050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב שוורים

שור קלאסי מחפש שלווה ושקט, ולא רץ למלחמות. זה לא מפריע לעריצים הכי גדולים, והרודנים הכי קשים להיות ממזל שור. כך תמצאו את היטלר, סדאם חוסיין ולנין ממזל זה. הסיבה היא שאם כבר שור בוחר בדרך המלחמה, הוא כבר לא זז ממנה. שור עקשן, ואם בחר דרך, ידבק בה. כמו החיה בטבע, הוא מעדיף לנוח, לרבוץ. אך אם עצבנת אותו, הוא ידהר בכל כוחו לעבר הסדין האדום. אומרים שלפעמים ניתן לראות על שוורים שכשהם תופסים עצבים, הם עושים איזו תנועה הצידה עם הראש, ונותנים איזו רקיעה עם הרגל, כמו השור בטבע. בעצם, השור אדם שליו, רגוע, שומר על שגרה שקטה. ואז כשמגיע מצב מעצבן, לוקח לו זמן לצאת מהמצב היציב שלו, מהשלווה שליוותה קודם, והוא מגייס כעס מהבטן, שעולה במעלה הגרון ומתפרץ בעוצמה. השור לא ממהר לצאת משלוותו, אבל אם כבר זה קרה, זה עוצמתי, ואת הסביבה זה מאד מפתיע, כי זה נתפס כלא מתאים לו. כששור במלחמה, אתם לא רוצים להיות הקורבן.

השור לא ממהר לוותר על שלוותו, ולכן נמצא בשלום רוב הזמן. אך מהצד השני, שור גם לא ממהר לסיים מלחמה. מי ששור הפנה לו את הגב, כבר לא יראה את פניו לעולם. לכן סדאם חוסיין לא נכנע במלחמת המפרץ, על-אף שכבר ידע שיפסיד. באותה עקשנות ניהל היטלר את מלחמת-העולם השנייה עד הרגע האחרון. אבל אם שור חש שניצח והשיג את יעדיו, הוא יעצור. הוא פשוט הגיוני, ואינו מחפש דווקא את השמדת האויב ומלחמה נצחית. הוא מתעקש בעיקר על הצד שלו, הרווחים ומצבו המעשי. גם הנביא מוחמד שהתעקש בכוח על הפצת האסלאם הוא שור. אבל בד"כ שוורים נוטים לחילוניות, וזה כי הם טיפוסים פרקטיים מעשיים, שלרוב פחות מתחברים לעניינים רוחניים. לכן אטאטורק הוא שור שלקח את טורקיה לכיוון מודרני חילוני, גם בנימין זאב הרצל שלנו חיפש פתרון פרקטי לבעיה של היהודים, וכשור, מצדו שזה יהיה באוגנדה (לצערנו ובאופן נורא, גם היטלר היה פרקטי כשחיפש פתרון מעשי לבעיית היהודים, שימו גם לב שהיטלר התנגד לדת, כל דת). לנין הרחיק את הנצרות מרוסיה, ומשה דיין שלנו ויתר בקלות לוואקף על השליטה הפולחנית בהר הבית. ככלל שור יילחם על מה שמשפיע פיזית על חייו, על היומיום שהוא מספיק חשוב, עם משמעות בפועל. שור פחות יריב אתכם על פילוסופיה רחוקה. גם הרמטכ"ל שור היה לנו, אביב כוכבי ולפניו גדי איזנקוט, הם שור, וכך הגנרל אלנבי ששחרר את ארץ ישראל מהעות'ומנים.

אל תניפו סדין אדום מול שור, ותזכו בשלום יציב. שור הגיוני, ועבור רובם זה יותר הגיוני להיות בשלום. אך אל תתבלבלו, כשצריך להילחם וזה ההגיוני, שור יגייס כוחות של בולדוזר, או לפחות טרקטור 9D, ותקבלו מכבש שרומס כל מה שנקרה בדרכו.

מאמר החודש הבא: תאומים

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל