050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – דצמבר 2018

 

דצמבר מתחיל קשה כשברקע עדיין נסיגת מרקורי. אך תוכלו לראות שמאמצעו משתפר דרמטית. אחרי שמרקורי יתיישר ויתפוס מעט קצב, נסיים את שנת הנסיגות המעכבות אלה, ונוכל להתחיל לרוץ קדימה, כשכל הכוכבים ישרים 🙂 צריך להשתדל לא לעשות "גרנד פינלה" של נזקים אחרונים לשנה המתסכלת הזאת לרבים. ונראה שנוכל להתחיל את 2019 אמנם עם חשבון-נפש, אך גם תקווה לבאות.

הנה הפירוט לדצמבר לפי ימים, זכרו כי מצוין התאריך בו ההיבט מדויק, אך מתקיים גם בימים סביבו:

1.12
ונוס במולות לאורנוס. ונוס שעדיין איטית אחרי נסיגתה, נמצאת בהיבט כבר מה-24 לנובמבר, ולא תצא ממנו עד ה-6 לדצמבר. חוסר סבלנות ביחסים ועד סכנת נתקים. שוב זה הרצון הגדול לחוות קשר טוב ומסָפֵּק, אך גם חוסר היכולת להכיל אדם אחר, צורך בביטוי אישי חופשי ללא כבלים, והקונפליקט מוביל לפיצוצים. במיוחד קשרים טריים נמצאים בסכנת סיום. אם זה המצב, עדיף להחליט על הפסקה ולא פרידה. המתינו להתיישרות מרקורי עם החלטות בכלל.

מרקורי הנסוג חוזר למעלה האחרונה בעקרב, ובאותו היום הירח מסיים את מהלכו בבתולה ויעבור למאזניים. לא לפני שייווצר מבנה שמיים קשה בו גם הירח, מרקורי וונוס נמצאים ביחסים קשים עם אורנוס.  פיצוצים, תקשורת לקויה, לא יום לפתור דברים. יום משברי.

2.12
שמש ומארס ביחסים שליליים. ההיבט שיתקיים בכל הימים סביב, מגביר תוצאה שלילית של האמור על ה-1.12, ויכול להיות מסוכן. זו אנרגיה אגרסיבית. ימים לשבת בשקט

5-7.12
השמש מתקדמת להיבט שלילי לנפטון, אך גם המארס מתקדם, ויעשה מפגש עם נפטון בדגים. המבנה של שלושת הכוכבים הללו, יכול להביא מעשים קשים. פשע, הונאות, שערוריות, בריאות לקויה. אנשים מתנהגים באכזריות, או לפחות ללא חמלה. אל תאמינו לאף-אחד. זהו הזמן בו מרקורי מתיישר, ומתברר לנו שלא הכל כמו שחשבנו. מתקיים לאורך תקופה רחבה.

11.12
מרקורי שרק התיישר נמצא בהיבט קשה לאורנוס. למעשה היבט שמלווה אותנו מתחילת החודש בגלל סיום הנסיגה של מרקורי, ועצירתו בנקודה זו. מה שאומר שעדיין הרבה אינפורמציה חדשה מגיעה. דעתנו עדיין איננה יציבה, האירועים משנים הבנתנו, ובלבול ועצבנות הם מאפייני כל התקופה.

14-16.12
ונוס בהיבט חיובי לסטורן. וביניהם נמצא יופיטר על נקודת האמצע (Midpoint), יוצר היבטים משניים אליהם (Semi-Sextile). מאפשר לבנות יחסים ועוזר לטפל בעניינים פיננסיים. יש ראייה ריאליסטית של יחסים בינאישיים וגישה כלכלית נכונה. אחרי תקופה בעייתית, אפשר לחשוב איך לצמוח או לתקן.

הירח בדגים עובר על מבנה הכוכבים שיתואר ב-17.8. מפעיל אותו ואת הרגש שלנו, מחד יכולת הזדהות וחיבורים רומנטיים או רכים, מאידך ערמומי, ומאפשר תכנון יצירתי כיצד להתגבר בצורה "אחרת" על קשיים.

17.12
מארס חיובי לפלוטו. כוח פנימי חזק לפעול. תכנון חכם וגישה עמוקה למתרחש. אך הפעולה אינה חזיתית וישירה, אלא ערמומית, מתרחשת מאחורי הקלעים בסבלנות והתמדה.

ונוס מגיעה אל הנקודה ממנה התחילה את הנסיגה אחרי החגים. לכן יתכן כי תהליכים שהתרחשו סביב התקופה ההיא, מוצאים עכשיו המשך או סיום, זזים קדימה או נפתרים.

20.12
שמש הרמונית לאורנוס. הזדמנויות, רצון לפרוץ שגרה או מגבלות, פתרונות מחוץ לקופסה, ויכולת הסתגלות טובה, ובצורה יצירתית.

21.12
ונוס הרמונית לנפטון במזלות מים. זמן לאהבה. טוב גם מבחינה כלכלית. צאו לבלות בסופ"ש. במקביל מרקורי במפגש עם יופיטר בקשת. אופטימיות, חשיבה בגדול, רואים את חצי הכוס המלאה, ולעתים מגזימים. זהירות מספקולציות והימורים, אך זה זמן שמח וחיובי.

22.12
השמש עוברת לגדי המאופק, ובמוצ"ש הירח לסרטן המופנם. המולות ביניהם היא כמובן ירח מלא מרגש בשמיים. מרגש גם בלבנו, אך הרגש מופנם וביתי, אישי או משפחתי. זה מוצ"ש לשבת מול סרט עמוק בבית עם הכירבולית, ולהתבונן בתוך נשמתנו.

24-25.12
מרקורי בקשת בהיבט שלילי לנפטון בדגים. זהירות עם תכנונים. רק נדמה לנו שאנחנו יודעים. רע להחלטות וגורם לנו לפספס פרטים, ולשכוח את הראש.

28-29.12
ונוס ופלוטו הרמוניים. יחסים בינאישיים מעמיקים, נקשרים חזק. הצד השני של זה יכול להביא קנאה ורכושנות. במקביל מארס במפגש עם כירון בדגים. משהו מכאיב קורה, אפשר שזה בריאותי, וסף הכאב שלנו נמוך, אנחנו מגיבים קשה כמעט פיזית גם לעניין רגשי.

31.12
בערב השנה האזרחית החדשה הירח בהיבט הרמוני לסטורן, וגם יופיטר מעורב. מעבר דומיננטי לשנה החדשה. אנחנו מעסיקים את עצמנו בסיכום השנה שהייתה, ולרבים היא לא הייתה קלה, ובשאלות מה הלאה, תכנונים ותוכניות. זו הייתה שנה של נסיגות כוכבים רבות, נאחל שנה הרבה יותר מקדמת ב-2019. יש סיכוי.

ש נ ה  ט ו ב ה !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל