050-7881995

איך בוחרים מתנה

איך בוחרים מתנה?

ניתן להתאים מתנה לחג, יומולדת ובכלל, לפי האופי המשתקף במפת הלידה האישית של כל-אחד. רק אחד מתוך פרמטרים רבים במפה הוא סימן המזל שלנו. אך מאחר וזה הדבר היחיד שרובנו מכירים, אנסה לתת הכוונה כללית: איזו מתנה מתאימה לאיזה מזל. זכרו שזה לא תמיד מדויק, למרות שיהיה נכון לרוב בני המזל במידה מסוימת. כדי לדייק ממש יש לערוך מפה אישית. ואגב, מפת לידה אישית יכולה להיות מתנה מצוינת 🙂

אז איזו מתנה מתאימה למי? הכוכבים עונים:

טלה – תעשו לו/ה וואו גדול, בומבסטי, מרגש. מגיע לו! הוא גם יודע להעניק לכם בגדול, וצריך אקשן. לכן גם מתנות שהן פעילות יכולות להתאים (רכיבה על סוסים לא יום ספא 🙂 !). מתנה משוגעת עם הנאה מיידית תתקבל בברכה.

שור – אוהב דברים יפים אבל רוצה מתנות שימושיות שנשארות, אז פרחים זה נחמד אבל פחות מומלץ. אוהב לאכול ולזלול, אז מסעדה טובה אפשרית, אבל מעדיף מתנה שלא נגמרת או מתכלה (כמו אוכל). תחשבו פרקטי, מה הוא צריך בפשטות, שימושי ביומיום, שיישאר ושייראה אסתטי.

תאומים – גאדג'ט, משהו מתקדם ועתידני, טכנולוגי, ועדיף שיהיה גם וגם, כמו שואב-אבק שגם שוטף את הרצפה. לילד –עט מחליף צבעים, רובוט שהוא גם אוטו וכו'. גם ספר הולך, כזה שאפשר לבלוע והרבה קורה בו. ערב סטנד-אפ, יום פעילות עמוס אירועים תוססים.

סרטן – משהו לבית, ל"אוסף" שלו. משהו שיראה לו שחשבתם במיוחד עליו, שהשקעתם, ולא איזה כרטיס נטען. והכי חשוב, אל תשכחו לכתוב ברכה מרגשת מלאת כוונה, לפעמים היא יותר חשובה לו מהמתנה.

אריה – פריט סטטוס. אם אתם קונים חולצה, שתהיה ממותגת. מתנה שתראה שאתם אוהבים אותו, והדרך היא במתנה מרשימה, שכולם יבינו… אם זה בן/ת-זוג, שיהיה רומנטי (הקליטו שיר, עטפו מרשים..). מסיבת הפתעה גדולה תרגש אותו.

בתולה – פריט שימושי, יכול להיות צנוע ולא צריך רומנטי, אבל משהו ששווה את הכסף, אל תשקיעו בקניית אריזה, או הפקת סרטון יקר. הוא יעריך סטים גדולים, משהו עם הרבה חלקים (מברגים, כלי אוכל..). לילד –פאזל, לגו.

מאזניים – משהו יפה, שיקשט אותו/ה או את הבית/רכב/משרד. הוא צריך שיהיה לו יפה ונעים בכל מקום. פריט אקססורי קטן, עגילים, צעיף… עטפו יפה, צרפו ברכה ותמונה שלכם ביחד (אפשר גם למסגר). אפילו לגבר יתאים משהו בסגנון, אפשר ניקל לרכב, או כיסויים יפים, עניבה, מצית יקר (אפשר לחרוט הקדשה).

עקרב – קחו אותו ל-escape room (חדר בריחה), אפשר ספר על פסיכולוגיה או מותחן בלשי (או סרט). בד"כ הוא או יאהב או ישנא את המתנה, אז חפשו מה הוא ממש אוהב והתאימו.

קשת – קחו אותו לטיול, עדיף חו"ל, אבל גם פיקניק בטבע ישמח אותו. יום כייף –הוא אוהב לעשות שמח. הקפידו לקנות מתנה לשימוש מידי, לא תמונה שתהיה טובה לו לדירה שהוא צפוי לעבור אליה בעוד..

גדי – תלושים, כרטיס נטען, כסף ממש אם אלו יחסי הקרבה, ובכל מקרה מתנה שימושית, כן, גם כזו שהיה קונה ממילא בעצמו אם לא היה מקבל, לזה הוא הכי ישמח, אפילו אם מדובר בסיר בישול סטנדרטי במקום זה שהלך.

דלי – האמת שאותו כדאי פשוט לשאול, לפחות לתחקר קצת מה הוא אוהב. יש לו רצונות לא סטנדרטים, אז לכו על הדבר המיוחד שהוא נמשך אליו. מתנה יוצאת-דופן לרוב תתקבל בברכה, משהו שאין בכל בית או פעילות לא שגרתית מסקרנת.

דגים – חפצי אומנות, כרטיס להופעה, כלי נגינה, ספר או סרט מרגש (כן, גם סרט עצוב יכול להתאים ביומולדת). ארוחה רומנטית וטיול בים מול שקיעה, פעילות יצירה או כזו עם משמעות עמוקה, צרו קרבה, גם הברכה חשובה!

זכרו, אלו נכונים לרוב בני המזל, לא כולם. יש לבדוק את מכלול ההשפעות במפה אישית כדי לברר ברצינות אופיו של אדם, לפיו גם יעריך מתנות.

חזרו לרשימת המאמרים המלאה – מה אומר המזל שלי.

צרו קשר או צלצלו: 050-7881995

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל