050-7881995

תחזית שנתית תש"ף

אם התכוונת להגיע להגיע לתחזית העדכנית לתשפ"א (2020/21), לחץ כאן

תחזית 12 המזלות תש"ף (2019-20)

הקדמה וטיפ:

מי שעוקב אחרי יודע שאני עקרונית מתנגד לתחזית עפ"י סימן המזל. הסיבה היא שהמפה האסטרולוגית של כל אחד מאיתנו הרבה יותר מורכבת מהמזל שלו, שהיא חלוקה ראשונית וגסה ל-12. לכן תחזית כזו תתקשה לדייק. סימן המזל נקבע אך ורק לפי מיקומנו בזמן הלידה ביחס לשמש, וגם זה מתחלק ל-30 חלקים נוספים בתוך כל מזל. אך בנוסף קיימים עוד כוכבים ואלמנטים רבים נוספים במפה (קו האופק, רום שמיים בתים אסטרולוגים ועוד..), היבטים שהכוכבים השונים יוצרים זה לזה ועוד. כל אלו מחושבים לפי תאריך לידה מלא, הכולל שנת לידה, שעת-לידה, ומקום לידה.

בכל-זאת אשתדל לתת לכם תחזית כללית (גם אם קצרה) שנשארת מהימנה לשנה החדשה, כשאני משתמש במתודה שונה מהמקובל בעריכת תחזיות. זכרו, לתחזית מקיפה מדויקת ופרטנית יש לערוך מפת לידה אישית מלאה, שמתחשבת בכל הפרמטרים במפה. לפניכם טיפים חשובים לפני קריאת התחזית עצמה. טיפ נוסף תמצאו בסוף המאמר.

טיפ 1:

בכל שנה המעבר ממזל למזל מתרחש ביום קצת אחר, או בשעה אחרת באותו היום. למשל השנה מזל מאזניים נכנס ב-23.9 בשעה 10:51 בבוקר. לכן מי שנולד ב23.9.19 ב-10:50, הוא בן מזל בתולה. ומי שנולד ב-10:51 הוא כבר בן מזל מאזניים. וזה משתנה בכל שנה! התפתחות האסטרונומיה מאפשרת לנו היום לחשב את המעברים בין המזלות בצורה מאד מדויקת בכל שנה. מי שלא בטוח איזה מזל הוא, מוזמן לשלוח לי הודעה אישית, ואבדוק לו (ללא תשלום).

טיפ 2:

עזרו לכוכבים! מטרת התחזית היא להכין אתכם כיצד לנהוג נכון יותר בזמן המדובר. אין הכוונה להפחיד או לפתח ציפייה. נצלו זמנים טובים ועזרו לכוכבים (דברים לא בהכרח יקרו מעצמם), והגנו על עצמכם בזמנים בעייתיים (ואלה יעברו יותר קל). הכל צפוי והרשות נתונה.

טיפ 3:

עזרו ליקיריכם. שלחו התחזית למי שאתם חפצים ביקרו. ניתן לשלוח בוואטספ, מייל, פייסבוק, או טוויטר ע"י שימוש באייקונים שבתחתית המסך.

טיפ 4:

התחזית נעשתה עפ"י מידע כללי ביותר ולא מפה מלאה. לכן יתכנו השפעות מנוגדות במפה האישית של כל אחד. בכל-זאת, המתואר יהיה לרוב נכון לפחות במידת-מה ובחלק מהזמן שתואר.

טיפ 5:

שמרו התחזית, היזכרו בה בזמנים הרלוונטיים אליהן היא מתייחסת עבורכם ועבור יקיריכם. התחזית תהיה פתוחה ונגישה כאן באתר כל השנה!

טיפ 6:

כל ראש השנה עברי אני מעלה תחזית אישית עבורכם. כל תחילת שנה אזרחית אני מעלה תחזית למדינת ישראל. למעבר לתחזית עבור ישראל ב-2020, לחצו כאן.

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח את התחזית לחבר או שתף באמצעות:

 

מזל טלה

טלה שנולדו עד ה-23 במרץ מתעסקים השנה עם פצע פתוח, אך יתמודדו היטב באביב 2020 שיהיה אחראי ומקדם.
ילידי 24 במרץ עד ה-2 באפריל צריכים להימנע מנטילת סיכונים, וכל מה שקשור בביטחון עצמי מופרז סביב חודש ינואר 2020 (וקצת לפניו)
ילידי 3-7 באפריל עוברים לאחרונה חודשים לא קלים. המשך קשיים ומגבלות ילוו לעוד קצת, אך את 2020 תתחילו הרבה יותר קל, ותוכלו קצת להשתחרר מהמועקה שליוותה ב-2019.
ילידי 8-14 באפריל הולכים לשנה משמעותית ביותר של בעיות אובייקטיביות, או מהפכות ושינויים שלא זורמים נוח. חלקם כבר החל את התהליך, והוא יימשך גם בשנה הקרובה. אלו כוחות חזקים לעמוד מולם, וההמלצה להימנע מעקשנות או אובססיביות, כי קשה לקבל מה שרוצים בסוף. שחו עם הזרם.
ילידי 15-17 באפריל צריכים באביב של 2020 להימנע מאגו גבוה או אופטימיות יתר שגורמים להם לסמוך על המזל, או להיות בטוחים מדי בעצמם, או להסתכן בצעדיהם. ובין סוף אוגוסט ולתוך החגים הבאים (2020) עליהם להיות זהירים גם פיזית, כי הנטייה פזיזה ואגרסיבית. זה זמן של עצבנות, אמנם יש כוח לפעול ולעמוד על שלכם, אבל קשה לייצר תוצאה טובה, ועדיף לוותר על יוזמות (גם על אלו שנעשו בביטחון באביב).
ילידי 18 באפריל ועד סוף המזל צריכים בעיקר להימנע מיוזמות ופעולות שהצלחתם מוטלת בספק, סביב חודש מרץ וחודש יולי 2020. אלו חודשים של בעיות או מגבלות, או תחושה שפופה. דחו דברים שאפשר.

 

מתלבטים לגבי דילמה/החלטה?
קבלו פיתרון באמצעות כלי ייחודי


 

מזל שור

שור שנולדו עד ה-22 באפריל צריכים לקחת בחשבון קשיים סביב האביב של 2020. ההמלצה היא להימנע ממה שהצלחתו מוטלת בספק, ולא להתעקש כפי שיש לכם נטייה.
ילידי 23-26 באפריל מזה זמן לא נמצאים בתקופה שלווה. לחצים, עצבנות, והפתעות לא קרויות ילוו גם את החורף, ועלולים לגלוש לאביב 2020. לפעמים יש הפתעות חיוביות, אבל לרוב ההפתעות הן לא נוחות, בוודאי לטיפוסים אוהבי תכנון כמותכם. ההמלצה היא לא להגיב באימפולסיביות. בקיץ 2020 עיקר השינויים או המתיחויות מאחוריכם.
ילידי 27-30 באפריל צפויים לתקופה סוערת בזמן שמתחיל באביב 2020 ואילך. היזהרו מהתנהגות אימפולסיבית, תקריות לא צפויות, ופיזית מפציעות או בריאות שנפגעת. לפעמים במקום סוער שלילי זה מסעיר לחיוב, אך אתם לא אוהבי הפתעות, ואלו לרוב שליליות. אז מקפידים להיזהר, ועוברים ללא נזקים מעבר למתחים ועצבנות.
ילידי 1 במאי צריכים להיזהר סביב חודש אוגוסט (פלוס מינוס). אותן האזהרות של שורה מעל (27-30 באפריל), אך התנחמו, חלון הזמן אצלכם קצר יותר.
ילידי 2-3 במאי יוכלו לשפר מצבם סביב המחצית השנייה של ינואר 2020.
ילידי 4-6 במאי נמצאים כרגע ובסתיו (2019) בתקופה מקדמת, וזה בזכות גילויי בגרות והתנהלות אחראית. גם אם דרוש מאמץ, אתם מסוגלים אליו כרגע, וזה בונה אתכם באופן יציב כפי שאתם אוהבים. והיכן שיש קשיים, ההתמודדות איתם נכונה ואיתנה. נצלו את החודשים הקרובים להשקעה, תכנון ובנייה.
ילידי 7-10 במאי יעברו שנה רכה יותר. יש שיתאהבו, יש שיתחברו לצד יותר רוחני או אומנותי, ויש שסתם יפחיתו ממידת החומריות או החשיבות שהם נותנים לצד זה. אם כי בחודשים הקרובים (עד סוף 2019) אתם מאד על קרקע, וזה מקדם את הצד המעשי-חומרי של החיים. בין אוגוסט לאוקטובר 2020, אתם בצד המצליח או מלא הביטחון, ודברים יותר מסתדרים.
ילידי 11-15 במאי נמצאים בשנה מאד מקדמת ומצמיחה. זו שנה להשיג בה מה שרוצים בהתמדה ויעילות, סבלנות וחריצות. אתם נחושים וזה מצליח, כדאי להתעקש. כשתבדקו בעוד שנה (סתיו 2020) את מצבכם, תראו כמה התפתחתם השנה.
ילידי 16-18 במאי יתנהגו "כמו שצריך" בפברואר 2020, ויגלו משמעת ואחריות עצמית לגבי ההתמודדויות והאתגרים הרציניים. זה מסדר הצלחה ופירות באביב (בין אפריל ליוני 2020). ומכאן שתמשיכו לפעול בשיקול-דעת אחראי והישגי בקיץ-סתיו 2020.
ילידי 19 במאי ועד סוף המזל צריכים לנצל את שיקול הדעת שלהם לבנייה, תכנון ועשייה סביב מרץ ויולי 2020. גם אם צריך להשקיע, יש לכם אחריות ומשמעת עצמית, ואתם פועלים באופן מסודר ונכון. נצלו שני חודשים אלו למשימות הדורשות מאמץ ורצינות.

 

מזל תאומים

תאומים שנולדו עד ה-23 מאי יצליחו לגייס אורך רוח שלפעמים חסר להם באופיים סביב האביב הבא (2020). זה זמן טוב לביצוע מטלות וחובות הדורשות מאמץ או השקעה, ולבנייה מסודרת ואחראית. ואם יש קשיים, אז ניתן להתמודד איתם נכון ובאופן שקול.
ילידי 24-25 במאי עושים השנה תיקון וריפוי של "פצע" ישן בחייהם.
ילידי 26 במאי עד 3 ביוני צריכים לשמור על מערכות היחסים שלהם (מכל סוג, אך בוודאי הרומנטיות) סביב יוני-יולי 2020. אתם אומני המילה והביטוי העצמי. שולפים מיד תשובה, ויוצאים מכל מצב. אבל בזמן זה התקשורת הבינאישית עלולה להיפגע, וכדאי לתת לכך תשומת-לב. יש להימנע גם מצעדים גורליים בענייני כסף ורכוש בזמן זה, ובעיקר ביוני.
ילידי 4-10 ביוני נמצאים בתקופה לא טובה עתה, או שחלקם חושבים שהכל בסדר, כשלמעשה הכל לא בסדר. לכן דרושה זהירות! פיקחו עיניים, והימנעו מיוזמות, התחלות חדשות, ספקולציות ונטילת סיכונים. ביטחון עצמי מופרז יוביל להפסדים השנה. אשליות מסוגים שונים עלולות להתברר. כל השנה הקרובה מסוכנת, אך החודשים הקרובים במיוחד. בעיות או לחצים יורגשו בעיקר עד סוף 2019.
ילידי 10-12 ביוני צריכים להיות זהירים במיוחד השנה. ספקולציות, סיכונים, או אפילו התאהבות עיוורת, עלולים להתברר כאשליות מסוכנות. בין היתר, בחודש מאי 2020 יתכנו במיוחד אי הבנות במערכות יחסים. פעלו כל השנה בגישה משמרת, ושמרו גם על הבריאות. גישת "יהיה בסדר" תביא נפילה מגובה. לחלקכם זה המשך בעיות גדולות משנה קודמת, שטרם נפתרות.
ילידי 13-16 ביוני צריכים להימנע השנה מהפעלת כוח רב מדי. אל תשימו את כל הביצים בסל אחד. יתכן שכוח חזק חוזר אליכם בבומרנג, ופועל בסוף נגדכם. לפעמים אלו נסיבות חיצוניות מקשות בלי שעשיתם דבר. אך בין אם זה כלכלי, בינאישי, או עניין אחר, חוסר פשרנות, עודף ביטחון או אגו אינם מומלצים.
ילידי 17-19 ביוני יתקלו בקשיים, בעיות או מגבלות סביב החודשים פברואר-מרץ, ויולי-אוגוסט 2020. אך יוכלו למצוא כוחות לעמוד מול האתגרים סביב סוף אוגוסט ובספטמבר 2020. בכל-זאת הפעלת כוח רב מדי, ועמידה עקשנית על שלכם, אינה משרתת אתכם ולא יעילה בשלב זה, ועדיף לזוז הצידה.
ילידי ה-20 ביוני ועד סוף המזל צריכים לשים לב לקשיים סביב מרץ ויולי 2020, ולוותר בזמן זה על מה שהצלחתו מוטלת בספק. דחו טיפול בעניינים חשובים משני החודשים האלו.

 

קבל/י תחזיות בקביעות
עמי גוטמן ב-


 

מזל סרטן

סרטן שנולדו עד ה-23 ביוני יתמודדו עם קשיים סביב האביב הבא (2020). לא מומלץ לתכנן משימות לזמן זה, ולא להתעקש על מה שלא הולך. יהיה קשה לפתור בו בעיות. דחו משימות שניתן, וותרו על כאלה שהצלחתן מוטלת בספק.
ילידי 24-27 ביוני ימצאו פתרונות למצבים או הזדמנויות שונות בחצי שנה הקרובה (עד האביב של 2020). לחלקם בעקבות שינויים או התרחשויות דרמטיות בחורף. אתם שומרים על גמישות, וזה מאפשר התמודדות נוחה יותר, או קבלת המצב או שינויו בהבנה.
ילידי 28 ביוני עד 2 ביולי ימצאו פתרונות למצבים או הזדמנויות שונות החל מהאביב הבא. והחלון שנפתח באביב יימשך קרוב לשנה שלמה, ולכן נותן טווח רחב וארוך של אפשרויות. אתם שומרים על גמישות, וזה מאפשר התמודדות נוחה יותר, או קבלת המצב או שינויו בהבנה.
ילידי 3-4 ביולי יקבלו אומץ במחצית השנייה של ינואר 2020. זכרו שאומץ הוא לפעמים טיפשות, אבל לפעמים מאפשר לכם לעשות דבר מה שרציתם מזמן וחששתם. אחרים סתם יחושו יותר אופטימיים או בעלי ביטחון עצמי. שימו לב שכדאי להימנע מפזיזות או סיכונים מיותרים.
ילידי 5-11 ביולי סופגים עתה, או ספגו כבר השנה, בעיות, לחצים וקשיים. טרם סיימתם עם כך, אך הקלה משמעותית תבוא ב-2020. 2019 היא שנה של מגבלות. לא הולך ויש תחושת עייפות מכוחות גדולים שהכו בשנים האחרונות. עוד קצת ומשתפר…
ילידי 12-17 ביולי ניצבים בפני שנה קשוחה. הנטייה תהיה להילחם ולהתנגד בהרבה כוח. זהירות! עודף עקשנות או אובססיביות גובה מחיר יקר. כדאי לשחות עם הזרם, הים תמיד יותר חזק. מי שיפעיל כוח שתלטני נגד הזולת, יגלה שהוא חוזר בבומרנג. אל תיכנסו למלחמות-עולם, לא נגד הזולת ולא נגד הנסיבות שעלולות להקשות. נסו להגיע לראש הנה הבא (2020) כשאתם עוברים "מתחת לרדאר".
ילידי 18-20 ביולי צפויים ללחצים, מגבלות או בעיות, נקודתית סביב פברואר 2020, ושוב החל יום ההולדת הבא (של 2020) ואילך. לכן מראש הימנעו מתכנונים ודברים שהצלחתם מוטלת בספק. יהיה קשה לפעול ביעילות. במיוחד בספטמבר 2020 (וקצת לפניו) צריך להיזהר, להימנע מאגרסיביות ואימפולסיביות, מסוכן פיזית ונפשית. הרגיעו!
ילידי ה-21 ביולי ועד סוף המזל צריכים לשים לב לחודשים מרץ ויולי 2020. זמן רע למשימות ואתגרים, לתוכניות ומימושן. יתכנו בעיות מסוגים שונים, השתדלו לדחות את הטיפול בהן.

 

מזל אריה

אריה שנולדו עד 24 ביולי צריכים להימנע ממשימות ותכנונים חשובים לאביב הבא (2020), זהו זמן בו קשה להצליח. ואתם… אתם שונאים להיכשל. הימנעו מכל מה שהצלחתו מוטלת בספק בזמן זה, וקחו בחשבון שקצת פחות הולך בו, ויש קשיים.
ילידי 25-28 ביולי נמצאים אחרי קיץ לא רגוע (2019), אך עוד לא סיימתם עם הדרמות, ההפתעות הלא נעימות, השינויים, או לפחות העצבנות הרבה. אלו ימשיכו ללוות עד האביב הבא (2020). ההמלצה להימנע מתגובות אימפולסיביות ולא מחושבות. הנטייה לבצע "פניות חדות", או שכאלה נכפות עליכם.
ילידי ה-29 ביולי נמצאים בתפר שבין השורה ממעל לזו מתחת. קחו בחשבון את שתי האפשרויות. עבורכם במיוחד חודש אפריל 2020 עלול להיות בעייתי יותר. נהגו בזהירות ושיקול-דעת.
ילידי 30 ביולי עד 2 באוגוסט יעלו על "רכבת הרים" באביב-קיץ הבאים (2020), ולא ירדו ממנה גם אחרי שהשנה תצא. זה לא שכל הזמן יש אקשן ודרמות, אבל קחו בחשבון תקריות, שינויים, והפתעות לא מוזמנות במהלך התקופה. החל מהאביב אתם קצרי רוח, פחות סבלניים, ולכן נוטים לאימפולסיביות שעלולה לקלקל. הימנעו מנטילת סיכונים לא מחושבים, ספקולציות, והיזהרו גם פיזית.
ילידי 3-5 באוגוסט יחזקו את ביטחונם העצמי בין המחצית השנייה של ינואר 2020, ועד תחילת פברואר. אם סתם נחמד לכם וקליל זה טוב, אך שימו-לב לא להקרין עליונות ואגו נפוח שירחיק מכם את הזולת. היזהרו גם מעודף ביטחון שמוביל ללקיחת סיכונים ופזיזות.
ילידי 6-7 באוגוסט חווים כרגע מגבלות וקשיים. ההמלצה לוותר ולהצניע פעילות. אתם לא רוצים להראות חולשה או כישלון פומבי, וכרגע מה שיכול להידפק –יידפק. המתינו לדצמבר 2019 בו מזלכם ישתפר, לפחות במידת-מה.
ילידי 8-14 באוגוסט עברו שנה לא קלה, וגם הקרובה ממשיכה קשיים. זה עוד לא הזמן לצאת ביוזמות, כי יתכנו שגיאות גדולות, והפסדים בשל כך. השנה דרושה גישה משמרת וצנועה (בניגוד לטבע שלכם). השתדלו לעבור מתחת לרדאר, והדרך היא לא לעמוד "במרכז הבמה". במיוחד החודשים שנותרו עד סוף 2019 מעמיסים קשיים, אך התמודדויות לא נוחות יהיו גם ב-2020 בחלק מהזמן.
ילידי 15-17 באוגוסט יגלו ש-2020 היא לא שנה קלילה. שנה של התמודדויות גדולות, ויש מאבקים מול האתגרים או הזולת. לפעמים זה גורם לכם להפעיל יותר מדי כוח. הימנעו משתלטנות או אובססיביות בכל 2020. לפעמים יהיה קשה לשמור על פרופורציה, וכדאי יהיה מדי פעם להזכיר לעצמכם אותה.
ילידי 18-20 באוגוסט יתקלו בקשיים ומגבלות בחודש פברואר 2020, ואח"כ שוב מהחל מיולי ולתוך הסתיו. בתקופות אלה מומלץ לוותר על מה שהצלחתו מוטלת בספק, שלא תיראו בחולשתכם. זה זמן בו פחות הולך. אבל נראה שדווקא בחודש שלאחר יום ההולדת הבא (2020) אתם דוחפים ביותר כוח, עומדים על שלכם, או פועלים עם המון אנרגיה. לפעמים זה מצליח, אך במחיר גבוה ומאמץ רב, אולי מדי.
ילידי ה-21 באוגוסט ועד סוף המזל צריכים לקחת בחשבון לחצים, קשיים ומגבלות סביב החודשים מרץ ויולי 2020. הימנעו מתוכניות חשובות לזמן זה, שיהיה נמוך יותר. דחו משימות שניתן, הפחיתו מגורמי הלחץ והבעיות.

 

אסטרולוג למסיבת רווקות /ים
ערב מהסרטים


 

מזל בתולה

בתולה שנולדו עד ה-25 באוגוסט יתקלו בקשיים סביב האביב של 2020. לכן לא מומלץ לעסוק בדברים חשובים מדי בזמן זה, שיהיה פחות מצליח ונחמד. אם ניתן, דחו משימות שניתן, וותרו על מה שהצלחתו מוטלת בספק.
ילידי 26-29 באוגוסט מגלים גמישות, ולכן מצליחים לאחרונה להסתגל היטב למצב או לשינויים. זה ילווה עד האביב הבא (2020), ובתוך התקופה יתכנו מיני הזדמנויות. כדאי לזהותן ולפעול למימושן, ואתם אכן גמישים ויצירתיים יותר.
ילידי 30 באוגוסט ועד 2 בספטמבר מגלים גמישות חיובית החל מאביב 2020. זה יכול לייצר הזדמנויות שונות, ובכל מקרה מאפשר התמודדות טובה עם החיים, הקיים והמשתנה. ויש אפשרות לשנות או לצמוח לאורך זמן רב, אפילו אחרי שהשנה נגמרת.
ילידי 3 בספטמבר נהנים מהאנרגיה החיובית שתוארה בשורה מעל (כמו ילידי 2 בספטמבר) במרכז קיץ 2020 (סביב אוגוסט). בנוסף, בינואר 2020 הביטחון העצמי עולה וההרגשה טובה. היזהרו רק לא ליטול סיכונים מיותרים עקב כך, הנטייה לפזיזות, יהירות, אימפולסיביות, וכל מה ביטחון רב מדי מביא.
ילידי 4-5 בספטמבר צריכים לשים לב לא להגזים במחצית השנייה של ינואר 2020. בין אם זה בביקורת, או בתוכנית, או בסיכון שחשבתם שהוא מחושב. אתם פזיזים ואימפולסיביים בזמן זה, ולפעמים זה אגרסיבי מדי.
ילידי 6-8 בספטמבר מתנהלים בצורה מסודרת ואחראית כרגע, וכך גם בכל הסתיו (2019). זו עבודה והשקעה, והמאמץ מביא תוצאה. אבל מאידך יתכן שאתם סוחבים בעיות עבר, אולי שגיאות שנעשו, אשליות שאכזבו, ויש הרבה מה לתקן ולשפר. אם כך הדבר, עכשיו תוכלו להתמודד היטב ובצורה שקולה, הגיונית ובאופן פרקטי.
ילידי 9-12 בספטמבר מתנהלים בצורה מסודרת ואחראית בחודשים הקרובים (עד סוף 2019). יש סבלנות ומשמעת עצמית, ואלו מקדמים. זהו זמן טוב לתכנון ארוך טווח, שמבחין בפרטים הקטנים. מחד זו עבודה והשקעה, והמאמץ מביא תוצאה. אבל מאידך יש סכנה שההישגים יתאדו, או שתפספסו בעיות שלא שמתם לב אליהם. לפעמים זה בעיות אובייקטיביות, אך התמודדות שקולה ואיתנה איתן. לפעמים זו בנייה טובה בתחום אחד, כמו קריירה, ובעיות בתחום אחר, כמו זוגיות. זה אפיין את כל 2019. אך ב-2020 הצד השקול והאיתן גם קצת "מתאדה". לכן הימנעו מאשליות, תנו להגיון הרב שמאפיין אתכם בד"כ להמשיך לעבוד, או בכי טוב סיימו דברים רציניים וחשובים ב-2019. אם לא תיפלו לאשליות, אז הנאה, הצלחה ופירות, תקטפו בין אוגוסט לאוקטובר 2020, שיהיו קלילים וחיוביים יותר.
ילידי 13-14 בספטמבר נמצאים בתקופה בונה, מעצימה, ויש לכם כוח והתמדה. זה מאמץ ארוך ומתמשך שמביא הצלחה. השיא סביב סוף 2019 או תחילת 2020. הימנעו רק מאופוריה מוגזמת סביב אביב-קיץ 2020, זמן בו ניתן לעשות שגיאות, או לגלות אכזבות. אך כללית השנה הקרובה מפתחת ותיצור גדילה.
ילידי 15-17 בספטמבר ימצאו את 2020 בונה ומעצימה. אתם נחושים ובעלי כוח ויכולת התמדה. זה מאמץ ארוך ומתמשך שמביא הצלחה. זה עמוד שדרה איתן שאתם מחזקים.
ילידי 18-20 בספטמבר צפו למשהו טוב באביב (2020). ההרגשה בו טובה ואתם אופטימיים. הולך יותר קל, ואולי אפילו יש איזה מזל או הצלחה משמעותית. לעומת-זאת מאמצע אוגוסט ובמהלך ספטמבר עליכם להיזהר פיזית ונפשית. אתם פזיזים, עצבניים, אימפולסיביים ונוטים לאגרסיביות. גישה מבוקרת וסבלנית תביא הישגים בכל קיץ-סתיו 2020.
ילידי ה-21 בספטמבר ועד סוף המזל יוכלו לקדם מטרות בצורה בונה וסבלנית סביב החודשים מרץ ויולי 2020. כדאי לכוון לשני חודשים אלו עבודה או משימות הדורשות השקעה (גם אם היא סיזיפית) ומאמץ.

 

מזל מאזניים

מאזניים שנולדו עד 24 בספטמבר יוכלו לסדר עניינים בצורה נכונה ומאוזנת באביב 2020. במיוחד אלו שאיבדו איזון בשנה שחלפה. זו גישה מבוקרת ואחראית, שתקדם באופן מעשי וענייני, ולכן תועיל גם לגבי בעיות שישנן. אך בינתיים היזהרו מגישה לא מאוזנת, במיוחד סביב דצמבר 2019.
ילידי 25-29 בספטמבר צריכים לשמור על האיזון הפנימי עד האביב הבא (2020). לפעמים אלו התרחשויות חיצוניות שקורות, משהו לא צפוי או מתכונן, שינויים או אירועים דרמטיים, שגורמים לכם לעצבנות או תגובות אימפולסיביות. למעשה חוסר מנוחה מסוים מלווה אתכם מאביב 2019, ולא בכל מה שעוד יקרה תשלטו, אך תגובה מחושבת ומאוזנת יכולה מאד להועיל.
ילידי 30 בספטמבר עד 3 באוקטובר צריכים לקחת בחשבון עלייה בקצב החיים וההתרחשויות מהחל מאביב 2020 ולאורך זמן. לפעמים קורה משהו לא צפוי, ולפעמים אתם חשים לא נוח בקיים, ובועטים באופן לא צפוי. בכל מקרה זה חוסר מנוחה ועד עצבנות. הימנעו מהתנהגות לא מחושבת ואימפולסיביות.
ילידי 4-6 באוקטובר צריכים להיות מחושבים יותר סביב ינואר 2020. הנטייה לקיצוניות מסוכנת. בין אם זה הגזמה של משהו, נטילת סיכון, נטייה לצדקנות או יוהרה, או ביטחון עצמי מופרז. בנוסף, עשו משהו כייפי בשבוע שאחרי חג הפסח (2020), מצב-רוחכם קליל וחברתי.
ילידי 7-8 באוקטובר נמצאים כרגע במרכזם של קשיים. אך עוד לפני ש-2019 תסתיים, יחול שיפור ניכר במצבכם.
ילידי 9-13 באוקטובר צריכים להיזהר השנה בעיקר מאשליות. דברים נגמרים, הישגים מתמסמסים, ומשהו חומק מבין האצבעות. בתוך כך זו עלולה להיות הבריאות, אז בדקו אם משהו מפריע, ואל תזלזלו. הימנעו מספקולציות והימורים. החודשים שנותרו עד סיום 2019 עלולים במיוחד להביא קשיים ומגבלות, אך הטבה מסוימת צפויה ב-2020.
ילידי 14-15 באוקטובר מתמודדים לאחרונה עם דברים גדולים, וזה נכון גם בשנה הקרובה. ההמלצה היא לא להפעיל יותר מדי כוח, כיוון שגם אם זה מצליח בסוף, זה במחיר גבוה שלוקח את ההרמוניה שאתם כל-כך זקוקים לה. זו שנה שעדיף לוותר בה, ולהימנע ממלחמות מול העולם או הזולת. אך הנטייה עקשנית או אובססיבית. לפעמים אלו התמודדויות שנכפות מבלי שעשיתם דבר. אך גם במקרה זה, קבלה והשלמה עם הקיים תועיל לנפש. כישלונות, הפסדים, או סתם תחושת עייפות ועד פגיעה בבריאות, יתכנו בעיקר סביב האביב-קיץ הבאים (2020).
ילידי 16-18 באוקטובר צריכים לקחת בחשבון קשיים סביב ינואר 2020. חודש בו פחות הולך ולא מסתדר. לכן מומלץ להימנע ממשימות חשובות לזמן זה, ומומלץ לשבת על הגדר ככל הניתן. אך 2020 כולה תהיה שנה בה לא ניתן לשבת על הגדר, ו"מהפכות" קורות. ההמלצה היא לפעול במתינות, כי הנטייה כוחנית, עקשנית עד אובססיבית, ומתנגדת לזרימה הטבעית שלא תמיד תהיה נוחה. לפעמים אלו התמודדויות שנכפות מבלי שעשיתם דבר. אך גם במקרה זה, קבלה והשלמה עם הקיים תועיל לנפש.
ילידי 19-21 באוקטובר צריכים לקחת בחשבון בעיות או מגבלות נקודתית בחודש פברואר 2020, ושוב החל מהקיץ (יולי או אוגוסט 2020), אך הפעם לאורך יותר זמן. בעיקר סביב ספטמבר 2020 וקצת לפניו, אתם לא מוותרים נוכח הקשיים המתרבים. זה עושה אתכם אגרסיביים ועצבניים, או שאתם חשים אגרסיה נגדכם או בעיות. היזהרו גם פיזית. אך בכל הזמנים שצוינו, ההמלצה היא להימנע ממה שהצלחתו מוטלת בספק, קשה יותר להצליח, ופחות הולך. עניינים חשובים ומשימות שניתן, עדיף לדחות לזמן אחר. התמודדו רק עם לחצים שחייבים.
ילידי ה-22 באוקטובר ועד סוף המזל יתקלו בקשיים או מגבלות סביב מרץ ויולי 2020. תוכניות, משימות, מטרות, ופעילות, עשו בזמנים אחרים. כי בשני חודשים אלו קשה יהיה להצליח, ולא באים לקראתכם. התחושה נמוכה יותר, ומומלץ לנוח ולא להתאמץ על מה שאינו הולך.

 

תחזית אישית מלאה
מקיפה ופרטנית


 

מזל עקרב

עקרב שנולדו עד 25 באוקטובר יתקלו במעצורים או קשיים באביב הבא (2020). קשה לכם להרפות כשלא הולך, אבל בזמן זה יהיה עדיף לדחות משימות וביצוע מטרות. לא הולכים לקראתכם, או שיש איזה משקל על הגב. לעומת זאת המחצית הראשונה של דצמבר 2019 יכולה להיות מקדמת, או שסתם יש הרגשה טובה. פעלו בזמן זה.
ילידי 26-28 באוקטובר נמצאים בתקופה לא שלווה. בטבע שלכם, אתם אוהבים שליטה, ופועלים בעיתוי הנכון. אך לאחרונה ההתרחשויות פחות מתוכננות, או שלא ניתן היה לצפות את התפתחות הדברים. כל זה ימשיך ללוות עד האביב הבא (2020). שימו לב שזה גורם לכם להגיב בצורה לא תמיד נכונה, וההמלצה להימנע מאימפולסיביות, נטילת סיכונים, ופריקת-עול. הישמרו גם פיזית ועל הבריאות. במערכות יחסים מומלץ לתת יותר חופש, ולנהוג בסבלנות.
ילידי 30 באוקטובר עד 2 בנובמבר יגלו החל מאביב 2020 ולאורך שנה קדימה, שקצב החיים וההתרחשויות לא יהיה לגמרי בידיים שלכם (כפי שאתם אוהבים). החל מזמן זה יתכנו אירועים לא צפויים, או דברים שהולכים שלא לפי התוכנית. צריך להיזהר גם פיזית ולשמור על הבריאות. אבל בעיקר לשמור על גמישות, כיוון שיש "הפתעות", ואתם מגלים עצבנות. חוסר מנוחה יוביל לאימפולסיביות, ולפעמים זה לא מחושב מספיק. בנוסף, יש לשמור על רכוש וכסף, לא להמר או לסכן אותם, וכנ"ל לגבי מערכות יחסים. זה נכון כל התקופה שתוארה, אך במיוחד ביוני ו/או המחצית הראשונה של יולי 2020.
ילידי 3-5 בנובמבר יוכלו לממש הישגים, או סתם ליהנות מהרגשה טובה, סביב המחצית השנייה של ינואר 2020. בחודשים יוני-יולי 2020 עליהם לשמור על מערכות יחסים מסוגים שונים תקינות, או על כספים ורכוש. בתחומים אלה יתכנו אי הבנות או הפסדים.
ילידי 6-8 בנובמבר נמצאים בתקופה טובה שצפויה להימשך עד סוף 2019 לפחות, אך גם מעבר. הסיבה היא שאתם מאוזנים מאד. גם אחראיים ומעשיים, אך גם שואפים גבוה ורוחניים. לכן זה חזון מעשי ודמיון יוצר. כך שמי שמאוהב למשל, יכול לתכנן עתיד משותף בחשיבה רצינית. מי שחולם על קריירה, יכול להשקיע בפיתוחה וכדומה. פירות עשויים להגיע כתוצאה מכך סביב פברואר 2020, שבכל מקרה יהיה חודש נוח יותר.
ילידי 9-12 בנובמבר ניצבים בפני שנה רכה יותר. חלק יתאהבו, אחרים יפנו לצד רוחני יותר. בכל מקרה הדמיון מתחזק ויש רעיונות, אולי גם חיפוש יותר משמעות לחיים ובעיסוקים. זו בסה"כ שנה חיובית לרובכם, ובעיקר תרגישו בכך סביב סוף החורף, ושוב החל ממרכז קיץ 2020 ולאורך זמן רב. נצלו את נובמבר-דצמבר הקרובים (2019) לתכנון ועשייה הדורשים סבלנות, אחריות או משמעת עצמית. שיהיה זמן מעשי ומקדם.
ילידי 13-17 בנובמבר בונים את עצמם היטב השנה. אתם חזקים ומתמודדים, נכונים לאתגרים, ויש סבלנות או התמדה המאפשרים להגיע למטרות, ותגיעו! במיוחד חיוביים חודשי מרץ-אפריל 2020. במאי יש לשים יותר לב לגבי מערכות היחסים או כסף ורכוש (אל תעשו שטויות), אך יוני-יולי 2020 שוב מביאים משהו טוב. וכללית, יש הרבה חיובי השנה.
ילידי 18-19 בנובמבר צפויים לתקופה טובה בין אפריל ליוני 2020. בין אם קורה משהו טוב, או שסתם ההרגשה יותר נוחה והביטחון העצמי עולה, זה זמן שיותר הולך בו. לכן גם אם יש בעיות, בזמן זה מומלץ להתמודד איתן. פברואר 2020 הוא חודש רציני ומפוכח יותר, ולכן כדאי לעסוק בתכנון או ביצוע מעשי של משימות הדורשות משמעת עצמית, אחריות וסבלנות. שוב החל מאוגוסט 2020 האנרגיה  הרצינית הזו חוזרת, אך אתם כבר יותר פעילים. לפעמים זה אגרסיבי, או שאנרגיה אגרסיבית מופנית כלפיכם. אנרגיה עצבנית או מסוכנת נכנסת במיוחד סביב ספטמבר 2020 (שמרו גם על הבריאות).
ילידי ה-20 בנובמבר ועד סוף המזל יוכלו לקדם מטרות בצורה בונה וסבלנית סביב החודשים מרץ ויולי 2020. נתבו פעילות חשובה או רצינית לזמן זה.

 

מזל קשת

קשת שנולדו עד ה-24 בנובמבר יקבלו את ההזדמנות להתנהל באופן מבוקר ומתון יותר סביב האביב הבא (2020). הטבע שלכם חסר סבלנות, רץ קדימה או מפספס פרטים. אך בזמן זה, גם אם אינו בהכרח שמח, יש יותר סבלנות, אחריות, ובעיקר משמעת עצמית. זה מאפשר להיבנות מסודר.
ילידי 25-26 בנובמבר עסוקים השנה בריפוי פצע ישן, ועושים זאת בהצלחה. תהליך שאולי כבר החל, ומוביל אתכם למקום יותר שלם. שימו-לב לשבוע השני של ינואר 2020, אתם נחושים בו, ולפעמים זה מוביל לאגרסיביות, פזיזות או נטילת סיכונים. הישמרו גם פיזית ועל הבריאות. כללית החורף מזמן הפתעות לא קרויות, ולרוב הן לא רצויות. הגישה בחורף הקרוב אימפולסיבית ועצבנית, וזה עלול לקלקל, או לגרום לכם לפעול באופן לא מחושב.
ילידי 27-30 בנובמבר עלולים להיתקל במצבים לא מתוכננים או דרמות גדולות. אתם ספונטניים מיסודכם, אך לא בטוח שתגיבו טוב לכל ה"הפתעות" שיתרגשו עליכם השנה. ההמלצה היא להימנע מתגובה נמהרת לא מחושבת, מאימפולסיביות, או פריקת-עול. יש עצבנות השנה. היו זהירים פיזית ושמרו על הבריאות. היזהרו גם בטיפול במערכות היחסים השונות שלכם, ובמיוחד ביוני-יולי 2020 (יהיה קשה לייצר הבנה, וכדאי לדחות שיחות שיתפתחו לא טוב).
ילידי 1-2 בדצמבר עלולים להיתקל במצבים לא מתוכננים או דרמות גדולות בזמן שבין האביב לסתיו הבא (2020). אתם ספונטניים מיסודכם, אך לא בטוח שתגיבו טוב לכל ה"הפתעות" שיתרגשו עליכם סביב קיץ 2020. ההמלצה היא להימנע מתגובה נמהרת לא מחושבת, מאימפולסיביות, או פריקת-עול. יש עצבנות החל מהאביב. היו זהירים גם פיזית ושמרו על הבריאות. בנוסף, היזהרו במיוחד ביוני-יולי 2020 בטיפול במערכות היחסים השונות שלכם (יהיה קשה לייצר הבנה, וכדאי לדחות שיחות שיתפתחו לא טוב).
ילידי 3-7 בדצמבר צריכים לשים לב למערכות היחסים שלהם סביב חודש יוני 2020 (מסוגים שונים, אך בוודאי הרומנטיות). יהיה קשה לייצר הבנה, וכדאי לדחות שיחות שיתפתחו לא טוב. בקלות יחסים ותיקים מתקלקלים, ויחסים חדשים שנרקמים –בהמשך לא יחזיקו. סביב חודש זה, היזהרו גם ברכוש וכסף.
ילידי 8-13 בדצמבר נמצאים עתה בקיצון. רובכם תעבירו את תקופת החגים מאד בנעימים, ויהיו מעטים שיחושו דווקא אומללות קיצונית. אבל אין אמצע, וזה מספר שאינכם באמת מאוזנים. חלומות גבוהים עלולים להסתיים באכזבות. הימנעו מספקולציות, מניפולציות, ו"רווחים קלים". גם מה שנראה מבטיח, עלול להתברר כאשליה במהלך 2020. מערכות יחסים קיימות נמצאות בסכנה במיוחד סביב חודש מאי 2020. ומערכות יחסים שנרקמות בזמן זה –לא יחזיקו בהמשך. כל סוג של אופוריה קיצונית השנה יתברר כעיוורון במהלך הזמן.
ילידי 14-17 בדצמבר ייהנו מתקופה טובה דווקא בחודש שאחרי החגים. לכן תיתכן חזרה נוחה לעבודה או לימודים, או כל דבר אחר שתעשו. נצלו הזדמנויות. כללית 2019 הייתה חיובית לרבים מכם, סחטו את הלימון. פברואר 2020 עושה אתכם פעלתניים. וודאו שזו לא אגרסיביות או אגו גבוה. אם נמנעים מסיכונים וסכנות (גם פיזי), ניתן לבצע משימות.
ילידי 18-19 בדצמבר ימצאו את נובמבר 2019 נוח או מקדם. יש הרגשה טובה, ביטחון עצמי, או שמשהו טוב קורה. בחודש ספטמבר 2020 וקצת לפניו, אתם מאד פעילים, עומדים על שלכם, ומקדמים מעשית את עניינכם. שימו רק לב שאינכם מפעילים כוח רב מדי, ולא דורכים על מישהו או מעוררים התנגדות.
ילידי ה-20 בדצמבר ועד סוף המזל צריכים לנצל את הזמן שבין סוף נובמבר לתחילת דצמבר 2019. יש הרגשה טובה, ביטחון עצמי, או שמשהו טוב קורה. אל תפספסו הזדמנויות. סביב אמצע פברואר 2020 הימנעו מאגרסיביות או פזיזות, יתכן שרק נדמה לכם שאתם קולטים נכון את התמונה, ויתכנו שגיאות.

 

תחזית מדינת ישראל
לשנה האזרחית


 

מזל גדי

גדי שנולדו עד ה-23 בדצמבר יקבלו קצת ביטחון עצמי בדצמבר 2019. אולי כי משהו חיובי קורה, אך אולי אפשר לנצל זאת כדי לקדם משהו חיובי. בסה"כ ברקע מתעורר סביב התקופה איזה "פצע" ישן, והנכון הוא לטפל בו, ולא לבלוע ולהכיל כפי שלא פעם אתם עושים. בזמן זה, יתכן שזה קורה.
ילידי 24-27 בדצמבר גם מקבלים ביטחון עצמי בדצמבר 2019 בדומה לשורה לעיל (קראו עד ה-23 בדצמבר). אך אצלכם יתכן שינוי משמעותי בחיים במהלך מרכז החורף. יש בזה משהו חיובי, כיוון שאו שהשינוי רצוי, או שההתמודדות איתו מאד טובה. אתם לא אוהבים שינויים או הפרה של השגרה והסדר, אך דווקא בחצי השנה הקרובה (עד אביב 2020), אתם שומרים על גמישות. ובהחלט יתכנו גם הזדמנויות חיוביות.
ילידי 27-31 בדצמבר יגלו גמישות וייהנו מהזדמנויות החל מאביב של 2020 ולאורך שנה קדימה. התפתחות הדברים נוחה לכם, או שאתם מקבלים אותה יחסית בפתיחות. ביוני-יולי 2020 יש לשמור על מערכות היחסים מסוגים שונים. התקשורת הבינאישית לא זורמת, וקשה לייצר הבנה. בנוסף בחודשים אלו (יוני-יולי 2020), יש לנהוג בזהירות בנושאי רכוש וכסף.
ילידי 1-3 בינואר יחוו תקופה נעימה או מקדמת וחיובית סביב המחצית השנייה של ינואר 2020. טוב ליחסים, בילויים, או עסקים וכסף. ביוני-יולי 2020 יש לשמור על מערכות היחסים מסוגים שונים. התקשורת הבינאישית לא זורמת, וקשה לייצר הבנה. בנוסף בחודשים אלו (יוני-יולי 2020), יש לנהוג בזהירות בנושאי רכוש וכסף.
ילידי 4-6 בינואר נמצאים כרגע בתקופה מאד רצינית בחייהם, שתימשך בסתיו בקרוב (2019). זה כבד אבל זה בסדר, זה מתאים לאופי שלכם. כך שגם אם יש התמודדויות פחות פשוטות, אתם עומדים בהן. ויש המתקדמים, מקבלים על עצמם אחריות או תפקיד וסמכות. זו תקופה של חובות, משימות ואתגרים, אך יש משמעת עצמית וגישה הגיונית ומעשית.
ילידי 7-10 בינואר צריכים לנצל את נובמבר-דצמבר 2019 לבנייה עצמית. אתם משלבים מעוף וחיבור לקרקע. לכן זה דמיון יוצר שהוא פרקטי, תוכנית חכמה או שאפתנית אך הגיונית, חזון מעשי. מאחוריכם שנה אימתנית ודרמתית. בכל השנה הקרובה אתם רכים יותר, חלקיכם יתחבר לצד רוחני או רומנטי יותר. זו יצירתיות שיכולה לצאת בתחומים שונים. חודשים חיוביים במיוחד יתכנו בפברואר, ואוגוסט עד אוקטובר 2020.
ילידי 11-15 בינואר נכנסים לשנה משמעותית ביותר בחייהם. שנה שהופכת את הסדר הישן, אך לא בהכרח לשלילה, ובטח לא רק. יהיו כאלו שיצברו המון עוצמה. במיוחד החורף הקרוב כבד ורציני מאד. כוחות חזקים פועלים לחיוב או שלילה, אך בכל מקרה זה ירגיש קצת "מלחמה". באביב-קיץ 2020 מקליל, משתחררים קצת או שניתן לקטוף פירות עמלכם. וגם עם הבעיות אתם מתמודדים משלב זה ביותר ביטחון עצמי ותעוזה.
ילידי 16-18 בינואר צריכים לנצל את סביבות חודש פברואר 2020 לתכנון ובנייה. אתם חושבים מציאותי, סבלניים יותר, מוכנים להכיל גם את הקשיים, ופועלים בסבלנות ומשמעת עצמית לקראת המטרות הרציניות בחיים. זהו זמן רציני, שבין אם קשור בקשיים או חובות או אחריות שניתנה לכם, יכול לקדם. בנוסף, תקופה של קידום והצלחה צפויה בין אפריל ליוני 2020. הביטחון העצמי עולה, וזה גורם לכם להשתחרר. בקיץ שוב יתחילו התמודדויות יותר רציניות, וצריך להיות זהירים במיוחד מאמצע אוגוסט ובמהלך ספטמבר 2020. הנטייה אגרסיבית, ולפעמים זה זמן מסוכן גם פיזית.
ילידי ה-19 בינואר ועד סוף המזל צריכים לנצל את סביבות חודש מרץ וחודש יולי 2020 לתכנון ובנייה קפדניים. אתם חושבים מציאותי, סבלניים יותר, מוכנים להכיל גם את הקשיים שככל הנראה ישנם, ופועלים בסבלנות ומשמעת עצמית לקראת המטרות הרציניות בחיים. זהו זמן רציני, שבין אם קשור בקשיים או חובות, או אחריות וסמכות שניתנה לכם, יכול לקדם.

 

מזל דלי

דלי שנולדו עד ה-22 בינואר יתקלו באתגרים והתמודדויות רציניות באביב 2020. לפעמים סיבות חיוביות מעמיסות לחצים (כמו קידום לתפקיד בעבודה שדורש יותר השקעה ומאמץ), ולפעמים אלו פשוט סיבות שליליות. אבל בכל מקרה יש לכם את יכולת ההתמודדות. יש משמעת עצמית וההיגיון פועל, ואלו מאפשרים לכם שליטה במצב או התנהלות מאוזנת עם כובד המשקל.
ילידי 23-26 בינואר כבר חוו דרמות, אירועים לא צפויים, הפתעות לא קרויות, או סתם עצבנות או חוסר מנוחה ב-2019 עד עתה. עוד מזה יתכן עד האביב של 2020. ההמלצה היא להימנע מתגובות לא מחושבות שמוציאות מפרופורציה את מה שקורה. הנטייה שלכם מרדנית, ובזמן זה אתם יותר קנאים לחופש והעצמאות שלכם, ולכן "בועטים" עוד יותר חזק במי או מה שמפריע. הימנעו מספקולציות ונטילת סיכונים, וכל מה שפזיזות מביאה. החליטו "לישון לילה" לפני כל החלטה.
ילידי 27-29 בינואר צריכים לקחת בחשבון דרמות, אירועים לא צפויים, הפתעות לא קרויות, או סתם עצבנות או חוסר מנוחה החל מהאביב הבא (2020) ולאורך שנה קדימה. ההמלצה היא להימנע מתגובות לא מחושבות שמוציאות מפרופורציה את מה שקורה. הנטייה שלכם מרדנית, ובזמן זה אתם יותר קנאים לחופש והעצמאות שלכם, ולכן "בועטים" עוד יותר חזק במי או מה שמפריע. הימנעו מספקולציות ונטילת סיכונים, וכל מה שפזיזות מביאה. כדאי יהיה "לישון לילה" לפני כל החלטה.
ילידי 30-31 בינואר צריכים לקחת בחשבון דרמות, אירועים לא צפויים, הפתעות לא קרויות, או סתם עצבנות או חוסר מנוחה סביב הקיץ הבא (2020). ההמלצה היא להימנע מתגובות לא מחושבות שמוציאות מפרופורציה את מה שקורה. הנטייה שלכם מרדנית, ובזמן זה אתם יותר קנאים לחופש והעצמאות שלכם, ולכן "בועטים" עוד יותר חזק במי או מה שמפריע. הימנעו מספקולציות ונטילת סיכונים, וכל מה שפזיזות מביאה. כדאי יהיה "לישון לילה" לפני כל החלטה.
ילידי 1-2 בפברואר צריכים להימנע מקבלת החלטות סביב המחצית השנייה של נובמבר 2019. אלו ימים של מיידעים מטעים, דעות שעוד מתחלפות, ידיעות לא צפויות שמגיעות, תקריות או שיבושים בתוכניות. הראש עצבני וקופץ, וכדאי להימנע מפזיזות במחשבה ובמעשה. זה עלול להיות מסוכן. בנוסף, גם ביוני 2020 יתכנו אותם דברים, לפחות במידת מה. לכן אותן האזהרות.
ילידי 3-4 בפברואר צריכים להימנע מקבלת החלטות ביוני 2020. אלו ימים של בעיות תקשורת בינאישית, מיידעים מטעים, דעות שעוד מתחלפות, ידיעות לא צפויות שמגיעות, תקריות או שיבושים בתוכניות. הראש עצבני וקופץ, וכדאי להימנע מפזיזות במחשבה ובמעשה. שמרו על יחסים, והיזהרו מכאלה חדשים שרק נרקמים.
ילידי 5-9 בפברואר צריכים לשלוט באגרסיות שלהם בשליש האחרון של אפריל 2020. היזהרו גם פיזית, ואל תיכנסו לעימותים. אם נזהרים, ניתן לפעול בנחישות ואסרטיביות. ימים של אנרגיה גבוהה.
ילידי 10-11 בפברואר יעסקו בנושאים אישיים במאי 2020 שיתחיל בסערה. במהלכו יבלטו נושאי רכוש, כסף, או מערכות יחסים. מומלץ להימנע מתכנונים רציניים ופעילות חשובה מדי, ולהתרכז בקליל ובפאן.
ילידי 12-15 בפברואר יגלו שנובמבר 2019 הוא חודש ערני, פעיל, וקצת עצבני עבורם. אפשר לפעול מעשית, להתנהל עם אנרגיה, ולממש ביצוע. אך מומלץ ביותר לדחות הכרעות ותכנונים, כי לא הכל ברור, והמצב או דעות עוד ישתנו. יתכנו תקריות, תקלות או שיבושים. בנוסף, הימנעו מאגרסיביות ומרדנות בשליש הראשון של מאי 2020.
ילידי 16-17 בפברואר עובדים על "טורים גבוהים" במאי 2020, ושוב מאמצע אוגוסט ולאורך ספטמבר 2020. לפעמים זה מקדם, אבל לפעמים זה אגרסיבי ופזיז, דרושה זהירות.
ילידי ה-17 בפברואר ועד סוף המזל צריכים להימנע מפזיזות, תקריות, ותהליכי חשיבה וקבלת החלטות, בחודש מרץ 2020 (ובעיקר במחצית הראשונה שלו). זה זמן שבו אתם עלולים לריב יותר לגבי רעיונות, דעות ועמדות. לא כל מה שחושבים נכון, ויש דיסאינפורמציה, מידע חסר, או שונות מחשבתית. יתכנו גם שיבושים ותקלות, בלו"ז, ביומיום, או של חפצים.

 

למה אני צריך מפה אישית?
מה היא אומרת עלי?


 

מזל דגים

דגים שנולדו עד ה-21 בפברואר צריכים להיזהר מתהליכי חשיבה ותכנון, וקבלת החלטות חשובות, בחודש שאחרי יום-ההולדת הבא (2020). דברים עוד קורים, מידע חדש מגיע או משתנה, דעות מתחלפות, ואינכם חושבים רגוע. יתכנו גם תקלות ושיבושים, הכינו תוכנית ב' לכל פעילות בזמן זה. בנוסף, סביב דצמבר 2019, רבים מכם ייהנו מהצלחות, הזדמנויות, או סתם הרגשה טובה.
ילידי 21-24 בפברואר נמצאים בתקופה שמאפשרת צמיחה, תוך גמישות שאתם מגלים. לכן זו התמודדות נוחה וטובה יותר גם עם בעיות. ואפשר שיש גם ממש הזדמנויות. במיוחד חודש דצמבר 2019 יכול להיות חיובי ונוח, אבל כללית האנרגיה הזו שכבר ליוותה לאחרונה, תמשיך ללוות עד האביב הבא (2020). לכן התקופה כולה מתאימה לעריכת שינויים רצויים. אלו יוכלו לזרום נוח. בנוסף, במהלך השבועיים שאחרי יום-ההולדת, יתכן שתשנו דעתכם לגבי משהו, ואסור יהיה להגיע למסקנות מוחלטות. בזמן זה יתכנו גם שיבושים ותקלות, היו סבלניים.
ילידי 25-29 בפברואר ייכנסו לתקופה שמאפשרת צמיחה החל מהאביב הבא (2020) ולאורך שנה. אתם מגלים גמישות, לכן זו התמודדות נוחה וטובה יותר גם עם בעיות. ואפשר שיש גם ממש הזדמנויות.
ילידי 1-3 במרץ צריכים להיזהר מתהליכי חשיבה ותכנון, וקבלת החלטות חשובות, בחודש פברואר 2020. דברים עוד קורים, מידע חדש מגיע או משתנה, דעות מתחלפות, ואינכם חושבים רגוע. יתכנו גם תקלות ושיבושים, הכינו תוכנית ב' לכל פעילות בזמן זה. כל-זאת במיוחד על רקע הביטחון העצמי שיעלה לקראת זמן זה (אולי בזכות דברים טובים שיקרו, או לפחות תחושה אופטימית וציפייה).
ילידי 4-5 במרץ יצטרכו לעבוד על התקשורת הביניאישית, ומערכות היחסים השונות שלהם, סביב יוני 2020. ונראה שאפשר לעשות זאת אם מוכנים לשנות דעה, או לחשוב מחדש, או פשוט להקשיב. כדאי! יתכן שתהליכים מתרחשים סביב עניין רכוש או כסף, אל תבצעו צעדים גדולים.
ילידי 6-10 במרץ הולכים לשנה רכה וחשופה יותר בחייהם. לפעמים זה מאד נעים, אתם מאוהבים או חולמים ושואפים לעתיד ורוד יותר. היצירתיים שביניכם יפרחו, והרגשות ישגשגו. אבל מצד שני דווקא הרגש והרוך החשוף עלול לייצר אומללות אם הנסיבות נגדכם, או שהפנטזיה שבדמיונכם רחוקה ממימוש. בקלות מפספסים את ההיגיון והמציאות, וצריך להימנע מאשליות מכל סוג. היזהרו באהבה או טיפול בכספים. בכל-זאת נובמבר-דצמבר 2019 הם חודשים מפוכחים ומבוקרים יותר, ומומלץ לכוון אליהם תכנון ובנייה, ועיסוקים חשובים. זמנים אופטימיים ושמחים יהיו סביב החודש שלפני יום-ההולדת, ושוב בין אוגוסט לאוקטובר. אפשר שקורים דברים טובים, או שסתם משתפרת ההרגשה והביטחון העצמי.
ילידי 11-15 במרץ יוכיחו השנה שיש להם צד חזק. בין אם זו רכישת מעמד ועוצמה, ובין אם זו התמודדות איתנה עם קשיים. מומלץ השנה לקדם תוכניות, ולא לשקוע בפסיביות או קורבנות. כי השנה אפשר לקפוץ מדרגה במה שחשוב לכם בחיים. תוכלו לגייס לכך משמעת עצמית ורצינות במיוחד סביב חודש ינואר 2020. וליהנות מפירות עמלכם (וגם מזל) סביב חודש מרץ ו/או בקיץ (2020).
ילידי 16-18 במרץ צריכים לנצל את החודשים אפריל עד יוני 2020 לקידום מה שחושב לכם. יש מזל, וזה גם בזכות ביטחון עצמי שעולה, וגישה אופטימית יותר. יתכנו הזדמנויות, ובכל מקרה ההרגשה שמחה או שלווה יותר.
ילידי ה-19 במרץ ועד סוף המזל צריכים לנצל את חודש מרץ וחודש יולי 2020 לתכנון ובנייה קפדניים. אתם חושבים מציאותי, סבלניים יותר, מוכנים להכיל גם את הקשיים שככל הנראה ישנם, ופועלים בסבלנות ומשמעת עצמית לקראת המטרות הרציניות בחיים. זהו זמן רציני, שבין אם קשור בקשיים או חובות, או אחריות וסמכות שניתנה לכם, יכול לקדם או לתת התמודדות איתנה.

שמור ושתף

שימרו את הנאמר לגבי התאריך הספציפי שלכם ושל יקיריכם, ונדבר בעוד שנה. הראו גם לחבריכם ושתפו, בטח אם זה חיובי. אך גם אזהרה צריך לומר ולהתכונן עבורה. תחזית שאינה לפי מפת לידה אישית יכולה להיות כללית בלבד ולא תמיד מדויקת. אבל עבור רובכם תהיה נכונה לפחות ברמה מסוימת ובחלק מן התקופה המוגדרת. אין תחליף לעריכת מפה אישית כדי לדעת ממש, ואם החלטות גורליות לפניכם, כדאי להסתמך רק על מידע אישי. ניתן להתייעץ עמי אישית, קראו על הכלים האסטרולוגיים שיכולים לסייע או התקשרו: 050-7881995. אאחל לכולכם שנה טובה, שלווה ומקדמת.

עמי גוטמן – אסטרולוג

ש נ ה ט ו ב ה ! 💖

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל