050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות, בו תחזיות שנתיות ועוד.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – ינואר 2018

לאורך מרבית החודש (עד ה-22) ישנה צמידות של שמש עם ונוס בשמיים. הולכים יד ביד. שמים את ענייני היחסים במוקד, נותנים חינניות לשמש ומרככים את הדרך בה אנחנו מנהלים יחסי אנוש. המפגש בגדי רומז על ניסיון לסדר ולארגן את מסגרות היחסים, וכן ענייני החומר. כסף ורכוש תופסים את מרכז עיסוקנו, וצריך לארגן מחדש את מה שיניב ביטחון חומרי.

2.1
ירח מלא בסרטן. בימים בין ה-1 ל-3 סף הרגש מאד גבוה. ונוס שנצמדת לשמש בגדי מרמזת שיחסים וחומריות במרכז הרגש, מזלות גדי וסרטן מספרים על עומק רגשי מופנם.

7.1
מפגש מארס ויופיטר בעקרב, בהיבט הרמוני לפלוטו. משפיע בכל המחצית הראשונה של החודש. המון כוח ועוצמה בפעילות, אומץ ורצון לבצע מעשים קיצוניים. מיניות מוגברת, מעשי פשע, וסכנת אירועים אלימים מאד. מחד אובססיביות חסרת מעצורים, מאידך יכולת לבצע את החיובי הלא ייאמן. חישבו היטב מה הוא מה.

9.1
מפגש שמש ונוס ופלוטו בגדי, בהיבט הרמוני ליופיטר ומארס. יכולת לשנות דברים מהבסיס, או שאלו משתנים לנגד עינינו. כל הימים בין ה-6 ל-12 (3 ימים לכל כיוון) קריטיים, יתכנו מהפכות פונדמנטליות בכל תחום, ובענייני כסף בפרט. אלו יכולות להיות חיוביות או שליליות, תלוי בהיבט הנוצר למפה אישית. בעולם יתרבו החדשות.

13-14.1
שמש וונוס בהיבט קשה לאורנוס. מרקורי מפגש סטורן. קחו יום-יומיים נוספים לכל כיוון. חדשות בלתי צפויות ובלתי נעימות. גם סכנות תאונתיות, אפשריים פיצוצים ביחסים. חוסר סבלנות לזולת, והתוצאה היא תחושת דכדוך. חשיבה רצינית, אמנם ריאלית, אך נוטה להתרכז בחצי הכוס הריקה. אפשרית ידיעה קשה. ריבוי הכוכבים בגדי מצביע על אווירה סופר רצינית, ורצון להשיב לתלם את המסגרת המתערערת.

20.1
מרקורי בהיבט הרמוני לנפטון, שנמצא במפגש עם הירח בדגים. בין ה-18 ל-21 חוזרת התקווה, והיכולת לחלום. התקשורת רכה ומכילה. יש אפשרות לחשוב בצורה יצירתית גם בזכות מעבר מקבץ כוכבים מהגדי הכבד לדלי החדשני.

24.1
נקום לירח בטלה במפגש אורנוס. בוקר תזזיתי, סוער 🙁 או מסעיר 🙂 , מעורר לחשוב לעומק, להבין מה עומד מאחורי.. מה עוד יש שם ולמה.. ומתאפשר בזכות מפגש מרקורי פלוטו. אפשרות להבין דברים לעומק, מאידך סכנת "חפירה", חוסר יכולת לעזוב ולשחרר עניין שמציק.

26.1
מארס עובר לקשת ונמצא באופוזיציה לירח שעובר לתאומים. חוזרים לפעול בגדול, עם מטרות גרנדיוזיות. זהו סופשבוע אופטימי, ונכונות לתכנן באומץ, וגם לפעול. מגיע על רקע מרקורי הרמוני ליופיטר שמשפיע כבר יומיים קודם.

30.1
ירח בסרטן באופוזיציה למרקורי בגדי. מחשבות מופנמות ופסימיות, רגשיות עמוקות ואולי קודרות. אך זוהי שירת הברבור של המרקורי בגדי, שכבר למחרת, לכבוד השעות האחרונות של ינואר, יעזוב את הגדי הכבד, ויאפשר לנו להתחדש בחשיבה הולכת קדימה, ועם פתרונות ורעיונות יצירתיים.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל