050-7881995

תחזית שנתית תשע"ט

תחזית 12 המזלות תשע"ט (2018-19)
שנה טובה !

מי שעוקב אחרי יודע שאני עקרונית מתנגד לתחזית עפ"י סימן המזל. הסיבה היא שהמפה האסטרולוגית של כל אחד מאיתנו הרבה יותר מורכבת מרק המזל שלו, ולכן תחזית כזו תתקשה לדייק. סימן המזל נקבע בזמן הלידה אך ורק לפי מיקומנו ביחס לשמש, וגם בתוך המזל יש 30 תתי-אזורים. אך בנוסף קיימים עוד 10 כוכבים, ואלמנטים נוספים במפה (קו האופק, רום שמיים, ראש דרקון, בתים אסטרולוגים ועוד..) בהם צריך להתחשב, ובהיבטים שהכוכבים השונים יוצרים זה לזה, ועוד.

בכל-זאת השתדלתי לתת לכם תחזית אישית (גם אם קצרה) שנשארת יחסית מהימנה לשנה החדשה, כשאני משתמש במתודה שונה מהמקובל בעריכת תחזיות, ומחלק את המזלות לתתי קבוצות. זכרו, לתחזית מקיפה מדויקת ופרטנית יש לערוך מפת לידה אישית המתחשבת בכל הפרמטרים במפה.

טיפ נוסף תמצאו בסוף התחזית.

 

עמי גוטמן – אסטרולוג

שלח את התחזית לחבר או שתף באמצעות:

 

מזל טלה

טלה שהם ילידי מרץ כבר חוו ועוד יחוו קשיים ומגבלות עד סוף השנה האזרחית. אל תלחמו בכוח כי זה לא מצליח. וממילא תבוא הקלה ב-2019.
ילידי 1-2 באפריל יחוו מתח סביב ינואר-פברואר 2019 הפיק נקודתי וקצר, וחלקם מסיבות טובות.
ילידי 3-7 באפריל יגלו שקיץ 2019 צפוי להיות אינטנסיבי, והוא נע בין איום להזדמנות. שמרו על איזון.
ילידי 8-13 באפריל עוברים כבר או שבמהלך השנה הקרובה יעברו שינוי אישיותי גדול, או מהפכה בחיים שאינה זורמת קל. זו שנה להיות מאד זהירים וסבלניים בה, בניגוד לאופייכם.
ילידי 13-15 באפריל ייהנו מתקופה מצליחה או אופטימית באביב הבא. צפוי יומולדת שמח 🙂 נצלו הזדמנויות.
ילידי 16 באפריל נמצאים בתפר בין הקבוצה ממעל ומתחת. חווים אולי קצת משניהם.
ילידי 17 באפריל ועד סוף המזל חוו בשבועיים האחרונים מתחים, והם צפויים לעבור חורף סוער. לפעמים זה הזדמנויות, לפעמים עצבנות, לפעמים שינויים, ולא הכל תוכנן מראש או שתוכלו לצפות. השתדלו לשקול כל דבר בשקט.

 

מתלבטים לגבי דילמה/החלטה?
קבלו פיתרון באמצעות כלי ייחודי


 

מזל שור

שור שהם ילידי 20-23 באפריל נמצאים כרגע בתקופה של שינויים בונים, צמיחה והתפתחות. שינויים נוספים, טובים או רעים, ולפעמים מכיוון לא צפוי, צפויים עד היומולדת הבא. החיים בשינוי, ומומלץ לשמור על גמישות. ככל שתזרמו, כך תשלטו בשינוי.
ילידי 24-27 באפריל יתקלו בשינויים משמעותיים בין היומולדת לראש השנה העברי הבא. צפויה תקופה סוערת או מסעירה, הזדמנויות או איומים, אבל לא שקט, ומומלץ לא להגיב מהבטן להפתעות.
ילידי 28-30 באפריל נמצאים אחרי אביב מתוח אך מקדם, ויוכלו ליהנות מהפירות או צמיחה נוספת בדצמבר הקרוב.
ילידי 1-3 במאי יחגגו את 'ראש השנה' הפרטי משלהם במעבר לשנה האזרחית, שהתקופה סביבו חיובית ומקדמת, נצלו אותה.
ילידי 4-7 במאי נמצאים בתקופה רכה, יצירתית, וכך יהיה גם החורף הקרוב. הקיץ הבא יהיה אופטימי, היזהרו לא להגזים בסיכונים, כי הגישה בטוחה, לעתים זה מדי או נמהר.
ילידי 8-12 במאי יעברו שנה מעניינת וחיובית, בה יצמחו באופן רחב ומקורי. שנה של העמקה והבנה.
ילידי 13-16 במאי יגלו כוחות באביב הבא, ויזכו לתקופה מקדמת ומצליחה. זה הזמן לקחת פרויקט שדורש התמדה.
ילידי 17 במאי ועד סוף המזל צריכים בעיקר להיות זהירים בין אמצע אוקטובר לאמצע נובמבר, הנטייה היא להסתכן או לדחוף באופן לא מחושב, הביטחון שלכם מופרז, או שאתם יהירים/אגרסיביים מדי עם הסביבה, ויש בעיות.

 

מזל תאומים

תאומים שהם ילידי מאי עברו קשיים בשנה החולפת, ומחכים להם קשיים נוספים עד סוף 2018, אך ב-2019 לרובם ישתחרר. אתם חסרי סבלנות באופייכם, אך מוטב להמתין מלדחוף עתה.
ילידי 1-3 ביוני יסבלו ממעבר לא נוח ל-2019, היזהרו מדרמות, אך בהמשך אפשר להחזיר את השגרה.
ילידי 3-6 ביוני עברו שנים קשות, וגם החורף הנוכחי פחות מצליח. אך היומולדת הבא כבר יהיה הרבה יותר נוח. יש למה לחכות, והרוב באמת מאחוריכם, למרות שסבלנות היא לא מצרך טבעי לכם.
ילידי 7-11 ביוני לא מלקקים דבש. ועליהם להסתכל גם על השנה הקרובה בגישה משמרת, להסתכן פחות ולהימנע מיוזמות. אפילו אם מגיעים להישג, הוא דורש מאמץ או מחיר גבוה מדי. יתכנו מהפכות בחיים.
ילידי 12-15 ביוני יתקלו בכוחות גדולים שמקשים בעיקר ב-2019. שימו לב שאתם לא פועלים בחוסר סבלנות בעיקר באביב של 2019.
ילידי 16-18 ביוני מחזקים את ביטחונם העצמי באוקטובר הקרוב. רק היזהרו מגישה ספקולטיבית או יהירה מדי כתוצר לוואי.
ילידי ה-19 ביוני ועד סוף המזל חווים מתחים נקודתיים בימים אלה, אך כבר במהלך החגים זה מאחוריהם, ובחורף יוכלו לבצע שינויים חיוביים או להסתגל היטב לקיים.

 

קבל/י תחזיות בקביעות
עמי גוטמן ב-


 

מזל סרטן

סרטן שהם ילידי יוני נמצאים בתקופה מאתגרת באופן לא פשוט, אך בהדרגה הקשיים ייפתרו, ויתבררו הצלחות בעיקר ב-2019. החששות האופייניים לכם יפנו מקום ליכולת לפעול, להתרגל, או לשנות.
ילידי 1-4 ביולי יתקלו בקשיים או מגבלות בחורף הקרוב, ומעבר לא נוח ל-2019. אך אין זה מעיד בהכרח על 2019.
ילידי 5-9 ביולי נמצאים בתקופה רכה יותר. זה מאפשר גם בשנה הבאה יצירתיות, רקימת חלומות עתיד, או הורדת האגו האישי לטובת הכלל, ואולי התאהבות גדולה.
ילידי 10-13 ביולי נמצאים כבר בתקופה חסרת מנוחה עד דרמטית, והולכים לשנה כזו ביתר-שאת. אפשר שהבעיות קשורות בפרטנר. הפתרון הוא בהפחתת אגו רגשי או אמביציה מקצועית. זו שנה לא פשוטה שדורשת זהירות ולא שאפתנות. מתנו עצמכם, היכולת לכך תהיה ברשותכם.
ילידי 14-17 ביולי יעברו התמודדויות בעיקר ב-2019, וצריכים לשים לב לא להוציא מפרופורציות ולהימנע מספקולציות וסיכונים, בעיקר באביב של 2019.
ילידי 18-20 ביולי יגלו שאין להם חשק לעבוד בסתיו השנה (בערך מאמצע אוקטובר ולאורך נובמבר) , ולכן מומלץ לתכנן בהם חופשה, אף שזה לא זמן מקובל לכך. אלא אם הם עושים משהו מלהיב בעבודה.
ילידי ה-21 ביולי ועד סוף המזל חוו עצבנות או בעיות לאחרונה, אך בקרוב זה מאחוריהם. בגדול החורף יזמן עוד מזה, שימו לב שאינכם אימפולסיביים מדי. באביב ישתפר לרובכם.

 

מזל אריה

אריה שהם ילידי יולי נמצאים בתקופה דרמטית ולא שגרתית. וגם בשנה הקרובה אין שלווה ומנוחה. הימנעו מתגובות לא מחושבות להתרחשויות הרבות שמהר מעלות את הסעיף.
ילידי 1-4 באוגוסט יגלו שאין להם כוח לחזור לעבודה אחרי החגים. האריכו את החופשה אם ניתן, או השתדלו לעשות משהו כייפי בעבודה, ואז הוא יצליח בגדול.
ילידי 5-7 באוגוסט צפויים לחורף עם שאיפות או חלומות גבוהים. זהירות שם למעלה, לפעמים זה מייצר גם אכזבות גדולות.
ילידי 7-10 באוגוסט רוצים הרבה מהשנה הקרובה. לפעמים לא יהיה כוח, נפשי או פיזי, אך הקיץ של 2019 יחדש אנרגיות, למרות שעדיין יהיו התמודדויות. הגדירו ציפיות הגיוניות.
ילידי 11-14 באוגוסט הולכים לשנה לא קלה. דרושה גישה משמרת, זה לא זמן לדחוף מה שלא הולך.
ילידי 15-18 באוגוסט יעברו דרמות באביב של 2019. היזהרו מספקולציות מסוכנות, אך הבחינו בהזדמנויות שגם יהיו. משפט המפתח הוא לבחון היטב את הדברים.
ילידי ה-19 באוגוסט ועד סוף המזל יוכלו להשלים שינויים חיוביים או הסתגלות במהלך החורף. אפשר שיווצרו הזדמנויות חדשות.

 

אסטרולוג למסיבת רווקות /ים
ערב מהסרטים


 

מזל בתולה

בתולה שנולדו עד ה-27 באוגוסט נמצאים כרגע בתקופה שמאפשרת קידום נכון ובונה, צמיחה והצלחה, וזו תקופה מאוזנת שכדאי לנצל. גם בהמשך השנה יהיו לא מעט חלקים מקדמים. עבור רובכם מדובר בשנה נוחה.
ילידי 27-31 באוגוסט קידמו וימשיכו לקדם עצמם עד סוף 2018 בצורה בטוחה, מאוזנת, מעשית ועם משמעת עצמית סבלנית, וייהנו מהפירות במהלך 2019, ואפשר שיהיו בה הפתעות חיוביות.
ילידי 1-5 בספטמבר ייהנו מחורף מקדם, וממעבר יחסית נוח לרובם ל-2019.
ילידי 6-10 בספטמבר נמצאים במטוטלת שתימשך גם השנה של בין ייאוש לתקווה, בין התאהבות לאכזבה, בין כישלון להצלחה. לעתים החלומות באוויר והראש באדמה. אל תתנו להיגיון בד"כ מאפיין אתכם לעזוב אתכם, ויהיה בסדר.
ילידי 11-16 בספטמבר הולכים לשנה מאד בונה. הצלחות בעיקר יתכנו במהלך האביב של 2019.
ילידי 17-18 בספטמבר ייהנו מאביב שמח. רבים מהם ירגישו שייצאו מעבדות לחירות בפסח, רק היזהרו מנטילת הימורים וסיכונים מכל סוג. יש נטייה להפרזות.
ילידי 19-20 בספטמבר צפו למשהו טוב סביב סוף אוקטובר: ידיעה משמחת או סתם מצב-רוח חיובי.
ילידי ה-21 בספטמבר ועד סוף המזל יגיעו לנובמבר באווירה חיובית, אך יתקלו בהפתעה פחות משמחת בהמשך החורף, וצריכים להיזהר מעודף עצבים לא נשלטים במהלכו.

 

מזל מאזניים

מאזניים שהם ילידי ספטמבר לא חווים נחת לאחרונה, וצרות נוספות מחכות גם השנה. אתם כל-כך זקוקים לאיזון, והשנה קשה למצוא אותו. היזהרו מהליכה לקיצוניות שנייה.
ילידי 1-4 באוקטובר יעברו התמודדויות סביב חנוכה (+-), ויתקשו למצוא איזונים בנדנדת החיים. לפעמים זה בסדר לשבת על הגדר, למרות שלרוב מבקרים אתכם על כך, ולא בטוח שבתקופה זו תוכלו.
ילידי 5-9 באוקטובר עברו שנים מטלטלות, ולמרות ההקלה שכבר הגיעה לרובכם, עדיין יש סכנת אשליות או חוסר הצלחה מסוימים. לפעמים זה בלבול ולא יודעים מה לעשות. אך בקיץ הבא האנרגיה הזו מתחילה להיעלם, ומומלצת רק אז רה-אורגניזציה, כי נדנדת מצבי-רוח צפויה, ומקשה על החלטות.
ילידי 10-15 באוקטובר הולכים לשנה לא פשוטה. וצריכים לחשוב בגישה משמרת ולא יוזמת. לא לדחוף בכוח מה שלא הולך, אבל גם לא להחזיק בכוח מה שנגמר. להשתדל לעבור מתחת לרדאר.
ילידי 16-18 באוקטובר צפויים לנדנדת מצבי-רוח באביב של 2019. קשה יהיה לשמור על איזון. דברים שונים קורים, וזה מבלבל. שבו על הגדר אם ניתן.
ילידי 18-21 באוקטובר יימצאו את עצמם אהודים בחברה בנובמבר השנה, וכדאי להתערות בה, אתם חינניים ועושים רושם טוב. מצד שני אין חשק למלא חובות. תכננו טיול או פעילות חברתית לנובמבר.
ילידי ה-21 באוקטובר ועד סוף המזל יסבלו מהתרחשויות לא צפויות בחורף הקרוב, וזה עלול לפגוע באיזון הקיים. שמרו על תגובות מחושבות, הנטייה אימפולסיבית.

 

תחזית אישית מלאה
מקיפה ופרטנית


 

מזל עקרב

עקרב שהם ילידי אוקטובר צפויים ללא צפוי השנה. עד חנוכה אתם משתדלים להתאפק, להיות סבלניים ואחראיים, ואפשר שזה מקדם. אך אח"כ כבר לא תצליחו. היזהרו מפזיזות ותקריות מרעישות שמקצינות את תגובתכם. אח"כ לא תאהבו את זה שלא שלטתם בסיטואציה.
ילידי 1-4 בנובמבר צריכים לנצל את התקופה שבין סוכות ושבועיים-שלושה אחריה לקידום חברתי ופיננסי. אתם עושים רושם טוב ויותר ממוזלים, אבל עם פחות חשק למלא חובות.
ילידי 5-9 בנובמבר יכולים לקדם רומנטיקה או יצירה, או סתם לחלום גבוה בחורף, ולקדם את עצמם מעשית בעוד שנה, ולבוא ריאליסטים לראש השנה הבא (תש"ף).
ילידי 10-13 בנובמבר נמצאים בתקופה טובה עתה, וגם השנה הקרובה מקדמת וחיובית בגדול. כדאי לנצל ולהעז יותר.
ילידי 14-17 בנובמבר יוכלו לקדם עצמם ב-2019 ובמיוחד באביב. זו תקופה להעמקה והתמדה במשימות חשובות.
ילידי 18-19 בנובמבר צריכים לנצל את החודש שלפני היומולדת הקרוב לקידום ותכנון. הזדמנויות יתכנו בעיקר באוקטובר.
ילידי ה-20 בנובמבר ועד סוף המזל יחשבו מסלול מחדש סביב חנוכה (+-), "אסימונים ייפלו". גם אם זו תקופה מעצבנת, ריבוי תקלות או שהבלתי צפוי מתרחש, אל תקבלו החלטות נמהרות. מכאן החורף כולו הופך לא שקט.

 

מזל קשת

קשת שנולדו עד ה-25 בנובמבר נמצאים לאחרונה בתקופה לא שקטה בלשון המעטה, וצריכים להימנע מקבלת החלטות אמיצות מדי סביב היומולדת שיהיה תוסס. עוד משגרה שנשברת תחוו עוד לפני הקיץ הבא, שיביא לרובכם סוף-סוף רגיעה.
ילידי 26-30 בנובמבר צריכים גם הם להימנע מהחלטות אמיצות סביב היומולדת השמח 🙂 שצפוי, אך התקופה היותר פזיזה ומסוכנת עבורם היא סביב הקיץ של 2019. אל תגיבו באימפולסיביות מקלקלת.
ילידי 1-4 בדצמבר צפויים למשהו חיובי (או סתם הרגשה טובה) בחודש שאחרי היומולדת, תחושת שחרור או אופטימיות לכבוד המעבר ל-2019.
ילידי 5-12 בדצמבר הולכים לשנה של חלומות גבוהים. לכן רבים מהם יתאהבו, אחרים יפנטזו. לא בטוח שהכל רואים, ויהיו הגזמות, ציפיות לא ריאליות, ולכן יתכנו גם אכזבות מסוימות באיזשהו שלב. כדאי לצנן היסחפויות כבר מראש, למרות שזה מנוגד לאופי הבסיסי שלכם.
ילידי 13-18 בדצמבר ייהנו מתקופה טובה באביב של 2019. נצלו הזדמנויות כבר מפברואר-מרץ.
ילידי ה-19 בדצמבר ועד סוף המזל צריכים לנצל הזדמנויות בעיקר בחורף, שלא יהיה משעמם. ניתן בו לשנות את הקיים מבלי לשלם על כך מחיר גדול, ואולי אפילו ממש להרוויח.

 

תחזית מדינת ישראל
לשנה האזרחית


 

מזל גדי

גדי שנולדו עד ה-25 בדצמבר אמנם אינם מרגישים עכשיו שמחה, אך זוהי תקופה מקדמת, שילוב של סבלנות, אחריות עם גמישות וסתגלנות. זה מאפשר צמיחה איטית ובטוחה כמו שאתם אוהבים. צפו לתוצאות או הזדמנויות נוספות במהלך השנה הקרובה.
ילידי 26-29 בדצמבר ירגישו שאין ניסים לקראת חנוכה הקרוב, על הכל צריך להילחם ולעבוד קשה, אבל זה יכול להשתלם בסוף. רווחים מסוגים שונים אפשריים בעיקר סביב הקיץ הבא.
ילידי 30-31 בדצמבר יימצאו את החודש שלפני היומולדת כבד משקל. תהליכים משמעותיים שעברו עליכם באביב האחרון יתכן וחוזרים, לחיוב או שלילה. יתכן שאתם נוטלים על עצמכם אחריות כבדה.
ילידי 1-3 בינואר יחוו מעבר כבד משקל ל-2019. זה לא זמן לחגיגות, אלא לארגון החיים.
ילידי 4-7 בינואר צפויים להתמודדויות כבדות משקל בעוד כשנה. אך מתנהלים באחריות וסבלנות בקיץ-סתיו של 2019. יתכן שרמזים לכך יופיעו כבר בינואר או פברואר. אבל אתם טובים בקבלת מחויבויות ועמידה בלחצים.
ילידי 8-11 בינואר נמצאים בתקופה מהפכנית בחייהם שתימשך גם השנה. ניתן להצליח או לעלות לעמדת כוח (לרבים ממש עתה או בקרוב מאד), ויש להם יכולת התמודדות גם עם טלטלות פחות נוחות שבהחלט יתכנו. לפניהם שנה מהותית שיזכרו לתמיד.
ילידי 12-15 בינואר צפויים להתמודדויות מאתגרות בעיקר באביב של 2019, אך בכל השנה יתכנו משברים לצד הזדמנויות. הנטייה היא להוציא מפרופורציות את מה שקורה (לכל כיוון). השתדלו להגיב במתינות.
ילידי ה-16 בינואר נמצאים בתפר בין השורה לעיל וזו מתחת. ספק "ניצלים" או שזה פחות דרמטי.
ילידי ה-17 בינואר ועד סוף המזל עברו לאחרונה ימים באווירה אגרסיבית. מכאן ילך ויירגע. אך החורף שלפניכם לא קל. קשה לספק את היציבות שאתם כל-כך אוהבים בחיים. נסו לשמור על גמישות שתקל.

 

מזל דלי

דלי שנולדו עד ה-29 בינואר נמצאים אחרי חודשים אגרסיביים, לחלקם עדיין, ובמהלך החודש הקרוב עוד יהיו עצבים או בעיות. זה נמשך לתוך 2019 שתהיה על טורים גבוהים (גם אם בחורף יירגע מעט). הימנעו מאימפולסיביות או חוסר פשרנות מקלקל בעיקר באביב-קיץ של 2019.
ילידי 30-31 בינואר יגלו שאין להם כוח לחזור לעבודה אחרי סוכות (אלא אם עושים שם משהו מלהיב), אך ייהנו ממעבר נוח ל-2019. מי שיכול, מומלץ לטייל דווקא אחרי החגים, ואם לא, מצאו בילויים לברוח אליהם.
ילידי ה-1 בפברואר נמצאים בתפר בין השורה לעיל וזו מתחת. אולי נהנים משניהם, לפחות במידת-מה.
ילידי 2-5 בפברואר צפויים להתחזק בקיץ 2019. מקצועי או חברתי, רק היזהרו מביטחון עצמי עודף.
ילידי 6-9 בפברואר חשים בתקופה הנוכחית המון אומץ לבצע או להתבטא. היזהרו מספקולציות ונמהרות, או הקרנת עליונות. נצלו הזדמנויות בפברואר ויוני, ותכננו יומולדת כייפי, כי זה מאד יצליח.
ילידי 10-14 בפברואר ייכנסו לתקופה טובה אחרי היומולדת הקרוב. הזדמנויות או הצלחות אפשריות לאורך האביב כולו. קדמו יחסים חברתיים.
ילידי 14-17 בפברואר יימצאו את נובמבר הקרוב מהנה. אתם אהודים חברתית, וזה זמן יותר מתאים לטיולים והנאות ממילוי חובות. או שתצליחו ליהנות חברתית בעבודה. זהו חודש יצירתי.
ילידי ה-17 בפברואר ועד סוף המזל צריכים לנצל הזדמנויות בחורף. שינויים שזורמים נוח יתכנו. אפשר שמשתנה כיוון חשיבה, פרספקטיבה שמתרחבת.

 

למה אני צריך מפה אישית?
מה היא אומרת עלי?


 

מזל דגים

דגים שנולדו עד ה-23 בפברואר נמצאים בתקופה קונסטרוקטיבית. עכשיו זה הזמן לקדם ולפעול בו. בתקופה שבין היומולדת הקרוב (2019) לזה שאחריו (2020) יתרחשו שינויים משמעותיים נוספים, בד"כ חיוביים או שיכולת ההסתגלות שלכם במיטבה.
ילידי 23-26 בפברואר נמצאים בתהליך התבגרות עד סוף 2018. זה רציני אך בונה. ויימצאו את הקיץ של 2019 נוח, מאפשר לשנות בלי שיכאב.
ילידי ה-27 בפברואר ועד ה-2 במרץ עושים מעבר דרמטי ל-2019. זו תקופה שקורים בה דברים, כמו קבלת אחריות כבדה אך שמשמחת, ולרוב אלו דברים עם תוצאה חיובית.
ילידי 3-7 במרץ נמצאים בשנים רכות ורגישות יותר בחייהם. בין רומנטיקה לחלומות אחרים, הייתה הרבה הצלחה או שמחה, אך לא פעם היא התחלפה בעצב או כישלון. זכרו שחלום אוטופי מחייב תמיד אכזבה מסוימת. עוד מהנדנדה הזו צפוי גם השנה, ובעיקר בחורף. לאומנים שבכם זו תקופת יצירה.
ילידי 8-11 במרץ נמצאים בתקופה מקדמת בחייהם. וגם השנה הקרובה תהיה בונה, אך צפוי בה המון עומק ורגישות. לפעמים אלו חלומות בהקיץ. קדמו דברים בזהירות ומעשיות, ואז זה יצליח מאד.
ילידי 12-16 במרץ הולכים לשנה חיובית ומקדמת. במיוחד אביב 2019 מצליח, רק היזהרו שזה לא עושה אתכם יהירים או מסתכנים מדי.
ילידי ה-17 במרץ ועד סוף המזל צריכים לנצל את האנרגיה הטובה שתעבור עליהם בין אמצע אוקטובר לאמצע נובמבר, אולי ידיעה או דבר משמח קורה. ואם אתם נתקלים בבעיות או חשים מבולבלים בחצי הראשון של דצמבר, המתינו בסבלנות ויתייצב באמצע דצמבר. בטח הימנעו מהחלטות לפני כן…

 

שימרו את הנאמר לגבי התאריך הספציפי שלכם ושל יקיריכם, ונדבר בעוד שנה. הראו גם לחבריכם ושתפו, בטח אם זה חיובי. אך גם אזהרה צריך לומר ולהתכונן עבורה. תחזית שאינה לפי מפת לידה אישית יכולה להיות כללית בלבד ולא תמיד מדויקת. אבל עבור רובכם תהיה נכונה לפחות ברמה מסוימת ובחלק מן התקופה המוגדרת. אין תחליף לעריכת מפה אישית כדי לדעת ממש, ואם החלטות גורליות לפניכם, כדאי להסתמך רק על מידע אישי. ניתן להתייעץ עמי אישית, קראו על הכלים האסטרולוגיים שיכולים לסייע או התקשרו: 050-7881995. אאחל לכולכם שנה טובה, שלווה ומקדמת.

 

ש נ ה ט ו ב ה ! 💖

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל