050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש ! בניגוד לפוסטים היומיים, כאן תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה.

ניתוח מצב השמיים – ספטמבר 2019

 

החודש מתחיל בעוצמה רבה וישירה, שתתחלף במניפולציות והתחכמויות בהמשך. אולי גילינו שלהיכנס עם הראש בקיר זה לא כל-כך חכם, ואנחנו (או מישהו) מחפשים את הדלת הנסתרת. מראש כדאי להפחית בהפעלת הכוח הרב מדי בשליש הראשון של החודש, ולהימנע מהתנהלות לא אמינה או ישרה במרכזו. החודש התחזית מאד מפורטת, ובוודאי שלא ניתן לזכור את כולה בע"פ. היכנסו מדי פעם וקראו. קראו בכל פעם גם על הימים הבאים. אתם לא זקוקים לחכות לתזכורות ממני בבלוג בפייסבוק, היכנסו כשנוח לכם, התחזית תמיד זמינה באתר. זכרו שמצוין היום בו ההיבט מדויק בשמיים, אך מתקיים גם בימים סביב.

1.9
יום רב היבטים בשמיים (קחו גם את היום לפני והיום אחרי), ובנוסף הירח בזוויות פעולה רבות. לכן, זה לא סתם עוד יום שעובר בלי שנזכור מה עשינו בו, יש התרחשויות, פעילות, בראש או במעשה. לרבים זה חיובי, מקדם, ומשהו קורה. ולאחרים הפוך. כשמשהו קורה, למישהו זה עלול להיות לרעה. לאה גולדברג מתארת זאת טוב ממני: "הגננים היום עצובים, אבל האיכרים מברכים על הגשם". איזה "גשם" יורד עליכם? הוא חיובי או שלילי? מי שלא יחווה זאת אישית, וודאי ישים לב בסביבתו. פירוט ההיבטים הרבים:

שמש מפגש מארס. שני כוכבי האנרגיה נצמדים במסלולם לאורך ימים רבים, ומפוצצים אותנו באנרגיה. לכן ניתן להיטען, לקבל כוח ולפעול בעוצמה ונחישות. זה מצוין לפעולה אסרטיבית שדורשת מאמץ. אנחנו יותר אמיצים, אסרטיביים, אך גם אגרסיביים. שימו לב לא להגזים בהפעלת כוח. מי שזה שלילי עבורו, עלול להיכנס למריבות, ויש גם סכנות פיזיות ממש. היו זהירים. בין היתר צריכים להיזהר בימים אלה ילידי ה-29 בינואר, ה-27,28 בפברואר, ה-29 במרץ, ה-30 במאי, ה-30 בנובמבר, וה-1 בדצמבר. אלו, ולעתים אלו שנולדו ביום הסמוך, ועוד רבים שלא הוזכרו. לכן, על כולנו להיזהר מתאונות, אגרסיה, ועודף ביקורתיות. גם הבתולות שיש להם יומולדת סביב ימים אלו מפוצצים באנרגיה, אצלם (וגם אחרים) זה יוצא לא פעם בביקורתיות פחות עדינה מכפי שהם בד"כ מצליחים להתאפק. אז כולם במקום להתאפק, נצלו את האנרגיה לעשייה חיובית!

לעיל צוינו תאריכי לידה שצריכים להיזהר ספציפית סביב יום-יומיים אלו יותר מאחרים. אך פוסט נרחב על כל התקופה, הכולל רשימת תאריכי לידה רחבה יותר, והסברים עמוקים יותר על התקופה החשובה והמשמעותית, פורסם בנפרד בבלוג בפייסבוק. זכרו שגם מי שאינו מופיע בתאריכים, בהחלט יתכן שמושפע. לא אוכל למפות את כולם, ויש לבדוק מפה אישית של כל אחד. מומלץ לקרוא בהרחבה על כל התקופה -לחצו לקריאה-. אך אל תפספסו את ההיבטים הנוספים שיש היום:

מרקורי חיובי לאורנוס. רעיונות מקוריים וערנות מחשבתית, חשיבה מחוץ לקופסה, גמישות ופתיחות אינטלקטואלית. המחשבה מתחדדת, והנטייה להשמיע זאת, לכן אפשריים וויכוחים.

ונוס חיובית לסאטורן ושלילית ליופיטר. מערכות היחסים שלנו מורגשות ומופעלות, אבל ניתן להכניס המון היגיון לתוכן. לכן גם מי שנמצא בנקודה שלילית, יכול לפעול באחריות. יהיו כאלה שיקדמו יחסים עתה, הצעות נישואין ומעבר לגור יחד. גם הרגשה או צעד רציני יותר קטן, מעורר התלהבות גדולה.

2.9
הדיוק של שמש בצמידות למארס מגיע לשיאו. כל האמור לעיל מתקיים, וגם האמור ביום הבא:

3.9
למפגש בין השמש למארס, מצטרף מרקורי. זה לא רק נראה דרמטי, זה גם נשמע דרמטי. לפעמים סיפור דרמטי מקבל עכשיו תודעה. בחדשות זו ידיעה שפורצת, או שמתקבל האישור לפרסם. אצלנו סיפורים יוצאים, ונגיד הרבה "וואו, לא ידעתי!". אבל גם סיפורים חדשים יתרחשו. כללית אנחנו פחות שותקים, ומבטאים ללא מעצורים את מה שעל קצה הלשון. זהירות, כי אח"כ יהיה מי שיתחרט על דברים שאמר, בין אם גילה סוד, או משהו אישי, ובין אם השתלח ללא מעצורים במישהו, ואיבד עשתונות. אנחנו קצת מאבדים פרופורציה. מישהו צורח בתור בסוּפר, מישהו מקלל בכביש (ותאונות הדרכים יתרבו בכל הימים האלה), ומישהו רב עם אשתו (או גרושתו). מאבקים אימתניים מקבלים ביטוי חיצוני. היו זהירים. בין היתר צריכים להיזהר בימים אלה ילידי הימים שהוזכרו ב-1.9, ובנוסף אליהם ילידי היום-יומיים שאחרי תאריכי הלידה שצוינו (אלו במיוחד, אך גם אלו שצוינו במאמר "משחק באש" -לחצו לקריאת המאמר-). ושוב, עוד רבים רבים שלא צוינו יושפעו! מאידך מי שקידם פרויקט, עשייה או משימה בצורה חיובית בימים האחרונים, יוכל עכשיו לדבר על כך בגאווה מוחצנת. היזהרו מחטא היוהרה.

4.9
ונוס ממול נפטון. המציאות של הימים האחרונים גורמת לנו עכשיו לברוח ממנה. אם המציאות חיובית, אנחנו בורחים לפנטזיה, לדמיון, לחלומות בהקיץ ולרומנטיקה. מי ש"הביא מכה" חולם על הצעד הבא, מי שקידם יחסים, רוקם עתיד ורוד יחדיו. אבל מי שחטף מכה, ישקע עתה באומללותו, ירחם על עצמו, ועלול לברוח להתבודדות. לפעמים ישנו הפסד חומרי שמעציב.

5.9
מרקורי חיובי לסאטורן במזלות אדמה. חוזרים למציאות מהחלום הוורוד או הסיוט בו שקענו. מתחילים לאסוף את השברים, או במקרה הפחות דרמטי, לחשוב בהיגיון. זמן טוב לתכנון פרקטי, להסבר רציונלי, למילוי טפסים והגשתם, לקריאה לעומק ונבירה בפרטים. החשיבה יסודית וממושמעת. אבל ההיבט של מחר, נמצא במידה מסוימת גם היום.

6.9
מרקורי שלילי ליופיטר. עוד לא חלפה ההשפעה מיום קודם, ומרקורי כבר מתחיל לקבל ביטחון. אולי כי החשיבה הרציונלית והמסודרת, מראה לנו את האור. יש אופטימיות, הגישה מתלהבת מעט יותר, ולכן לפעמים זה פחות החשיבה הממושמעת והיסודית מיום קודם. אל תפריזו בתוכניות, אל תגזימו במילים, ואל תתכננו בקנה-מידה גדול מדי. לפעמים אמירה או ידיעה שמתקבלת מסעירה אותנו (לחיוב או שלילה). בכלל, זה יום מאד לא רגוע.

6-7.9
שמש חיובית לסאטורן. שליטה עצמית, קבלת סמכות, התמודדות מעשית.

ונוס חיובית לפלוטו. עומק ביחסים. לפעמים זו קנאה או כפייתיות, אבל לרוב זו קרבה ותחושת שייכות.

הסבר כללי: לעתים אני כותב לכם על היבט בשמיים תחת שני תאריכים (כמו כאן). לרוב הסיבה היא שהדיוק של ההיבט מגיע בשעות הלילה בין התאריכים, ולכן אין יום מבין השניים שהוא המרכזי יותר. אין הכוונה שההיבט מתקיים דווקא על שני הימים, כי זה נכון כמעט תמיד. כפי שאני תמיד אומר: "זכרו כי התאריך המוזכר הוא התאריך בו ההיבט בשמיים מדויק, אך מתקיים גם בימים סביב".

7.9
מרקורי ממול נפטון. אולי הביטחון שלנו היה קודם מוגזם, ועכשיו אנחנו שוב לא בטוחים. לפעמים אנחנו עדיין מאד בטוחים, אבל חיים באשליה. הדברים אינם ברורים, וכבר מיום קודם הימנעו מקבלת החלטות חשובות. הראייה מטושטשת. לפעמים אלו דווקא ריבוי הפרטים שלא נותנים לנו לראות את היער. ימים טובים לחלומות יפים או רומנטיים, לא לתכנונים מעשיים. אם כי ביצוע מעשי מבוקר וזהיר בפועל יתכן, בזכות ההיבט של השמש לסאטורן שהוזכר יום קודם. אך אל תעסקו בתכנונים והחלטות חדשות.

8.9
השמש שעוד לא התנתקה מסאטורן, שלילית ליופיטר. הפעלת קצת יותר כוח, אומץ לבצע החלטה רצינית שהתקבלה. מי שהתלבט אם לעשות דבר-מה, עשוי עכשיו ליטול את הסיכון. אם ביצעתם תהליך בדיקה מסודר, יתכן שזה הזמן הנכון לרוץ על זה.

מארס וסאטורן הרמוניים. ביצוע מעשי, מסודר, יסודי, מפוכח ומפוקח של התוכניות, ההחלטות, והמשימות. אנחנו פרקטיים ונחושים. מתקיים לאורך ימים רבים, נצלו ופעלו!

מרקורי חיובי לפלוטו. עומק מחשבתי. אנחנו אוספים את כל הפרטים הרבים כיאה למקבץ הכוכבים בבתולה, ויורדים לשורש העניין. חוקרים, בודקים, שואלים שאלות. אל תנסו לסבן איש, כי מניפולציות לא נעלמות מעיני הזולת. אבל הראש שלנו קצת מתחכם עתה, לפתרון בעיות זה מצוין.

10.9
שמש ממול נפטון. יום יומיים לנוח בהם. לא מרגישים טוב או שסתם אין חשק למשימות. יתכנו כישלונות, שערוריות, וסודות שנעשים או מתגלים. חיוכים מזויפים יפוזרו. אל תקנו את המבצע שיש "רק היום" מאיש המכירות המתקתק. אל תאכלו את הגבינה שתוקפה פג. סכנת הרעלות, אלרגיות, וזיהומים. שבוע לבחירות, והוא יאופיין בהרבה שקרים, פייק-ניוז, ושערוריות שנחשפות. רבות מהן פשוט מומצאות. יאכילו אותנו בהרבה לוקשים שמעולם לא היה להם תוקף (עדיף כבר לאכול את הגבינה…). גם בחייכם אישית, בדקו כל דבר לעומק. קראו גם על ה-14.9, ההיבטים מתכתבים.

12.9
מארס שטרם התנתק מההיבט לסאטורן שתואר ב-8.9, מצוי ביחסים שלילים עם יופיטר. אם תכננתם פעולה באופן מסודר ומאורגן, עכשיו יהיה זמן טוב לצאת איתה. אבל אומץ הוא לפעמים טיפשות. הימנעו מפעולה אימפולסיבית. הנטייה מתפרצת, מהמרת, מסתכנת. מתקיים לאורך ימים רבים.

13.9
שמש חיובית לפלוטו. כוח מניע, פעולה חכמה מלמטה. רכישת עוצמה ושימוש ערמומי בה. יכולת התמודדות וריצה למרחקים. תכנון ארוך-טווח.

מרקורי וונוס בריקוד סלואו צמוד. אוחזים יד ביד, ומשרים רוך ונעימות. אדיבים וורבליים, אבל תחת ההיבט של שמש ופלוטו, לא בטוח שכל מה שנאמר כלפי חוץ, הוא כפי שהוא מוצג ונראה. מאחורי חיוך עדין, לפעמים מסתתרת מניפולציה. לא תמיד, לפעמים זה סתם נחמד, ותיתכן שיחה טובה ומעניינת.

14.9
עכשיו תורו של מארס להתייצב מול נפטון. לא כולם פועלים ישר, לא הכל גלוי. מניפולציות, שקרים, ערמומיות, עקרבּיות, ונחשיות. הסתובבו עם "נעליים גבוהות". רב הנסתר על הגלוי. עבריינות ופשע מתרבים. תרמיות בקנה-מידה נרחב. הימנעו מספקולציות. תיתכן חולשה פיזית או מחלה. נראה עלייה בתפוסה בחדרי המיון וכדומה. כללית התקופה מסוכנת להתפרצות מגיפות או זיהומים. בין היתר מושפעים ילידי ה-6-8 במרץ, ה-7-8 ביוני, ה-9-10 בספטמבר, וה-9-10 בדצמבר. וכמובן עוד רבים שלא הוזכרו. משפיע לאורך ימים רבים סביב.

עד שעות הערב יעברו ונוס ומרקורי למאזניים. ממשיכים יחדיו בריקוד הרך והצמוד שהוזכר אתמול (13.9), אבל רוקדים אותו אפילו רך יותר. המון מילים פייסניות, מתוקות, או דביקות נאמרות בקלות רבה, אולי רבה מדי. נכון, אלו זמנים בהם אסור להאמין לכל מילה, אבל זה שהמילים חשודות, לא אומר בהכרח שהן מזויפות. לפעמים זו סתם הגזמה של מישהו שרק רוצה בהרמוניה נעימה. קל יותר לפרגן, והאווירה יותר קלילה. תכננו בילוי קל למוצ"ש, יהיה כייף! הימנעו משיחה רצינית או פוליטית, הנטייה לצדק מאד חזקה. אבל צדק זה עניין סובייקטיבי.

15.9
הירח נצמד לכירון, ומפעיל את הצמידות של ונוס ומרקורי ממול. שביזות יום א'. אוי כמה שלא יהיה לנו חשק לקום בבוקר. חלק חולים, וחלק סתם יודיעו שהם חולים בעבודה. ושוב הצדק… (למה שדווקא אני אכין את הילדים הבוקר!)

9. 17
ישראל הולכת לקלפי בפעם השנייה. ושוב לא הולך להיות קל אחרי הבחירות. נראה שכמעט איש לא מרוצה. ליברמן לא נראה כמו מי שיצליח בתוכניתו, ומצד שני גם החרדים נראים די חרדים מהמצב. בכחול-לבן מתחים רבים, אולי הם חלוקים על הדרך באם להיכנס לממשלה עם נתניהו, ואולי אלו חילופי האשמות עקב המצב. רק ב"ימינה" וב"רשימה המשותפת" רואים שביעות-רצון מהתוצאות, אבל לא בטוח שניתן לתרגם זאת להישגים בפועל. לחצו והיזכרו בתחזית הבחירות המלאה.

17-18.9
מרקורי מעצבן את אורנוס, והירח החצוף עוזר לו. מישהו נרגן, וודאו שאלו לא אתם שמאבדים סבלנות. מחשבות מתרוצצות, והרעיונות יכולים להיות מבריקים. מצד שני, חוסר מנוחה בראש לא נותן להירדם בלילה שבין התאריכים.

19.9
מארס חיובי לפלוטו במזלות אדמה. זה הזמן לבדוק את כל מה ש"האכילו" אותנו קודם. זמן לצאת לשטח ולחפור. התמדה וסבלנות, ביצוע משימות באופן חכם ועם אורך-רוח. לא נשברים, החולים מבריאים, ואנרגיה מתחדשת. הימנעו מהפעלת כוח רב מדי נגד זולתכם. מתקיים לאורך ימים רבים.

ונוס קורצת לאורנוס. מחפשים אקשן, פאן, ריגושים. ואם זה לא בא בדרך חיובית, אז מייצרים איזה ריב להתפוצץ עליו.

22.9
מרקורי מתבאס מסאטורן. יום נמוך, מחשבות פסימיות, והנטייה לראות את חצי הכוס הריקה. מרגישים לבד אפילו אם אנחנו לא לבד. לפעמים מגיעות חדשות מבאסות.

23.9
הירח בסרטן על ראש הדרקון מפעיל את ההיבט מיום קודם (קראו לעיל). תוצאה סופית לעניין כלשהו. לפעמים דלת שנסגרת, ולפעמים קבלת אחריות חיובית, אך כזו שמלחיצה.

24.9
מרקורי שלילי לנפטון. רע להחלטות ולעיסוק במה שדורש תשומת-לב ומשמעת מחשבתית. מפספסים פרטים. לעתים מחשבות נוגות, או בריחה לעולם הדמיון.

במקביל מרקורי חיובי ליופיטר. לרוב זה נותן אופטימיות, מעורר לחשוב ולהרחיב דעת. אך תחת ההשפעה לנפטון, יש סכנה שנעופף ונתנתק המציאות. מגדיל את החיבור לנפטון, ודוחף בהתלהבות ללקיחת סיכונים ודילוג על שלבים חשובים.

25.9
ונוס וסאטורן ביחסים שליליים. קושי ביחסים, טענות, ובאים בדרישות. מחד רצון גדול בשיתוף-פעולה (ביחסים זוגיים ויחסים בכלל), ומאידך המון ביקורת ותחושת ניכור. על רקע המרחק בין השניים, יתכן תסכול רב, עד כדי החלטות ניתוק.

26-27.9
השמש במאזניים ממול כירון. כואב. פצע במערכת יחסים כלשהי, או תחושת עוולה, חוסר צדק שנעשה. הירח שעבר לבתולה מדגיש את הביקורתיות שלנו, וחוסר הנכונות להחליק מצבים. וודאו שאינכם קטנוניים.

מרקורי שלילי לפלוטו. חפירות עצמיות בראש או למישהו. איננו מסוגלים לוותר, לסגת, ואנו נתקעים באובססיה על עמדותינו הצודקות (וזה תמיד סובייקטיבי). לפעמים זה לחפור בחידה או סיבוך עד מציאת הפתרון. כוונו לעומק מחשבתי חיובי, ולא לוויכוח כפייתי.

28.9
ונוס מחייכת ליופיטר אך שלילית לנפטון. אם יש בעיות ביחסים, זה מעצים אותן מעבר לפרופורציות האמיתיות שלהן. אך לרוב זה קליל ונעים. צאו לבלות במוצ"ש, עשו משהו יחד. יהיה כייף! אך שמרו על הקליל, והיזהרו ממריבות או תאונות כי:

בערב מולד ירח בהיבט שלילי לאורנוס. הפתעות, לרוב הן אינן נעימות. סכנות פיזיות ואימפולסיביות. אנחנו צריכים אקשן. ספקו את הצורך בדרך נעימה ובטוחה, אחרת תפרקו אותו במריבה או נהיגה.

29.9
חג שמח ושנה טובה! למקבץ הכוכבים במאזניים מצטרף הירח שייפגש במסלולו עם ונוס בשעות הערב החגיגיות. לרובנו תהיה אווירה מאד נעימה ומקרבת. מילים מתוקות יצרו הרמוניה. די, כבר עייפנו מהמריבות המשפחתיות, לא? בשעות הצהריים יתכן מתח, אולי בעקבות ההכנות הקדחתניות לקראת החג. אך אלו יתחלפו וייעלמו עד הערב. ממני קיבלתם תחזית שנתית אישית (לחצו לקריאה) 🙂

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

אאחל חודש מוצלח לכולכם !

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל