050-7881995

ישראל ב-2024 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 30.12.2023


 

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

 

 

 

 

כך תראה …

 

2024 בישראל דרמטית. מה יעלה בגורל המלחמה בעזה? יתפתח לצפון? נלך לבחירות? מצב הכלכלה? החברה? הרבה שאלות חשובות והכוכבים עונים! לפנינו שנה לא נוחה, בה צריך ללכת אחורה, כדי שנוכל בעתיד ללכת קדימה. תיכף נפרט הכל, אבל בעיקר צריך לשים לב לשני זמנים ספציפיים בשנה זו: סביב פסח, וסביב חגי תשרי ועד תחילת 2025. בזמנים אלו יש שיאיי דרמה ולחץ, והרבה קורה בהם. זמנים אלו יביאו שינויים גדולים בישראל, שתחילה הם אינם נוחים, אך הם דרך הכרחית כדי להצעיד את ישראל בסוף קדימה. השינויים הם בעיקר בגבולות (ביטחון), בפוליטיקה, ובכלכלה. זה הרבה חוסר שקט ומחירים שצריך לשלם (פנימיים ובינלאומיים), אבל אין קיצורי דרך, ובסוף נייצר מציאות יותר טובה. היא תתעצב אט-אט לאורך שנים. נתרכז ב-2024 לפי תקופות:

אנחנו מתחילים את השנה באווירה קשה, וזה ילווה את חודש ינואר, אך ישתפר במידה כבר בפברואר. זה חודש בו מחד ישראל מתחילה אותו תקיפה ונלחמת, אך מאידך רציונלית. הציבור לא תמיד רציונלי, ולכן תיתכן חוסר שביעות-רצון נוכח מהלכים, או שבעקבות תוצאות קשות. למשל יש האומרים שעל ישראל להגביר מאד הפצצות בעזה מהאוויר, לשטח את עזה באופן גורף מבלי להתחשב בדעת העולם, ולהיות מוכנים לשלם את המחיר הבינלאומי. אבל יש כאן אוקסימורון: כדי לפעול כך, דרושים המון-המון חימושים, ולא נקבל אותם אם לא נשתף פעולה עם אמריקה. גם אם הציבור לא, ההנהגה מבינה את מגבלות הכוח של ישראל בינואר. אך הבנת מגבלות הכוח יוצרת תחושה נמוכה יותר בעם, ואולי זה גם סביב ההתנהלות לגבי החטופים. גם מול לבנון ישראל תקיפה, אך לא מעוניינת במלחמה כוללת רחבה מאד.

 

לחצו והצטרפו
עמי גוטמן ב-


 

לכן מול לבנון מתקיים איזה שיח, והוא נעשה דרך הנשק וגם בדיפלומטיה (זה נכון גם מול חמאס סביב נושא החטופים). המטרה להרחיק את חיזבאללה מהגבול, מבלי להביא עשרות אלפי טילים על כל הארץ. קיים מאזן הרתעה הדדי, ונסראללה שחקן רציונלי שלא עושה שטויות, ופוחד להחריב את לבנון. העניין הוא שבאירן דוחפים מאד להגברת הלחץ על ישראל, ונסראללה מתקשה יותר ויותר לעמוד בפרץ ולהתנגד להם. במקביל ישראל לוחצת אותו להתרחק מהגבול, וגובה מחיר כבד על ה"טיפטופים" מצדו שהולכים ומתגברים גם בתחילת 2024. נסראללה אסטרטג מאד חכם ומחושב, אבל ככל שנתקדם במהלך החודשים ינואר-פברואר, הלחצים עליו מתגברים, והוא יגלה שתוכניותיו אינן מסתדרות כפי שרצה. מאזן הכוח בין ישראל לחיזבאללה הולך ונוטה יותר ויותר לטובתנו.

בחודשיים האלה יש הרבה לחצים בגבול, וככל הנראה במקביל הרבה דיפלומטיה. בסופם הדבר מביא לרגיעה מסוימת, גם אם זמנית. בעצם יש כאן משא-ומתן שמגובה בלחימה, וקשה לקבוע עד כמה היא תהיה עצימה. חשוב לומר שגם אם נגיע ללחימה יותר משמעותית, היא תהיה יחסית קצרה. רק שגם ההפוגה קצרה, וסביב פסח (או מעט אחריו) יש שוב מתחים גדולים. יתכן שהם כלל אזוריים, והדבר משפיע על לבנון רק בעקיפין. שוב רואים מתח גדול בלבנון החל מהמחצית השנייה של אוגוסט, כשכאן הם לאורך זמן, ואנחנו נכנסים לסתיו-חורף מלחמתיים בישראל, וסביר שכל הגזרות מתחממות. עוד נרחיב על כך בהמשך.

פסח והאביב

לפני שנעסוק בפסח הדרמטי (ואפשר שזו תקופה הדרמטית כלל עולמית, ובטח רבים יעברו שינויים גדולים אישית, או לפחות צורך גדול בם שמייצר אי-שקט), נגיד מילה על פורים. כלומר לאו דווקא החג עצמו (אלא הזמן סביבו), אבל קחו אותו כנקודה שקל לזכור בזמן. אנחנו כבר אחרי שלב הלחימה העצימה, ומתגברים השיחות על היום שאחרי, או מתחים פוליטיים אחרים, לצד פיגועים ביהודה ושומרון או ישראל. נראה דרישות אגרסיביות של בן-גביר, וזה מגיע על רקע חולשתם של כוחות הביטחון, שילכו ויתבהרו מהאביב ולאורך כל המשך השנה. ככל הנראה צה"ל הולך ושוקע בבוץ העזתי לאורך זמן, כשחמאס כל הזמן מזנב בו. ואפשר שהוא סובל פגיעות גם בגזרת אחרות. צה"ל וכוחות הביטחון מתקשים לייצר פתרונות צבאיים לרוטינה שהתפתחה, ואפשר שהצבא סובל במהלך השנה מחוסרים שונים (בין אם בציוד, נשק, ושחיקת כוח האדם). צריך לומר שהרמטכ"ל עשה הרבה טעויות, ועוד יעשה אחרות בסתיו-חורף הבאים. אך דווקא סביב פסח הוא רואה נכון, והנכון יהיה להקשיב דווקא לו בתקופה דרמטית זו, אולי תקופה בה מעצבים את העתיד. לא בטוח שמקשיבים להרצי הלוי, ומנקודה זאת נכנסת אצלו תחושה פסימית, ולאורך זמן הוא נלחץ לפעול לא כפי שהיה רוצה. עד הסתיו זו תהיה תקופת דשדוש לצה"ל, ויש מעט אופציות לשנות את התמונה. ככל הנראה, חוסר אופק מדיני, מקשה על הרמטכ"ל כשצבאו מתבוסס בבוץ, והוא אינו אופטימי לגבי הדרך בה מנסים לצאת ממנו.

 

בצומת דרכים בחיים?
קרא/י על פתרון זול וממוקד


 

מרץ מעלה לראש השיח את הבעיה הכלכלית, ויתכן שזה גם זמן בו משיתים גזרות חריפות על הציבור, או שמתקדם השיח על כך. החל מאזור פסח והלאה, נראה יותר ויותר פשיטות-רגל של חברות ויחידים, ואחרים שמשנים מאד את דרך עבודתם. שיא המשבר הכלכלי בישראל יהיה ברבעון האחרון של 2024 (החל מהחגים והלאה לערך), והוא כמובן ישליך גם על 2025. המשבר נובע מעלויות המלחמה המטורפות, ומבעיות בינלאומיות, כמו המצור הימי מצד החות'ים למשל, אך בהחלט לא רק. צריך לומר שישראל סובלת ממסע הכפשה שקרי ברשתות החברתיות, שישליך על העסקים בישראל, ועל מעמד הביניים. התייקרות החיים תביא גם לירידה במחירי הדיור (בעיקר בנכסים יקרים), לצד ביקוש לדירות זולות. איכות החיים בישראל יורדת, ואלו גם הרבה ימי מילואים שניאלץ לעשות, במיוחד נוכח הצורך להימצא בגזרת עזה ושאר הגזרות. יש פחות פנאי, וכך גם תרבות הפנאי בישראל בירידה, ובעיקר העסקים סביבה נפגעים. לכן זאת שנה קשה גם לאומנים.

אם-כן זה אביב מתוח שיוצר שינויים בשדה הכלכלי, פוליטי-מדיני, וביטחוני. אבל הזמן הדרמטי הוא ממש סביב פסח. אפשר שמתחים שונים מגיעים להתפרצות, וזה בוודאי יקרה לרבים אישית או במקומות שונים בעולם. אבל זה זמן שצריך להיות בו זהירים גם מבחינה ביטחונית בישראל. לא בטוח שצימר על הגבול זה בילוי שכדאי לתכנן אליו. ככל הנראה סביב החג נראה תזוזות גדולות שמשפיעות באופן רחב. כמו אפקט דומינו שנמשך גם כמה שבועות לאחריו, ושמשליך על כמה מערכות. לכן יתכן שזה מוביל לשינוי כיוון בדרך בה הולכים. אחד הדברים האפשריים, הוא שינוי בהרכב הממשלה, ובכל-מקרה כוחו של בני גנץ פוחת משלב זה. גם אם קיים סיכוי שהשינוי יתבטא בבחירות, רוב הסיכויים שדווקא בשלב זה נתניהו פועל לשמור על ה-64 שלו, ונותן יותר כוח לגורמי הימין הקיצוני. זמן זה משפיע לרעה גם על חמאס ושלטונו, ועל המזרח התיכון כולו. צריך לומר שחמאס אינו מצוי רק בעזה, הוא גם בגדה ובחו"ל. זמן זה מתחיל לפגוע בו לאורך זמן, ועד לאמצע 2025 הוא מאבד אחיזה וכוח גם מחוץ לעזה.

 

הזמינו אותי לערב חוויה
או מסיבת רווקות


 

עבור ישראל הצרה היא שהיא אינה מצליחה לייצר פתרון של שלטון אזרחי אחר בעזה שיהיה יציב. זה כישלון, זו התבוססות בעזה לא רק צבאית, כי היא מכריחה אותנו לטפל גם בנושאים אזרחיים (אפילו אם רק חלקית, ואפילו אם קיים בעזה כוח אזרחי, הוא אינו חזק). זה שוחק מאד את צה"ל והמדינה. על רקע הצרות, זה מדגיש את המתח הפוליטי בתוך ישראל. אבל האמת היא שלאף צד אין באמת פתרון.

פוליטי

המבנה הפוליטי הקיים היום צפוי מאד להשתנות, וזה יבלוט במיוחד החל מהאביב. כרגע בסקרים יש לבני גנץ הגמוניה כמעט מלאה, והוא המועמד הבולט לראשות הממשלה. אבל ככל הנראה ייכנסו שחקנים חדשים שינגסו בו. מחד יישאר ציבור שכבר מאס מדמויות חדשות שמגיעות חדשות לבקרים, וממפלגות אופנה, אבל מאידך יהיו רבים שרוצים מאד שינוי ודם חדש. יש רבים שרוצים להוקיר תודה לגנץ, ויש לו דווקא יתרון בכך שהוא צבר ותק בפוליטיקה, ונכנס לקלחת דווקא בשעתה הקשה ביותר של המדינה. ומאידך רבים שתומכים בו בתחילת השנה, יתקשו להזדהות עם המדיניות שהוא יציג בהמשך. גנץ הוא דמות חשובה מאד שתחזור למוקד ההשפעה, ואולי כראש-ממשלה (אך לא עם כזה כוח כמו בסקרים עתה). אבל רק כאשר יוכרזו בחירות, ונדע מי המועמדים, אערוך תחזית בחירות. ככל הנראה, זה קורה בחורף שבין 2024 ל-2025.

עד אז בני גנץ סובל מהרבה בעיות, ואפשר שגם מחלק משותפיו. אולי זה החיבור לגדעון סער שמתערער, ובוודאי החיבור לנתניהו ייגמר בצורה רעה מאד. כשנכנס לממשלה הוא אמר שזו לא שותפות פוליטית, אלא שותפות גורל. אך הוא יגלה שהוא משלם עליה מחיר פוליטי. ככל הנראה נפתלי בנט ייכנס למגרש, והוא צפוי מאד להצליח הפעם. אם ייכנס, הוא ייהפך לדמות מרכזית ב-2025. גם יוסי כהן מתחמם על הקווים, ורבים אוהבים אותו. אך הוא דמות מאד שנויה במחלוקת, ויש עליו קמפיין שלילי שמפזר עליו שמועות ושערוריות. באופן חלקי הוא מצליח, אך משלם מחיר אישי מאד-מאד כבד, ולא זוכה להגמוניה מלאה.

בנימין נתניהו

ראש הממשלה פותח את השנה בצורה תקיפה, ומנסה להוביל את ישראל והממשלה. אבל מזה תקופה לא ידיו הן על ההגה כפי שכתבתי לכם רבות. נראה זאת כבר ממרץ, שם בן-גביר ככל הנראה עושה לו בי"ס. הוא נאלץ השנה להקשיב ולהתחשב יותר ויותר בשותפיו הקואליציוניים, והוא בתהליך החלשה משמעותי. זה עלול להתבטא גם פיזית, ויתכן שבריאותו אינה יציבה. צריך לשים לב לכך בעיקר החל מחודש אוגוסט והלאה. אבל זו בוודאי חולשה פוליטית, וככל הנראה נגיע לבחירות בחורף שבין 2024 ל-2025, שם הוא חדל להיות ראש-ממשלה.

 

ללמוד אסטרולוגיה
קורסים מתחילים ומתקדמים


 

אבל בעיותיו של ראש-הממשלה יבלטו עוד בפסח, שזו אחת התקופות הדרמטיות והלחוצות ביותר בשנה. ככל הנראה יש ויכוח גדול על המשך הדרך, לצד בעיות גדולות שמתמודדים איתן (וצריך להתפכח מאשליות או ציפיות). זה יכול להיות זמן של שינויים פוליטיים כלשהם. בקיץ נתניהו נראה יוזם יותר, אך באישיותו הוא נלחץ מסיכונים, והלחץ הזה יושב עליו כבר בספטמבר. בכל-זאת זה שלב שנתניהו זוכה לתמיכה סביבו, ככל הנראה ממשפחתו שתומכת בו. בניגוד לכך שעד לאביב הוא סובל ממתחים בבית.

נפתלי בנט

אם יש אנטיתזה לנתניהו בנוף הפוליטי, זה נפתלי בנט. הוא היה פעם שותפו, ואף נולד באותו התאריך של אביו של נתניהו, אך הם שונים מאד באישיותם, ונמצאים במזלות הפוכים (נתניהו מאזנים, בנט טלה). בנט חסר סבלנות, וקשה לו מאד להמתין לתורו. מבחינה זו 2024 מתסכלת אותו, וזה יורגש עליו בעיקר סביב פסח. אבל אם נפתלי בנט יתמיד בפוליטיקה ויחזור למגרש, הוא צובר הרבה כוח, ועשוי ליהנות ממנו ב-2025. בנט לא אוהב להמתין הרבה, וכבר בחודשים הראשונים של 2024 הוא מנסה ליצור חיבורים חדשים. אולי זה מאחורי הקלעים, אך הוא מנסה להקים מפלגה שתכלול חלקים רחבים מהעם, ושתהיה אלטרנטיבה בימין לליכוד. בכך הוא ישתה הרבה מנדטים שכרגע עברו בסקרים מהליכוד לבני גנץ, והוא ינסה למשוך אליו גם את חברי תקווה חדשה (של גדעון סער). כך או אחרת, הוא מצרף אליו דמויות מעניינות, וצובר כוח פוליטי משמעותי. הצרה שלו, שהבחירות יותר רחוקות ממה שיש לו סבלנות להמתין.

צריך להבין, בן-גביר רק מאיים לעזוב את הממשלה, הוא לא מתכוון בשלב זה לעשות זאת. סביב פורים הוא צועק חזק, ונתניהו נבהל. בן-גביר הוא ככל הנראה מנהיג הימין הקיצוני המוביל, כיוון שסמוטריץ' הולך ונחלש יותר ויותר. כרגע (בחודשיים הראשונים של השנה) שר האוצר נמצא תחת סטרס עצום, וחש מדוכא וכושל. פניו להודיע לציבור על גזרות כלכליות קשות סביב חודש מרץ, ובאמת ישנם לחצים עצומים מניין להביא את הכסף למלחמה. המצב הפיננסי בישראל רע, והנתונים לא טובים. אחרי שייתן את גזרות האביב, יורד ממנו קצת לחץ. אבל שיא המשבר הכלכלי יגיע ברבעון האחרון של השנה, ודווקא שם זה הזמן שלקראת הבחירות. לבצלאל סמוטריץ' זה עיתוי אומלל. מצד שני אנחנו בתקופה בה יהיו הרבה חידושים, ולכן יתכנו דמויות פוליטיות חדשות לאורך כל הקשת הפוליטית. לכן לא בהכרח בן-גביר הוא המרוויח, וכשתהיינה בחירות, ונדע מועמדים, אערוך כמו תמיד תחזית בחירות מפורטת.

גדי איזנקוט

בתחזית של 2023 כתבתי לכם שהוא הופך דמות מרכזית ומשפיעה, וזה היה נראה קצת מוזר. אח"כ פרצה המלחמה, והוא נכנס לקבינט המלחמה המצומצם. הוא לא עזב אותו לרגע, גם כשבנו ואחיינו נפלו במלחמה בעזה. גדי נמצא במוקדי ההשפעה, והוא שחקן שקט וקבוצתי, שלא עושה סביבו הרבה רעש וצלצולים. הוא לא מצייץ בטוויטר (X), אבל ככל הנראה משפיע רבות על מהלך המלחמה. גזי איזנקוט הוא האיש הנכון שם, כיוון שדבר לא נעלם מעינו. הוא אסטרטג חכם, וחושב יצירתי. הציבור לומד לאט-לאט להכיר אותו ולאהוב אותו. קשה לקבוע בוודאות עד איזה שלב המחנה הממלכתי נמצא בממשלה, וצריך לומר שגם בני גנץ לא אחד שמוותר, והוא ממשיך "ללכת לביה"ס" אפילו כשפחות נוח. גם אצל גנץ רואים יותר תעוזה ויותר פעילות בקיץ, ואת הקשיים שמביא הסתיו. אך ככל הנראה מי שמוביל גישה התקפית אגרסיבית ומעזה יותר, הוא יואב גלנט. זה יכול להתבטא במישור הפוליטי, אך ככל הנראה בעיקר כשר ביטחון. באישיותו גלנט טיפוס חסר פחד ואימפולסיבי, והוא עשוי לדחוף גם למהלכים צבאיים חזקים. יתכן שזה יהיה חד מדי, או שלא כל מהלך יביא את התוצאה הרצויה. לכן בחורף גלנט מוריד הילוך בחזרה.

 

מחירון שירות
אסטרולוגי אישי


 

חמאס

באירן מודיעים שישראל לא תשיג את יעדי המלחמה, וגם לא תגיע לראשי החמאס. זה בהחלט תהליך מסובך, והוא עשוי להיות ארוך. הוא גם יגבה מחיר כבד מאיתנו, אבל גם מהחמאס. חמאס בתהליך היחלשות שיביא את סיום שלטונו. בתחילת 2024 סינוואר עוד מלא רעיונות כיצד לצאת מהמצב. אבל בסיום החורף גם הוא מבין את הבעיה. באביב חמאס מאבד אחיזה וגם את תמיכת הרחוב העזתי. כמובן שלא נחסל את החמאסניק האחרון, והוא ימשיך לזנב בנו ולפגע. אך חמאס בתקופה קשה מאד, והכיוון רק שלילי. מעמדו נפגע לא רק בעזה, כי אם עולמית. בסתיו (שמחזיר לחימה עצימה יותר) חמאס מאד נפגע. עד לאמצע 2025 חמאס ארגון הרבה פחות חשוב עולמית. הוא אינו זוכה לאותו שיתוף-פעולה שקיבל בעבר. הציפייה הייתה שהנפת הנשק ודרך ההתנגדות, תעלה את קרנו בארצות ערב. אך הוא מפסיד תודעתית במערב (בעיקר ברמת ההנהגה), ומופעל כך לחץ גם על מדינות ערב, והוא נאלץ להיערך מחדש. צריך להבין, אין כאן רצון לוותר, אבל יש מציאות שמכריחה. זה משפיע רבות על מנהיגי חמאס חו"ל, ולא מן הנמנע שפוגעים בהם גם פיזית.

קיץ

אחרי חודשי דשדוש, הממשלה פעילה בקיץ, ואפשר שמתקבלות החלטות אמיצות או שקורים דברים שדורשים תגובה. צריך לשים לב לגזרה הצפונית במחצית השנייה של אוגוסט. בישראל הקולות הם נחושים ותקיפים, בין אם עקב אירועים שנכפו, או כאלה מתוכננים, או כאלה שישראל יוזמת. כך או אחרת, שיא המתח והבעיות מגיע בסתיו. אלו יכולים להיות במישורים שונים, אבל בהכרח זה גם ביטחוני.

סתיו-חורף

עוד בימים שלפני ראש השנה נרגיש מתח עצום, ואחרי שהזהרתי אתכם מפסח, אין לנו שקט גם לקראת חגי תשרי. זה שלב בו ישראל שוב תקיפה נוכח האיומים, אך זה ייגבה מחירים. יתכן שמטפלים עתה בעוד גזרות, אבל יש קורבנות. לא כל מה שנרצה נשיג, אבל אויבינו חוטפים מכה חזקה מאד. צריך לומר שאירן היא המחוללת והמובילה של כל המלחמה, ומהרגע הראשון סיפרתי לכם שזו מלחמת התשה. יש לזה אפקט שוחק למדינה, כוחות הביטחון, הכלכלה, והציבור בישראל. זה המקום להזכיר שכל מה שנכתב לכם אי-פעם על המלחמה, נמצא ב"אולפן המלחמה". כדאי לקרוא מה נרשם ב-7 באוקטובר, ולהבין גם בדיעבד. אירן לוחצת על כל פטרוניה ללחום בישראל, והיא גם מעורבת בעצמה. עלי חמינאי, המנהיג העליון, הוא הדמות שדוחפת חזק מכל, ועל-פיו יישק דבר. הוא גורר גם את האמריקאים לקרבות שאינם רוצים בהם, ולא הולך בדרך הפשרה. אבל הוא מוביל את אירן בדרך לא טובה לה, וכך הוא עצמו שוקע בתהליך שלילי לקראת סוף חייו. בדרך הוא גורם נזק רב לנו, ולשאר אויביו מבית ומחוץ.

תוך התגברות הלחצים מסביב, ישראל צועדת גם למשבר פוליטי בחורף 2024/25. ככל הנראה בשלב זה ייערכו בחירות, והם יובילו לשינויים פוליטיים גדולים ביותר. אלו אולי השינויים הדרמטיים ביותר שראתה ישראל מאז מהפך 1977. בכלל, זו תקופה שתשנה אותנו מן היסוד. כשכתבתי לכם בתחזית 2023 שישראל תשתנה מן היסוד, רבים שאלו כיצד. אומר לכם גם עתה, עוד לא ננחש עד כמה נשתנה. ומה שהיה הוא לא מה שיהיה.

 

אולפן המלחמה
לחצו לקריאה


 

חלק מהשינויים קשורים למצב הכלכלי הרעוע בתקופה זו. זה שיא המשבר הכלכלי, ונצטרך לסבול גזרות כלכליות חדשות. צריך לומר שישראל מדינה חלשה יותר בשלב זה, אחרי שניסתה להפעיל הרבה כוח ששחק אותה. המערכות שמשרתות את הציבור מורעבות, וזה יורגש בוודאי במערכת הבריאות והשירותים הסוציאליים. זה יורגש גם בצה"ל וכוחות הביטחון. מהרעבת המערכות סובלים בעיקר בני המעמד התחתון, אך דווקא איכות החיים תיפגע מאד גם במעמד הביניים, שכן החיים יתייקרו מאד לצד מסים שיעלו. לישראל מפת לידה מאד חזקה, ועל כל תקופה בה הולכים קצת אחורה, מגיעה תקופה בה הולכים הרבה קדימה. אבל בשלב זה חשוב שנפתח חוסן לאומי, ונתרום כולנו למאמץ. ישראלים מאד אוהבים לבזבז את הכסף שלהם בטיולים בחו"ל, קניות בחו"ל ומחו"ל. חלק מהחוסן שלנו יצטרך להיות כלכלי, ועלינו לתמוך בכלכלה הישראלית. צאו לבלות כאן, קנו כחול-לבן. וזכרו, רק ביחד ננצח! .

התחזית תתממש?

נאחל שרק הטוב שנחזה למדינה יקרה. אבל בסוף 2024 אתם תקראו שוב את התחזית הזו, שתישאר כאן פתוחה לקריאה כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נכוון ל 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. לקריאת התחזית השנתית לעולם, תחזית אישית לפי תאריך לידתכם, תחזית חודשית, ותחזיות נוספות אחרות, לחצו כאן ועברו למדור תחזיות.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו FOLLOW / עוקב לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך Follow / עוקב לא מספיק כדי שפרסומים מהעמוד יקפצו לכם לפיד. כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"מועדפים". איך?

מטלפון נייד: בעמוד הפייסבוק שלי (כלומר כשאתם על הפרופיל שלי) בצד שמאל (או ימין בגרסה אנגלית) יופיע לכם "..." (3 נקודות). לחצו עליו, ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן). כאן תוכלו לשנות הגדרות. באפשרות הראשונה "ניוז פיד" נבחר עבורכם "ברירת מחדל". שנו וסמנו "מועדפים". בנוסף מי שרוצה, יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

ממחשב:  חפשו את כפתור ה-"..." (3 נקודות) כשאתם בעמוד שלי. לחצו עליו, ובחרו "הגדרות עוקב/ת" או "Follow setting" (בגרסה אנגלית), ושנו את ההגדרה הנפתחת ל"מועדפים". מי שרוצה, באותו מקום יכול לבקש התראה כשמפורסם פוסט שלי. איך? תחת "פוסטים" סמנו "רגיל".

כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל