050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב דליים,

דלי יילחם על השלום כמו גם על עקרונותיו, וישלים עם מלחמה צודקת הנלחמת על הסדר החברתי/עולמי הנכון. את הדלי מוליכים עקרונות, לכן הוא נתפס לעיתים כמרדן. ודלי מוכן להילחם בחוסר צדק, בסדר החברתי הקיים והנושן עליו אבד הכלח, במה שנוגד את עקרונותיו, דלי יעמוד על דעותיו ועמדותיו. העמדות שלו יכולות להיות פציפיסטיות, והרבה פעמים הוא בעד שלום עולמי, איחוד רוחני של כל בני האדם, כשהוא מחשיב פחות את שורשיו האישיים, לעתים הדתיים. כך תמצאו דליים שדואגים לרעבים באפריקה, לבעלי-החיים (וצמחונים/טבעונים רבים הם בני המזל). הוא יילחם למען שימור הסביבה, או לטובת הקבוצה אליה הוא שייך. דליים רבים מוצאים בחייהם או צעירותם מעגלים חברתיים ייחודיים יוצאי-דופן איתם הם חשים הזדהות, ונלחמים יחד כקבוצה. המחאה החברתית הגדולה שהייתה בישראל ב-2011, היא מלחמה דליית באופייה, בגלל העקרונות והמרדנות בממסד, אך השיתוף והביחד החברתי. לכן לא פלא שאיציק שמולי, ממנהיגי המחאה שהמשיך לכנסת, הוא בן מזל דלי.

בהיסטוריה תמצאו את אברהם לינקולן מזל דלי, האיש שנלחם לביטול העבדות בארה"ב ושינוי החוקה. לא מלחמה על שטח, כסף או נפט, אלא מלחמת צדק פנימית. דליים מסתכלים על העתיד, הקדמה, ולכן עמדותיהם לא פעם חריגות בכך שהם פורצי-דרך חדשניים, כמו שלינקולן היה בשעתו. הנשיא רוזוולט שלא מיהר להיכנס פיזית למלחמת-העולם השנייה, אך תמך כלכלית, בציוד והבטחה להגנה, במדינות שנלחמו בהיטלר מן ההתחלה, הוא דלי. ולבסוף הכניס את ארה"ב למלחמה הרחוקה והצודקת הזאת. וזה בדיוק מסביר את הדלי, הוא לא מחפש מלחמה בשביל האקשן והאגו, אלא מקדש את העיקרון. וכשאין ברירה, ייצא למלחמה כדי להגן עליו.

הדלי מבקש להתחדש ולהתקדם, ומתוך מחשבה דוחה את המוכר והישן, חוקי העבר. הוא מחפש מה לא בסדר בקיים, ומורד. מכאן שיש אלמנט מלחמתי. הדלי אוהב להתגרות מנטלית בגישה נושנה. זה נותן לו להרגיש חכם או מתקדם יותר. הדלי מקבל משמעות בהיותו חלק ממשהו גדול יותר, לכן ישתתף במלחמה עבור סדר חדש. הדלי מהפכן. בישראל היה לנו את אהוד ברק ראש-ממשלה בן מזל דלי. ככזה, בשנה וחצי בלבד של כהונה, הוא הוציא את צה"ל מלבנון, ופעל להפריד דת ומדינה. ומרוב שמיהר, נפל. דלי בא לשנות, לעשות מהפכות חדות לכאן או לכאן. זה נכון כשזה סדר עולמי, אבל נכון גם במסגרת פרטית קטנה יותר. כך ילדים בני המזל לא פעם מורדים בהורים או במורים. הם בסה"כ מייצרים את העצמאות והביטוי האישי שלהם, עסוקים בחופש שלהם, ולא מתוך רצון להכתיב או לשלוט על האחר.

אם לא תדרך על דלי, הוא לא ידרוך עלייך. אל תפריע לו ולא תופרע. הדלי אינו שתלטן, אך יש מקרים שתהיה שתלטנות רוחנית, וזה כי הוא טיפוס של עקרונות. דלי לא מחפש לכבוש אותך, והרבה פעמים הוא איש שלום, אך יילחם על עקרונותיו בחירוף-נפש כשזה רציני, או כמו שהוא ינסח זאת: "כשזה עקרוני".

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל