050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב סרטן,

מזל הרגש. לכן, גם במיטה רגיש, קולט את הפרטנר, את התגובות שלו ומגיב בהתאם. תהיה גמישות, נתינה וריצוי הפרטנר. יש גם קטע חזק של שליטה, הסרטן קצת חסר ביטחון ולכן ירצה להרגיש בשליטה, להרגיש מוביל, בעיקר הגברים. אצל הנשים זה יתבטא יותר ב-passive-aggressive. לא פעם הסרטן משיג את השליטה במניפולציה רגשית של מי שחש פגוע, ואז עושה ברוגז שקט. במיטה זה יכול להתבטא בשביתת סקס, במיוחד אצל הנשים. הגברים ירצו להפגין ביטחון וגבריות במיטה, יש רצון (בעיקר אצל הגברים) לכסות על הרגש השברירי באמצעות תפיסת הפיקוד והשדר הגברי. אך האמת, שהוא זקוק לפרטנר חזק, שייתן ביטחון.

הסרטן כרומיאו ! לא פעם הסרטנים הם מאהבים מושלמים. בגלל כל מה שנאמר לעיל, לגבר סרטן יש רצון לתפקד כמאהב חזק וגברי, הוא לוקח על עצמו הכל, ומתאמץ לרצות את האישה, לא פעם יש לו מבנה רחב של גבר איתן, ומתחת לזה מסתתר הגבר הרגיש, העדין והמבין. ככזה, הוא גם שם לב מה את אוהבת, וישמח לממש. הסרטן מפתח רגש עמוק מאד, מחייב ונאמן לפרטנר שלו. לא פעם יוצא ממנו רומיאו בגירסה שקטה יותר, יותר מעשים ממילים.

סרטנית תהיה רעיה טובה, מכוונת מאד כלפי הגבר שלה וזה יתבטא גם במיטה. ככלל הסרטנים מאד משפחתיים ושמים את הבית במרכז. נהנים מהסקס יותר ויותר ככל שהרגש נעשה עמוק יותר. הם טיפוסים כבדים יחסית ולכן פחות מחפשים סטוצים חסרי משמעות. הם זקוקים לביטחון, ולכן גם במיטה נפתחים רק לאחר שצברו אמון בפרטנר, ולא תמיד עד הסוף.

נאמנות? בגדול הסרטן טיפוס נאמן. הוא נאמן לבית, למשפחה, לבן-הזוג. הוא ישאף למיסוד הקשר ומימושו באמצעות ילדים (ונראה זאת גם אצל משפחות ממבנה לא מסורתי: חד-מיניים, הורות אחרת וחד הוריים שהתעקשו לגדל ילדים למרות הקשיים). בגלל הילדים, הוא אף עלול להשאר בקשר שהפך לא טוב. פירוק קשר משפיע עליו קשה במיוחד, והוא יכול לשקוע בדיכאון יותר בקלות מאחרים, במיוחד ככל שהקשר היה ארוך יותר. סרטן בהחלט נוטה להתרפק על העבר ועל החוויות ממנו, ולכן ככל שיש יותר עבר כך תהא הפרידה עצובה לו יותר. הוא אינו הטיפוס שנותר שבור כשקשר קצרצר שהתחיל במהירות מתלהבת נגמר (כמו הטלאים או האריות למשל), מצד שני פירוק קשר ארוך, במיוחד כשיש ילדים, יכול להיות בשבילו סוף העולם.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: אריה.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל