050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב סרטנים,

סרטן יצהיר שהוא מחפש רק שקט ושלווה, אך הוא נוטה להסתבך במלחמות תמידיות. לעתים זו בדיוק הסיבה. סרטן כל-כך חרד לאבד את מה שהשיג, את מה שנותן לו שקט ושלווה, שבאופן אירוני ייצא למלחמה כדי לשמר את הקיים. סרטן באמת לא מחפש את המלחמה, לא מלחמה לשם מלחמה, לא מתוך צורך באקשן, אלא מתוך פחד שיילקח ממנו דבר מה שהשיג. לפעמים זה חשש מוגזם. בנוסף, סרטן גם מאד פגיע, והוא נעלב עד עמקי נשמתו גם כשלא התכוונו להעליב אותו, הוא נותן משמעות גדולה לכל מילה שנאמרת, זו שהתאומים זרק בלי הרבה כוונה, או הטלה בלי הרבה מחשבה, ואז נפתחת "מלחמה", גם אם היא שקטה:

המלחמה של הסרטן היא שקטה, במעשים מכאיבים שחודרים עמוק, ושתיקה רועמת כלפי מי שהעליב אותו. בפאסיב-אגרסיב הוא מנצח מלחמות על רגש. אבל צריך לומר שכשזה עניין אובייקטיבי, שלא מערב רגש פגוע, הסרטן הוא וותרן, גמיש, ובוודאי ישאף לשלום עם אהוביו, משפחתו וילדיו. הסרטן מוכן לשים את טובתם לפני טובתו, ולכן יוותר ויתפשר למענם.

לכן המלחמה הגדולה ביותר של הסרטן היא על הבית, הגנה על ילדיו ומבצרו. גם מנהיגים מזל סרטן ישקיעו בהגנה ובנייה של הבית. סרטן הוא מזל פטריוטי, וזה כי המדינה נותנת לו ביטחון, והוא מחובר לשורשיו ההיסטוריים. משה בוגי יעלון הוא סרטן, מעבר לרקע הציוני שספג מבית, יש כאן שימוש בכוח כדי להתגבר על חולשה, הקרנת פאסון שמאחוריו חשש לגורל המדינה. הדרך היא צה"ל והפיקוד עליו, כשמילת המפתח היא יצירת הרתעה. גם מישל טרוני ומייק טייסון הם בני מזל סרטן, השרירים והכוח הם מסכה אימתנית ומרתיעה שמסתירה חולשה ופחד. דווקא פחד עד כדי חרדה להיות מובס, יכולים להביא אדם לקצה השני האלים והמרתיע, שלא מפסיק להשתלט ולכבוש. כך תגלו שגם אלכסנדר הגדול (מוקדון) ויוליוס קיסר היו סרטנים, והם גם פיתחו את התרבות באימפריה, טיפחו את ה"בית" כיאה למזל. סרטן דואג לבני עמו, משפחתו, אנשי ביתו ושלומו. מנהיג סרטן שואף לשמר את המסורת, את שורשי ההיסטוריה של העם שלו. כך המדינה האיסלמית (דאע"ש) שנוסדה במזל סרטן, ניסתה להחזיר את העולם אלף שנה אחורה לימי החליפות האיסלמית. הסרטן מחובר שורשית, רגשית לעברו ולכן פטריוטי. אך רגישותו של הסרטן עשוייה להכניס רכות למהלכיו הפוליטיים מתוך שיקולי רגש אמפתי. כך תמצאו גם את אנגלה מרקל בת המזל, את הנסיכה דיאנה, ואת נלסון מנדלה, שבפאסיב-אגרסיב תפס את השלטון ללא אלימות, וכונן שלום בן לבנים לשחורים.

סרטן רוצה שלום, אבל בתסביכיו הוא נקלע למלחמות. כשהרגש כל-כך עמוק ומורכב קשה לשמור על קו, והוא יוצא למלחמות הגנה, לעיתים למכה מקדימה, וגם מתקשה לשים מאחור מריבה, לשכוח ולעבור הלאה. אך הוא מוכן לעשות ויתורים הירואים לטובת הקרובים לו ביותר.

מאמר החודש הבא: אריה

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל