050-7881995

ישראל ב-2023 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 31.12.2022


 

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

 

 

 

 

כך תראה …

 

כיצד תראה 2023 בישראל? הכוכבים עונים! ישראל משתנה מן היסוד, ו-2023 תדגיש ותחצין את התהליך הארוך הזה. הרכב האוכלוסייה משתנה, ואף דעות האנשים שפעם חשבו אחרת, או התנהלו אחרת. תפיסת הדמוקרטיה שלנו משתנה. אם יעשו סקר, יגלו שרוב הציבור מאמין שדמוקרטיה היא שלטון הרוב, קרי "הרוב קובע", ולא הדברים שרשומים בספרי האזרחות הישנים מביה"ס. במקביל לכך שצמח דור פחות מחונך או פחות קשור לאתוס הישראלי-פוליטי הקודם, וזה פוגש אותנו בעיקר בנושא הערכים עליהם קמה הדמוקרטיה, ומידת המעורבות בנעשה בה. 2023 היא שנה שמחסלת את הישן, ומביאה משהו חדש. כך גם הגדרת הדמוקרטיה משתנה, אבל זה לא שהיא נעלמת. במקביל אנחנו גם רואים יותר אלימות ופשע, ויחד כל זה מתרגם לאובדן המשילות של המוסדות הוותיקים. יש פחות משילות בביה"ס (חינוך), פחות משילות בשטח (משטרה), פחות משילות של הרשות השופטת (שתוחלש ע"י הרשות המבצעת והמחוקקת). נראה השנה משטרה אחרת, מערכת חינוך אחרת, ומערכת משפט אחרת. אלו ערכים שמשתנים. ערכים אחרים שכן מתחזקים הם אלו של התקרבות לדת, זהות יהודית, ואם תרצו "עוצמה יהודית". זה עובד גם בצד השני, ונראה יותר לאומנות ערבית. לכן מתחים בין יהודים לערבים יאמירו מאד השנה, לצד בעיות ביטחוניות גדולות שעלולות להגיע מכיוונים שונים.

לכן זו לא השנה של מי שמנסה לקדם חיים משותפים בין העדות והדתות, או מי ששם את הפרט במרכז. זה מתבטא בשיוך לאומי חזק, ו"הרוב קובע" עם פחות זכויות למיעוט. זהו תהליך שקורה בהרבה מקומות בעולם. לכן זו שנה רעה מאד לאנשים כמו מרב מיכאלי או מנסור עבאס. זו שנה רעה מאד למערכת המשפט כפי שאנחנו מכירים אותה, והיא תעבור רפורמות מרחיקות לכת. כוחו של בג"צ ייחלש מאד, וככל הנראה פסקת ההתגברות תחוקק בצורה היותר בוטה שלה. כך יתאפשר להכיל חוקים חדשים שנוגדים חוקי יסוד אחרים, באופן שבית משפט לא יוכל להתערב. מכאן שינויים יסודיים במדינה. בית המשפט הוא הראשון והעיקרי שהולך לעבור שינויים משמעותיים, אך נראה זאת בכל מוסדות המדינה. הדמוקרטיה שלנו עוברת הגדרה מחדש, אבל היא לא הולכת להתבטל כפי שחלק מנסים להפחיד. הצרה שלנו כישראלים שאיננו יודעים לקבל את הלגיטימיות של הצד הנבחר לקבל החלטות. הפוליטיקאים שלנו רוכבים על זה, ויוצרים קיטוב בעם לצרכיהם.

 

לחצו והצטרפו
עמי גוטמן ב-


 

זה קורה בשני הצדדים, ולכן ראינו חוסר הכרה בממשלת בנט-לפיד והלגיטימיות שלה, כשפוליטיקאים ציניים מספרים סיפור על ראש-ממשלה עם 6 מנדטים ש"גנב את הבחירות". לא חשוב שבנט זכה ב-7 מנדטים מהציבור (נעזוב את חוסר הדיוק), כי מה שחשוב הוא שהוא קיבל מעל 61 אצבעות בכנסת ישראל. השיטה הדמוקרטית שלנו קשורה בקואליציה, ולא גודל מפלגה. אבל בדיוק מאותה הסיבה יש לנתניהו היום לגיטימציה להכניס שותפים שאינם הליכוד, ולקדם אותם למרכזי הכוח. זכותו לתת חלקים מהחינוך לאבי מעוז, כספים לחרדים, וכן הלאה. אבל נשמע את האופוזיציה בראשות לפיד טוענת שהמצביעים לא רצו ממשלה כזו, ואין לה מנדט. אבל האמת שאין אדם שהצביע לנתניהו ולא ידע מיהם השותפים שלו מראש. אני מתעכב על הנקודה הזו, כי זו הבעיה הכי גדולה שלנו. אנחנו עושים דה-לגיטימציה ודמוניזציה לצד השני, ואנחנו מובילים למלחמת אחים. זו שנה של מתח גדול בעם, ואף תיתכן מחאה רחבה.

מעבר לכך, יהיו הרבה חילוקי דעות בתוך הממשלה, ולכן לא כל השינויים שרוצים יקרו. בזמן הכנת תחזית זו, קמה ממשלה חדשה, מהסתכלות ראשונית על מפת האירוע של השבעתה אפשר כבר לומר שבהחלט נראה שינויים גדולים במערכת המשפט. נראה שינויים במוסדות מדינה כחלק מהגדרת הדמוקרטיה מחדש. נראה גם שינויים במערכת החינוך, וכך גם כוחה של המשטרה כגוף עצמאי נחלש, וכן הלאה. בכל-זאת, במידה וקובי שבתאי ימשיך בתפקידו, הוא יימצא שפה משותפת שתאפשר עבודה עם איתמר בן-גביר. בכל מקרה המשטרה מתחזקת בכוחה, ובן גביר מחזק את היכולות שלה, לצד זה שהוא פוגע בעצמאותה. כלומר זו משטרה אחרת, אבל לא צריך לחשוב שהמשטרה הולכת לשרת את השלטון בלבד, וישראל לא הופכת למדינת משטרה. למשל זכות ההפגנה לא תיפגע, ולא נראה את המשטרה לא מאשרת הפגנות שמאל או לא מאבטחת מצעד גאווה, וכן הלאה. בכל-זאת נראה שינוי בסדר העדיפויות של המשטרה, שתטפל ותנייד כוחות לפי אג'נדה פוליטית מסוימת, וגם תגביר משילות.

זהו אחד הדברים העיקריים שהממשלה תצליח בהם, חיזוק משילות ע"י משטרה חזקה יותר. אבל הממשלה שזה עתה קמה, תתקשה מאד לתפקד כקואליציה אחודה כפי שניסח זאת ראש הממשלה בנימין נתניהו. היא גם תיתקל במצבים ונסיבות בעייתיים שיפריעו להצלחתה. היא מיד נתקלת בבעיות גדולות בנושאי תקציבים וכלכלה, ובנושאי ערכים ועמדות. אך בהתחלה היא תנסה לתפקד, ואין לצפות שמהר היא תיפול. בכל-זאת מפת האירוע לרגע השבעת הממשלה מגלה שהיא לא תשרוד 4 שנים מלאות. בשלב מסוים היא תקרוס לתוך עצמה, עקב מחלוקות בין חלקיה. חלק מהפעילות שמחבלת בממשלה תעשה בסתר, ובסופו של דבר נתניהו יגלה שאין לו שליטה על כל ה-64 שלו. גם אם ייראה באיזשהו שלב שמתנהלים יחד, זה לא יחזיק מעמד, ומאחורי הקלעים יתבשלו דברים אחרים. קשה לקבוע כמה זמן תחזיק הממשלה, ובפעילותה היא נתקלת בהרבה קשיים בכל מקרה. זה יכול לקחת זמן, אבל בשלב כלשהו הקשיים יכריעו אותה.

בן-גביר יגלה התנהלות פרגמטית הרבה פעמים. הוא אינו מחפש להבעיר את המזרח-התיכון, אך זה בהחלט עלול לקרות לו (בלי שירצה). הוא לא יוותר על עליה להר-הבית למשל, אך יחפש דרכים חכמות לקיים את משנתו מבלי ללכת עם הראש בקיר. מדובר באיש חכם, שיבין מחד שמה שרואים משם, לא רואים מכאן, ומאידך יעשה הכל כדי שלא ידביקו לו תווית כזו. לכן נראה התנהגות דואלית. חשוב לבן-גביר אהדת הקהל, והוא יפנה לציבורים חדשים. הוא מכוון להצלחה שתביא אותו למעלה, ובסה"כ הוא ממשיך לצבור פופולריות. לכן הוא לא ירצה לקלקל במהלכים שיסבכו מחד, אך מאידך יעמוד בנחישות על מימוש האידיאולוגיה שלו. מכאן שנראה גישה רכה, ורצון שלא למשוך תשומת-לב, ולעבור מתחת לרדאר את חודש הרמדאן. אך גישה תקיפה יותר בזמנים או עניינים אחרים. אוגוסט-ספטמבר חודשים שמיטיבים איתו, מחזקים את מעמדו והפופולריות שלו (בהם הוא תקיף יותר), וזה ברקע אירועים ביטחוניים במדינה. בהמשך אתייחס לתקופות בשנה.

 

בצומת דרכים בחיים?
קרא/י על פתרון ממוקד


 

מול בן-גביר והימין הקיצוני (סמוטריץ', מעוז ונוספים יהיו למשל יותר קיצוניים), מול החרדים והדתיים, נמצא ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא די בודד במערכה. כוחו חלש, והוא חש שזו לא הממשלה שהוא פילל אליה. אבל התלות שלו בה מאלצת אותו להתקפל ולוותר. השטיקים והטריקים בהם נתניהו אלוף, לא יעזרו לו בסיבוב הזה. הפעם מחזיקים אותו קצר, והוא לא פעם ירגיש חסר אונים. זה נכון גם נוכח המצב הביטחוני שיהיה מלחיץ השנה. אפשר שהדבר משפיע על בריאותו ברמה מסוימת, אך בוודאי על כוחו הפוליטי. זה לא יהיה נתניהו שאנחנו מכירים, שקובע הכל וכולם מתיישרים. בהתאם לכך גם כוחו יואב גלנט כשר ביטחון מוגבל, אם כי באוגוסט-ספטמבר הוא פעיל מאד, ויתכן שיש עימות נרחב יותר בזמן זה, בו הוא ממלא תפקיד משמעותי. הרצון שלו יהיה לפעול, ואף לקחת סיכונים.

מי שיצטער מאד על התפקיד שלקח הוא שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. הוא עומד לגלות שהתפקיד לא פשוט לו, לצד זה שלא יוכל לבצע את התוכניות שלו כפי שחשב. בממשלה כה מורכבת, כוחו יחסית חלש. הוא יתקשה לעבוד מול השותפים הקואליציוניים האחרים, ומול פקידי האוצר במשרדו. ברקע שנה לא פשוטה כלכלית, זה יוקר המחייה שממשיך לטפס, לצד עליה באבטלה, ותיתכן ירידה בהכנסות המדינה, לצד עלויות מאד גבוהות שנוספות עקב המצב הביטחוני. בעיקר לקראת סיום 2023 תעלנה ההוצאות של ישראל. יתכן שנראה יותר מחאה חברתית על רקע המצב, בעיקר בחודשי הקיץ ואזור חגי תשרי. סמוטריץ' יתקשה לתפקד מול כל הגורמים הפנימיים והחיצוניים והמשרדים האחרים, וייחשב לשר אוצר לא מוצלח. מה שממצב את בן-גביר כמנהיג הימין הקיצוני על-חשבונו.

 

הזמינו אותי לערב חוויה
או מסיבת רווקות


 

מי שממצב את עצמו בצד שמנגד ככוח עולה, יהיה גדי אייזנקוט. אייזנקוט מגיע מהצבא שם יש לו קריירה ארוכה, אבל הוא טירון בשדה הפוליטי, ולפי הפרשנים הוא בנוי לתפקיד ביצועי ולא אופוזיציונרי, וציפה להיות דמות מרכזית בממשלה. אבל דווקא באופוזיציה הוא עשוי להפתיע, ונראה אותו מתבטא הרבה גם בנושאים ביטחוניים שבהחלט יהיו במרכז השיח השנה.

השנה לפי תקופות

אין רגע דל, והשנה מתחילה בהילוך גבוה ובעיות. ראשית עוד לוקח זמן לייצב את הממשלה, על רקע חקיקה מוגברת שיוצרת הרבה רעש ותרעומת, וחוסר יציבות במוסדות המדינה. יתכנו גם הרבה ויכוחים פנימיים בתוך הממשלה. אבל בעיקר זו שנה לא שקטה ביטחונית, ואפשר שנראה סימן ראשון לכך סביב ה-18-20 בינואר. סביב זמן זה מתחיל חודש בו יש הרבה עיסוק בנושאי פנים והנעשה במדינה. בין היתר יגבר הדיון בנושאי דת, ויתכן שזה גם סביב הר-הבית. צריך לשים לב שוב מה קורה בתום החודש, סביב ה-16-20 בפברואר. שוב אלו ימים של יותר קושי, ואפשריים גם אירועים ביטחוניים.

נקודה נוספת לשים לב אליה היא סביב אמצע מרץ. זהו זמן לא שקט, אפשר שהוא קשור למערכת המשפט, יחסי החוץ, חוקים שהממשלה מעבירה ויוצרים מחלוקת גדולה, ואולי סתם חוסר שקט לקראת חודש הרמדאן שבפתח. אפשרי גם אירוע סייבר, או איזשהו זעזוע שעובר על ישראל. בין אם נשמע על כך או לא, זה זמן מאד לא נוח לרמטכ"ל הרצי הלוי. יתכן שזה שלב בו יש לו חילוקי דעות עם הממשלה, או שכוחו נפגע מתוך סמכויות שעוברות בין משרדי ממשלה, ואפשר שהוא נדרש לערוך תוכניות או לקבל החלטות. לצערי הוא אינו עושה עבודה טובה, בין אם בגלל המצב שיהיה אובייקטיבית קשה בעיקר בהמשך הדרך, ובין אם שיקול דעתו מוטעה (וכנראה שניהם). הרצי הלוי לא מצליח להיכנס לנעליו הגדולות של אביב כוכבי, אולי כי הוא קצת מנוטרל או מוחלש ע"י גורמים אחרים, אך ככל הנראה גם עושה שגיאות. תהיה נטייה לא לסגור את כל הקצוות, ולא כל דבר שירצה לעשות יהיה מספיק "אפוי" או ישים. יתכן שהוא קצת הולך לאיבוד בשלל התקריות שיזמן חודש הרמדאן, ואף לאחריו. יתכן שהפיצול בין משרדי ממשלה שונים בסמכויות הביטחון גורע מיכולותיו לתפקד. בשורה התחתונה, יש כשלים, והתוצאה לא טובה.

הממשלה (כולל בן-גביר) תשתדל להרגיע את השטח. צריך לומר שזו גם לא שנה טובה לחמאס. אם חמאס פועל נגדנו, זה כי הוא נלחץ לעשות זאת, ולא כמוביל. אולי בעקבות אירן או הג'יהאד האסלמי. חודש הרמדאן מטיב נקודתית עם חמאס, אבל הוא יחסית גורם חלש בקרב הפלסטינים, למרות שראינו את התחזקותו בשנים שחלפו ברחוב הפלסטיני ביו"ש. בהחלט תיתכן מתיחות מול אירן, וצה"ל ממשיך לפעול גם בסוריה. ישראל מכינה תקיפה על מתקני הגרעין האירני, אך אין תוכנית מספיק טובה. בין אם נתקוף או לא, יש כאן מחיר גבוה והצלחה זמנית. רואים יותר נכונות ישראלית לקחת סיכונים החל מאוגוסט ולתוך 2024, וזה יכול להיות בכל מישור ביטחוני שהוא. אבל זה יוצר גם לא מעט בעיות, ואולי הרקע הוא פעולה שנובעת מתוך הרבה בעיות.

 

ללמוד אסטרולוגיה
קורסים מתחילים ומתקדמים


 

במהלך האביב-קיץ יתגברו הבעיות סביב נושאי תחבורה, פקקים, ואולי ענייני הרכבת הקלה. כן נראה החלשה של גופי תקשורת, ועד לפגיעה אפשרית בתאגיד השידור "כאן". גם הרפורמה של שר התקשורת לשעבר יועז הנדל עשויה להתבטל ברובה. מחירי הדיור צפויים לרדת, אבל זה לא בהכרח נכון לשוק השכירות. צריך להבין, ישראל עוברת שינויים מהרבה בחינות. לכן גם חזרה אחורה אינה בדיוק חזרה אחורה, אלא יצירה של דרך חדשה לניהול החיים כאן. לא בטוח שממשלה מצליחה להיות יציבה, ויהיו בה קולות שונים בעיקר במחצית הראשונה של השנה. אבל זה גם הזמן בו ישראל משתנה ומבשלת שינוי דרמטי, וכך מוסדות המדינה הוותיקים. אירועים דרמטיים ילוו את הקיץ ועד אחרי החגים. יתכנו שינויים בשלטון או מוסדותיו, אך מעבר לכך אלו שינויים גורליים ומהותיים במדינה. יתכנו אירועים ביטחוניים בעלי חשיבות רבה.

סביב הרמדאן (אפריל) יש קשיים, אבל גישה מרוסנת ושליטה מסודרת יחסית. בעם יורגש לחץ, ופסח עלול להיות זמן פחות נוח (קחו בחשבון בתכנוניכם. אמרתי לכם זאת גם בשנה שעברה, וזו בסוף הייתה תקופת פיגועים). אבל הלחץ העיקרי במדינה מתחיל באוגוסט, וצריך לשים לב בעיקר לחלקו האחרון של החודש. יתכן שיולי מעלה נושאים רבים של יחסי יהודים-ערבים, ואולי גם יחסי חוץ. לישראל זו שנה לא נוחה בזירה הבינלאומית, ויופעל עלינו לחץ גדול. ישראל שואפת לנורמליזציה עם סעודיה, והיא ככל הנראה סביב המאבק באירן. החלק שאנחנו צריכים למלא עבור סעודיה, הוא טיפול בגרעין האירני שמאיים גם עליה. אבל הסעודים צריכים שקט מול הפלסטינים לצד הקלות ושיפור תנאים לאוכלוסייה שם, ויהיה קשה לנתניהו לתת להם את הדרישות בנושא בתוך הקואליציה שלו. בנוסף יתכנו מתחים גוברים עם האוכלוסייה הפלסטינית. במקרה של מתיחות, גם הסכמי אברהם הקיימים עלולים להיפגע. יולי יוצר רחש-בחש והרבה מתחים בין זרמים שונים. אולי זה גם המאבק הפנימי נגד יוקר המחייה וכדומה. בין יולי לאוקטובר נראה את התוצאות של המתחים השונים שהתבשלו, הפוליטיים, הכלכליים, וככל הנראה בעיקר הביטחוניים. זו תקופה לא יציבה, לא רגועה, שאינה קלה, ותייצר שינויים משמעותיים. חלקם יהיו לרעה, מיעוטם לטובה, אבל הדרך בכל-מקרה קשה.

בתוך התקופה עיקר המתח הוא בין אוגוסט לספטמבר (אפשרי כבר מסוף יולי). צריך לשים לב במיוחד לימים סביב ה-28 ביולי ואז חודש לאחר מכן, סביב ה-28 באוגוסט. הזמן שבאמצע מפתח קושי בעם ובהנהגתו, ויש תחושות נמוכות ועד כדי חרדה, אבל כדאי לדעת שהדברים כן בשליטה. זה מגיע אחרי תקופה של חולשה ביטחונית מסוימת, אולי בעיות שקשה היה לשלוט בהן, ויש בשלב הזה רצון לקחת את העניינים לידיים. לכן המחצית השנייה של אוגוסט (ותחילת ספטמבר) הם הכי פחות יציבים, כי מתחים מגיעים להתנגשות. שימו לב גם ל-21 באוגוסט. זו יכולה להיות תקיפה ישראלית על יעד אירני (למשל בלילה בין ה-21 ל-22), או טילים מעזה, או הנעשה בתוך המדינה, וכן הלאה. כל התקופה כולה מדגישה עניינים ביטחוניים, כשהנטייה של הממשלה היא לטפל בהם בלקיחת יוזמה, תגובה חזקה, ואף עם נטייה להסתכן. החל מהקיץ ולאורך זמן, ישראל מעזה יותר, באופן שיוצר גם סיכונים למדינה. גם החורף לא נרגע, ואולי להיפך.

 

מחירון שירות
אסטרולוגי אישי


 

נתניהו שאינו אוהב סיכון, חש לחץ גדול, ולא בטוח שהוא זה שמוביל וקובע, או שזה שלב שהוא מאבד מכוחו (פוליטית, ואפשרי גם פיזית). בשביל נתניהו ממשלתו השישית היא האחרונה שיעמוד בראשה, והיא בבחינת "שירת הברבור" של מי שנמצא בתהליך מתמשך של אובדן שליטה וכוח. בשלב הזה ליואב גלנט ובן-גביר יש יותר say, והמשחק הוא ביניהם. העניין הוא שמתח הביטחוני לא באמת נפתר, ולא ממש נרגע. אפשר שגם יחסי החוץ של ישראל נמצאים בנקודת שפל. כל זה מוביל לזמן הקריטי ביותר בשנה, והוא המחצית השנייה של נובמבר 2023. לא שקט לפני-כן, ולא נרגע לאחר-מכן, ושוב זו תקופה ביטחונית לא פשוטה. אפשר שזו פעילות יזומה של צה"ל, כמו תקיפה על יעדים אירניים, ואז זה בהחלט עלול לגרור תגובה. ואפשר שאנחנו פשוט מותקפים, או סובלים מבעיות ביטחוניות בבית.

משלב זה גדלות מאד ההוצאות של מדינת ישראל. אפשר שיש גם פגיעות סייבר או תשתיות (נכון כל השנה). אבל החשש הגדול ביותר הוא ממצב ביטחוני קשה. קשה לקבוע אם ישראל הולכת למלחמה של ממש ב-2023. אני רוצה לקוות שזה לא המצב, ומבלי לפסול אותו לא צריך להגזים בסיכוייו. אני לא רואה את חמאס, חיזבאללה, ואפילו אירן מספיק חזקים כדי לרצות מלחמה מלאה איתנו. אבל לא תמיד זה עובד ככה, ויש להניח שמתחים גדולים יהיו, והם יתבטאו ברמה כזו או אחרת של מצבים מלחמתיים מסוימים. החדשות הטובות הן שב-2024 יחסית נרגע. יש לנו לעבור שנה של מתחים ביטחוניים, והם ככל הנראה יהיו בכמה מישורים. זה מול הפלסטינים, ואף מול חלקים מערביי ישראל. זו כנראה גם המלחמה של ומול הפשע בדרום ובצפון, זה סייבר, ומול אירן ושלוחותיה. הם התגברו כבר בסוף 2022 כפי שנכתב לכם בתחזית לשנת 2022 (לפני שנה). והם מיד מתגברים שוב במחצית השנייה של ינואר, שוב סביב חודש הרמדאן ופסח, מגיעים לשיא נוסף באוגוסט-ספטמבר, ושיא המשמעותי מכולם, אך כבר האחרון, במחצית השנייה של נובמבר וסביבותיה.

התחזית תתממש?

נאחל שרק הטוב שנחזה למדינה יקרה. אבל בסוף 2023 אתם תקראו שוב את התחזית הזו, שתישאר כאן פתוחה לקריאה כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נכוון ל 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. לקריאת התחזית השנתית לעולם, תחזית אישית לפי תאריך לידתכם, תחזית חודשית, ותחזיות נוספות אחרות, לחצו כאן ועברו למדור תחזיות.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו FOLLOW / עוקב לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך Follow / עוקב לא מספיק כדי שפרסומים מהעמוד יקפצו לכם לפיד. כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"מועדפים". איך?

מטלפון נייד: בעמוד הפייסבוק שלי (כלומר כשאתם על הפרופיל שלי) בצד שמאל (או ימין בגרסה אנגלית) יופיע לכם "..." (3 נקודות). לחצו עליו, ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן). כאן תוכלו לשנות הגדרות. באפשרות הראשונה "ניוז פיד" נבחר עבורכם "ברירת מחדל". שנו וסמנו "מועדפים". בנוסף מי שרוצה, יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

ממחשב:  חפשו את כפתור ה-"..." (3 נקודות) כשאתם בעמוד שלי. לחצו עליו, ובחרו "הגדרות עוקב/ת" או "Follow setting" (בגרסה אנגלית), ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"מועדפים". מי שרוצה, באותו מקום יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל