050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב עקרבים,

הסטריאוטיפ לגבי העקרב הוא שהוא אשף במיטה, מלך הסקס והמיניות. מקור הסטריאוטיפ נעוץ בקיצוניות של העקרב. אצל עקרב אין אמצע, הכל שחור או לבן, והוא מזרים את כל האנרגיה (ויש לו הרבה אנרגיה) לדבר שחשוב לו, מכוון בקיצוניות למטרה. אם המין חשוב לו, אז ישקיע בו המון אנרגיה ויהיה מאד ייצרי ולהוט במיטה, אז יצדיק את הסטריאוטיפ. רוב העקרבים אכן יצריים, ועדיין לא כולם, לכן יהיו עקרבים (מעטים) שילכו בדיוק לצד השני.

לעקרב ראש פסיכולוגי, והוא מנסה להבין בכל מיני דרכים, לאו דווקא ישירות, מה הפרטנר אוהב/ת. הוא חוקר ונהנה לגלות, אל תהיו ספר פתוח, תנו לו את האתגר שהוא אוהב לפצח. העקרב לא מפחד "להתלכלך" בסקס יצרי, או אינטנסיבי, או עמוק, או אחר. הוא מערב הן את הגוף והן את הראש, ומבטא את מאווייו הסודיים אחרי שקצת נפתח.

איך למשוך עקרב? השארו מיסתוריים/יות! העקרב יעריך אתגר קשה לפיצוח, ומיסתורין שמתגלה על-ידו במאבק, ולא באופן ישיר, שמוגש קל ונוח מדי. גבר ימשך לטיפוס ה"פאם פאטאל", וירצה לגלות את מה שטמון בה בעצמו, להבין איך הצד השני בנוי/ה, מה מניע אותו, מה מרגש אותו, מה הוא אוהב, במיטה ובחיים. יש פה אלמנט של כיבוש, של שליטה שהעקרב רוצה להשיג דרך הגילוי. מי שתדע/ידע לשמור תמיד על רמה מסויימת של מיסתורין, כזה שהעקרב עוד צריך לגלות, יעניין את העקרב, ויתפס בעיניו כמושכת/מושך מאד. העקרב גם יימשך לטיפוסים חזקים ועוצמתיים, ויאבד עניין במי שימהר להיכנע לו, זאת, על-אף שינסה להיות הוא החזק, השולט, זה שמנצח בסוף. העקרב פשוט בז לחולשה וכניעות. גם כגבר חזק ירצה אישה חזקה ועצמאית שעומדת על שלה, ולמרות שינסה לערער אותה, אסור לה להיכנע, וודאי לא מהר אם היא חפצה בהערכתו. לא פעם מנהלים העקרבים קשרים דרך מאבקי כוחות, אבל זה רק אומר שהקשר חי מבחינתם.

אישה לעומת-זאת לא תבחר גבר חזק מדי שרוצה אישה קטנה. בד"כ, תמצא את הדרך להיות בעלת השליטה, כשידה על העליונה, גם אם זה לא נעשה ישירות, גלוי ומוחצן. גבר שמעוניין בעקרבית, צריך להראות כוח, אבל לא מוגזם, שלא יפחיד. שדרו גב חזק בהתמודדות עם החיים, עמדו על שלכם גם ביחסים, כי רפיסות תיצור דחייה, אך הישארו קשובים, נאותים לוותר מתוך כבוד ולא תמיד.

העקרב הוא טיפוס מאד סגור וסודי, גם הנשים וגם הגברים (גם אם כלפי חוץ הם משדרים פתיחות קלילה, דעו בבטחה, מה שבאמת בלב מוסתר מעין כל). הוא חשדן, לא נותן אמון בקלות, ויעביר אותך המון מבחנים (בעיקר לא גלויים) כדי לבדוק את אמינותך. לא להיפגע! העקרב שאינו נותן מהר אמון, גם בד"כ לא מספר הכל מייד, שומר בבטן, ונפתח לאט לאט ככל שרוכש אמון. העקרב רואה בידע עליו כלי דרכו ניתן יהיה לפגוע בו, והוא פגיע, ולכן לא ממהר לתת ידע (כוח) עליו. מכאן שיותר ממה שיש להיעלב מהסגירות, יש להעריך את הפתיחות כשהיא באה, היא אינה מובנת מאליה. כשעקרב כבר נפתח, הוא יכול לעשות זאת בגדול, כמו עבר מקיצוניות אחת לשנייה. זה יכול להיות נכון בחיים וזה יכול בסקס. בכלל הסקס יכול לבטא פורקן לצד הסגור בחיים של העקרב.

העקרב מאמין שידע הוא כוח, והוא אוהב כוח. לכן מסתיר מחד, אך שואף לגלות מה הצד השני אוהב, בוודאי במיטה. הגילוי נותן לו תחושת עוצמה ושליטה, ויש לזה סקס-אפיל. השתתפו במשחק כך שיישאר מיסתורין ששומר על האווירה המינית.

בגידות? בהחלט לא מומלץ לבגוד בעקרב. העקרב הוא מזל של רגש, הוא מונע מהרגש ויפעל מהרגש. לכן העקרב הנבגד שיודע לאהוב בקיצוניות עד הסוף, יתגלה עתה כנקמן קיצוני שיהיה מוכן להשקיע אנרגיות עצומות בנקמה אכזרית. הוא ימרר ויירד לחיי הבוגד/ת באלף דרכים גלויות ונסתרות. זה נכון לכל סוג איבה. תוסיפו לזה את הקליטה המצוינת של העקרבים, והנה לכם הסיכוי הטוב להיתפס על-ידו ולשלם מחיר כבד. המלצה חמה תהיה פשוט להימנע מבגידות בעקרב בפרט ופזילות בכלל, או להגיע להסכמה על מותר ואסור. כשהעקרב חש שליטה על המצב, הוא יכול להיות פחות קנאי, ועדיין זכרו שזה מזל קנאי.

אם עקרב יבגוד בעצמו, הוא ידאג לא להיתפס. הוא יודע להתנהל בסודיות. אבל בגידה אינה ברירת-המחדל שלו, ויש לו כמויות של שליטה עצמית. עקרב יודע להתאפק, ובכל זאת קורה שעקרב מתאהב עד מעל הראש, אך זה כי היה חסר לו משהו בבית.

כשעקרב אוהב זה ממקום מאד עמוק ואינטנסיבי, הוא יהיה מוכן לתת את כל כולו ואת נשמתו למען האהוב, ויהיה החבר הכי אמיתי ומעורב שיכול להיות. אז גם יהיה מאהב יוצא מגדר הרגיל ויגלה רגישות לצרכים של בן/בת הזוג.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: קשת

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית אפריל 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל