050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב מאזניים,

בשביל בני ובנות מזל מאזניים הסקס אינו העיקר, אלא האהבה והשותפות. המאזניים כמהים לזוגיות הרמונית יותר מכל דבר אחר, בלעדיה הם אומללים, חצי מיוסר מתוך שלם רומנטי עליו הם חולמים.

המאזניים יחפש לעצמו פרטנר עדין ואסתטי, אבל מעשי וחזק דיו כדי לעבור איתו את החיים, שכן תכונות אלו אינן הצד החזק שלו עצמו והוא צריך את מי שישלים אותו. יותר מכל ירצו בני ובנות מזל זה פרטנר שמכוון מאד כלפי הקשר, שיהיה שותף מלא בכל תחומי החיים, שגם ישתף הוא בכל העובר עליו, אך גם יהיה מישהו להתייעץ איתו ולשתף אותו בכל מה שעובר על המאזניים. המאזניים מאד שיתופיים, זוגיים, הם אינם הטיפוסים שפועלים לבד או דורשים חופש בהחלטותיהם, הם ירצו פרטנר שיוכל לתת עצה חכמה, שאפשר להסתמך עליו, כזה שישתתף בתהליך קבלת החלטות הכל-כך מורכב וארוך אצלם, שישקול איתם את כל השיקולים טרם יחליטו, אז ירגישו שיש להם שותף אמיתי, וזה מהות רצונם.

לעיתים המאזניים יכול להתפנק. הוא עושה חישובים של "פייר" ו"לא פייר", הוא יבחן מצבים לפי פרמטרים של צדק כפי שהוא מבין אותו. לא פייר שהוא יקום לתינוק (הוא צריך לקום מוקדם), לא פייר שהוא ישטוף כלים (היה לו יום ארוך), ואם תעזוב אותו הרי גם זה לא יהיה פייר. אבל בגדול המאזניים מחפש פשרות והרמוניה, ויהיה נאות לוותר ולהתפשר.

למרות שסקס אינו העיקר, בני ובנות מזל זה מחפשים ובודקים כל הזמן איזונים, אם יחושו שאין מספיק סקס, הם יכולים פתאום להתכוונן להמון סקס, וזה כדי לתקן מצב של חוסר. בכלל המאזניים מחפש איזון בכל דבר וטוב לו רק כשזה כך. כשחסר לו איזון הוא נלחץ ומבצע תיקון חד מדי (ולא תמיד מאוזן) לכיוון השני. מטבעו המאזניים מחפש את האינטימיות, המילים היפות והרומנטיות, גילויי אהבה סימבולים, מתנות קטנות, התגפפות ומגע מול סרט וכדומה. מאזניים יביע רגש בקלות רבה, ישפוך מילים חמות, אך הוא אינו אינטנסיבי ריגשי מאד מבפנים, ולכן אין לצפות ממנו לסערות, רעמים וברקים, אלא ליהנות מהתחושה הנעימה והקלה של רגש חמים שהוא מרעיף, והוא יודע להיות רומנטי.

אם ברצונך לעורר מאזניים לסקס, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה ע"י יצירת אוירה רומנטית, ארוחה לאור נרות, מילים חמות וצלילה לתוך פאנטזיות רומנטיות משותפות. בהצלחה.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: עקרב

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל