050-7881995

העולם ב-2019 – תחזית שנתית

כך תיראה…

 

2019 תיקח אותנו קדימה. אחרי 2018 מעכבת, בה התבחבשנו בתהליכים אינסופיים שנכשלו, או לא הגיעו לכדי סיום או הכרעה, 2019 כאן כדי להביא תוצאה.  זה נכון עבור רבים אישית, אך ראינו זאת גם בעולם, שנדמה שקצת עצר מלכת. הבריטים לא הצליחו להחליט איך מבצעים את הברקזיט, דיפלומטיה השאירה המון קצוות פתוחים במקומות רבים, למשל צפון קוריאה ואירן, כשהאמריקאים גם לא סגרו הסכמים עם רוסיה, אירופה, וסין בעניינים הכלכליים, וגם במזרח-התיכון הכל עמד תקוע. מכאן אנחנו מתחילים להתקדם, אבל צריך לזכור שלהתקדם לא תמיד אומר שהתוצאה חיובית. למשל במזרח-התיכון התיקו האינסופי בין הכוחות הרבים הנמצאים בסוריה, מוכרע ממש בימים אלה, עת התקדם נשיא ארה"ב, וויתר על אחיזה שם. מצד שני גם דאע"ש בסה"כ הוכרע סוף-סוף. מתקדמים לחיוב או לשלילה.

זו שנה בה ניתן יהיה לקדם מטרות, תהליכים ובריתות, ומצד שני גם לקדם מלחמות. אבל כללית זו שנה נוחה יותר בעולם, כיוון שדברים קורים (אך לא למעצמות: רוסיה, ארה"ב וסין. אצלם דווקא תהליכים שליליים מתקדמים. פירוט נפרד לפי מדינות בהמשך). זה נכון גם ברמה האישית עבור רבים. כלומר צפויה אווירה זורמת יותר סביבנו, אבל זו בוודאי לא תחזית אישית פרטנית. כדי לדעת בוודאות איזו שנה עוברת עלינו אישית, יש לבדוק מפה אישית לפי פרטי לידה מדויקים ומלאים. תוכלו למצוא באתר גם תחזית שנתית אישית (לשנה העברית) שנערכה לפי תאריך לידתכם, אך זכרו כי אין תחליף למפה האישית המדויקת שלכם.

 

תחזית שנתית אישית
לחצ/י לקריאה


 

מעניין לראות כי מיד עם המעבר ל-2019, כוכב מארס (מאדים), האחראי על הפעילות והאנרגיה הפיזית, מתחיל גם הוא גלגל חדש, ועובר למזל טלה. ליתר דיוק זה קורה בדיוק כשמתחילה שנה חדשה בניו-יורק (GMT-5). אנרגיה חדשה באה ומתחדשת בעולם. מי שנולד ב-1 לחודש בחצי הראשון של השנה (כלומר ילידי ה-1 בחודשים ינואר עד יוני), חווה תקופה משמעותית, לטוב או לרע. בחצי שנה השנייה (יולי-דצמבר), זה מתקדם קצת, ונכון עבור ילידי ה-2 או 3 לחודש. מכירים מישהו כזה? שלחו לו את התחזית 🙂

העולם ב-2019 משתדל לאזן בין חלקיו ולחזור למסלול. הגישה הכללית מתחשבת במגבלות הפרקטיות, הצרכים המעשיים, והרצון לממש חזון או אידאל. תהיה גישה יצירתית, אך מעשית, ויכולת לפתור בעיות באופן חכם. נראה כי העולם ייאלץ להתמודד יותר ויותר עם התחממות הגלובלית, שהשלכותיה הקשות יתקדמו גם הן בקצב מואץ משחשבו. גם כאן תהליכים שליליים מפסיקים להתעכב, ונרגיש זאת בעיקר מהאביב. אך הנזקים הגדולים יבואו רק ב-2020 (עד אז אכתוב לכם עוד מספיק פעמים בבלוג הקבוע בפייסבוק).

2019 מתחילה על רקע הירידות בבורסה, והתנודתיות תימשך גם ברבעון הראשון של השנה, כשהכיוון אינו חיובי כללית השנה. במרץ העולם מבולבל, התחושה היא שצריך לחשוב מה עושים, ושהמציאות אינה ברורה. זה יכול להיות על רקע כלכלי, או ברקע ההתחממות הגלובלית, כשכדו"א והטבע מתחילים לדרוש יותר ויותר התייחסותנו. ואפשר שמסיבות נוספות. תיתכן תחושת חוסר-אונים או כיוון ברור, והרצון הוא חיובי. אבל אפילו אם הכוחות השונים בעולם מנסים להיות קשובים, נראה לתוך האביב (אפריל-מאי), מתעצבת גישה נוקשה יותר, ואפשר שאלו בעיות גדולות יותר. אלו מובילים לקיץ אלים יותר בשיח ובאווירה, עם פחות נכונות לפשרות. זה החלק הפחות מעשי בשנה שתהיה בה גישה ריאלית, הגיונית ופרקטית באופן יחסי.

סתיו 2019 כבר יחזיר את הצורך לבדוק, להבין, ולהתעסק קצת יותר לעומק בדברים. לחשוב מעשי ופרקטי, ולהיות מוכנים לשנות גישה. בנובמבר-דצמבר מתגלים דברים, ומבינים דברים. זה זמן מצוין למחקר, לתחקירים, למדע, לפתרונות פוליטיים עולמיים וועידות בנושאים אוניברסליים. נראה שסביב סוף השנה המצב דרמטי, והעולם עומד מול כוחות נוקשים בלתי מתפשרים. אפשר שאלו כוחות טבע או כלכלה או מלחמות וטרור. המעבר ל-2020 יהיה מסוכן, ויצביע על 2020 לא פשוטה כולה. כבר ינואר 2020 הוא זמן קריטי חסר חמלה. מזל שעוד ב-2019 תהיה התייחסות עניינית מועילה וחכמה לסדר-היום המתהווה.

נספר קצת על מדינות

ארה"ב:

לפני שנה וחצי (23.6.17) פרסמתי תחזית לפיה ארה"ב היא אימפריה שוקעת. מאז פקדו אותה אסונות-טבע רבים, במקביל היא הולכת ומתנתקת מבריתות והשפעה בינלאומית, ולאחרונה ראינו נפילות בוול-סטריט. לצערי השנה הקרובה מעמיקה את המגמה. הבעיה הגדולה ביותר של אמריקה, היא שהם אינם שמים לב לשקיעתם. בתוך התהליך, קשה להבחין בו. השנה צפוי מאבק כלכלי אימתני מול סין, כשלא לטראמפ ולא לסינים אין כוונה לוותר מחד, ומאידך כל הצדדים מפסידים. נראה שגם ענייניו האישיים ומשפטיים של טראמפ יחריפו, ויהיו עוד שינויים פרסונליים בצמרת הממשל, אך הסיפור המשמעותי הוא הכלכלי. זוהי שנה מהפכנית לאמריקה, כשענייני הכלכלה על סדר היום ומכתיבים שינויים גדולים. נראה שבוול-סטריט יהיה מאד לא שקט, וזה כמובן עלול לסחוב את כל העולם לטלטלה.

 

תחזית עידן טראמפ
ל-4 שנות כהונה


 

הרבעון הראשון של השנה מעמיק את הבעיות בממשל ובכלכלה שאנו רואים עתה, וזה אומר שאמריקה לא עברה את נקודת השיא. באביב בעיות החוץ מגיעות לשיא, וככל הנראה זה העימות מול סין, אך יתכנו בעיות אחרות/נוספות. זהו אביב קשה במיוחד לטראמפ בתוך שנה קשה כללית, אך הוא אינו מתפשר עקב המצב, ודוחף בעיקשות ונוקשות, עד שנדמה שהוא התנתק מהמציאות. בקיץ מכירים בבעיות שלא נעלמות כשנלחמים בהן יותר חזק, והאווירה בארה"ב שפופה. מכאן יש יותר נכונות לערוך שינויים, אבל מעט הצלחה לצאת מהמצב. נראה פעילות מוגברת בממשל בחודש אוקטובר, עם תוצאה דרמטית וקשה לקראת סופו. אפשר שלדברים יש גם משמעות כלכלית. מכאן שטראמפ וארה"ב מסיימים את 2019 באקורד צורם במיוחד, ויש סכנת אירוע חמור סביב תקופה זו, ועד אמצע ינואר 2020.

רוסיה:

בעוד ארה"ב שוקעת, נדמה שרוסיה היא אימפריה עולה. לפוטין יש תוכניות גדולות, וידו בוחשת בכל אזור על הגלובוס. נראה שהוא אינו מפחד מאף-אחד, וחושב שבכוחו להכניע ולקבוע את הכללים, גם כשזה חצוף. יתכן שהוא ינסה להצר גם את צעדי מדינת ישראל. הוא רגיל שמותר לו הכל, והוא לא צריך לתת למישהו דין וחשבון, כפי שעשה בחצי האי קרים ומול אוקראינה. אבל פוטין יגלה שהוא יורה ליותר מדי כיוונים, ומתפזר על-פני יותר מדי אתגרים. בסוף זה "תפסת מרובה לא תפסת", והמצב מסתבך יותר מכפי שתכנן. כבר עתה הוא מואשם בגלוי על התערבות בבחירות של מדינות רבות, ולא באמת מצליח להשליט שלטונו בסוריה. גם אירן וגם ישראל אינם ממושמעים, ויש עוד מלא צרות. בסוף הוא יגלה שדווקא ההחלטה של טראמפ לצאת מסוריה, היא הנבונה. ב-2020 פוטין כבר מנהיג עייף וצולע.

סין:

אתם לא רוצים להתחלף עם שי ג'ינפינג, האיש ששולט בכמיליארד וחצי בני-אדם. איזה כאב ראש מחכה לנשיא סין כבר מתחילת השנה. נראה שהטלטלה בשוק ההון, והמלחמה עם טראמפ, הן מגה צרות לסין, ומדירות שינה מעיניו. וכנראה שיהיו שם צרות נוספות. אבל האיש בעל יכולות וכישורים אדירים, איש מבריק שייצר פתרונות, וייעשה לטראמפ תרגילים. נשיא סין יתמודד בחוכמה עם מגוון רחב של בעיות באימפריה המתעצמת שלו. גם לו יש שאיפות מגלומניות להרחיב השפעה בעולם. אבל למרות העיקשות, היצירתיות, והאומץ הרב שיפעיל, זהו בסוף קרב של מפסידים. שי ג'ינפינג יגלה שבמלחמה שני הצדדים מפסידים. נראה שבמיוחד באביב הוא מנסה להכות בחוזקה, אך בקיץ נותר עם תוצאות שליליות, אחרי שגם האביב אינו חיובי. בכל-זאת כישוריו הרבים יסדרו לסין תוצאה פחות גרועה, ע"ח נזקים לאחרים.

גרמניה:

המדינה החזקה באירופה לא תתחמק מהבעיות של המעצמות סביב. אנגלה מרקל תתמודד עם קשיים פוליטיים, כלכליים ואחרים במיוחד באביב. הקיץ יהיה לה יותר נוח, וייתן מעט חופש-פעולה, אך זו שנה לא קלה, כשסיומה, או סביב ינואר 2020 קשה במיוחד. נאמר שינואר 2020 יהיה חודש מאד בעייתי בעולם כולו.

צרפת:

תחזית זו נכתבת ברקע מחאת "האפודים הצהובים", טרור איסלאמי, ושיעורי תמיכה נמוכים מאד לעמנואל מקרון נשיא הרפובליקה. אבל דווקא עבורו זו שנה חיובית, ונראה שדי מהר הוא מתגבר על המשבר. הנטייה של מקרון תהיה להתפשר ולהיות קשוב לעם. יתכן שהוא מנווט את צרפת היטב בין המשברים סביב.

בריטניה:

לפני משאל-העם על הברקזיט, וכנגד כל הסיכויים, פרסמתי תחזית בבלוג שלי בפייסבוק לפיו בריטניה תבחר לצאת מהאיחוד בניגוד לכל הסקרים, הערכות והפרשנויות. עתה ראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, נראית כסוס מת בפוליטיקה הפנימית. היא כבר הודיעה שלא תתמודד יותר על ראשות-הממשלה, אך מתחננת שייתנו לה לסיים להסדיר את הסכם היציאה מהאיחוד. הפרלמנט הבריטי מתנגד להסכם, והאיחוד מתנגד לשינוי בהסכם. היום אני אומר לכם, שכנגד כל הסיכויים, אני מעריך שתרזה מיי תצליח במשימתה, ואף תזכה לאהדה ופופולריות. הזמן הטוב שלה הוא בעיקר באביב, ואולי היא מנצלת התרחשויות בינלאומיות לטובתה.

טורקיה:

אחרי שנים קשות עם מגה דרמות, בהן טורקיה ראתה הרבה טרור, שקעה בבוץ הסורי, קרסה כלכלית, נפלה בערך המטבע, וחוותה ניסיון הפיכה, ארדואן ימשיך ביתר-שאת ברודנותו. נראה אותו נוקשה מאי-פעם, ונלחם בפאנטיות מגלומנית. ארדואן חש שאינו יכול להפסיד, והוא מפעיל עוד יותר כוח. אך דווקא זה מעורר התנגדות, ומביא לו המשך קשיים שנערמים ופוגעים בו ובטורקיה. בכל-זאת נראה שהקיץ יהיה זמן חיובי ומצליח עבורו, ובכוחו הוא מעמיד הישגים. העניין הוא שזה ארדואן יהיר, זחוח, ובטוח בעצמו מדי, ובשלב מאוחר יותר זה יחזור בבומרנג אליו.

סוריה:

אסד נאלץ להתמודד עם מצב לא פשוט במדינתו שמסרבת להשתקם. אל תצפו להכרעות ברורות, והמאבקים בסוריה לא באמת פוסקים. פוטין לא מצליח לעשות סדר, למרות האינטרס הרוסי-כלכלי לשקט ושליטה בלעדית. אך נראה שאסד מתמודד בחוכמה היטב עם המצב, ביצירתיות ואחריות, עם חוש ארגון לצד חזון. מתחילת מלחמת האזרחים שם אני מספר שהוא לא נופל, וגם השנה הוא ממשיך לתפקד למרות הקשיים העצומים. נוהגים לומר שביבי מנהל את המדינה המסובכת בעולם, אבל זה כנראה אסד. ואסד יידע איך להתמודד עם פטרוניו הרבים בכוחו הדל אובייקטיבית.

אירן:

מי שחושב שניתן להחליף את השלטון באירן ע"י עידוד מחאה עממית וכדומה, יגלה שהשלטון האירני יותר חזק מזה. אירן תחווה סנקציות כלכליות, ועמידה נחושה של ישראל מולה בסוריה, והיא בצד היחסית מפסיד. אך השלטון שם יציב, ולא סוטה מתוכניתו הכללית להפיכתה לאימפריה מזרח-תיכונית. העם יסבול, הצבא יישחק, אך הממשל חזק, ואירן ממשיכה להפחיד ולאיים בהצלחה על כל מדינות האזור.

סעודיה:

כשנרצח חאשוקג'י הבטחתי לכם כי יורש-העצר בן-סלמאן לא יפנה את כסאו כפי שנצפה בתקשורת. והוא ימשיך לבסס את מעמדו בהפעלת כוח רב גם השנה. נראה שבאביב מתעוררות אצלו דאגות רבות. בין אם זה פנימי, או מול אירן, או עניין אחר, דווקא החששות יניעו אותו לבצע מהלכים מרחיקי-לכת, נועזים ורודניים. אם תרצו "ככל שיענוהו כן ירבה וכן יפרוץ".

צפון-קוריאה:

גם אם קים ג'ונג-און יעשה קצת שרירים סביב האביב, הוא בסה"כ נרגע. בתחזית שנה שעברה (2018) כתבתי לכם: "את המשוגע מקוריאה ירגיעו עד סוף הקיץ, אבל זה לא ילך קל". אחרי פסגת קים-טראמפ, נראה שהנושא ירד מסדר היום העולמי. ועל-אף שלא הושג פתרון מוחלט, והקצוות עדיין פתוחים, הכיוון הוא לפשרה והסדר.

ישראל:

ביחס לעולם, מצבנו מצוין! תחזית מלאה תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.

בסוף 2019 אתם תקראו שוב את התחזית הזאת, שתישאר כאן כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נתפשר על 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. נאחל שרק הטוב יקרה לעולם.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו LIKE לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. לייק לא מספיק כדי שכל הפרסומים יקפצו לכם לפיד, כדי להבטיח שזה יקרה, לחצו על כפתור ה"Follow" (באנגלית) או "עוקב" (בגרסה עברית) בעמוד הפייסבוק, ושנו את ההגדרות ל"See First" או "ראה תחילה". כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד . גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד.לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל