050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב תאומים,

הסקס עובר דרך הראש, אם זה במחשבות לפני, אם זה במחשבות אחרי ואם זה במחשבות תוך כדי… תאומים חושב על זה והוא מדבר על זה. תאומים יכול/ה לשאול מה את/ה אוהב/ת באמצע האקט, ישאל איך זה מרגיש, אולי ינתח את הסקס אחרי האקט, אולי ידבר על זה רבות לפני, ואולי הכל ביחד. אבל מה שבטוח, תאומים ידבר ויעסיק את מוחו בזה יותר מאשר יתרכז בפעולה עצמה. זהו מזל השכל והתקשורת, לכן השיחה בעניין יכולה להדליק אותו במיוחד, או לעניין אותו אחרי.

התאומים אוהב הרפתקאות, הפתעות, גירוי שכלי. פרטנר מפתיע במיטה, בשיחה, כזה שמעורר את השכל לחשוב, ידליק את התאומים. אמירות חדות, נועזות, פורצות מחשבה ושגרה ימשכו את התאומים ויעניינו אותו לא פחות מיופי חיצוני, אם לא אפילו יותר.

תאומים יבחר פרטנר חד, אולי ציני, אינטלגנטי, לא שגרתי, ושלא נתלה עליו או לפחות שלא דורש ממנו ביטחון ויציבות של משפחה ביתית ורגועה. כי זה יכבול אותו. הוא יעדיף פרטנר שהוא איש חברה, שאוהב לטייל ולגוון. גם אם יבחר פרטנר אחראי שידאג לענייני הבית והמשפחה האפורים הוא עצמו לא ייקח בזה חלק, ויזדקק לחופש מהבחינה הזו, שכן יש לו המון פעילויות חברתיות ותחביבים, וממש חבל לו לבזבז את הזמן על ענייני שגרה אפורים ומשעממים שכאלה.

ונאמנות? בגלל הסקרנות, הצורך בשבירת שגרה ובהתחדשות, הוא עלול מתוך הקלילות שבו לחטוא באיזה סטוץ לרגע. זהו צורך חזק בריגוש שקיים במוחו, אך לא כולם יעזו לממש. ובד"כ סטוץ כזה (אם יקרה) לא יתפתח לרומן עמוק. בכלל התאומים לא מחפש להעמיק אלא לגוון, גם בתוך הזוגיות. ומבחינה זו יתכן ותתאים לו זוגיות פתוחה אם יצליח למצוא כזו, ואם יודה בכך לעצמו. אך הוא מחשיב את יחסיו עם בן/ת הזוג ולא ירצה לסכן אותם, ועדיין זה לא אומר שיהיה מוכן לוותר על קשריו החברתיים בגלל בן/ת זוג קנאי, כזה פחות יתאים לו. פרטנר חכם יידע למצוא את הדרך לגוון ולסקרן את יחסיו עם התאומים, ולעניין אותו. משחק תפקידים במיטה למשל יכול להוות גירוי שכזה.

מי שיוצא לבליינד-דייט עם בן או בת מזל תאומים מומלץ לאפשר לו להיות הדומיננטי בשיחה ולרבות במילים, כך התאומים ייהנה מאד מהמפגש, ויציין בסוף הערב שהייתה שיחה מרתקת.

לסיכום מי שרוצה לתפוס בן/ת מזל תאומים צריך להיות מעניין, מפתיע, ליצור גירוי שכלי בחיים וגם בסקס. לא לצפות לפרטנר שמפשיל שרוולים ועושה עבודות סיזיפיות בבית, אבל בהחלט יקבל איש חברה ושיחה מצוין.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: סרטן.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל