050-7881995

מלחמה ושלום

מי יתקוף וילחם, ומי ישאף להרמוניה? מאיזה מזלות היו העריצים הכי קשים, ומאיזה המצביאים הדגולים? איזה מזלות הביאו שלום בעולם, והאם יביאו אותו גם בחיינו הפרטיים, בקרב משפחה וחברים? המפה האישית תגיד מי תוקפני, מי מתפשר וכדומה. אבל ניתן לאפיין בכלליות את היחס למלחמה ושלום עפ"י המזל. זכרו רק שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים, שלרוב תתאים לבני המזל במידה כזו או אחרת, אך יתכנו גם השפעות מנוגדות בהורוסקופ.

בכל חודש יופיע מאמר מזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב קשתים,

לרוב הקשתים אהודים בחברה, ככה שבד"כ אנחנו לא רוצים לריב איתם. והקשת גם לא מחפש לריב, לא בשביל אגו, או תחרותיות. אבל הקשת בעיקר רוצה לחיות בשלום עם העולם הגלובלי, היקום. קשת הוא איש העולם הגדול, ויש לו אידיאולוגיה ברורה לגביו. לכן, אם מישהו פועל בניגוד לעמדות האידיאולוגיות של הקשת, תיתכן מלחמה. הקשת ילחם למען המטרה, העמדה שהיא יותר גדולה מאדם עצמו. כך תמצאו הרבה מטיפים דתיים ממזל קשת, ומאידך אידיאליסטים חילונים. בשם פילוסופיה הקשת נאות לקרב, וברמה נמוכה יותר זה ילך על צדק אישי. לכן קשת יעמוד על שלו ללא מורא, אבל לא כי ניסה לצאת מנצח במלחמת אגו אישית, או להוכיח עליונות תחרותית. ועדיין לעתים תהיה גישה של עליונות מוסרית, ובמקרים קיצוניים בצורה פנאטית ומקובעת שתוביל למלחמות חסרות פשרות. כמו למשל ארגון חמאס שהוא בן מזל קשת.

אבל אם האידיאולוגיה של קשת היא שלום, הוא עשוי להיות איש שלום מושבע שמתרחק מאיבה. ג'ון קרי הוא דוגמה טובה לכך. קרי הוא האיש שהנהיג מיליוני סטודנטים בשנות השישים בהפגנות מול הבית הלבן נגד מלחמת וייטנאם.  לרוב הקשת לא מהסס לעמוד על שלו, אך הוא אינו נתפס לקטנות, ולא ישפוט אותך על כל מילה. מצד שני הוא אינו מבין כשאחרים תופסים אותו על ניואנסים, ואז יתכן ויקים על עצמו מלחמה שלא התכוון לה, כי פגע במישהו בחוסר הטקט שלו. אם כן, אל תמהרו לשפוט קשת על כל מילה או הדרך בה נאמרה, ותקלו על שני הצדדים.

קשת טיפוסי יחזיק באידיאולוגיה של שלום, אך לא יהסס להיכנס למלחמה באומץ. כך לעולם היה מזל גדול שצ'רצ'יל שהיה בן המזל, התנגד נמרצות לאידיאולוגיה הנאצית, איתה לא חשש להתעמת בניגוד לרוב מדינות אירופה. כשקשת מחליט להכות ולהילחם, הוא יודע לעשות זאת בעוצמה, וכדרכו הולך על כל הקופה. אך אם במקרה האידיאולוגיה שלו מעוותת, והוא שם את "העולם הגדול", כמטרה הנעלה שלו, מעל חשיבות בני-אדם, הפרטים בחברה לא ייראו על-ידו עקב ראייתו הרחבה והגלובלית, ואז הוא עלול לפגוע ללא רגישות גם כן בגדול. יוסף סטלין, האדם שאחראי למותם של הכי הרבה אנשים בהיסטוריה, מי שהרג בבני עמו במיליונים, הוא דוגמה כמובן קיצונית לקשת שכזה. אך עדיין הצליח לסחוף בקסם האידיאולוגי הקשתי שלו מאות מיליוני אנשים, את מעמד הפועלים, ועד ימינו אנו. הוא הצליח להנהיג בפטריוטיות את הרוסים למות בעשרות מיליונים במלחמת-העולם השנייה מול הוורמאכט, ולאחר מותו מאות אלפים הגיעו להלווייתו, מהגדולות בהיסטוריה, בה עוד כמה אלפים מצאו את מותם, ורק מהצפיפות. סטלין ראה את המטרה האידיאולוגית הגדולה של עולם מתוקן ושיוויוני, ולא את הפרטים המרכיבים אותו. לא פעם יפספס הקשת את הדבר ה"קטן" בראותו את הגדול.

עכשיו חישבו אילו מלחמות אידיאולוגיות בן מזל קשת מאוזן ונורמלי יכול לנהל, ובכאלה אנחנו מוקפים בלי סוף בסביבתנו הקרובה. רק הביטו.

מאמר החודש הבא: גדי

ואני, כיצד אני פועל? המזל נותן אופי ראשוני, אך כל אחד מיוחד. בניתוח מפה אישית, כבר ניתן לומר בצורה מדויקת ולהבין לעומק כל אדם. איפה הוא טועה, ומה במעשיו דווקא בטובתו. קרא/י על מפה אישית.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל