדינה. אלא לספר לכם מה רואים בכוכבים לגבי הדמות, לתת לכם זווית מנקודה אחרת, שאולי תעזור לכם לגבש עמדתם בעצמכם.

אישיות

אורלי היא הבת התשיעית של דוד לוי. חברת-כנסת מזה שלוש כנסות, מטעם הליכוד וישראל ביתנו (ליברמן). בכנסת האחרונה התנתקה מהמפלגות, והקימה סיעה עצמאית ברקע התנגדותה למתווה הגז שהממשלה קידמה, והצטרפות ליברמן, יו"ר סיעתה האחרונה, לקואליציה.

לוי הייתה מעורבת בקידום 26 חוקים, אך עיקר פעילותה הייתה למען נוער ונשים בסיכון, ונפגעות תקיפה מינית. לאורלי לוי יש תחושת מעורבות גבוהה בנושאים הקרובים אליה ולליבה, ונראה שהנושא הזה קרוב ומוכר לה היטב בחייה. אורלי יודעת לקחת את קשייה ולהפוך אותם לכוח. היא טיפוס חזק מאד שלא נכנע, וכמה שילחמו בה, היא תשיב מלחמה עוצמתית פי כמה. יש בה כוח מתפרץ, כוח מתמיד וסבלן, כוח מילולי. זה יכולת התבטאות וכושר שכנוע, זו עוצמה מידית לצד אורך-רוח רב.

לא הכל מעניין אותה. לכן היא תתמקד רק בקהלים שלה, בתחומים שקרובים לליבה, שיש לה קשר אישי איתם. מצוקות של נוער ונשים, ואוכלוסיות הקרובות אליה. במקרים אלה יש המון מעורבות ואיכפתיות, והמון טוב-לב. לוי רגישה מאד לסבל של אחרים, כפי שפגשה בו בעצמה. זאת הדרך שלה לטפל בעצמה, ע"י צבירת כוח שעוזר לזולת. אורלי לוי נאמנה מאד, נאמנה לאנשים, למי שהיא מייצגת. דווקא משום כך הרשתה לעצמה לעבור בין הליכוד, ישראל ביתנו, ופרישה למפלגה עצמאית. כי הנאמנות שלה אינה למפלגה, לממסד, אלא לפעילות החברתית שלה. ומי שאינו ממלא את התוכן הרצוי, יאבד אותה. לוי בועטת במי ומה שמאכזב אותה, אבל לא במי ומה שיקר לה. אורלי לא ממהרת להתנתק מאנשים קרובים גם כשיש המון בעיות, ונראה שזה המצב פנימה במשפחתה.

אצל אורלי לוי הרגש וההיגיון שלובים, הולכים יחד. יש הזדהות רגשית עם רעיונות אותם היא מקדמת, וחשוב לה שרגשותיה יהיו הגיוניים. לא בטוח שהיא תמיד יודעת מהו המנוע הרגשי האמיתי שמניע אותה, ותעביר תמיד להיגיון, תחת מסננת של רציונליזם. היא חשה שהיא מתקשה להסביר זאת, להעביר את עצמה באופן ברור. נכון שאצלה בפנים הדברים מורכבים ומסובכים יותר, אך היא יודעת להקרין עצמה כשהיא מדברת, ולכן סוחפת ומשכנעת. דווקא בגלל שזו נקודה חלשה מבחינתה, היא משקיעה בה יותר מאמץ, תשומת-לב, ומפתחת אותה. זאת בדיוק אורלי החזקה, שהופכת קשייה ליתרונות, לכוח.

ומה בעתידה?

אורלי לוי באמת לא התכוונה לוותר על קמצוץ ממטרותיה, ושאפה ליישמן ללא פשרה וללא שום איחוד עם מפלגה אחרת. אך זה השתנה בגלל הסקרים שהראו שהיא מתחת לאחוז החסימה, והיא שאפה לאיחוד עם גנץ. למרות כישלון הדרך הזאת, אורלי צפויה לתקופה אישית טובה אחרי הבחירות.

עמי גוטמן – אסטרולוג

חזרה לעמוד בחירות 2019 (לחץ)

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל