050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב בתולות,

ממש כמו הסטריאוטיפ על בתולה אמיתית, גם בן/ת מזל בתולה הוא צנוע. מבויש או לפחות מנומס, לא זה שרץ לספר לחבר'ה, לא וולגרי ולא חוצפן, ולא יתחיל ככה עם בחורה (או בחור). הצד השני של זה יהיה שהוא גם לא מראה התלהבות, לא חופשי בהתנהגות המינית, ולא בקלות מאבד את הראש במיטה.

הבתולה רציונאלי, מתאהב דרך הראש, לא נסחף ברגש. הוא זקוק לפרטנר מעשי, ענייני ויעיל. מעריך אינטליגנציה והגיון בריא. יהיה לו קל יותר עם פרטנר צפוי, שהוא יודע לנחש את מהלכיו, למרות שלעיתים יבחר פרטנר שהוא מרגש יותר וצפוי פחות, זה למעשה צורך במי שמשלים אותו (אבל יהיה לו פחות קל עם טיפוס כזה). הבחירה היותר נכונה עבורו, תהיה בפרטנר הגיוני ויציב כמוהו. בתולה יבדוק בעין ביקורתית ובזכוכית מגדלת כל פרט בהתנהגות בן-זוג פוטנציאלי, רואה פרטים ומצפה לשלמות. ולא קל להשביע את רצונו באופן מלא.

במיטה התנהגותו עצורה, מבוישת לפעמים, בטח לא יאבד עשתונות בהתלהבות של בן מזל אש (אלא אם יש השפעה של מזל אש בהורוסקופ האישי, בדקו אם יש בהורוסקופ שלכם כוכבים בטלה, אריה או קשת). אבל בכל מקרה הבתולה מאד יתאמץ לרצות ולענג את הפרטנר. זה ייעשה מהמקום השירותי, המסור, הדואג לפרטנר, ותוך ניתוח אנליטי של צרכי בן/ת הזוג. הבתולה מזל לומד, והוא לומד מה אתה אוהב/ת, ולשם מכוון. יש גם יכולת הסתגלות טובה, יכולת להתאים עצמו לפרטנר. יש כוונה טובה, ויכולת לתת לבן הזוג את הבמה, לשים אותו ואת צרכיו במרכז, ולעשות זאת בעקביות.

רוב הבתולות אוהבים נקיון וסטריליות. אלו יתקלחו לפני הסקס ולאחריו. הוא סולד מהלכלוך שהסקס יוצר, וישתדל לצמצמו כמה שניתן, כמו להכין מראש אמצעי ניקיון, לפרוס מגבת וכדומה. בתולה ירצה פרטנר נקי, עם הופעה מטופחת והיגיינית שאינה פרובוקטיבית. הוא יראה כל שומה ופגם קטן בפרטנר (כמו גם בעצמו). נשים יתאפרו בדקדוק, עם שימת-לב לגוון הנכון, להסתרה של מה שצריך, אבל תמיד האיפור לא מוגזם או בולט מדי (ואם כן, חפשו השפעות אש בהורוסקופ). מתאימה לו הופעה עסקית-סולידית. בתולה מחפש להשתלב עם הסביבה בהופעתו ולא להתבלט בה.

נאמנות? הבתולה מזל נאמן. גם קל לו להיות נאמן כי באופן טבעי אינו נסחף אחר הרגש. הוא נותן מעצמו ומשקיע בבן הזוג, ולכן נוטה גם לפתח נאמנות טבעית.
בתולה אינו מזל שתלטן – לא במיטה ולא מחוצה לה, אך הוא ביקורתי מאד, כשיש לו דרישות, הן לא באות משתלטנות, אלא ממקום של שאיפה לשלמות.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: מאזניים

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל