050-7881995

ישראל ב-2019 – תחזית שנתית

עמי גוטמן – אסטרולוג

כך תיראה…

מלחמה בצפון? חילופי שלטון? משבר כלכלי? אינתיפאדה רביעית? הכרעת מנדלבליט, ועוד. רבים האתגרים העומדים בפני ישראל השנה. מה צפוי? הכוכבים מספקים תשובות:

נתחיל מהסוף, בשורה התחתונה בנימין נתניהו יסיים את תפקידו כראש-ממשלת ישראל השנה. כשרוב הסיכויים שזה קורה בעקבות הבחירות ב-9 באפריל. כרגע נראה נתניהו כמנהיג בלתי מעורר, ואין שום מפלגה בסקרים שמתקרבת לאיים על הליכוד. ובכל-זאת ביום הבחירות לא רואים את ההגמוניה הזאת בכוכבים. להיפך, תוצאות הבחירות הן מכה לנתניהו, ונראה שהליכוד חוטף במנדטים. אבל מצד שני בהחלט יתכן כי אין שום גורם אחר שמסוגל להרכיב ממשלה רחבה ויציבה. גם אם נתניהו מנסה לעשות איזה מהלך תחילה, הוא אינו מחזיק או צולח, והוא ייאלץ לפנות את כסאו. נראה שאמצע יוני הוא זמן משמעותי וקריטי עבורו, וזה מוביל אותו לקיץ רע, ומשם לסיים את השנה במצב אישי קשה, ככל הנראה כשהוא כבר מחוץ לפוליטיקה.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, יודיע על הגשת כתב-אישום בעבירות שוחד נגד ראש-הממשלה, ככל הנראה כחודש לפני הבחירות. אך גם אם יידחה את ההכרזה, הצהרתו תהיה חריפה ומנומקת מאד, ותרמוז על סיכויי הרשעה גבוהים. מסביבת נתניהו נשמע כי מנדלבליט נכנע ללחצי התקשורת, המשטרה והשמאל, והוא מצדו יפריך זאת. אבל זה מתחיל קרע גדול בעם. נראה שענייניו המשפטיים של נתניהו עולים דרגה במחצית הראשונה של ספטמבר, ומבחינה זו, זהו זמן קריטי ומכריע עבורו.

תחזית בחירות מלאה תקבלו ממני ברגע שנדע מי הן המפלגות וההרכבים הרצים לכנסת. אבל נאמר שבני גנץ עובר להיות דמות משמעותית ביותר בפוליטיקה הישראלית. אך הוא סובל מאד מחוסר הניסיון שלו, שיגרור טעויות וחוסר הצלחות בשלב הראשון בתפקידו. כשבמקביל גם המפה הפוליטית תהיה מורכבת ומאתגרת באופן אובייקטיבי.

 

תחזית מדי שבוע
עמי גוטמן ב-


 

מלחמה?

כן ולא! כלומר אני מעריך כי לא צפויה מלחמה חיצונית עם אויבינו, ונראה את צה"ל ממשיך בנחישות לטפל בחיזבאללה וסוריה אף-על ולמרות פוטין, ופועל בהצלחה יתרה מול אירן ואחרים. זה נכון בעיקר בחורף הקרוב שלפנינו, ונראה עוד פעולות מרשימות לפני הבחירות. צריך לומר שזה מייצר לישראל סביבה נוחה יותר, ודווקא מרחיק מלחמה. אבל קשה להניח הרחקה טוטלית של אירן מסוריה, אם כי הכיוון חיובי, ולא צפויה מצדם תגובה מסבכת מדי. גם לא אינתיפאדה רביעית או מבצע גדול בעזה. עניינים ביטחוניים יעסיקו אותנו בחודשים הקרובים, ובעיקר בחודש פברואר. אבל אין קטסטרופה, ובסה"כ מצליח לנו.

אז מלחמה של ממש חיצונית לא, אבל מלחמת-אחים פנימית בהחלט מסכנת אותנו השנה. מלחמות היהודים עלולות בסוף להוביל לחורבן בית שלישי, וכדאי שכל אחד מאיתנו יזכור זאת השנה. מעניין שהמתחים דווקא מתגברים אחרי הבחירות, ולא עוזבים גם אחרי שהשנה נגמרת! אפשר שזה על רקע חוסר קבלה של תוצאות הבחירות, או הקואליציות המוזרות שייווצרו. אפשר שזה דווקא על רקע מהלכים מדיניים משמעותיים שהממשלה החדשה מקדמת. ואולי עדיין אלו מלחמות בין תומכי ומתנגדי ביבי שממשיכות. בכל מקרה יולי הוא חודש משמעותי במדינה, ונראה התרחשויות רבות בצמרת השלטון. ההתפתחויות הרבות, מביאות תסיסה בעם. נקווה שנדע לשמור על שיח תרבותי ומכבד, ונזכור שכבר נרצח כאן ראש-ממשלה, וזה לא היה ע"י אויב חיצוני. אבל שקט ממש לא יהיה, אולי נראה איזו הפגנה גדולה, למשל סביב ה-27 ביולי. ובכל מקרה המתח גבוה. אפשר שהמתח בעם נובע מסיבות אחרות, והוא מלווה אותנו כאמור לתוך 2020.

שלום?

למעט המתחים בין חלקי העם, מצבנו האובייקטיבי טוב! זו שנה שפותחת לישראל דלתות, מביאה הזדמנויות, משפרת יחסי-חוץ, ויתכן שאפילו יחזרו להשתמש במילה "שלום". לא שצפוי הסכם מחר בבוקר, אבל בהחלט תהליכי "הסדרה", הסכמי שיתוף-פעולה, שיחות על תוכניות שלום וכדומה, ידוברו. גם אירוויזיון מרגש ויפה צפוי לנו. מדובר בהפקה מרשימה וכישרונית ביותר. האירוויזיון יעלה את קרנה של ישראל, יביא תיירים רבים, ויפתיע בהפקתו הגרנדיוזית. נראה ששבוע הפסטיבל עובר כמו שצריך, אך דווקא השבוע שלפניו, נראה מתוח במדינה מסיבה כלשהי. נקווה שאלו רק המתחים, החששות, וההתארגנויות האחרונות לפני האירוע. ערב הגמר ייפתח בירח מלא המשקף רגש גבוה. אך לא רק רגש שמח יתכן, אפשר שיש ניסיון לקלקל את האירוע לפחות במידת-מה. בין אם בהפגנה רגשנית נגד ישראל או חלילה טרור, יתכן מתח סביב אירוע הגמר עצמו. ככל הנראה לא מספיק משמעותי, ונקווה שהוא יישאר רק מאחורי הקלעים. בסה"כ בגדול, שבוע האירוויזיון חיובי ומקדם.

 

בצומת דרכים בחיים?
קרא/י על פתרון ממוקד


 

משבר כלכלי?

זו שנה לא פשוטה לכלכלה העולמית. לכן ישראל בהכרח תושפע. אך ביחס לנעשה בעולם, מצבנו טוב. ישראל מתמודדת היטב עם הבעיות שיהיו, ויהיו. נגלה שהממשלה היוצאת בזבזה תקציבים ורוקנה את הקופה. אך המשק העסקי חסין מול הבעיות הגלובליות. ונגיד בנק ישראל יתווה מדיניות נכונה, אולי כזו שתשמור על השקל נמוך ביחס לדולר גבוה, מה שמטיב עם היצואנים. זו שנה של הוצאות גדולות, אך גם איתנות פיננסית בתוך כך. בנוסף צפוי גידול בתיירות הנכנסת. מצד שני לא בטוח שלאזרח הקטן נוח, דולר גבוה אומר מוצרי יבוא יקרים לצרכנים, ויתכן שאנו צריכים להסתדר עם פחות. יתכן שלוקחים לנו חלק מההטבות שנתן כחלון. גם שוק הדיור ממשיך בקיפאונו, והמחירים לא באמת יורדים. לא מעבר לשברי האחוזים שמדי פעם מציגים. אבל דווקא בגלל הקיפאון בעסקאות, יהיו קבלנים שיאלצו להתפשר, ויתכנו הזדמנויות מקומיות או באזורים מסוימים. מצד שני, התנודתיות בבורסה עלולה להחזיר את המשקיעים לשוק הקונים. בשורה התחתונה, הבאלנס נשמר.

סיום שנה דרמטי?

בתחזית העולמית סיפרתי לכם כי סביב סוף השנה מתגברות הבעיות, והשיא מגיע דווקא בינואר 2020. החל מסוף אוקטובר רואים גם אצלנו קשיים. אפשר שהרקע הוא הכלכלה העולמית, ואפשר שזה קשור בממשלה שלנו. זהו זמן שיכול להצביע על חוסר יציבות שלטונית. גם אצלנו ינואר 2020 יסדר איזו דרמה (שאפשר שהיא כלל עולמית). אבל בניגוד למקומות אחרים, בישראל הזמן הזה מאפשר גם התמודדות איתנה, ויכולת ניווט טובה באתגרים.

 

תחזית 12 המזלות
לחצ/י לקריאה


 

התחזית תתממש?

נאחל שרק הטוב שנחזה למדינה יקרה. אבל בסוף 2019 אתם תקראו שוב את התחזית הזו, שתישאר כאן פתוחה לקריאה כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נתפשר על 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. לקריאת התחזית השנתית לעולם, לחצו -כאן-.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו LIKE לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. לייק לא מספיק כדי שכל הפרסומים יקפצו לכם לפיד, כדי להבטיח שזה יקרה, לחצו על כפתור ה"Follow" (באנגלית) או "עוקב" (בגרסה עברית) בעמוד הפייסבוק, ושנו את ההגדרות ל"See First" או "ראה תחילה". כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד . גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד.לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל