050-7881995

יום העצמאות שלי

מה יחסו של כל מזל לעצמאות שלו? מי תלותי, מי יסתדר בתלם, מי ישאף לדרכו, ומי יתמרד בעוצמה? אתם כבר מכירים, לרוב זה נכון לבני המזל, לא תמיד, תלוי בכל המפה האישית:

טלה – ילחם על עצמאותו! בכלל לא חשוב אם התוצאה יכולה להיות יותר טובה בדרך אחרת, העיקר שהוא פעל לפי דרכו. לרוב הוא מוכן להודות בכשלים מסוימים בדרכו (אבל תלוי במה), ועדיין יאמר בגאווה: I did it my way.

שור – בד"כ הולך בתלם ומשתלב. חשובה לו עצמאות בקצב שלו, קצב עבודה, פעילות וקבלת החלטות, תנו לו את הזמן שלו. לא על כל דבר הוא עושה סיפור, אבל כשיש עניין שהעצמאות שלו חשובה לו, הוא יתעקש עליה בחירוף נפש.

תאומים – לרוב לא קנאי לעצמאות שלו, להיפך, הפרו אותו, השמיעו דעתכם, הוא רוצה לדעת מה אתם הייתם עושים, מתעניין בגישות שונות, חוויות אחרות, ומוכן להתנסות בדרכו של אדם אחר או לבדוק דרך פעולה אחרת משלו.

סרטן – סופג מאד אווירה, מושפע בקלות מהמצב ולוקח ללב התנהגות יקיריו. לכן קיימת תלות רגשית. לרוב משפחה היא ערך עליון אצלו, לכן בתוך המשפחה עשוי להגמיש עצמאותו, אך ישמור בעוצמה על עצמאות משפחתו בעולם.

אריה– חשוב לו להוביל ולהיתפס כמי שנמצא בעמדת הנהגה עצמאית. ישדר עצמאי ומצליח, אבל מבין שכדי להיות במקום הזה צריך שיתוף-פעולה, ולכן "ישמן" היכן שצריך, יחלק בנדיבות ל"נתיניו", ויתפשר מול מי שממש מולו כדי לזכות בשת"פ פורה. לכן לאן שהוא לא מסתכל (מעליו, מולו או מתחתיו), בפועל אין לו הרבה עצמאות. אבל זה בסדר מבחינתו כל עוד זה לא מתבלט מעל לפני השטח, והתוצאה בגדול לטובתו.

בתולה – אינו קנאי לעצמאותו, משתלב בתלם ומקבל גם מרות, עושה את המוטל עליו "בלי שאלות", אבל יש לו עדיין הרבה ביקורת והוא דעתן, ועל-אף שפועל כחייל ממושמע בתוך המסגרת, ראשו עובד באופן עצמאי שעות נוספות.

מאזניים – אינו זקוק לעצמאות רבה, להיפך, זקוק לעזרה בקבלת החלטות, יברר איתך מה לדעתך כדאי לו לעשות, איך לפעול, ולא פעם נתקע זמן רב בחוסר החלטה. בתסכולו, לפעמים יעדיף שמישהו אחר יחליט בשבילו. ובכלל מעדיף לעשות הכל יחד.

עקרב – לרוב יש לו סודות אישיים ששומר רק לעצמו, ויש בזה מידה גדולה של עצמאות. עקרב לא ייתן שיתערבו לו, אבל כשנקשר חזק למישהו, הוא אוהב בטוטליות, לכן מפתח תלות רגשית שמאיימת על עצמאותו.

קשת – עצמאי מטבעו. לרוב טיפוסים אופטימיים עם מעט חששות, לכן גם סומכים על עצמם שיהיו בסדר ולא זקוקים להרבה תמיכה מהסוג שפוגע בעצמאותם. קנאים לחופש שלהם.

גדי – יכול לפעול בצורה עצמאית, ולא זקוק במיוחד לעבודת צוות או עזרה, אבל גם אין לו בעיה להשתלב היטב במסגרת שנותנת מעט עצמאות. כך או כך, הוא מסתדר.

דלי – גישתו עצמאית בכל עניין. אינו שואב עמדותיו מגישת הכלל, מגבש דעותיו לפי השכל הישר האישי שלו, ולא מתרגש אם כולם חושבים אחרת. לכן לפעמים טיפוס יוצא-דופן, שונה, או עוף מוזר. עצמאי גם בפועלו, לכן לא יאפשר לאחרים להתערב לו בענייניו, אך מצד שני זקוק מאד לחברה, אינו זאב בודד.

דגים – זקוק לאהבה, הישענות. לכן לא יהיה מאד עצמאי. חשוב לו מאד החיבור עם הזולת, קשרים רגשיים אל אדם קרוב, ורגשות קולקטיביים שמזדהים עם החברה. יש בו חלקים פסיביים, ולכן בהכרח יהיה צד כלשהו שהוא אינו עצמאי בו. אך גם יודע להיות משענת רגשית למי שזקוק לו.

האפיונים שהובאו הם הביטוי הקלאסי לכל מזל, אך לא יתאימו לכל בני המזל, מאחר וישנן עוד השפעות רבות בכל מפת לידה, לעיתים הפוכות מסימן המזל. אין תחליף להכנת מפת לידה אישית כדי לברר אופי מדויק של אדם.

חזרו לרשימת המאמרים המלאה – מה אומר המזל שלי.

צרו קשר או צלצלו: 050-7881995

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל