050-7881995

איך לזכות בפיס

כולם רוצים לזכות, אבל איך מתייחס כל מזל להימורים? פיס, לוטו, ובכלל לסיכונים בחייו. מה שיטת מילוי הטופס? למי יש יותר סיכוי? כל אלו ניתן לענות לפי מפת לידה אישית, אך אנסה לשרטט קווים כלליים לפי סימן המזל, כך שיתאים לרוב בני המזל, לא לכולם, מאחר וישנן השפעות רבות נוספות במפה אישית. ונסיים בטיפ יעיל לכולם!

טלה – אוהב להמר, תנו לו קזינו, תנו לו ריגושים, הוא בפנים. יש לו גם אופטימיות כזו, ככה שהוא בטוח שהפעם זה זה, ואם לא, לא נורא, הוא שוכח מהר וחוזר להמר. בחיים ייקח סיכונים, יפתח עסק עצמאי, יתחיל באומץ עם בחורה, או יתפוס יזמות בתחום אחר.

שור – נורא רוצה להרוויח, ויכול להיות עסוק בזה. אבל נמנע מהימורים מסוכנים, מתאים לו לעשות מנוי פיס. טופס קבוע שאולי יניב מתישהו איזה רווח. השור לא רוצה הרבה כסף בבנק, הוא רוצה כסף כדי לקנות רכוש, כדי לסדר לעצמו חיים נוחים, ולקנות דברים יפים. בחיים שור לרוב יהמר שהכי טוב לא לשנות כלום :).

תאומים – יחפש את הסיכוי הסטטיסטי, באיזה משחק יש הכי הרבה סיכוי, איך לפזר סיכונים וסיכויים. ואז ישתדל למלא כמה שיותר טורים, ויתפצל לכמה שיותר משחקים. אם אצל רוב האנשים זה רגשי, וההימור מקרי, לתאומים חשוב כל פרט מידע שיסייע בהחלטה. מה הסיכוי במספרים? איזה מספרים יוצאים הכי הרבה? במשחקי ספורט יערוך סטטיסטיקת עבר וכו'. בחייו יתעניין ויבדוק כל הימור שיוצע לו, אך יקבל את החלטה רציונלית.

סרטן – מתבאס להפסיד את כספו, ולכן ימעט לשלם על כרטיסי הגרלה יקרים. זה לא יפריע לו לומר "לי אין מזל, אני אף פעם לא זוכה". רוב הסרטנים חוששים מהימורים, גם כאלה כלליים בחייהם, אך סיבה רגשית יכולה להשפיע עליהם להיכנס, כמו "אם אני אזכה, יהיה לי כסף לתת לילד שלי שמתחתן עכשיו", או כרטיס הגרלה שהכנסותיו הן למען ילדים חולי סרטן או מטרה חשובה אחרת.

אריה – בעיקר רוצה לשמוח על הזכייה, להצליח איפה שאחרים נכשלו. זה יכול להיות שיתגאה בשיטה שפיתח, בעסקה טובה שמשפרת סיכויים, בהימור לארג'י שהביא תוצאה. העניין הוא שהוא שונא להפסיד מול כולם, גם בחיים. ולכן, בהימור של משחק או מהחיים, יצניע השתתפותו המסוכנת, ויבליט זכייתו כשהיא בטוחה. בהחלטה אם להמר יחשוב במונחים של מפדח או מרשים.

בתולה – פחות אוהב להמר, בטח נגד הסטטיסטיקה והסיכוי ההגיוני. עדיף בעיניו לחסוך לאורך שנים את מחיר הכרטיס, זה מצטבר לסכום נאה. גם בחייו יחפש היגיון ושיטה, ופחות נוטה להמר על "כל הקופה", התקדמות מובנית בשלבים קטנים תביא את ההישג הבטוח.

מאזניים – רוצה להמר כשכדאי, במשחק או בחיים. אבל כדאי? הוא ממש מתקשה להחליט. ישאל את כולם לדעתם, מה הם היו עושים? ינסה לערוך טבלה עם יתרונות וחסרונות של ההימור. לעתים, עד שיגיע למסקנה, כבר יהיה מאוחר מדי להמר. אך אם יספיק, יתכן שיגיע למסקנה שקולה. יאהב גם להמר אם זה חלק מעניין חברתי משותף.

עקרב – יש ביניהם מהמרים כפייתיים ויש שבכלל לא. אוהבים משחקי הימורים פסיכולוגיים כמו פוקר, בו צריך לקרוא את תווי פניי היריב. והם טובים בזה. אם כבר החליטו להיכנס להימור משמעותי, במשחק או בחיים, זה לא נעשה כלאחר-יד, והם מעורבים ועסוקים בזה שעות נוספות, גם אם לא רואים עליהם.

קשת – יאללה שים הכל על השחור, All in! ימלא את הטור היקר, טופס מולטי. קשת הולך על כל הקופה, שיהיה סיכוי.. גם בחיים קשת יכול להעז בגדול, הוא אופטימי מטבעו, ואם לא ילך, לא ייפול העולם. העניין הוא שהרבה פעמים הקשתים אכן ממוזלים יותר מאחרים :).

גדי – חבל לו על הכסף של כרטיס ההגרלה, הוא מבין שהסיכוי כמעט לא קיים. ובדברים גדולים בוודאי חושש להסתכן. בד"כ אם גדי מהמר, כנראה שיש סיכוי טוב שיצליח, וגם אז זה גובה ממנו מחיר נפשי יקר. גדי יעדיף את הדרך הבטוחה, גם אם היא קשה, הוא לא רודף אחרי הצלחה אינסטנט וקיצורי דרך, למרות שחשוב לו כסף.

דלי – בוחר את הימוריו. כולם מהמרים בפיס, אבל בסוסים יותר כייף או יש יותר סיכוי! או התחנה בקצה העיר יותר ממוזלת. יתכן שיהיה לו מנהג פחות שגרתי בעניין הימורים או בצורה שהוא משחק בהם. בחייו ישאל עצמו מה רציונלי להמר עליו, וזה לא בהכרח התשובה הקלאסית. יש ביניהם שלוקחים סיכונים, ויש הרחוקים מכך ממש.

דגים – חולם המון על מה יעשה עם הזכייה הגדולה. יש בזה יותר הנאה עבורו מדרך ההשתתפות. לכן יימשך אחר פרסים גבוהים בהגרלה עתידית שנותנת זמן לפנטז, ולא משחקי אינסטנט, בטח לא מסובכים, וגם לא בהכרח תמיד ישתתף בכל הגרלה שבועית, אלא כשמרגיש לו. בחיים מהמר לפי האינטואיציה הפנימית שלו, כשגם כאן יתכנו חלומות גדולים.

בונוס:

מי שבמפת הלידה שלו כוכב יופיטר דומיננטי, או נמצא בבית החמישי, יהיה לו גם יותר מזל בהימורים. בנוסף, לפי מפה אישית ניתן לומר מתי בחיים יש תקופה אישית בה גדלים הסיכויים לזכות בהימורים, מעבר לכך שלפיה גם נדע מה היחס של אדם להימורים בצורה הרבה יותר מהימנה מניתוח לפי סימן המזל בלבד.

חזרו לרשימת המאמרים המלאה – מה אומר המזל שלי.

צרו קשר או צלצלו: 050-7881995

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל