050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

 

ניתוח מצב השמיים – יולי 2020

 

זמן תוצאה ! יולי מניע לפעולה, ולרבים סוגר כל מיני חשבונות או מצבים שנפתחו באביב. היה מי שפיתח חלום או שאיפה, רומנטיקה או מטרה, ועכשיו התהליך מגיע למיצוי. לרוב זה שלילי, אך לאחדים זה חיובי. לכאן או לכאן, זה קיצוני, וזה שלב תוצאה.

גם חשבונות ותיקים יותר מונחים על השולחן. ביולי נבטא את הבפנוכו שלנו. לפעמים זה עיסוק עם פצע ישן נושן, עם זיכרון רגשי מהעבר. וודאו שאתם מנקזים ומחטאים, ולא מתבוססים במוגלה. לפעמים הפצע הוא חומרי. ואם נסכים להודות לעצמנו, נגלה שהוא בעקבות התנהלות שלא לקחה בחשבון את העתיד, למרות שהיה צריך להתכונן גם לאפשרות הרעה.

מרקורי בנסיגה עד ה-12.7, אך השפעותיו יתכנו עד כ-5 ימים נוספים. קראו על כך בנפרד (לחצו לקריאה).

מרכז החודש הוא מרכז הדרמה (קראו על ה-14-15.7). וודאו שאתם בשליטה, וזהירים בימים אלו. התחושה היא שדבר רודף דבר, וצריך לומר שכל היבט בשמיים מתחבר להיבט הבא. אנחנו בסיפור מתמשך. לפניכם פירוט לפי ימים, אך זכרו כי מצוין היום בו ההיבט מדויק בשמיים, אך למעשה מתקיים גם בימים סביב, ולעתים מורגש בהם דווקא יותר:

1.7
שמש ומרקורי במפגש, ועושים היבט חיובי לאורנוס ושלילי לכירון. תקלות, קצרים בתקשורת ובמכשירי חשמל, אך גם פתרונות וחשיבה מחוץ לקופסה. עיסוק רב בדייסה שהתבשלה, לפעמים שינויים בעקבות כך. פצעים נפתחים או מטופלים. כך או כך, אלו ימים שיכולים להיות מאד רגשיים, כשמחד רוצים לעשות מעשה, ומאידך חוששים. פחדים עוצרים אותנו, מול דחפים לפעול באומץ. זכרו רק שהמוח לא חושב שיטתי, מסודר, נקי והגיוני, והכל רגשי או לפחות אינטואיטיבי ואינסטינקטיבי. האטו מחשבות ופעולה, סביב ימים אלה הפיוז נוטה להישרף, זה של המכשיר החשמלי, וזה שבמוח.

פלוטו ויופטר במפגש עוצמתי ומדויק בשמיים. אל תטעו לרגע, אלו פלנטות כל-כך כבדות ואימתניות, שהמפגש למעשה מתקיים עוד ממרץ, וילווה כל יולי. אך הדיוק שמגיע ביום זה, מדגיש את הדרמה (ומגביר גם את התחלואה בקורונה). אחרי החגים ישוב המפגש באוקטובר ויימשך עד דצמבר. בדצמבר יעזוב אותנו לבלי שוב עד 2033 🙂 .

פלוטו: כוכב השינויים העמוקים, היסודיים. הורס עד היסוד, ומביא התחדשות ובנייה טובה מההתחלה. אחראי גם על הרס וחורבן, מחלות, מגפות, נגיפים, וכל מה שמגיע מהביבים והזוהמה. הוא מעורר קנאה, רכושנות ושתלטנות. בעל עוצמה אדירה, וכשהיא עובדת לטובתנו, זו המון התמדה, קידום, וריצה למרחקים ארוכים. לחצו לקרוא על פלוטו בהרחבה.

יופיטר: הכוכב המגדיל והמרחיב. לכן מעצים מצבים ומעורר דרמות. לרוב הוא מטיב, ואז ניתן לפרוץ בהצלחה. אך במפגש עם פלוטו, הוא עלול להגדיל את כוחו של פלוטו שתואר לעיל, ולהביא להתפשטות האנרגיה הדורסנית, מגפות, והרס מסגרות. בחסות פלוטו המטרה מקדשת את האמצעים. מי שזה פועל לטובתו, עושה עתה צעדים גדולים ורחבים. זה די-9 או שופל, שאחד נקבר תחתיו, ואחר דוהר עליו. לחצו לקרוא על יופיטר בהרחבה..

פלוטו הוא גם תת-ההכרה, יופיטר יוציא את השדים שיש שם החוצה. פלוטו מתקשר לכסף וכלכלה, המפגש עם יופיטר מזרז פשיטות-רגל ופיטורים המוניים. רבים מאלו שיצאו לחל”ת, לא ישובו למקום עבודתם הקודם. פלוטו עושה שינויים מוחלטים. לכן גם חברות רבות לא יעברו את המשבר. בוודאי שלא כולן. מצד שני, יש מי שטס למעלה. המפגש הזה קיצוני, ומביא אנרגיה חזקה מהסוג המתמיד ומתמשך. לכן כשזה שלילי, זה מכבש, וכשזה חיובי זו צמיחה ובנייה. לא כולם חווים את המפגש, רק מי שבמפת לידתו יש כוכב או אלמנט שמיימי סביב מעלה 24 במזל כלשהו.

2.7
סאטורן שנתן גיחה לדלי באביב, חוזר היום למזל גדי, ויישאר שם עד ה-17 בדצמבר, אז ישוב לדלי לשנתיים. הביקור שלו בדלי המהפכן הביא באביב שחלף הרבה מחאות, שבירת מסגרות, ודחיית הדרך השיטתית והמסודרת. עקב הפחדים שהתעוררו לנו לאחרונה, אנו שבים לסדר והארגון הישן והמוכר, למסגרת המגוננת (אם אפשר, או שנחפש לה תחליף). אך בסוף השנה נפרוץ אותם בעוצמה רבה.

5.7 בשעה 7:44
ליקוי לבנה
. שלישי אחרי שני ליקויים שהיו ביוני. לכן אצל רבים רבים אלו שינויים, דברים קורים. זה יכול להיות כל דבר, אבל לרוב הנושאים הם בית, משפחה, או מסגרת קבועה (כמו מקום עבודה ותיק). זה מביא אותנו לרגשות והצרכים הכי בסיסיים שלנו, ויש תחושות קיומיות הישרדותיות. מי שמושפעת במיוחד היא אמריקה, שהליקוי מתרחש 44 דקות אחרי יום הולדתה (שעון ארה"ב). אצל רובנו ההשפעה יחסית קטנה.

מרקורי וונוס ביחסים (semi-sextile). ניסיון לדבר, לדברר, להוציא רגשות. אולי על מה שקורה, ויש צורך לשתף, ואולי על הבעיות הבינאישיות, וניסיון לפתור אותן. כדאי לפתוח, ומומלץ מאד לזכור גם להקשיב. אפשר לדבר ישיר וגלוי-לב, אבל עדיין קיים קושי להגיע להבנה. גלו סבלנות.

6.7
ירח מפגש סאטורן בגדי. יום רציני, כבד או תחת מגבלות. מתאים לארגון, משימות, וכל מה שדורש משמעת עצמית, שיטתיות ורצינות.

8.7
מרקורי שלילי למארס. מתקיים בין ה-5 ל-12 ביולי. שקט בבקשה! השכנים לא צריכים לשמוע אתכם רבים 😉 . הנטייה לא סתם להתווכח, אלא בקולניות. עצבנות וכעסים, מתחים שפורצים. אש בקלות מתלקחת, אמיתית ומטאפורית. סכנת תאונות ופציעות, או סתם בקלות מקבלים כאב ראש. החזיקו בתיק "נורופן", כדימוי, ותכלס את הכדור.

10.7
ונוס הרמונית לכירון. מתקיים בין ה-3 ל-16 ביולי. היבט ארוך שמדבר על החיטוט שלנו בפצעים. לרוב אלו פצעי מערכות יחסים או מצב חומרי אישי. אחד מרָפֶה, אחר פותח. וודאו שאתם מנקזים את המוגלה, ולא מתבוססים בה. מתחבר להיבט היום הבא:

11-12.7
ונוס בהיבט מוחלש לאורנוס. אך מצטרף להיבט יום קודם. מתקיים בין ה-3 ל-17 ביולי. במקביל לחיטוט בפצעים, ההיבט מכניס מתח, שינויים, ותזוזות אימפולסיביות במערכות יחסים ומצב חומרי. מצד שני יכול לייצר פתרונות מקוריים, אבל לפעמים הפתרון הוא ניתוק. פיצוצים ביחסים או סתם שוברים שגרה. עשו משהו מעניין, הצורך הוא באקשן וחוויות, ספקו אותו בפאן ולא מריבות. כי אם "משעמם", מישהו עלול לחפש קצת לריב.

בלילה בין התאריכים, הירח נפגש עם מארס וכירון בטלה, ומפעיל ומעצים את ההיבטים של מארס במרכז החודש 14.7 ו-15.7. עצבנות שגורמת לנו לא להבליג על דברים שלרוב אנחנו לא עושים מהם סיפור. תחושה אלימה, וסכנות פיזיות. קראו בהרחבה בתאריכים האמורים (על ההיבטים של מארס בלבד).

12.7
שמש הרמונית לנפטון. אפשרות לרכות, לגישה עדינה, לרומנטיקה. אבל תחת מצב שמיים כללי, תיתכן חוסר שביעות-רצון על רקע המציאות שרחוקה מהחלום הרך. לפעמים מישהו פועל בחוסר היגיון. וודאו שאלו לא אתם.

מרקורי יוצא מנסיגה, אך השפעות הנסיגה יורגשו כמה ימים נוספים. -לחצו לקריאה-.

14.7
יום דרמטי משלל סיבות:

מארס במפגש עם כירון (ומקיים את הקשר לאורנוס שיוסבר ב-15.7). חיטטנו בפצע האישי, ועכשיו זה זמן הניתוח הכירורגי. זה ניתוח ארוך, וההיבט מתקיים בין ה-9 ל-19 ביולי. אבל יש לנו מעט סבלנות, ולא כולם מחכים שהניתוח יסתיים. לפעמים מנתחים בקוצר-רוח שלא מקפיד על סטריליזציה. זהירות, זיהומים חדשים עלולים להיכנס. במילים אחרות, זמן שיכול להכניס הרבה כאב, חותכים בבשר החי, או פורקים מתחים שנוגעים בנקודות כואבות. אנו מתנהלים בגסות וחוסר זהירות. זה לא תהליך יפה ונקי. אם מתגברים על עניין זה, ה"ניתוח" עשוי להביא לריפוי מהיר.

ירח במפגש עם אורנוס. מפעיל את ההיבט הנ"ל, וזה של ה-15.7 ביתר-שאת. יכול לספק דרמות, הפתעות, שינוי פתאומי או קיצוני. זה זמן פעולה! אך זהירות, כי דברים יוצאים משליטה, ואנחנו עלולים להתנהג לא כמו שתכננו. לפעמים לא עשינו דבר, ואירוע כואב מתרגש עלינו.

שמש אופוזיציה ליופיטר. מפעיל גם את המולות לפלוטו שעדיין צמוד ליופיטר ויוסבר ביום הבא. כל מה שנאמר ביום הזה, עוד מוגדל. הגזמות ויציאה מפרופורציה. לפעמים שמחה ואופטימיות מוגברים, והצלחה פנומנלית. זה קיצוני לכאן או לכאן. דרמה! היא יכולה להיות שלילית או חיובית, אבל עבור רובנו זה שלילי. בוודאי יום בו יתרבו החדשות השליליות בעולם. גם ישראל מושפעת (ביום זה או למחרת ה-15.7). ההמלצה היא להימנע מפזיזות, מעודף ביטחון עצמי שגורם לנו להסתכן או להתנשא, מיהירות וזחיחות.

15.7
המשך דרמות
. אלו לא ימים של הרבה סבלנות! אבל היום הארוך של אתמול עדיין לא נגמר. דבר רודף דבר…

מארס בחצי היבט לאורנוס. אלים, אימפולסיבי, מועד לתאונות וסכנות. זהירות מאיבוד שליטה או עשתונות. אש מתלקחת, פיזית או מטאפורית. אך נותן כוח ואומץ להזיז דברים. לטוב ולרע, חדשות מתרבות בישראל (וגם בעולם). היבט ארוך ומתקיים בין ה-10 ל-21 ביולי. קחו בחשבון הפתעות, ואת הבלתי מתוכנן. התרחקו מאנשים ומצבים מסוכנים.

שמש אופוזיציה לפלוטו (והירח מעורב). מפעיל גם את המולות ליופיטר מיום קודם. הצמידות שלא ניתקה בין יופיטר לפלוטו, תוארה בהרחבה בתאריך ה-1.7, גוללו מעלה וקראו. המון כוח, אחד נהנה ממנו, ואחר סופג. אחד מזיז הר, ואחר נקבר תחתיו. סכנת אובססיות, פנאטיות, וגישת "מטרה שמקדשת את האמצעים". מניפולציות ועורמה. תחת שאר ההיבטים בימים אלה, תיתכן מלחמה שיוצאת משליטה, ונגררים לקיצוניות שאיש לא רצה בה. מי שזה עובד לו חיובי, יוכל לצמוח או לבסס עצמו באופן שיחזיק זמן רב.

מצבי שמיים (כפי שנכתב לכם לא פעם) מבטאים תהליכים, ולכן שרירים גם בימים סביב זמן הדיוק שלהם. אבל ה-14-15.7 עמוסים מאד בשמיים. צירוף כל ההיבטים יחד, יוצר ימים בעלי נופך דרמטי.

17.7
ירח בתאומים חולף מעל ונוס ומפעיל את מארס. עסוקים בענייני יחסים ותקשורת בינאישית. זמן טוב ליישב סכסוכים, להסביר דברים, לתקן רושם, להכיר, או סתם לצאת לארוחת צהריים נחמדה עם החבר'ה. נצלו בעיקר את הבוקר-צהריים.

20.7
מולד ירח במולות לסאטורן
. יום מאד לא קל, אולי אפילו דרמטי. עניינים כבדים על הפרק, ויש תחושה גורלית. זה עושה אותנו רציניים, וההתייחסות מאד רצינית. יש מי שיתקדם בצורה זהירה תוך בנייה מסודרת, השקעה שיטתית, ומשמעת עצמית. אך לרובנו זו תחושת מגבלה, ויתכנו מעצורים של ממש. גם עבור מדינת ישראל אלו ימים לא נוחים. זהו ראש חודש עברי, ולכן מסמן את האנרגיה של כל החודש הבא. עד מולד הירח הבא (בעוד כחודש), רבים יחוו מגבלות אישיות, ואלו ייראו גם ברמה הלאומית בישראל.

22.7
בשעה 11:37 תעבור השמש לאזור שמיימי אריה. לכן תינוקות שייוולדו עד 11:36 הם בני מזל סרטן (אך כבר עם השפעות חזקות של אריה), ואלו שייוולדו מ-11:37 ואילך הם אריה.

22-23.7
מרקורי הרמוני לאורנוס. מדויק בלילה בין התאריכים, אך היבט ארוך המקיים מה-19 ועד ה-25 ביולי (כיוון שמרקורי עדיין במהלך איטי לאחר שסיים נסיגתו). מחד חוסר שקט בראש, והוא עובד כל הזמן ועצבני. אולי יהיה קשה להירדם בלילה. שימו-לב שאתם לא מתעצבנים בקלות, וזוכרים להקשיב עד הסוף בלי לקטוע באמצע המשפט. אבל זה זמן שיכול לייצר פתרונות נפלאים ומקוריים, הראש ממציא פטנטים, וחושב מחוץ לקופסה. שמרו על פתיחות, עכשיו ניתן. רעיונות, מסרים, ומיידעים מגיעים אלינו. הסכנות הן שאנו חסרי-סבלנות, או שנתעקש במרדנות כשלא נראה לנו.

26.7
מרקורי מצוי על נקודת הליקוי (ב-5.7), ומופעל ב-T (טי) ע"י מארס והירח. תודעה לגבי השינויים האחרונים, או עיסוק בהם. בבוקר נקום עם תחושת עצבנות, היזהרו בדרכים. הירח במאזניים מדגיש את ההיבט שיגיע לדיוק ביום הבא, וזה שאחריו.

27.7
ונוס ביחסים מתוחים עם נפטון ויופיטר. זה מעט מאד היגיון בכל מה שקשור במערכות יחסים ומצב חומרי. לכן יתכנו אכזבות, אומללות, ולפעמים רמאויות או בגידות. במערכות יחסים קורקטיות (כמו בעבודה), יתכנו במיוחד אי הבנות. מהצד השני, תיתכן רומנטיקה, אהבה גדולה, והרצון מתפנק (לכו למסעדה או ספא. גם גלידה משובחת מול התוכנית האהובה בטלוויזיה זה בסדר). העניין הוא שגם כשזה חיובי, יש נטייה להגזים, ולפעמים אלמנט של אשליה. באהבה חדשה זה עיוורון מסוכן, אבל לרוב זו סתם חוסר משמעת עצמית והתאפקות (בדיאטה, לימודים, או במשימה שצריך לבצע). אם מקפידים לעשות רק דברים קלילים, זה פאן. בעולמות הרגש הרציניים לעתים זה כאב גדול, במיוחד אם הצורך (הגדול כרגע) לא ממומש או מאכזב. משפיע בעיקר על מערכות יחסים (ועניינים חומריים) שנוצרו במהלך חודש מאי, או שקרו בהם דברים משמעותיים במאי. ונוס עדיין יחסית איטית לאחר סיום נסיגתה, ולכן משפיע לזמן יחסית ארוך: בין ה-24 ל-30 ביולי. קראו גם על ההיבט הבא:

27-28.7
מרקורי שלילי למארס. מתקיים בין ה-24 ל-30 ביולי, קורה במקביל להיבט לעיל (ונוס-נפטון). אך ההיבט הזה כבר התקיים ב-8.7, כשמרקורי היה נסוג, וחוזר עכשיו כשהוא ישר (אך עדיין איטי). אחזור על האזהרות ההן: שקט בבקשה! השכנים לא צריכים לשמוע אתכם רבים 😉 . הנטייה לא סתם להתווכח, אלא בקולניות. עצבנות וכעסים, מתחים שפורצים. אש בקלות מתלקחת, אמיתית ומטאפורית. סכנת תאונות ופציעות, או סתם בקלות מקבלים כאב ראש.  אך על רקע יחסי ונוס-נפטון, מי שישמור על קלילות, יוציא את הצורך בריגושים ע"י אקשן וחוויות מסעירות (ומפנקות). ומי שיחוש אכזבה או תסכול, יבטא אותה ביתר-שאת. במילים אחרות אנחנו יותר מרגישים, ויותר מבטאים ומוציאים (רגש חיובי או שלילי). רבים נעלבים או פגועים, ולא שומרים בפנים.

31.7
ונוס יוצרת היבט לפלוטו. ובכך מייצרת אובססיות במערכות יחסים. קנאה, רכושנות, הינעלות וחוסר פשרנות. לעתים זה מביא ניהול מלחמות או ניתוקים מעשיים. למעשה מסתיימת השפעת הנסיגה של ונוס בתום ימים אלה. מכאן ואילך הנסיגה שהחלה במאי מתפוגגת לחלוטין. רוצים להיזכר? במאי כתבתי לכם את הפוסט "לב אמיץ" (לחצו לקריאה).

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש ושנה מוצלחים לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל