050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב דליים,

מזל של חופש וקשרים חברתיים. לא פעם הפרטנר של הדלי לא מבין אותו. מצד אחד הדלי יכול להתרכז מאד בבן זוג חדש, או במשהו חדש עם בן זוג ותיק, ומצד שני יעדיף הרבה פעמים חברה רחבה על פני זו האינטימית עם הפרטנר, וכן יעדיף ערב עם חברים מחוץ לבית מישיבה זוגית מול הטלוויזיה. צריך להבין את הדלי, הוא סקרן מאד. בשלב ראשון הסקרנות גורמת לו להתרכז לחלוטין בבן הזוג, אז יפעיל את הראדר הרגיש שלו וילמד להכיר היטב את בן הזוג. כשזה קורה הדלי מחליף פאזה ונותן הרגשה שזנח את בן הזוג. צריך להבין, אין זה כך, לא להיפגע! הדלי פשוט יעדיף תמיד לפתח קשרים חברתיים על-פני פעילות רומנטית של אחד על אחת. זה לא את/ה, זה הו/יא, וזה לא עושה אותו פחות אוהב ממקודם, רק פחות סקרן אחרי שכבר למד אותך.

גם במיטה הדלי סקרן מאד. יכול שיהיה יוצא דופן, ויכול שיימשך ליוצא דופן וליחסי מין פחות שגרתיים. הדלי לא נבהל מטאבו, ויש לו ראש ליברלי ורצון להתנסות (זה בדיוק המזל שיכול למשל להתנסות ביחסי מין עם אותו המין, מבלי שיהיה באמת כזה). הוא יכול להתעניין יותר בתופעה או התנהגות מינית יוצאת-דופן, מאשר לקבל הנאה מהסיפוק הגשמי של האקט עצמו.

בזוגיות הדלי זקוק להרבה חופש, הוא פועל באופן עצמאי מתוך האינדבידואל שלו ולא נכנע לתכתיבים, לא של בן הזוג, או המשפחה המורחבת, ולעיתים אף לא של כורח המציאות. הדלי שונא לעשות מה שאינו אוהב, ולא ניתן להכריח אותו, זה לא שהוא מתעצבן, הוא פשוט לא עושה. אם יקבל חופש, אז יש סיכוי שייקח על עצמו משימה מורכבת עם חלקים פחות נעימים, שדורשים השקעה ומאמץ גם פחות כייפי, אבל זה קורה רק כשהוא מחליט, ומתוך התפיסה שלו ולא מלחץ.

מי שישדר לדלי שהוא בעצמו צריך חופש, שלא מחפש מחוייבות ואפילו חושש ממנה, יכול לגרום לדלי להיקשר אליו ללא חשש. הדלי מאויים מדרישות ממנו, וממגבלות שיש בהם חובות. הוא אינו מחפש את הביטחון הקלאסי בקשר (כמו חתונה ומיסוד), ורוצה לדעת שנשאר חופשי. וזה העניין, דווקא כאשר הוא חופשי הוא אוהב יותר, אפילו שבוחר לבלות עם החברים ולא עם הפרטנר. פרטנר שיבין זאת יזכה ליחסים טובים והרמוניים עם הדלי לאורך שנים, גם אם הם מתנהלים בצורה פחות זוגית-אינטימית, ואולי פחות מספקים.

הערה: לרבים מבני המזל יש כוכבים בהורוסקופ במזל גדי. אם כך, ובמיוחד אם כוכב ונוס שלכם בגדי, הדלי יהיה הרבה יותר מתון, עם צד שצריך ביטחון ורצינות ביחסים, ויתכן שהוא יחוש קונפליקט מסוים בין הצורך בחופש מול הצורך בביטחון קבוע.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות –דגים

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל