050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – ינואר 2019

 

השנה מתחילה בהתחדשות אנרגטית. כבר כמעט הספקנו לשכוח ש-2018 הייתה שנת נסיגות מעכבת, וינואר כבר מביא אותנו בתהליך הלאה. גם מגבלות או חששות יעכבו החודש, אך נראה שלא לאורך זמן, ולרוב נתגבר על הבעיות ביתר קלות (כמובן תלוי במפה אישית). זה חודש מצוין לקדם בו יחסים בינאישיים ועניינים חומריים, במיוחד עבור מי שסבל מבעיות ב-2018. מי שטרם השלים תהליך שלילי, ייעשה זאת החודש. זה חודש בו מתקדמים החיובי והשלילי. והוא יוביל אותנו ל-2019 אחרת מאד מקודמתה.

ינואר לפי ימים. ואל תזכרו הכל, פשוט תכנסו מדי פעם לבדוק, כן זכרו כי אמנם מצוין התאריך בו ההיבט מדויק, אך מתקיים גם בימים סביבו:

1.1
מארס מתחיל גלגל מזלות חדש במעברו לטלה. לכן זוהי גם שנה חדשה לאנרגיה. עוברים לפעילות, יוזמה, עשייה, אימפולסיביות, ולעתים אגרסיביות. אבל כבר לא פסיביות. במקרה או שלא, זה סימן לכל השנה.

2.1
השמש במפגש עם סטורן בגדי, בהיבט Semi-sextile ליופיטר. נושאים רציניים על הפרק. כוח מבוקר ומעשי. אנחנו קונקרטיים, אחראיים, מתחשיבים במגבלות, ואלה יתכנו. חזק גם בראשון לחודש.

3.1
הירח נפגש עם יופיטר בקשת. מפעיל את ההיבט לעיל. אפשר שמאמץ הימים האחרונים נושא פרי.

4.1
שמש הרמונית לנפטון. רכות, יצירתיות, אופוריה או רומנטיקה. מוצאים דרך מתוחכמת יותר להתגבר על מכשולים. אך לפעמים נוצרות אי-נעימויות, או האנרגיה הפיזית ירודה.

6-7.1
מרקורי בגדי ביחסים קשים עם מארס בטלה. מאבק בין הצד ילדי וחסר הסבלנות שלנו לזה המבוגר ומאופק. לכן מריבות וויכוחים. אל תתנו לאגו לנהל אתכם, אם רוצים מוצאים את ההיגיון הקר שהגדי מספק.

ליקוי חמה חלקי בגדי. המציאות מתגלית לנו כמות שהיא, ומכריחה אותנו לשנות, או לאזן, או לקבל את המציאות, לפעול ביותר מתינות או זהירות. נכנסת פסימיות או מעשיות ריאליסטית לתמונה. בעיקר בנושאי מעמד, קריירה, וכספים.

11.1
שמש במפגש פלוטו בגדי. ה ת מ ד ה וביצוע חזק. ימים של מהפכות, יש מי שהכוח הרב נגדו ומי שבעדו.

13.1
מרקורי מפגש סאטורן בגדי. המחשבות כבדות, הנושאים רציניים. יש ריכוז, ויכולת לדייק. ראיית פרטים מסייעת בתכנון או ניירת, אנחנו ממושמעים ולא מתחמקים מהחובות, טוב לתלמידים. אם כי הגישה ריאלית-פסימית.

18.1
ונוס ומארס ביחסים הרמוניים. ההיבט הפעם ארוך באופן חריג, ומתקיים בין ה-10 ל-26 לינואר. היבט מיטיב עם בילויים ומערכות יחסים מכל סוג, אך רומנטיות במיוחד. זמן מצוין להיכרויות חדשות, לפיתוח קיים, להסדרת יחסים וגם לעניינים פיננסיים וחומריים.

מרקורי במפגש עם פלוטו. היבט קצר יותר אך חזק. נותן עומק מחשבתי. אפשר לנצל להבנה, לפיצוח תעלומה או בעיה, פתרון עניין קונקרטי או לעיסוק בשאלות פנימיות עמוקות. ויהיו מי שיחפרו בעניין שלילי וינעלו, חקרו בעיה ולא את הזולת באובססיביות. רכושנות ושתלטנות יובילו למריבות שלא יוצאים מהן…

שמש ביחסים קשים עם אורנוס. פיצוצים של מי שאינו מוותר. עקשנות ומרדנות. דרישה לנהוג "בדרכי". אימפולסיביות ואירועים לא צפויים, אך לעתים הם חיוביים. ריבוי ההיבטים ב-18 לחודש הופך יום זה לדרמטי יותר.

20-21.1
מארס בהיבט מתוח עם סאטורן. נתקלים בקשיים אופרטיביים. לא הולך. שמרו גם על זהירות פיזית.

21-22.1
ונוס מפגש עם יופיטר ושניהם בהיבט מתוח עם נפטון. לרוב זה חיובי, במיוחד על רקע הקשר שלהם למארס שהורחב ב- 18.1. רצון רומנטי חזק, אולי קצת מוגזם, עם ציפיות לא תמיד סבירות. אנחנו חולמים על עתיד ורוד, ויש תקווה ואופטימיות. צאו לבלות, תיהנו. זמן יצירתי ואנרגיה רכה ושמחה. אך יש מי שחווה אומללות אם הפער מאד גדול בין הרצון הגבוה במיוחד עתה לצד מציאות עגומה.

23.1
מרקורי בהיבט מתוח לאורנוס. חוסר סבלנות, עצבנות, אימפולסיביות. אל תקבלו החלטות נמהרות. אך יש גם חשיבה עצמאית, מקורית, ורעיונות מחוץ לקופסה (רק לא בטוח שהם תמיד אפשריים).

24.1
מרקורי עובר לדלי ומצטרף לשמש שנכנסה כבר ב-20 לחודש. התחדשות. אחרי הכבדות של הגדי, אנחנו ממציאים את עצמנו מחדש, נפתח הראש, ומתקדמים הלאה עם גישה חדשה אך ריאלית לדברים. אולי אחרי שגילינו שהישן והמוכר כבר לא עובד.

25.1
מארס רוקד בהרמוניה עם יופיטר. חופש-פעולה אחרי מגבלות שהיו. כוח ביצוע ואנרגיה מחשבתית ופיזית. הולך לנו אחרי שקודם נתקע או שהיינו בחששות, ואלו סביב ימים אלה יכולים להתפוגג.

27.1
ונוס יוצרת היבט משני לפלוטו (Semi-sextile). אחרי ימים רבים בהן הייתה קשורה עם מארס, יחסים מעמיקים עכשיו, מתפתחים רגשות עמוקים. זהירות, לעתים זה עודף קנאה, רכושנות ושתלטנות.

30.1
מרקורי במפגש עם השמש. אחרי שבמשך שבוע מרקורי מזדנב מאחורי השמש, ולכן משפיע לאורך כל הטווח (וכך גם אחרי), הוא סוף-סוף יוצר מפגש מושלם, כשהירח שולח היבט הרמוני אליהם באותו היום. ולכן חזק עוד יותר ביום זה. המון אנרגיה מחשבתית. אנחנו מחפשים פתרונות, איך להתקדם, מתפלספים או מתחדשים. לא לכולם זה נוח. למשל לרבים מבני מזל סרטן זה תהליך קשה. אך הוא לוקח אותנו לעתיד, וגם ברמה הטכנולוגית.

ש נ ה  ט ו ב ה !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל