050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב אריות,

מזל האהבה! אריה מאוהב באהבה, אוהב לאהוב וגם מאד זקוק להיות נאהב. זהו סם החיים שלו. אריה אוהב יעשה מחוות (ג'סטות) מרשימות, ומי שיתפעל מכך ירוויח. מערב רומנטי מושקע ועד ארגון מסיבה או חופשה "לפנים", או מתנה יקרה במיוחד. וגם ישמח לקבל את אלו, ולהתגאות כמה הוא חשוב למישהו. אריה לארג' באהבה, אבל אומלל כשאין לו אהבה. אריות זקוקים לאהבה כמו מדבר למים, ובזמנים שאינם נאהבים ונערצים יחושו כישלון. מעטים האריות שיודו בכישלון במציאת בן-זוג, בד"כ יאשימו את המצב, המזל, העיתוי בחיים כמו גם בן הזוג לשעבר או זה שלא רצה או לא התאים להם. אך הם אינם פסיביים וממררים על מר גורלם בהכנעה. אריות ולביאות מוכנים להשקיע זמן ומאמצים רבים בחיפוש בן הזוג והאהבה. לעתים לא תדעו על מאמציהם, אלא רק כשיש הצלחה שניתן להתגאות בה.

אריה מתעורר לחיים כשהוא מאוהב. הביטחון שלו עולה כשהוא מקבל חיזוקים והערכה, ומרגיש נאהב, הוא צריך שיעריצו אותו, שיתפעלו ממנו, שיחמיאו לו. אז הוא נעשה לארג' הן לפרטנר והן לסביבה, ועם ההתלהבות יוצא הצד הטוב שלו, ובאופן טבעי ובמנה כפולה.

במיטה? אריה יהיה מאהב תוסס, נפלא ומשקיע, וזה למרות שהוא נוטה להיות מרוכז בעצמו. אז למה? כי הוא צריך להיחשב הטוב מכולם, ולמרות שהוא פחות רגיש לצרכי השני, יש לו צורך אדיר להעניק ולפנק. אבל כל זאת בתנאי שהוא מקבל פידבק, בסופו של עניין הסיבה לנתינה נעוצה בצורך להרשים ולמצוא חן. ואכן קל לאהוב אותו, הוא באמת יודע להיות מרשים, חי ותוסס, מאהב נפלא. הוא יתאמץ ללמוד טכניקות שהוא מאמין שיגרמו לפרטנר להתפעל ממנו, ומי שיידע לתת לו את הפידבק המתפעל, יזכה במנה כפולה של הקסם הנדיב של אריה. מי שלא יידע להחמיא לאריה, עלול להוריד לו את הביטחון. אריה ללא ביטחון עלול להיות קפוא במיטה.

מי שיחמיא לאריה על ביצועיו במיטה בפני החברים אולי יגרום לאריה "לעוף" על עצמו, אבל אל חשש, תנו לו, בפעם הבאה הוא יתאמץ אפילו יותר, יעשה הכל כדי להוכיח שזה נכון, וישאף תמיד להרשים אפילו יותר.

אריה גם ישאף לברר מה חושבים על ביצועיו. ירצה לשאול "איך הייתי?", אך עלול להימנע אם הוא לא בטוח בתשובה, אריה פוחד מתשובה לא מחמיאה. מחמאות יחזקו את ביטחונו ואת רצונו להרשים אפילו יותר בפעם הבאה. אך אם מערכת היחסים מקולקלת, קיימת בעיה או אין פירגון, האריה יכול לברוח מהסקס, לא לדבר על זה, ולהתעלם מקיום הבעיה, אך בפנים נוצר מקום כואב ותחושת כישלון שאריה לא מסוגל להתמודד איתה, ובטח לא להודות בכישלון.

נאמנות? האריה רוצה להיות הכי טוב, גם במיטה הוא רוצה להיות הכי טוב, מי שייתן לו את ההרגשה הזו, ירוויח מהאריה נאמנות. תנו לו את הבמה, אז הוא יתאמץ למענכם ויש לו את היכולת לפרוע את הצ'ק. משעמם הוא בטח לא, הערצה והתפעלות יוציאו ממנו את האש והתשוקה הרבה שיש בו, ואת האהבה שהוא רוצה להעניק לאדם הנכון בשבילו.

ספרו ללביאה שהיא הכי יפה, אובייקטיבית בעולם, לא רק בשבילכם, התגאו בה לחבר'ה, תנו מחמאות מול כולם. ובנות, תתפלאו, גם לאריה גבר צריך להחמיא על יופיו, חזקו לו את האגו. אריות ולביאות שמחים לפנק את מי שמתפעל ומחמיא, אך שמחים גם להתפנק על-ידי מי שמתרשם מיופיים ונותן להם להרגיש מלך/מלכה.

בנישואין טובים האריה נפלא, מעניק, נדיב, אוהב ילדים ומשחק איתם, מביא שמחה למשפחה. יחד עם זאת הוא גם שתלטן, סמכותי (כזה שהוא תמיד צודק ואי אפשר לנסות לומר לו אחרת) ופחות רגיש לשני. הדרך אליו תהיה מתוך הכרה בסמכות שלו, ופנייה לטוב לבו. מחמאות ימיסו אותו ויגרמו לו לוותר לכם, להתפשר ממש. התנגדות, ביקורת וחוסר הערכה יעשו אותו מריר ונוקשה.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: בתולה.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית אפריל 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל