050-7881995

מצב שמיים – היבטים עיקריים

גם בפייסבוק

אני מעדכן בבלוג בפייסבוק בכל כמה ימים מה אומרים הכוכבים לגבי מגוון נושאים. לחצו והירשמו ע"י סימון "עוקב/ת"עמי גוטמן בפייסבוק, שם אני כותב על אישים, על המדינה, העולם ועוד. ניתן גם לקרוא בדיעבד. אני מעולם לא מוחק מהפייסבוק, והפוסטים מופיעים עם תאריכם המקורי. בנוסף, קראו גם את מדור תחזיות.

מטרת חלק זה היא לספר לכם בכלליות על מצב הכוכבים כל החודש. בניגוד לפוסטים היומיים בפייסבוק, כאן באתר תמצאו הסבר מקצועי על מהלך שמיים שמפרט משמעויות, ומאפשר למי שרוצה, להבין קצת יותר אסטרולוגיה, וכן להתכונן לכל החודש.

שתפו

רוצים לשתף חבר ? ניתן לשלוח את התחזית החודשית למי שתרצו דרך הוואטספ, מייל, או לשתף דרך הפייסבוק. כך גם לגבי כל עמוד אחר באתר. איך שולחים ומשתפים? בתחתית כל עמוד יש כפתורים עם סמלי אפשרויות השליחה. בחרו את הדרך הנוחה לכם, לחצו ושלחו. נוח וקל.

 

ניתוח מצב השמיים – מאי 2022

 

מאי אומר די! ולא תהיה לו סבלנות לחכות כבר מתחילתו. זהו חודש של שינויים, ואולי מתוך מה שקרה באפריל, או הצורך לדחוק את האירועים. אבל שינויים עלולים להיות מפתיעים, לא צפויים, ולא מתוכננים. מצד שני ניתן לקדם החודש מהלכים. יש לנו יותר יוזמה ואומץ, אבל לא בטוח שמספיק זהירות. וודאו שאינכם אימפולסיביים, ושהצעדים הנעשים או מילים שנאמרות אינם חדים מדי. סיכונים נלקחים או סתם אנחנו סובלים מעודף אגו ויהירות. יהיו מקרים שמה שמתקדם, הוא המתחים החיצוניים שנבנו באפריל, ואין לנו שליטה עליהם, ולא על הקצב שלהם.

מאי יפגיש אותנו עם המציאות, וזה על רקע הרגש הגבוה ולעתים שברירי, ועד החלומות והרצונות הגבוהים. הוא מראה לנו את המגבלות בשטח, ומזכיר לנו שההתמודדות הכי טובה שתיתכן, היא של הכלה וגמישות. יהיו כאלה שיתעקשו במאי, אך דווקא אלו שיחפשו דרך קצת אחרת, יוכלו למצוא פתרונות, או לפחות לא יבזבזו כוחות לריק. אם נתקלתם בקיר, אל תנסו לשבור אותו, אתם כנראה תשברו את העצמות. מצד שני אם משהו עכשיו מניע, אז הוא יכול להניע בגדול, כי גם שינוי חיובי משמעותי יתכן.

ב-10 במאי מרקורי יחל נסיגה שתימשך עד ה-3 ביוני. נהוג לקחת עוד 5 ימים לכל צד במשפיעים במידת-מה. לכן לקראת הנסיגה יתכנו תקלות ושיבושים (לרוב קלים). לכן רווחו לו"ז, הגמישו תוכניות, וותרו על רכישות והתחלות חדשות בזמן הנסיגה. פוסט נרחב בעניין פורסם בפייסבוק, קישור מיד בהמשך ב"קישורים חשובים".

 

 

קישורים חשובים : 

 

לפניכם הפירוט לימים, והוא מספר על מרכז האנרגיה, אך היא לא עניין של יום בודד. זכרו שההשפעה עשויה להיות גם בימים הסמוכים, ואף לא תמיד ההיבט מורגש ביום של הדיוק שלו, או לא רק בו:

1.5
איזה כייף שאפריל נגמר?! אבל אל תחשבו שהכוכבים מתרגשים מתאריך מלאכותי שמתחלף, מדובר בתקופה, ומדובר בתהליכים איטיים בשמיים. האנרגיה שלו תתאדה רק אט-אט. רבים יקומו לבוקר קצת סוער. הימנעו מאימפולסיביות ופזיזות. קומו קצת קודם, וסדרו את היום והמשימות בסבלנות. היזהרו בדרכים.

ונוס צמודה ליופיטר. מאפשרת לנו ליהנות, לאהוב, להיפתח, להתלהב, ולבלות.

3.5
הירח מפעיל את מארס, שמש ואורנוס. יום של פעילות והתרחשויות, מפעיל את ההיבט של ה-4-5.5.

4-5.5
שמש במפגש עם אורנוס, והמארס בהיבט הרמוני אליהם. ימים דרמטיים לחיוב או שלילה (משפיע בכל השבוע הראשון של החודש). שינוי. התרחשות מפתיעה, וצריך להימנע מסיכונים. היזהרו בחג ובבמות האירועים, היזהרו גם בדרכים. יש נטייה אימפולסיבית, וקשה לשלוט בקצב או ברגע של התרחשות. קטטה מתפתחת בשנייה. מצד שני אלו ימים שמאפשרים להניע מהלכים ולקדם שינויים, וזה גם זמן ביצוע, רק וודאו שהוא אחראי וזהיר. יש אנרגיה ואומץ, רק וודאו שזו לא טיפשות או מרדנות מוגזמת. הדחף והאגו מדגישים את הצד האינדיבידואלי שלנו, ולפעמים זה עושה נזקים. אם זוכרים בקרה, זה זמן שמזיז את מה שהיה תקוע, ואת מה שנולד רק עתה.

יופיטר חיובי לפלוטו. שתי פלנטות כבדות בשמיים, ולכן ההיבט משפיע לאורך שבועות רבים סביב! נותן לנו את היכולת להעמיק ידע פורמלי ובלתי פורמלי, נותן תובנות וחזון. זה מחקר ומעוף, זה הרצון הגבוה יותר להצליח או להבין. מחשבות על מהות, ועשייה בספירה הגבוהה. יכולת לפעול באופטימיות והתמדה, ולרוץ למרחקים ארוכים (או בהליכה מהירה). זה מרתון של believers. לכן גם כשיש בעיות, יש דרך חכמה או חזקה להתמודדות.

6-7.5
השמש הרמונית למארס
. משפיע כבר שבוע, וממשיך להשפיע לעוד שבוע נוסף. יוזמה, מרץ, כוח, אנרגיה ופעילות נחושה. נתבו לחיוב, לעשייה, ולקידום מהלכים. אך היזהרו משימוש עודף באגו ויצר. סכנת התלקחויות פיזיות ומטאפוריות. כאמור לעיל, יש עשייה, רק לא תמיד היא מספיק אחראית וחסרה זהירות. אם שומרים מתינות ושכל ישר, תיתכנה הזדמנויות. לפעמים האירועים נעשים סביבנו, מבלי שזו הייתה יוזמה שלנו, וקצב ועניינים מתחלפים לטוב ולרע.

ונוס הרמונית למרקורי שנמצא כמעט בעצירה. מדברים על זה, יכולת לנהל שיח בונה, מקשיב, פתוח, או לפעמים סתם רכילותי. בגלל האטה של מרקורי, יש אפשרות רגע לעצור ואולי לשנות דעה. וכן צריך לוודא שהבנו נכון מה שאמר השני. כי הנטייה לאי-הבנות מתחילה לגדול. בנוסף יש יכולת ליהנות יותר מבילוי או משיחה שהיא בילוי.

9.5
ירח ממול סאטורן. תיתכן כבדות מסוימת, פסימיות או מגבלה. לרוב זה נקודתי וחולף. לפעמים זו חובה לא כיפית שנופלת עלינו במהלך היום.

10.5 בשעה 14:48
מרקורי
מתחיל נסיגה שתימשך עד ה-3 ביוני. עד ה-23 במאי הנסיגה מתרחשת במזל תאומים, מה שהופך את השפעותיה לקלאסיות. אי-הבנות, חוסר תקשורת, בעיות לו"ז, שיבושי טכנולוגיה וזמנים, מחשב, טלפון, אינטרנט וחשמל. בעיות בכל מה שקשור בתנועה ודרכים. קחו כמה ימים לפני הנסיגה כמתחילים השפעה. פוסט נרחב פורסם בפייסבוק לחצו לקריאה.

11.5
הירח ממול מארס, מפעיל את ההיבט של ה-6-7.5 שעדיין מתקיים.

יופיטר עובר למזל טלה, ומתחיל גלגל חדש. אנרגיה מתחדשת, אפילו אם רק מנטלית. אופטימיות ותכנוני עתיד חדשים. שמים את העבר בצד, והולכים לשחר של יום חדש.

15.5
שמש הרמונית לנפטון ושלילית לסאטורן. בעיה, אך יתכן טיפול חכם בה. הנכון הוא לא ללכת דוך, אלא בסיבוב. לא להילחם חזיתית, אלא להתמודד בריכוך, בהבנה או בלדעת להסתדר. אבל לפעמים זה חלום שנורא רצינו, ואנחנו מתחילים לגלות שהוא בלתי אפשרי. נתקלים בחסם או עוסקים בשאלות גדולות שבין מטרות נעלות למציאות אפשרית. בין דמיון רומנטי או פנטזיונרי, למה שניתן להשיג בשטח. הנכון יהיה להתפשר, ואולי לכוון בדרך גמישה. לרשותנו עומדת יכולת הכלה, אבל לא בלי פגיעות. הרגש מאד גבוה, והסף שלו גבוה ולעתים מטלטל.

16.5 בשעה 7:14 בבוקר
ליקוי ירח שמתכתב עם ההיבט של אתמול (קראו לעיל). מחזק את אלמנט השינוי הנדרש או המתרחש. לעתים מתבררת מגבלה גדולה בחיים, ויש צורך לשנות את החיים כדי להתמודד איתה. היתרון שיש ברשותנו את האינטליגנציה הרגשית כיצד לעשות  או לקבל זאת.

18.5
מארס מפגש נפטון
. משפיע בין ה-14 ל-22 במאי. זה כוח לא ישיר ולכן לפעמים קושי בהתמודדות ישירה. אבל ניתן להסתדר בצורה גמישה, לעתים ערמומית, מניפולטיבית או מתוחכמת. היזהרו משחקנים, מהונאות, מדו-פרצופיות, וממה שלא נאמר. עלול להתבטא בחולשה פיזית או נפשית, שמרו על הבריאות, על המינון בתרופה, מסמים, אלכוהול, ושאר התמכרויות. יתכן חוסר אונים, כיוון או בהירות, וחוסר התמודדות ישירה והחלטית. סכנת הצפה (של מכונת הכביסה או של רגש, של כל דבר). סכנת נזקי מים או רעלים. דברים מתקלקלים או מתאיידים ונעלמים. הצרה שקשה לאתר תקלות, או את מקור בעיות הבריאות ואחרות. חשבו היטב אם כדאי להזמין טכנאי שיתקן (זה עלול להסתבך), או פשוט לקנות חדש. אך מומלץ להמתין עם רכישות לסיום נסיגת מרקורי ב-3 ביוני (אם ניתן).

19.5
שמש הרמונית לפלוטו. מי שזה עובד עבורו חיובי, זה יכול להעניק לו כוח ועוצמה. זו יכולת התמדה והתמודדות, ולכן טוב גם לטיפול בבעיות. נותן עמידה איתנה וגישה חזקה ואופטימית. כשזה עובד רע עלול לקחת כוח, או להפעיל עוצמה גדולה שהיא נגד האדם. ככה זה, האחד עם כוח רב, ואם הוא מפעיל אותו נגד מישהו, יש הרי מולו מי שנפגע. לפעמים זה משהו חיצוני בעל עוצמה שפוגע. לישראל אלו ימים יותר מתוחים. לרובנו אישית זה מעניק עוצמה והתחדשות.

19-20.5
מרקורי הנסוג הרמוני ליופיטר. משפיע לאורך ימים סביב. מעניק זווית ראייה חדשה ופותח פרספקטיבה רחבה. יכולת למצוא פתרונות שלא היו קודם, לחשוב אופטימי, לשנות גישה ודעה. משהו חדש מתחיל, אבל שמרו אותו בראש, או כתהליך שכבר החל. זכרו שכשמרקורי בנסיגה, לא כדאי ללכת על פרויקט חדש לגמרי, לא על קניה וכדומה. מצוין ללימודים, שיחות הבהרה והעשרה, פיתוח רעיונות, וסתם להומור טוב.

21.5 בשעה 04:22
השמש תעבור לאזור שמיימי תאומים. תינוקות שייוולדו עד השעה 04:21 בבןקר, הם בני מזל שור, ואלו שייוולדו החל מ-04:22, הם בני מזל תאומים. שימו-💖 שבכל שנה המזל מתחלף בזמן מעט אחר.

השמש שזה עתה נכנסה לתאומים, מיד תיפגש עם מרקורי הנסוג. יום של הו-הא גדול! איזה קצב וכמה בלה-בלה. צריך לדעת לסנן הרבה ביום הזה, להפחית עומס, ולהגמיש לו"ז. נופל מהידיים, והמילים הלא נכונות עלולות להיאמר. מרכילות ועד חוסר טקט, והרבה אי-הבנות. תקלות קטנות ומעצבנות, דבר רודף דבר, בעיות בדרכים ובתנועה ותקשורת. רצים-רצים, ולא מספיקים. קצת להאט ולעשות פחות, כי החיפזון מן השטן.

22-23.5
מארס הרמוני לפלוטו. פעילות ענפה חזקה ונחושה. הפעלת אנרגיה בקנה מידה גדול ורחב, ובצורה מתמידה וממושכת. נלחמים על שלנו, על המשימות, ולפעמים מול מישהו. לכן יש גם סכנת קונפליקטים וכפייתיות. נתקעים על עניין ולא משחררים. לא עוזבים באמצע, אבל גם לא עוזבים מה שלא הולך. הפעילו כוח בונה, אך הימנעו מדורסנות ושתלטנות שתיתכן. זה הרבה כוח, השאלה מה עושים איתו, ומאיזה צד שלו אנחנו נמצאים. לפעמים כוח עוצמתי חיצוני פועל נגדנו. הכל תלוי במפה האישית, ולצערי לפי מפת מדינת ישראל, לנו כמדינה אלו ימים מתוחים ועד מסוכנים.

השמש שטרם התנתקה מהמפגש עם מרקורי הנסוג, מייצרת היבט הרמוני ליופיטר. אנחנו עם ביטחון עצמי, אומץ ואמונה. זה נפלא אם זה מחזק פעולה חיובית, אך אם אנחנו נלחמים מדי, הרי שזה גורם לנו לחשוב שיהיה בסדר גם אם לא יהיה. הימנעו מביטחון מפורז, אך נצלו את האנרגיה לחשיבה ועשייה חיוביים. יש הזדמנויות, רעיונות, ויש דברים שילכו בקלות יחסית. לפעמים מגיעות חדשות משמחות.

סאטורן ונפטון על אותה המעלה. מעלים את העיסוק של כל מה שבין חזון למציאות, בין חלום למגבלות בשטח. הרגש עובד חזק לצד החיבור למה שאפשרי. לעתים זו הכרה מתסכלת, אך לעתים זה מה שמאפשר למצוא את הדרך לעשות בגבולות ההיגיון. לכן מאפשר למצוא פתרון גמיש או חכם לבעיה, או פשוט להכיל אותה בהכנעה. ההיבט היום מדויק, אך הוא מלווה כל האביב, ולכן זהו אביב כזה. על רקע נסיגת מרקורי, אפשר שאנחנו משנים דרך וגישה, וניגשים למטרות חיינו או למציאות אחרת. אלו ימים ספציפיים של שינוי גורל או פעילות רבה, וזו תהיה גם האווירה במדינה.

24.5
מרקורי הנסוג הרמוני למארס. פעילות מילולית ומעשית, אך עם מעט סבלנות. קצב גבוה ורצון להספיק או לומר (אך לא תמיד זוכרים להקשיב). הראש עובד ולכן יש רעיונות מעשיים. לעתים עצבנות, היזהרו מתאונות קטנות וגדולות. אפשרות להעמיק מחשבה, שיחה ועשייה על רקע ההיבט של ה-25.5.

ונוס הרמונית לסאטורן. ראייה ריאליסטית של מצב בינאישי, לחיוב או שלילה. גישה מעשית ביחסים ובעניינים פיננסיים.

25.5
מרקורי הנסוג הרמוני לפלוטו. מודגש כי משפיע לאורך זמן רב, וזו סיפורה של תקופה. משפיע לאורך השליש האחרון של החודש ועד אמצע יוני! עומק מחשבה, יכולת הבנה וצורך למצוא שורש או סיבה. אפשר לחשב מסלול מחדש, או לפצח מה שקודם לא הבנו. לפעמים זה לחפור למישהו או על משהו. שחררו מחשבות טורדניות, אך חפשו תשובות לשאלות היותר גדולות (עכשיו ניתן למצוא). שיחת עומק ומחקר או חקירה. תקופה של תגליות (מדעיות ואחרות) ותחקירים (עיתונאיים ואחרים).

26-27.5
יחסי ונוס-פלוטו-מרקורי הנסוג מסמנים ימים של הרבה שיחות או מחשבות על נושאי יחסים, כספים, ביטוי עצמי, הנאות ובילויים. אפשרות למריבות אם יש מתח, וכדאי להוציא אותו בצורה סבלנית ומסבירה (כי המתח גדול, ואי-ההבנות מתרבות). שימו לב במיוחד בליל חמישי ומהלך שישי. נטייה בלתי מתפשרת מובילה לצעדים מוחלטים מדי. אנחנו אובססיביים למישהו או משהו, וכדאי לשחרר דעה או מחשבה. אפשריים התקפי קנאה או שתלטנות, אפשריות בעיות או עיסוק כספי-חומרי.

29.5
מארס מפגש יופיטר
. משפיע כבר מה-25 במאי וילווה מעט לתוך יוני. אנרגיה חזקה פורצת דרך או יוצאת משליטה, כלומר לחיוב או לשלילה. יוזמה, פעילות, יכולת להצליח, הזדמנויות, וביטחון עצמי (וודאו רק שאינו עודף). נטייה להסתכן, וודאו שהסיכון מחושב. אלמנט של שחרור לטוב ולרע. זה שחרור ממגבלה, או שחרור של הרסן או הלשון.

30.5
מולד ירח בתאומים. דברים שהחלו לאחרונה או בימים האחרונים עשויים להסתיים סביב הימים הקרובים או לפני המתוכנן. המתינו עד ה-3 ביוני לטובת התחלות חדשות ארוכות טווח.

 

נאחל חודש טוב !

 

אזהרת ירח שחור/בטל :

אני לא מפרסם זמנים בהם הירח לא יוצר היבטים, או בכינויו האחרים: ירח שחור/ בטל/ Void, ואני מציע לכם לא להסתמך ולפעול על-פיו בעניינים חשובים. הסיבה היא שזה מידע חלקי ומעוות, נכון שלא מומלצות התחלות חדשות בזמן ירח שלא יוצר היבטים, אך גרוע פי כמה להתחיל דבר חדש בירח שיוצר היבטים קשים, לפעמים רק קשים. כל רגע הוא ייחודי, וצריך לנתח ברצינות ויסודיות את כל מצב השמיים כדי להכריע על זמן טוב. כשמדובר בדבר חשוב, כמו בחירת תאריך חתונה, ביצוע טיפול רפואי, או מועד פתיחת עסק, כדאי מאד לפנות לאסטרולוג שמתמחה באסטרולוגיה הוררית**, גלו עוד על בחירת תאריך טוב, או התקשרו 050-7881995 לפרטים.

 

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית אפריל 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל