050-7881995

מה עושים עם כעס?

על מי מאיתנו לא כעסו פעם? איך מתמודדים? מה יפתור או ינטרל את הכעס ומה יגביר ויסבך? איך נכון להגיב לכל טיפוס? ניתוח מפת לידה אישית יספק את התשובה לגבי כל אחד ואחת. אבל אם לנסות לתת תשובות כלליות יותר בהתאם למזל שכועס עלינו, אפשר למצוא טיפים די יעילים להתמודדות חכמה עם כעס. רק זכרו, זה כללי, ויתאים לרוב בני המזל, אך לא לכולם מאחר וישנן השפעות רבות במפת לידה, ולעיתים הן הפוכות מסימן המזל:

טלה – קודם כל שתו כוס מים. אתם! לא הטלה. אם תגידו לו להירגע, הוא רק יתעצבן יותר. אבל אם תישארו רגועים בעצמכם, ותתנו לטלה לבטא עצמו, הוא יירגע לבד בעצמו די מהר. אין יותר גרוע מלנסות להשתיק אותו, שידבר, זכרו שהוא ממילא לא מתכוון לחצי ממה שאומר בשעת כעס, אז אל תתרגשו מדבריו, הוא אפילו לא יזכור בעצמו את כל מה שאמר.

שור – אם שור כועס עליכם זה אמיתי ועוצמתי. לכן הכי חשוב זה להימנע מלהחליק את העניין. כדאי להתייחס ברצינות לעצם העניין באופן ישיר וענייני. אם תמרחו אותו או שהוא ירגיש במניפולציה שלכם, הלך עליכם. אם שור יסובב את הגב, כבר לא תראו את פניו לעולם. מזל שהוא לא יוצא משלוותו בקלות.

תאומים – קשה לעקוב אחר כעסו ודבריו, הוא מתפזר לאלף כיוונים, ושופך עוד ועוד מילים. תאומים מבין היגיון, האטו את קצבו, פרקו אחת לאחת את טענותיו בסבלנות, והגיבו רציונלית. אל תתנו לו לקפוץ לדבר הבא לפני שסגרתם עניין קודם, הוא כבר יאבד את החשק לכעוס.

סרטן – הוא יכול לא לומר מילה, אבל אתם כבר תדעו שהוא כועס. הוא יוציא אתכם מדעתכם בפאסיב-אגרסיב, אל תפלו לשם והניחו את רגשות האשם בצד. פשוט דברו! אם צריך להתנצל עשו זאת בקול-רם (הוא לא יתחיל ראשון). כך גם אם צריך להבהיר עמדה, רק הוסיפו מילה טובה של חיבה אישית. הוא זקוק לעטיפה הרכה.

אריה – הכי טוב זה להיכנע, לפחות חיצונית. תנו לו להרגיש המלך, אפשר גם לתת לו מחמאה, זה ימיס אותו והוא ישכח שכעס בכלל, אפילו אם הייתם לא בסדר.

בתולה – טבע אנושי מוזר ומשעשע זה לענות על טענה בטענה נגדית. למשל תשובה ל"למה אני צריך/ה לחכות לך?!! היית צריך להיות מוכן לפני שעה! זה זלזול!!" לא פעם עונים: "ושאני חיכיתי לך שעה אתמול, כבר שכחת?!!" או יותר גרוע: "וזה שאת/ה תופס/ת את המקלחת שעה, זה לא זלזול?". אל תיתנו לבתולה תשובה לא קשורה, הוא לא כועס כדי לכעוס, הוא זקוק להסבר. ובטח אל תענו על ביקורת בביקורת נגדית, זה מחרפן אותו! הגיבו עניינית והגיונית "התעכבתי כי..".

מאזניים – אם הגבתם בגישת "זה המצב, תתמודד" צפו לתגובה קיצונית שלא חשבתם שהוא מסוגל לה. מאזניים מחפש הרמוניה, ומוכן להחליק ולהבליג לא פעם, אבל אם הוא חש אי-צדק הוא עלול לצאת למלחמת-עולם. אל תשאירו אותו בלי תשובה, אל תציבו עובדה, ספקו תמיד הסבר שיעזור לו להתפשר ולעבור הלאה, הוא יעשה מאמץ להכיל את ההסבר שלכם. זכרו את השיר של יהודית רביץ למילותיו של יעקב גלעד: " לא פעם זה קשה /אבל לרוב מילה טובה/ מיד עושה לי טוב/ רק מילה טובה או שתיים לא יותר מזה" ממש נכתב על מאזניים.

עקרב – חישבו היטב לפני שאתם עונים. אתם לא רוצים לעשות טעויות. כמו השור, אם הוא יסובב את הגב, לא תראו את פניו. ובניגוד לטלה, הוא מתכוון לכל מילה שאומר. העקרב מרגיש בעוצמה ולכן כעסו מסוכן. גם אם נדמה שכביכול ויתר ועבר הלאה, הוא עלול להגיש לכם את הנקמה קרה, ולפעמים באופן מוסווה.

קשת – קודם בררו אם הוא בכלל כועס, לפעמים הוא סתם ישיר מדי וחסר טקט, וזה בכלל לא כעס. כוונותיו בד"כ טובות והוא אינו רוצה לפגוע, אבל חוסר הגינות, אי צדק ומוסר ירוד יטריפו אותו, ואם הוא זיהה זאת בכם הוא פשוט יתרחק מכם.

גדי – המילים לא יעזרו לכם, בטח לא ניסיון חנופה. פייסו אותו במעשים. הראו לו שאתם בסדר. אתם לא צריכים להיות מלאכים, אבל תראו שהתיישרתם. הוא בעיקר צריך לדעת שהוא יכול לסמוך עליכם, שזה היה "חד-פעמי". גם אם אתם חושבים שהייתם בסדר, חוויות חדשות הרמוניות יגרמו לו לשים את הכעס בצד.

דלי – בד"כ הוא כועס כשמתערבים לו בענייניו או על עקרונות אוניברסליים. אז קודם כל הימנעו ממריבות על שלום עולמי, לא באמת בידכם לשנות את העולם, גם לא את השקפות הדלי. ואם הוא למשל טבעוני ודורש מכם להיות גם, הזכירו לו שגם הוא לא אוהב שמתערבים לו בענייניו. אל תנסו לשכנע, יש לו את התפיסה שלו. ואם התערבתם בענייניו האישיים, הדרך היחידה להפסיק את כעסו היא פשוט להפסיק להתערב, הוא לא צריך את ההתנצלות כמו שהוא צריך שתשחררו, וגם הוא ישחרר את כעסו.

דגים – דברו לליבו. הסבירו איך זה נראה (ובעיקר מרגיש) מהצד שלכם. יש לו כושר הבנה והזדהות גבוה. מילה חמה תמיד עוזרת. דעו שאם הוא כועס זה כנראה מגיע ממקום שהוא פשוט מאד נפגע. מוססו את הפגיעה ברגש חם, הכעס יתמוסס בעקבותיו.

האפיונים שהובאו הם הביטוי הקלאסי לכל מזל, אך לא יתאימו לכל בני המזל, מאחר וישנן עוד השפעות רבות בכל מפת לידה. אין תחליף להכנת מפת לידה אישית כדי לברר אופי מדויק של אדם, לפיו גם יכעס.

חזרו לרשימת המאמרים המלאה – מה אומר המזל שלי.

צרו קשר או צלצלו: 050-7881995

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל