050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

 

ניתוח מצב השמיים – מרץ 2020

 

הכניסה למרץ היא בערפל. אנחנו לא יודעים מה לחשוב, איך לפעול, ומה שנדמה לנו אמיתי לא בהכרח כזה. אי-הבנות וטעויות, ולפעמים סתם חוסר פוקוס או הפלגה בדמיון. ואיך יהיה מרץ? את החודש אפשר לחלק לשני חלקים כלליים:

  1. בין ה-4 ל-18 במרץ. אחרי הערפל מגיע שלב ההכרה, הידיעה, וההבנה. קרקע המציאות מתבררת, או שאנחנו פשוט רציונליים יותר. התחושה היא של מגבלות, או "גבולות גזרה" שמוגדרים לנו. קראו עוד על כך ב-6.3.
  2. בין ה-18 ל-31 במרץ. אחרי ההבנה, מגיע שלב הפריצה, הפעולה, וההליכה קדימה, ימינה או שמאלה. אבל זה כבר לא לעמוד במקום. בזמן זה הרבה יקרה בחיינו או בחיי הסובבים אותנו. גם בעולם יהיו מגה דרמות. קראו על ה-20.3 ויותר מכך על ה-22-23.3.

נזכיר שמרקורי נסוג עד ה-10 במרץ, והשפעותיו ילוו עד ה-15.3. לחצו לקרוא בהרחבה.

קורונה ! מה יהיה ? תחזית נרחבת פורסמה בבלוג שלי בפייסבוק בתאריך ה-11.3.2020, -לחצו לקריאה-.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

ולפירוט לפי ימים (זכרו כי מצוין היום בו ההיבט מדויק בשמיים, אך למעשה מתקיים גם בימים סביב, ולעתים מורגש בהם דווקא יותר) :

2.3
יום הבוחר. אם לא תממשו את חובתכם, אין לכם אח"כ שום זכות להתלונן. צאו להצביע! לחצו לעבור ל"אולפן הבחירות"

3.3
ונוס שלילית לסאטורן. אכזבות וקשיים במערכות יחסים. הימנעו מקטנוניות ודרישות בלתי מתפשרות. כובד ורצינות יתר ברגשות. תובענות וביקורתיות כלפי הזולת (או שלו כלפינו).

4.3
מרקורי הרמוני לוונוס. שיחה ערה ורצינית על מה שקרה, על מה שמפריע, ועל המציאות כמות שהיא. רגשות שהופנמו צפים ועולים, ולכן גם כל ה"זבל" בחוץ. לעתים זה מייצר הפתעה לנו או לצד שני, שלא היה מודע לתהליכים הפנימיים, המחשבות והרגשות של השני.

5.3
ונוס עוברת לשור. הרצון הוא ליישב את כל הדרמות והבלגן שסביבנו, אבל ונוס מתקרבת לאורנוס, והוא לא נותן! כל ניסיון להרגיע, ליישב, להתעלם, או למתן, יתקל בצורך בפעולה יותר משמעותית (מידית או קצת בהמשך).

6.3
מרקורי הנסוג בהיבט מוחלש לסאטורן. היבט ארוך שמתקיים כבר מה-4 בחודש, ויימשך עד ה-18 במרץ. בפוסט על הנסיגה תוכלו לקרוא על התקופה הזו בהרחבה. זמן לרדת לקרקע, להכיר במציאות. אחרי תקופה בה שגינו בדמיונות, פנטזיות, חלומות והזיות, היקום בה להזכיר לנו את מגבלותיו. מצד שני יש הבנה רציונלית של מצבנו האישי והפיננסי, ושל יחסינו הבינאישיים. לעתים נגלה שדרך מסוימת הייתה מוטעית. לעתים נגלה שלא הבנו את המציאות כהלכה. סודות ייחשפו, רגשות יתבררו. יהיו מקרים שהרצינות והאמיתות הללו מוציאות דברים טובים. לכן יהיו כאלו שיחליטו על מיסוד הקשר למשל. אבל לרוב זה שלילי, ויהיו רבים שיחליטו על פירוד, או שפרידה תיכפה עליהם. אך אצל הרוב ההשפעה פחות דרמתית מכך.

8.3
השמיים צמאים לזיקוקים, והם מספקים אותם בשני מפגשים מסעירים:

ונוס במפגש עם אורנוס. צורך בריגושים, כדאי לצאת, לבלות, וקצת להשתגע. מצד שני הסכנה שקצת נשתגע בתוך היחסים, ונוביל לפיצוצים. ברגע ויכוח מתלקח ויוצא משליטה. אם נשארים בפאן, בקליל, במרגש, ניתן לכוון לחיוב, להישאר במסעיר ולא בסוער.

שמש במפגש עם נפטון בדגים. חלומות. זה מצוין אם אתם נהנים מרומנטיקה, אומנות, מוזיקה, או סתם יום של שקיעה עצמית והתחברות לצד הרוחני או הרך שבנו. אבל יכול לאמלל אם המרחק של המציאות מהחלומות גדול, ונותרים הרצון והציפייה הגבוהים, שקשה להגשימם. זה לא יום לביצוע משימות, להישגיות ושאפתנות חומריים. ולפעמים ישנה חוסר אנרגיה ועד מחלה. אבל זהו יום לשאיפות רוחניות וחלומות בהקיץ. תיהנו מהחלום, לא ממימושו. "הראש אולי מבין שזו טעות, אבל בשביל הלב היום זה יום העצמאות. זיקוקים".

10.3
מרקורי חוזר להילוך ישיר. עדיין יתכנו תקלות ושיבושים, ואפילו במיוחד ביום זה! (ולחמישה ימים נוספים) מכשיר חשמלי, המחשב או הרכב, מתקלקלים. לפעמים זו סתם נורה שנשרפת, אך היזהרו מקצרים חשמליים. מה עוד? לחצו לקריאה חוזרת על השפעות הנסיגה. אך מרגע זה ניתן להתחיל בדברים חדשים. אפשר ללכת לראות דירה לשכירות או קנייה, להתחיל לחפש עבודה או רכב לקנייה, לצאת לדייט, או להתחיל פרויקט בעבודה. זכרו כי ההיבט של ה-6.3 עדיין מתקיים.

11.3
שמש הרמונית ליופיטר. אופטימיות, שמחה, תזוזה. לפעמים הזדמנויות חדשות, ולפעמים פתאום רואים אחרת. מזל והצלחה, ביטחון עצמי והרחבה. משהו מועצם, ולפעמים זה האגו. הצד השלילי של זה יכול להיות יהירות, עליונות מוסרית, זחיחות, אגו נפוח או ביטחון עצמי מופרז. שימו לב לעצמכם איפה עובר הגבול, ולפעמים אצל אחרים.

13-14.3
מארס הרמוני לנפטון. היבט ארוך משפיע בימים סביב. יכולת לפעול מתוחכם, לפעמים ערמומי. בלי שנרגיש מישהו עלול להשחיל אותנו. מומלץ להסתובב עם נעליים גבוהות, כי יש "נחשים" בסביבה. זמן יצירתי ו/או מניפולטיבי. פתרון דברים בדרך צדדית, עקיפה, או לא גלויה. לפעמים חוסר אנרגיה או בעיית בריאות שלא תמיד יודעים כיצד להתמודד איתה או קושי באבחון.

14.3
שמש הרמונית לפלוטו. כוח ביצוע, אך לא מתפרץ. זו התמדה נחושה, סבלנית ורציפה. לפעמים מניפולטיבית, בעיקר על רקע ההיבט שהוזכר לעיל. לעתים התנהגות לא ישרה עלולה להביא פגיעה גדולה. הימנעו מאכזריות, נתבו לכוח חיובי, כיוון שהמטרה בזמן זה עלולה לקדש את האמצעים, ותיתכן דורסנות.

מרקורי שוב מגיע לדיוק ביחס לסאטורן. הפעם ישר. לכן כל מה שנכתב לגבי ה-6.3 עדיין מתקיים, וילווה לעוד כמה ימים. עברנו תהליך של הבנה, הכרה במציאות, במגבלות, בטעויותינו. זמן טוב לקבל הכרעות, החלטות על בסיס רציונלי. התמונה האמיתית והמלאה פרוסה לנגדנו

16.3
מרקורי חוזר לדגים. אפשר שנושאים שהעסיקו אותנו בזמן הנסיגה חוזרים, אפשר שאנו מפנטזים על חלומות חדשים. אחרי ימים רציניים של חשבון מעשי, הרגש מייצר חשבון-נפש. אולי זה קצת מאמלל אותנו, ואולי דווקא נוצרת תקווה מחודשת. תלוי מה מצאנו בעולם הרגשי שלנו.

18.3
הירח בגדי חולף על פני מארס, יופיטר ופלוטו שמתקרבים למפגש. זורע את הזרעים, או ממש מפעיל את ההיבט שמתואר ב-22-23.3. יום רציני. שימו לב לדברים שמתרחשים ומה שעובר עליכם, הם עשויים לספר את הסיפור של השבוע פלוס הקרוב.

20.3
מארס מפגש יופיטר. אנרגיה חסרת מעצורים. לפעמים משהו טוב מאד קורה, או שמקדמים ללא חסמים דבר-מה. ולפעמים חוטפים חזק, כשהאנרגיה הרבה הזו מופעלת נגדנו, במיוחד נוכח המפגש המתקרב שלהם עם פלוטו. הרבה אנרגיה, אומץ, יוזמה, פעילות, אגו (ולפעמים יוהרה), וקצב גבוה או שינויים. מצד שני חוסר ריסון ועד דברים שיוצאים משליטה. לחיוב או שלילה, תלוי במפת הלידה. מכאן שזה הזמן בו הקורונה יוצאת משליטה עולמית (סביב כל המחצית השנייה של מרץ). לתחזית קורונה לחצו -כאן-.

21-22.3
מרקורי בהיבט הרמוני לאורנוס. הירח מפעיל את ההיבט בערב של ה-21.3, ולכן מדגיש אותו עוד יותר. תקריות, חדשות שמגיעות, דברים מתבררים. הראש קופץ, תזזיתי, חסר סדר ופוקוס. מצד שני יתכנו רעיונות אינטואיטיביים טובים, חשיבה מחוץ לקופסה, הברקות ופתרונות יצירתיים. יתכן שנושאים שהעסיקו בשנה האחרונה, במיוחד בחורף, ובעיקר בחודש וחצי האחרונים, חוזרים להעסיק אותנו. אפשר שאנו משנים דעתנו על משהו, או מחשבים מסלול מחדש.

22-23.3
סאטורן (שבתאי) עובר לדלי. שינוי! מבנים ישנים קורסים, מסגרות ותיקות מתמוטטות ומפנות דרכן לדרך חדשה. מה שהתאבן והיה לא נוח תקופה ארוכה, עכשיו מסתיים.

מארס (מאדים) במפגש עם פלוטו ! החיבור הוא גם ליופיטר שמתקדם אליהם. שינוי עמוק ובסיסי, פעולה נמרצת ועקשנית. הרבה פעמים גם כפייתית. הימנעו מאובססיות מול מה שלא הולך, או מול בני-אדם. הנטייה להתאכזר. היבט אלים שיכול לעורר אסונות. קשה להתנגד אם זה נגדנו, ועדיף לזוז הצידה. יהיו כאלה שההיבט פועל לטובתם, ואז זה המון הצלחה. יכולת התמדה ואנרגיה עצומה. זהירות, כי לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים, ואז אנו דורסים אחרים. זמן כוחניות. יכולתי לתת לכם קבוצות תאריכי לידה שנותנות תמונה כללית מי נמצא באיזה צד. העניין הוא שהרשימות לא תוכלנה לדייק כמו מפה אישית, וממילא הן חלקיות. בעבר ראיתי שאתם נתפסים אליהן ונותנים להן עודף חשיבות, ולבקשתכם הפסקתי עם הרשימות. אני מעדיף שכולכם תיקחו בחשבון זהירות בזמן זה, ולא תטעו לחשוב שמי שאינו ברשימה, בוודאות אינו מושפע. נסו לזהות אם אתם בחיובי או השלילי לפי מה שקורה, ואל תלכו נגד הרוח. ההיבט ארוך ומתקיים בכל המחצית השנייה של מרץ. החדשות הגלובליות יתרבו. אתם, צמצמו מה שיכול להביא "חדשות" אישיות. בוודאי שלא כולם יושפעו, אך כולם ירגישו בסביבתם. היזהרו בכביש, מעבריינים, ממחלות, וכל סוג של אלימות (פיזית, מילולית, ותחושות אגרסיביות). פוסט נרחב יותר פורסם בפייסבוק -לחצ/י לקריאה-.

ונוס הרמונית לנפטון. תגובה רגשית חזקה לכל מה שקורה. יש המתאהבים, ויש הנפרדים. חלק מאיתנו בעננים, ואחרים אומללים. יש החווים את החלום, ולפעמים זה קצת אידיאליזציה ממשהו. ויש המזהים את המרחק שלהם מהחלום, וזה מתסכל, נותן פגיעות והרגשת קורבנות. היבט קצר יותר, אלו יומיים רגשיים יותר, בשיא האנרגיה המתוארת.

24.3
ירח חדש נולד בטלה במפגש עם כירון, וביחסים עם אורנוס. על רקע כל מה שקורה, זוהי התחלה חדשה. טלה מתחיל את הגלגל, והשמש שנכנסה אליו לפני 4 ימים, מתחילה חודש חדש (לוח עברי/ירחי) עם הירח שגם נכנס לטלה. ברקע כירון (הוא האסטרואיד הגדול ביותר במערכת השמש) מייצג את הפצעים שנפתחו שוב, ואורנוס ברקע מרמז על השינוי. לחלקינו העולם כבר לא אותו עולם, ודף חדש נפתח. אך לרובנו לא מדובר במשהו קיצוני, ובוודאי שלא תמיד זה שלילי. לפעמים זו הייתה הזדמנות טובה להיפטר מהישן שכבר לא עבד, שרק תסכל, ועכשיו קיבלנו את האומץ. ולפעמים פשוט התקדמנו בזכות מאמץ ועשייה שבנו אותנו היטב. אך לפעמים שינוי מכאיב ומעורר פצעים ישנים.

26-27.3
במהלך יום חמישי הירח מייצר הרבה היבטים דיסהרמוניים, ומפעיל את כל ההיבטים שסומנו לכם באדום לעיל. בלילה הירח ייפגש עם אורנוס, ויכול להדליק דרמה.

27-28.3
ונוס הרמונית ליופיטר. סופ"ש שיכול להיות נעים, וזה זמן קצת לשחרר את המתחים ולצאת לבלות. אולי על רקע הקשיים אנחנו מחפשים קצת להתבדר, להתחבר, וליהנות. רק שימו לב שזה לא גורם לכם להקצין, וזכרו שאנו עדיין תחת ההיבטים הבעייתיים. הימנעו מדברים מסוכנים, גם פלוטו בתמונה.

28-29.3
במוצ"ש ונוס עוברת לדייק היבט הרמוני לפלוטו, אך לא באמת אפשר להפריד מההיבט לעיל ליופיטר. הכל יחד ומתערבב. גם הירח במוצ"ש מפעיל את שניהם. עומק ברגשות, אינטנסיביות רגשית, וזה יכול לקדם אהבה גדולה מהחיים. מחויבות ומעורבות רגשית בכל סוגי מערכות היחסים. מצד שני תיתכן רכושנות, קנאה, או מניפולציות.

31.3
מארס עובר לדלי, ונפגש עם סאטורן. שינוי, לרוב כואב. מגבלה למסגרת קיימת, ונדרשת פעולה אחרת. לפעמים השינוי שכבר קרה, דורש עכשיו יותר תשומת-לב. מוזרמת אנרגיה לטובת השינוי או הפעולה, אך לא הולך חלק, ונדרש מאמץ, או שיש התנגדות. לפעמים תוצאה לא טובה לתהליך. יהיו כאלה שהתוצאה עבורם כן טובה, אך גם אלו שאצלם זה חיובי, נדרשים למאמץ. היבט ארוך מתקיים מה-27 במרץ ועד ה-5 באפריל. אך ביום זה מדויק, ומופעל ע"י הירח. נזכור שגם יופיטר מתקרב למפגש מדויק עם פלוטו (בשיאו ב-4 באפריל), אך מתקיים כבר בכל המחצית השנייה של מרץ. זה המון עוצמה ופעולה קיצוניים, שינוי, הרחבה של השינוי, הגזמות וחוסר פרופורציה. זו אנרגיה מאד מהותית לגבי הקורונה. ימים קריטיים עליהם ניתן לקרוא בהרחבה בלחיצה כאן.

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש ושנה מוצלחים לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל