050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – אוגוסט 2019

 

חייכו! לא כי אוגוסט הגיע, אלא כי "יו-לי" נגמר. יולי הביא טרנספורמציות, לחלקינו חיוביות, אבל לרובנו שליליות. בעיות, מגבלות, וצרות שניחתות. גם מי שקידם עצמו חש עצבנות או מתח גבוה. אוגוסט יביא הקלה לרובנו. האם לכולם? וודאי שלא, יש לבדוק מפה אישית כדי לדעת. למשל אם נולדתם סביב ה-6-7 ביולי, או 5-6 בינואר, תתקשו להרגיש הקלה, וזה עוד לא הזמן שמשתחררים. אבל כמובן שחשוב גם שנת הלידה, שעת הלידה ומקום הלידה. בכל-זאת רובנו כן נשתחרר מנזקי יולי, או לפחות כבר לא ניצור נזקים חדשים. יולי ירה בצרורות אירועים משבשים, תקלות, וכבר לא הייתה סבלנות להכיל יותר.

הימים הראשונים של אוגוסט עדיין תחת השפעת נסיגת מרקורי והיבטי כוכבים מתוחים אחרים. אך ככל שנתקדם באוגוסט, דברים יתחילו להיטיב או להסתדר. לאורך כל אוגוסט השמש וונוס נמצאות בצמידות במזל אריה. אנחנו רוצים לממש את עצמנו, לבטא רצונותינו, ליצור, לבלות וליהנות, לקדם ולצמוח. הגישה אופטימית ויש כוח לפעול. הדרך שלנו עוברת ביחסים עם הזולת, אנחנו נפתחים, מייצרים קשרים, מתחברים, ומערכות יחסים יימצאו במוקד. במקביל יש לנו התייחסות חומרית ברורה, ואנחנו פועלים לקדם נושאים אלו. גם בזבזנות תאפיין את החודש. נצלו במיוחד את הסופ"ש של ה-8-10 באוגוסט לבילויים, טיולים, היכרויות והחיים הטובים. הנאה רבה לרוב מובטחת.

עוד שניים שקורצים זה לזה לאורך כל אוגוסט ויותר, הם יופיטר וסאטורן ממזלות שכנים (קשת וגדי בהתאמה, אלו מזלות הבית שלהם, והם חשים בו נוח). אבל אלו שני כוכבים הפוכים, כמו המזלות שהם מייצגים (קראו עליהם בתאריך ה-19.8). לכן תיתכן נדנדת אירועים או תחושות. רגע אופטימיים ומאד מצליח, ורגע נתקפים חרדה או מתברר כישלון. הנכון הוא לאזן בין השניים, ואז התוצאה פנומנלית. חשים התלהבות ורוצים לפעול? עשו זאת בזהירות, בשיקול-דעת ובאופן מסודר תוך בדיקת היתכנות הגיונית. מפתיעה אתכם איזו הזדמנות קלה? אמצו אותה במאמץ, אל תסתמכו שה"קל" יספיק. רק מי שיערב רצינות והשקעה במה שנראה שבא בקלות, יגיע באמת לתוצאה סופית טובה. מן הצד השני, אם דברים שליליים או מגבילים קורים, יש הזדמנות להתגבר עליהם חלקית, ולהפחית מהצרות. זה חודש בו אין טוב בלי רע, ואין רע בלי טוב. כך שאם התקלקל לכם המזגן המרכזי, יתכן שבדיוק תיהנו ממבצע מדהים על מזגנים חסכוניים לכל החדרים במחיר מעולה, ונוח וחסכוני יותר לכולם. אם נשבר לכם הלב או נקלעתם לצרה, אולי תגלו חבר אמת קרוב שבא לעזרתכם. ומצד שני אם קיבלתם קידום מטורף בעבודה, הוא כנראה מגיע עם הרבה יותר חובות ואחריות מלחיצה. וכדומה. לכן רק שימוש מאוזן באנרגיית שתי הפלנטות האלה יביא תוצאה משביעת-רצון לאורך זמן. אל תתבשמו ביהירות או נינוחות מהתפקיד החדש, השקיעו בו מאמץ. אל תתייפחו על מה שאבד, חפשו את הדבר הבא, דרך המוצא, וגם המזל מעבר לפינה.

מיד הפירוט לפי ימים, אך זכרו כי התאריך המוזכר הוא התאריך בו ההיבט בשמיים מדויק, אך מתקיים גם בימים סביב:

1.8
ב-7:00 בבוקר מרקורי מתיישר, אך השפעות הנסיגה ימשיכו ללוות 5 ימים נוספים. במיוחד היום יכול להיות מעצבן במיוחד, והנטייה להיתקע על הדברים. שימו לב שהחשיבה אובססיבית. זה יעיל לפתרון בעיות, אבל זה עלול להיות מתיש כלפי זולתנו או עצמנו, אנחנו בחפירות. אל תתפתו לחשוב שאנרגיית הנסיגה מאחורינו. ומה היא אומרת? לחצו כאן לקריאה חוזרת. אז מה כל-זאת נותנת התיישרות מרקורי כבר היום? מרגע זה מותר להתחיל בפרויקט או כל דבר חדש. זכרו, הרגע הקובע הוא הרגע בו החל תהליך. כלומר אם ראיתם רכב משומש לקניה לפני שבוע, לא מאד יעזור אם חיכיתם לקנותו עכשיו, ומומלץ לוותר.

2.8
ונוס שלילית לאורנוס. חוסר סבלנות לזולת, נטייה לריב, להתפוצץ. יתכנו אירועים חומריים מפתיעים, ויכול להיות מסוכן פיננסית (הימנעו מספקולציות). נסו לעשות משהו קליל ופאן, שלא מחייב השקעה בינאישית. תנו חופש לשני, ותצליחו ליהנות ממנו בעצמכם.

4.8
מארס ביחסי מתח עם פלוטו. אגו, כוחניות, תחרותיות, מהלכים מלוכלכים, וחוסר פשרנות. הצד השני של אותו מטבע הוא היכולת להשיג דברים, לנצח, כושר ביצוע מתוחכם ועוצמה. רק שימו לב שאינכם אכזריים מדי לזולתכם. המטרה לא באמת מקדשת את האמצעים. מתקיים בכל הימים סביב.

5.8
הירח במזל מאזניים השיתופי והמתחבר, מחבר בין היבטי הכוכבים היפים שיוזכרו בימים הבאים (7-8.8). אפשרות להתגבר על בעיות, לפתור מחלוקות, או להתחיל מחדש. שבו בצהריים לאכול עם קולגה איתו תרצו ללבן דבר-מה, לקדם עניין, או שסתם יהיה לכם נעים.

7.8
השמש בריקוד אופטימי עם יופיטר. גם ההיבט המתוח שהוזכר ב-4.8 מתחיל להתרחק (אך עדיין מתקיים). פתרון בעיות, הזדמנויות, אנחנו נועזים (שימו לב שלא מפריזים), ומלאי חיים. זה האומץ לשנות, לעשות, וזה התלהבות וחדוות עשייה.

8.8
עכשיו השמש במתח עם סאטורן. קושי, מגבלה או מכשול יתכנו. לכן אל תמהרו עם תוכנית גרנדיוזית ופזיזה מדי שנהגתה בהשפעת ההיבט לעיל (מיום קודם). אבל אם הייתם הגיוניים, עכשיו תוכלו להיות מעשיים בעניין. זהו שלב היישום הפרקטי, לכן מי שיעבוד מסודר -יצליח. מי שפעל בשיטת "יהיה בסדר" -יקבל שיעור.

בלילה ונוס ביחסים יפים עם יופיטר. טוב ליחסים ורומנטיקה, שמח ואופטימי סביב ה-8-9 באוגוסט. מומלץ לבלות בליל חמישי עד מאוחר! יש אישור מהאסטרולוג שלכם 😉

9.8
ונוס בהיבט שלילי לסאטורן. אם השתכרתם לדעת אמש, עכשיו תשלמו את המחיר. יכול לקרר יחסים, ביקורתיות ודרישות אחד מהשני (לעתים קטנוניות). מי שבכל-זאת נהנה מההיבט החיובי של ונוס ליופיטר, יוכל לתת לדברים משמעות רצינית היום.

בליל שישי לירח יש דייט עם יופיטר, כדאי לכם להצטרף! גם ונוס מאתמול עדיין בתמונה ומצטרפת לחגיגה. צאו לבלות, אתם לא מאמינים כמה כייף יהיה! טוב נו, גם הערב אתן לכם רשות לחזור ממש מאוחר מהבילוי. אבל אל תגזימו, אה?!

10-11.8
שמש בהיבט שלילי לנפטון. זמן לנוח. עייפות או בעיית בריאות תיתכן. אולי משלמים איזה מחיר על השתוללות או הגזמה בסופ"ש. אין הרבה חשק לקום בראשון בבוקר לעבודה. בעניינים רציניים יתכן שלא הולך, אך באלו השמחים האווירה אופורית. ימים לים או להביט בשקיעה, אך היזהרו לא לשקוע ולטבוע בים (או בדבר רציני אחר).

11-12.8
ונוס ונפטון ביחסי מתח. לא בטוח שאנחנו על הקרקע בענייני רומנטיקה ויחסים בכלל. לחיוב או שלילה. רע להימורים וספקולציות אישיות וכלכליות, יתכן אובדן חומרי או של יחסים. אם כי לפעמים נדמה לנו שהתמונה היא בדיוק הפוך ממה שהיא באמת.

12.8
מרקורי מסיים את מסעו בסרטן, אחרי שנע שם באיטיות רבה עקב נסיגתו. במעבר לאריה הוא מצטרף לשמש, ונוס, ומארס שכבר שם, ומדגיש שאוגוסט הוא חודש של יוזמה, התחלות חדשות, התלהבות וחדוות עשייה. החשיבה נפתחת והפרספקטיבה מתרחבת. זה גם המון גאווה עצמית ורצון להיות אנחנו בלי עכבות. העניין הוא שהירח בגדי מכתיב כבדות. ובמיוחד בצהרי היום הוא במפגש עם סאטורן. אם לא הולך זה יכול להרגיש לנו נמוך, הרצון גבוה והמציאות עגומה. אבל אם השילוב מתפקד היטב, הרי שנוכל להיות רציניים לגבי היוזמות המתלהבות שלנו. לכן אמליץ לכם לפעול בצורה זהירה, מסודרת ושיטתית למען המטרה הגבוהה. ארוחת צהריים עסקית שתהיה מגובה בעובדות ונכונות להשקעה, תניב תוצאות. אחרים יגלו שבשביל המטרה הגבוהה הם נאלצים להשקיע יותר ממה שבא להם.

14.8
שמש וונוס בריקוד טנגו צמוד, ארוך ומושחת במזל האהבה והחיים הטובים (אריה). לא ייאמן, אבל שני הכוכבים המהירים האלה נצמדים לכל אוגוסט. פשוט נעים במהירות יחדיו בקצב דומה, ושומרים על הצמידות. ונוס מעט מהירה יותר, וביום זה סוף-סוף מדביקה את השמש. לכן יכול לתת תוצאה לדברים, לעסקים ועסקאות, מו"מ, ובעיקר יחסים, חיבורים חדשים שסוף-סוף מקבלים חותמת, או ניתוקים. כיוון שכל זה קורה כשפלוטו בהיבט שלילי לשתי השובבות, הריקוד מקבל נופך דרמטי. התחדשות ולידה של יחסים, ולחילופין מריבות ומוות של יחסים. הכל נורא אינטנסיבי לכאן או לכאן. אהבה חזקה וטוטלית מול התקפי קנאה, כוחניות ושתלטנות. נכון בכל סוגי מערכות היחסים. נכון לגבי התחלות, סיומים והתחדשות של דברים שונים. ונכון סביב כל הימים סביב.

ונוס משיגה את השמש ביום זה, ומכאן ואילך היא המובילה. חיבורים שלא עבדו יתנתקו (בעבודה, חברתי, זוגי ובכלל), וחיבורים חדשים ייווצרו, ויקבלו חיים. לפעמים זה שינוי מנסיבות חיצוניות שלא תלויות בנו. אבל זכרו שבימים אלו הצמידות היא אמנם הקרובה ביותר, אך מתקיימת כל אוגוסט, וללא מעורבות פלוטו. מכאן שההשפעה מעט שונה, ותוארה בפסקת הפתיחה לעיל (בחלק השני).

16.8
מרקורי בהיבט דיס-הרמוני לאורנוס (שהוא כוכב דיס-הרמוני, שלא זורם נינוח ומשתלב). הראש קופץ, ולא בטוח שכל מחשבה כדאי לבטא, או כל מסקנה באמת נכונה. לפעמים החשיבה מבריקה, אבל לא כל רעיון מבריק תמיד ניתן ליישום. מרמז על תזזיתיות, עצבנות, ריבוי אירועים או חדשות מפתיעות. היזהרו מתאונות ופציעות בהיסח הדעת.

17.8
ירח בדגים במפגש עם נפטון ויחסים עם יופיטר (ועוד). יום חולמני, רגשני, לרוב זה נעים ואופורי, אך למי שסובל מנסיבות קשות, הרגשנות תפריז לשלילה והתחושה אומללה. המעופפות החולמנית של היום הזה עלולה להתחבר להיסח הדעת לעיל, ואנחנו לא שמים לב לעצמנו (או לרמזור שהתחלף לאדום).

18.8
מארס עובר למזל בתולה. כאן הוא יבחין בשגיאות שנעשו בימים האחרונים, ותהיה לו לביקורת. מקדו בביקורת בונה, בראיית הפרטים, דיוקם ותיקונם באופן בונה ולא מאשים. במיוחד בשעות הערב מישהו עלול קצת להשתלח, וודאו שזה לא במקרה אתם.

19.8
יופיטר ב"חצי" היבט לסאטורן (semi-sextile). ביום זה מדויק בשמיים, אך מתקיים כל אוגוסט ויותר! יופיטר מרחיב פעילות ודעת, רוצה להגדיל כל דבר, אופטימי ומתלהב. סאטורן מגביל, שומר על הסדר הקיים והישן, ומשרטט את הגבולות, מעשי והגיוני. יחד הם עלולים להפריע אחד לשני, ואנו חשים נקרעים בין אופטימיות לפסימיות, בין רצון להשתחרר ותחושת אי-אפשר, בין אומץ לחשש, בין פזיזות לזהירות. כל אחד מכוכבים מייצג משהו הפוך, ויש לנו נדנדת מחשבות או מצב-רוח. או שקורים לנו דברים גם טובים וגם רעים בו זמנית.

אבל מי שיידע לסנכרן בין שני הכוכבים האימתניים האלה, יוכל לממש תוכניות, לפעול באומץ מבוקר, לשנות במידה, או להרחיב את המסגרת הקיימת. יופיטר נותן את האפשרות לפעול, לשנות או לקדם, וסאטורן דואג שזה ייעשה באופן זהיר, מסודר, הגיוני ופרקטי. אם אתם חשים מבולבלים, לא יציבים בדעה, רגש או מחשבה, כנראה שעליכם לאזן בין השפעות שתי הפלנטות האלו, ולייצר תוצאה מעולה. לא תמיד זה קל, אבל התשובה נמצאת באמצע, אל תלכו לקיצון שמקפיא ועוצר, או שמפריז ופזיז.

21.8
ונוס עוברת לבתולה, והירח במקביל עובר לשור. מזלות האדמה מכניסים היגיון לגישתנו החומרית וביחסים. עושים מה שצריך, אבל לפעמים זה מרגיש קצת יבש. נותנים תשומת-לב לעניינים הטכניים, מסייעים למי והיכן שצריך, מטפלים ומשרתים את הזולת או המטרה. יחסי מרקורי-סאטורן מחזקים את הגישה המדקדקת, השמרנית, האחראית והרצינית, ובעיקר ההגיונית. החיבור של מרקורי ליופיטר במזלות האש יבטיח שלא נקפא על סטנד-ביי, והראש פעיל ופורה מאד.

22-23.8
יחסי מרקורי-נפטון מאפשרים כניסה רכה יותר לסופ"ש. אפשר "לשחרר את החגורה".

24.8
ונוס נצמדת למארס. מבטיחה שיחסים בינו לבינה יעמדו במרכז הבמה. טוב ליצירת יחסים והנאה מהם, אך עלול להדגיש בעיות אם ישנן. גם השמש שכבר עברה לבתולה מתקרבת למפגש איתם, וזה עלול להאיר מערכות יחסים באור ביקורתי כשהזרקור מופנה לעניין פעוט. מצד שני ניתן לסדר עניינים טכניים, ויחסים באופן פרקטי.

24-25.8
מרקורי ביחסי אהבה-שנאה עם פלוטו. רוצים לדעת ושואלים הרבה שאלות. נהדר אם צריך לפצח איזה עניין ולפתור בעיה, אבל לעתים זו הופכת להיות חקירה או חפירה למישהו. אל תגזימו במוצ"ש. כל מיני הפרזות יתכנו.

26.8
ונוס מחייכת בנשיות לאורנוס. הזדמנות לפתור בעיות ביחסים או חומריות. מוצאים עניין בחברה ובבילוי. שברו שגרה אפילו באמצע יום העבודה.

28.8
מארס טופח בגבריות לאורנוס על השכם. הזדמנות לפעול לשינוי המצב, לפתור בעיות אופרטיביות. זה לעשות בלי לפחד, אם כי לרוב בלי פזיזות מיותרת, יש כוח ויש יצירתיות, ולפעמים זה מה שהיה חסר כדי להזיז דבר מה. שימו רק לב שאינכם קיצוניים. משפיע מספר ימים.

29.8
מרקורי עובר לבתולה (מצטרף לשמש, מארס וונוס שכבר שם), למחרת בשישי גם הירח יצטרף לשם כאילו חסרים לנו כוכבים בבתולה (סליחה אם נשמעתי ביקורתי 😉 ככה זה בתולה, הרבה ביקורת). מחד היגיון, שכל ישר, ראיית פרטים, טוב לסידורים, היערכויות ולימודים (מתכוננים לחזרה לבי"ס?). ומאידך אנחנו קצת יבשים, ביקורתיים, מתקשים ליהנות, ומתעסקים בקטנות.

30.8
השמש נותנת מחומה לאורנוס. הירח שעובר לבתולה מפעיל את כל מקבץ הכוכבים המצוי שם, שלמעשה נמצא בצמידות. לכן כל מה שנכתב לעיל פועל יחד. זריקת אנרגיה עצומה לעשייה, יחסים, חשיבה, פתרון בעיות, ואפילו לעבודה טכנית או משעממת. יש לנו "כוח" לדייק, לעבוד סיזיפי, לשרת, ולהתייחס באובייקטיביות לכל עניין. החום של השמש, הגבריות של מארס, והנשיות של ונוס, פועלים על אורנוס, ומייצרים עשייה או תזוזה כשכל המרכיבים הנחוצים פועלים, אם כי לפעמים זה חוסר מנוחה.

31.8
השמש מתקדמת לצמידות למארס. אנרגיה לכל מה שנאמר לעיל. אבל זה המון כוח, ולכן לפעמים הוא דורסני, עצבני, או עוצמתי. זה יכול לחדד חשיבה, נחישות ופעילות. אם האנרגיה נגדנו זה עלול להיות מסוכן או אלים. ימים להיות זהירים בהם ממריבות, פציעות ולשמור על בריאות. גם חפצים עלולים להיפגע. מי יושפע?ולתיאור התקופה בהרחבה -לחצו לקריאה-.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל