050-7881995

העולם ב-2021 – תחזית שנתית

תאריך פרסום: 1.1.2021

עמי גוטמן – אסטרולוג

 

כך יראה העולם ב-2021…

הדבר הכי טוב ב-2021 הוא שהיא לא 2020, וזו נגמרה 🙂 ! והיא אכן תהיה קלה יותר, אבל אל תצפו לגן עדן. בתחזית השנתית לפני שנה ל-2020 כתבתי לכם שכבר מתחילתה היא דרמטית, וכאילו משום מקום ינואר שעבר כבר הביא את הקורונה, לצד שיטפונות קטלניים, חיסול סולימאני ועוד (רוצים להיזכר? לחצו כאן לקריאת תחזית 2020). עתה שוב אספר לכם שגם ינואר של 2021 ד ר מ ט י ! בסה"כ נדמה לנו שאנו יודעים את הסיבות, סגר בישראל ובעולם, לצד ממדי תחלואה היסטריים בארה"ב ובכלל. זה נכון, אבל בהחלט יתכנו סיבות נוספות, דרמטיות, ולפעמים פחות צפויות. בכל-זאת אל תצפו לעוד דרמה בסדר גודל של הקורונה, רחוק מכך. הימים סביב מרכז ינואר (סביב ה-12-13.1 בעיקר), מבטאים קושי, מחנק, בעיות, ולחצים. רבים ירגישו בכך אישית. מתוך הקשיים זה תופס בהמשך כיוון פורק-עול, חסר גבולות, בעצם כזה שמנסה לפרוץ את התחושה. רבים בחייהם אישית יבצעו מהלכים בלתי נשלטים, לא תמיד חכמים, מרדניים או שיגעון של רגע. בטח אחד כמו טראמפ מסוגל לשיגעון של רגע (ועוד לפני ימים אלו). עצבנות מביאה תסיסה. בעולם זה יותר מחאות, ואפשר על רקע הגבלות הקורונה. אלו גם הימים לקראת השבעת ביידן, וגם ארה"ב אינה שקטה. שימו לב כללית לעצמכם (ובעולם) סביב ה-20-21 בינואר. היזהרו, ואל תבצעו מהלכים חדים מדי.

 

עד יולי

מנקודה זו מתחיל מאבק בין המסגרת המשמרת, החוקים, הממסד, והסדר הישן, למול רוחות השינוי. השינוי קורה בתהליך ארוך, וכמו שבישראל הוא פוליטי, הוא ברמות שונות ולובש צורות שונות בעולם. נראה מחאות, שינויים מבניים במוסדות ועסקים, ובעיקר המון מתחים לא מוכרעים. לכן יהיה קושי להגיע להסכמים בינלאומיים בכל שטח. אבל העולם מגלה שלא ניתן להמשיך בדרך הישנה והמוכרת. התהליך מתמשך ומתקיים עד יולי (כולל), ובמהלך הקיץ המאבק נרגע. לא פעם המאבק נרגע בזכות ניצחון הצד שביקש שינוי, וזה קורה אחרי יולי או לתוך הסתיו. אך שוב המאבק חוזר ממש בסוף 2021. במהלך תקופות אלו הרבה מסגרות חיים יזדעזעו. זהו לא תהליך הרמוני, הוא במאבק, אבל השינוי מתחייב.

מי מכם יושפע אישית מהתהליך? מי שיש לו כוכבים או אלמנטים במפה בין מעלות 7 עד 13 במזלות שור, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, ודלי. חשוב להדגיש שאין קשר לאיזה מזל אתם, ויש כאלה שיושפעו והם לא ממזלות אלה, ויש כאלה שלא יושפעו והם כן ממזלות אלה. רק מי שמכיר את מבנה המפה שלו יוכל לבדוק, אך אני מניח שתוכלו להבחין בכך בעצמכם.

 

תחזית שנתית אישית
לחצ/י לקריאה


 

אתן כמה דוגמאות בודדות של מי שמושפע: ילידי ה-28 בינואר עד ה-2 בפברואר. ילידי ה-27 באפריל עד ה-2 במאי. ילידי ה-30 ביולי עד ה-5 באוגוסט. ילידי ה-30 בספטמבר עד ה-5 באוקטובר. ילידי ה-30 באוקטובר עד ה-5 בנובמבר. אתן גם כמה דוגמאות לאנשים שאתם מכירים ונולדו בין הזמנים האלה: יולי אדלשטיין, שרה נתניהו, ויאיר לפיד. לפעמים מי שנולד גם ביום סמוך לטווח התאריכים שהובאו נוטה להיות מושפע. גדל הסיכוי, אך לא בהכרח, וכמובן עוד רבים נוספים. למשל ולדימיר פוטין שנולד בהפרש של יום וקצת (בבוקר ה-7 באוקטובר 1952) ועדיין מושפע. זאת תקופה לא טובה לכל אלו שהוזכרו, ולמנהיג רוסיה אלו בשורות רעות במיוחד. צפויות לו צרות רבות לאורך כל השנה, ועד אפשרות לסיום כהונתו.

בין אם אתם ברשימה (החלקית) או לא, בדקו עצמכם, ושימו לב לתגובותיכם במסגרת הזמן מאמצע ינואר ועד יולי. אך גם אם אתם מושפעים, אין זה אומר שתושפעו לאורך כל התקופה. מי שחש שכן, ההמלצה היא לחשוב טוב לפני כל מהלך, כי חשים קונפליקט פנימי גדול בין הצורך ביציבות, והצורך לערוך שינויים. בחלק מהמקרים זה פחד לשנות שמעכב, אך הצרה היא שאת ההחלטה מקבלים לפעמים בשיגעון של רגע לא מחושב. יהיו כאלו שפשוט נסיבות שלא בשליטתם מייצרות שינוי לא נוח.

 

הזמינו אותי להרצאה בעסק
יומולדת או מסיבת רווקות


 

כלכלה

בעולם נראה שינויים בסולם הסוציו-אקונומי, ונראה חברות עסקיות חדשות שפורצות, לצד ותיקות שקורסות. צריך לשים לב במיוחד למחצית השנייה של אפריל. זהו זמן שינויים לטוב ולרע, קצב גבוה בבורסה ובכלכלה, בעולם בכלל ובארה"ב בפרט. בנוסף יהיו שינויים וקצב התרחשויות גם בנושאים שאינם כלכליים. משקיעים מקצוענים בבורסה עשויים להרוויח בגדול, אם יידעו לבצע השקעות מותאמות וספציפיות, ויבינו היכן להשקיע. אך כללית הבורסה מקום מאד מסוכן השנה, ויהיו ירידות כלליות בממדים המרכזיים בשורה התחתונה. יתכן שבאביב עם היציאה ממשבר הקורונה נראה עליות נקודתיות, אך כללית יש בעיה משמעותית בכלכלה העולמית בכלל והאמריקאית בפרט, וסביר שהיא תכביד גם על השווקים. גם ינואר הקרוב והבא אינם נראים טוב בוול-סטריט. אך קשה לקבוע נקודתית.

אחרי מחצית שנייה של אפריל שתופסת קצב, נקודה ממושכת יותר אליה צריך לשים לב, היא בין אמצע אוגוסט לסוף השנה (במיוחד מעניין לראות מה קורה בימים סביב הכניסה למזל עקרב באוקטובר). תקופה של פשיטות-רגל לצד הצלחות כבירות. אחד צובר הרבה כוח, ואחר נקבר. העולם הולך להקצנה של הבדלי מעמדות, ופערים גדלים בין העשירים לעניים. כאמור הכיוון הכללי מכביד. דצמבר יכול לבטא את שיא הדרמה, זמן תוצאה סופית, ובמיוחד בארה"ב.

 

מתנה מקורית
ליומולדת, לידה, ובכלל
מפה אסטרולוגית


 

קורונה

לא רק בישראל (שתוביל את העולם כולו), בכלל בעולם נראה יציאה יחסית מהירה מהמשבר הבריאותי. וזה למרות שכרגע מספרים לנו על בעיות לוגיסטיות ועיכובים בהתחסנות העולמית. כלומר ההשלכות הכלכליות שלו ילוו זמן רב, אך ממדי התחלואה, ובעיקר תחלואה קשה, ירדו במהירות. הסיבה היא יעילות החיסונים שיגיעו מהר לאוכלוסייה, מהר ממה שמצפים ברוב העולם (בוודאי המערבי). גם אם נראה עוד התפרצויות של הקורונה, היא לא חוזרת לממדי מגפה, ולא נראה יותר סגרים או ריסונים מהודקים. כבר באביב העולם חוזר לנפוש, לטוס, והמשק העולמי נפתח בהדרגה, אבל בקצב גבוה.

מלחמת עולם שלישית

2021 היא שנה של מלחמת סייבר עולמית. זה במגזר הפרטי, ובין מדינתי. אבל אנחנו לא צפויים למלחמת עולם ממשית כמו מלחמות העולם הקודמות. שואלים אותי על כך רבות, וצריך להכניס לפרופורציה. זה לא שלא יהיו מתחים צבאיים בעולם, ויתכן שגם ארה"ב מעורבת בכל מיני מקומות (לצערי לא בהצלחה רבה), אבל זה בקטן, ואל תחשבו על מגה מלחמה. הזירה העיקרית פשוט עוברת לשני המישורים: הסייבר והכלכלי (ובשניהם אין לארה"ב עדנה). מכאן שהמתחים הדיפלומטיים בעולם יגברו.

 

המפה האישית
ש ל י


 

ארצות הברית

מי שהייתה שליטת העולם הבלעדית, ירדה מגדולתה ואיבדה מעמדה ההגמוני. בתהליך של כמה שנים, עליו אני מספר לכם מלפני שהחל, ארה"ב איבדה אחיזה פוליטית בעולם. השנה נראה גם את הביטוי הכלכלי של כך. ארצות הברית הולכת לשנה קשה מכל בחינה. אך זו בעיקר הכלכלה שמזעזעת אותה, כיוון שזה הכוח שמניע את המעצמה הזו. אם חשבתם שטראמפ הוא מלחמתי, תגלו שביידן מלחמתי יותר. אבל הוא מלחמתי בדרך אחרת, יותר מנומסת, אך שאינה מתפשרת. ביידן צפוי להחזיר את המדיניות הוותיקה שעיצבה את יחסי החוץ של ארה"ב לאורך שנים רבות: "החזק במקל גדול, ודבר ברכות". כלומר לא להרגיז בשפה בוטה, לנהל דיפלומטיה נוחה, אך לשדר איום מעשי גדול, ולדעת לממש אותו כשצריך. למשל כרגע מדברים על כך שביידן ירצה לחזור להסכם הגרעין. זה כנראה נכון, הוא יעדיף הישגים בהסכם מאשר במלחמה, אך הוא לא ימהר לעסקה בכל מחיר עם האיראנים. ביידן ינהל משא-ומתן קשוח, מאיים, ובלתי מתפשר. כך שלא בהכרח שזה יצליח להגיע לתוצאה של הסכם (גם אם כן, בוודאי לא מהר ובקלות).

ביידן אינו חושש מהקרב, הוא רק מעדיף לנהל אותו בדיפלומטיה קשוחה. מחד זה עשוי לצבור לו ולאמריקה כוח, אך מצד שני יהיו לא מעט קשיים, וזה גורר את ארה"ב למאבקים קשים, בהם היא אינה משיגה את התוצאות הרצויות כפי שציפתה. זה מחליש יותר משזה מחזק. אבל ביידן איש חכם, והוא ייבחר את המלחמות שלו. כלומר נראה אותו גם מייצר ידידים קרובים איתם הוא משתף-פעולה. אבל הקלפים שארה"ב משחקת איתם אינם טובים. פעם היה לה את עוצמת הכלכלה, וזו נשחקת. הבעיה הגדולה ביותר בארה"ב ב-2021 היא הכלכלית. מכאן שאמריקה הולכת לשינויים משמעותיים, בין היתר זו מדיניות ממשל ביידן שתהיה שונה, וזה מתחיל מיד עם כניסת ביידן לתפקיד. אך זה רק מתחיל תהליך ארוך. עיקר השינויים יתרחש ב-2022. אלו גם התגברות המתחים הפנימיים בתוך ארה"ב, על רקע חברתי, פוליטי וכלכלי.

ארה"ב: שיא הדרמה

אחרי פתיחה סוערת של השנה בארה"ב, במיוחד סביב השבעת הנשיא ביידן, נראה את התגברות תחושת הלחץ והמחנק, הקשיים והכישלונות של ארה"ב בעיקר החל מחודש מאי. משם במרכז הקיץ יתכנו שינויים, זעזועים, וחוסר יציבות גדול. בין אם הוא כלכלי ישיר, או רק משפיע על כך, הכלכלה מושפעת. הגרעון הלאומי של ארה"ב יגדל בצורה בלתי נשלטת, והיא סובלת מקושי רב להחזיר את חובותיה. ב-4 בדצמבר יתרחש ליקוי חמה מלא על קו האופק של ארה"ב. ליקויים מספרים על שינוי כיוון, התרחשויות, ולפעמים גם דרמות. אבל זה לא צריך לקרות ממש ביום הליקוי, זה מבטא את התקופה. מכאן ב-2022 ארה"ב היא אינה אותה ארה"ב שאנו מכירים היום.

 

ללמוד אסטרולוגיה
לחצ/י לפרטים


 

לסיכום

2021 היא שנה "רגילה"! אחרי 2020 אלו חדשות לא מובנות מאליהן. הקורונה כבר אינה מגפה, אך היא מותירה מגפה כלכלית. מי שתרגיש בכך במיוחד היא ארה"ב (וצריך לומר שלא בדקתי לעומק מדינות רבות. בסוף זו אמריקה שמעניינת אותנו, ומשפיעה הכי הרבה על העולם בכלל ועלינו בפרט).

נראה בעיקר מאבק לא הרמוני שמייצר שינויים במבנים המוכרים בעולם. מבני הכלכלה, הפוליטיקה, היחס להתחממות הגלובלית, ואפשר שגם איתני הטבע ייצרו שינויים לא נוחים בכל מיני מקומות. נצטרך לחשוב איך אנחנו מנהלים את הדברים הבסיסיים, את מערכות הבריאות העולמיות, את החקלאות הסובלת משינויי האקלים, ואת הרגולציה והמוסדות הפיננסיים. יתכן שנראה גם שינויי משטר בכל מיני מקומות, שלא נעשים צורה הרמונית.

בסוף 2021 אתם תקראו שוב את התחזית הזאת, שתישאר כאן כל השנה. אני כבר אומר לכם שהיא כנראה לא תהיה 100% מדויקת, אז בואו נתפשר על 90%-80%? אסטרולוגיה אינה מדע מדויק, זה לא מתמטיקה. אבל היא תהיה נכונה בעיקרה! זו בגדול השנה שלפנינו, לטוב ולרע. נאחל שרק הטוב יקרה לעולם. 

ישראל:

תחזית שנתית מלאה תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.

קבלו עדכונים שוטפים:

עשו LIKE לבלוג שלי בפייסבוק, שם מתפרסמות תחזיות מספר פעמים בשבוע. אך לייק לא מספיק כדי שכל הפרסומים יקפצו לכם לפיד ! כדי להבטיח שזה יקרה, יש לשנות את ההגדרות ל"See First" או "ראה תחילה". מטלפון נייד דרך "…" (לחצו על 3 נקודות), ואז לחצו באפשרויות שנפתחות על "עוקב/ת" (למרות שהוא כבר מסומן), וסמנו "ראה/י תחילה".

ממחשב,  לחצו על כפתור ה"Follow" (באנגלית) או "עוקב" (בגרסה עברית) בעמוד הפייסבוק, ושנו ל"ראי/ה תחילה" . כך תבטיחו שהתחזיות שלי יופיעו לכם תמיד. פשוט וקל. ומי שעדיין צריך, יימצא כאן קישור לעמוד .

גם באתר עצמו תמצאו חומר רב, תחזית חודשית המתחדשת כל חודש, מאמרים על המזלות, הכוכבים, שירותים אסטרולוגיים ומחיריהם, סרטונים ועוד. לחצו על התפריט באתר ובחרו את הנושא המעניין אתכם.

עמי גוטמן – אסטרולוג

שנה אזרחית טובה !
ממני והכוכבים !

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל