050-7881995

נכנסים לשלב הקשה

3.9.2020

אלף מתים בישראל, ומאתיים אלף מתים בארה"ב. אבל עכשיו אנחנו נכנסים לשלב הקשה. בימים של ליל הסגר בפסח כתבתי לכם על הגבלות ועד אפשרות של סגר בחגי תשרי. בזמנו כמות החולים הייתה פחותה משמעותית מעכשיו. כשמונה פרופסור גמזו לפרויקטור ודיבר נגד ההגבלות, כתבתי לכם שגם הוא יתמוך בהן בחגים. אנחנו כבר תחת הגבלות, גם הלימודים בביה"ס הם תחת מגבלות, והיום הוחלט על סגר בערים אדומות. אך כל זה לא יספיק כדי לעצור את התחלואה העולה. מספרים שיעלו בקצב הרבה יותר משמעותי, יובילו להחמרות בהנחיות. מי שמתכנן בחגים חופשה בישראל, צריך לקחת בחשבון הגבלות. מי שמתכנן ארוחות חג מורחבות, תפילות המוניות, ואושפזין בסוכה, צריך לדעת שיתכן וזה לא יתאפשר.

אבל כל המודלים וההגבלות לא יצליחו למגר את התחלואה, שתגיע לשיא בחודשים נובמבר-דצמבר. במהלך דצמבר נראה שינוי גישה. ומנקודה זו ואילך נושא החיסון מתחיל לתפוס את עיקר התוכניות והמחשבות. סביב סוף השנה או תחילת 2021 יהיה ככל הנראה חיסון כפי שסיפרתי לכם עוד באביב. אבל צריך להבין שייקח עוד זמן עד שהוא יגיע לאוכלוסייה, ובאופן נרחב. במקביל יתכן שנראה יותר ויותר מחאות ציבוריות בכל מיני מקומות בעולם, וזה על רקע הקושי לעמוד בהנחיות המגבילות, לצד המצב הכלכלי שהופך לבלתי אפשרי.

המשבר הכלכלי יהיה חמור משמעותית מכפי שהוא עכשיו. רבים מהעסקים שעוד החזיקו את הראש מעל למים, יגיעו לנקודת השבירה ויטבעו. נראה יותר ויותר עסקים קטנים וגדולים שפושטים רגל. זה לא עניין ישראלי בלבד, זו מגפה כלכלית כלל עולמית, ובמיוחד בארה"ב. המשבר יהיה דרמטי מכפי שמצפים, והוא יגיע גם לשווקי ההון. הבורסה לא תהיה חסינה.

ב-2021 אנחנו עוברים את שיא המשבר, ובמהלכה גם הקורונה תדעך משמעותית. אבל המשבר הכלכלי יישאר. ההנחה כאילו עם מציאת החיסון נראה התאוששות כלכלית מהירה, תתברר כשגוייה.

חזרה לאולפן הקורונה

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל