050-7881995

סקס ומזלות – איך כל מזל במיטה?

ניתוח אישיות רק עפ"י המזל היא שטחי ורדוד. בניתוח מפה אישית יש המון אלמנטים שמבטאים מצב שמיים ייחודי שלא חוזר על עצמו, ממש כמו שכל אחד מאיתנו שונה ומיוחד. בכל זאת אנו מתפתים שוב ושוב לאפיין את המזלות, שזו חלוקה גסה ל-12 טיפוסים. הסיבה היא שאתם, קוראינו, יודעים בד"כ רק איזה מזל אתם, ואין לכם ידע נוסף להיעזר בו. אך זכרו שניתוח לפי מזל אינו מדויק, וככל שמנסים לרדת לרזולוציות, כך פוחת הדיוק. לכן אני נמנע מעריכת תחזיות שבועיות לפי מזל, אך אנסה לספר לכם בצורה הכי טובה שאפשר, איך כל מזל מתייחס לסקס? איך כדאי להתחיל איתו? איזה פרטנר נכון? איך להרשים אותו במיטה? מי בוגד? ועוד.

בכל חודש יופיע הניתוח למזל החודש, ויתחלף להבא עם כניסת המזל העוקב

מזל טוב קשתים,

מזל החופש, ריגושים, והרפתקאות! הקשת רוצה להתנסות בכל חוויה אפשרית, והוא מחפש אחר הרפתקאות והתנסויות חדשות. הוא אינו מהמזלות הקלאסים שיאהבו להציע נאמנות, או יחפשו יציבות, הקטע שלו זה החופש, אבל הוא מאד יכבד גם את החופש של בן/בת הזוג, זה הוגן וטבעי בעיניו. והוא לא יחנוק, לא יהיה תובעני, ואינו טיפוס מתלונן. לרוב יבחר גם פרטנר שאינו כזה.

כמאהב הקשת מעולה במיטה, אך לא בזמן החיזור עצמו. הוא טוב במיטה כי הוא חסר עכבות, ספונטני והולך עם התחושות והחוויות. לעומת-זאת החיזור מצריך ריכוז אנרגיה ומאמץ לכיוון אחד ממוקד, ולזה הקשת לא בנוי. הוא בנוי על חוויות מתחלפות ועל פיזור האנרגיה לכיוונים שונים. לקשת דחפים חזקים, אוהב להתענג על מין טוב וסוער. הקשת אינו שמרן במיטה, להיפך, יהיה פתוח לגיוונים במיטה. יחד עם זאת, קיימים הקשתים השמרנים שמתנהגים יותר צדקני מהאפיפיור, בני-זוגם של אלה יכולים להיות בטוחים שאינם יפזלו לצדדים. איך זה מתיישב עם קשת? זה קורה כשהנושא הפך לערכי ועקרוני עבורם, והקשת הוא מאד ערכי, ואז הערכים השמרניים לא מתיישבים עם הצורך הפנימי, שנותר פרוע. בכל זאת הקשת יכול לבחור להיצמד לתפיסת-העולם הערכית שלו. באופן קלאסי, הקשת ירתע מחתונה כי אינו בנוי למסגרת חונקת, כובלת ומלחיצה, זה מפחיד אותו (גם את הקשתית, הנשים אינן שונות מהגברים ברתיעה ממסגרת כובלת, זה רק אולי יוצא יותר מעודן). וגם אחרי שכבר התחתן כדאי לא לדרוש ממנו שיהיה כבול למחויביות קטנות כמו להגיע בזמן להחליף אותך עם הילדים, אבל בשעות שהוא כן יהיה בבית, הילדים יעשו איתו חיים משוגעים כי הוא טיפוס עליז, עם נשמה צעירה, אוהב הרפתקאות ומוכן לשחק, וזאת לשם שעשוע עצמי, ולאו דווקא כדי לגרום הנאה לאחרים.

אז איך בכל-זאת להתחתן עם קשת? התשובה היא לא ללחוץ, לחץ יבריח אותו/ה, ומי שיידע לתת לקשת חופש והרבה, יידע לזרום בקשר מתוך פאן ולא מתוך מחוייבות, יוסיף לקשר גם אקשן ועניין, יביא את הקשת לרצות בקשר באופן רציני, וזה עשוי להוביל אותו ל…חופה. היתרון הגדול בקשתים הוא שגם לפרטנר שלהם מותר להתנהג ככה, הם נותנים המון חופש, ולא באים בטענות.

עמי גוטמן – אסטרולוג

מזל החודש הבא בפינת סקס ומזלות: גדי.

איך מתגברים על בעיות במין? ביחסים? איך מתקרבים או מקרבים? מגשרים? מרשימים? כלים אסטרולוגים יספקו תשובות אישיות מפורטות על-סמך ניתוח אישי. ברר/י פרטים: 050-7881995.

לחצו כאן למאמרים נוספים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל