050-7881995

כירון

סימן כוכב כירון

שליט (חדש) מזל בתולה

אפיון אסטרונומי:

כירון אינו כוכב לכת, ומעולם לא נחשב כזה. אבל הוא אסטרואיד מאד מאד גדול, ומסווג גם ככוכב שביט, פשוט כי הוא עושה שני הדברים, מתנהג גם וגם. כירון שייך לקבוצת הקנטאורים (גופים קפואים שמבצעים הקפה סביב השמש, ונמצאים במרחק רב ממנה –בין יופיטר לנפטון), והוא הקנטאור הראשון שהתגלה במערכת השמש (ב-1977). מסלולו חריג וייחודי בדינמיות שלו, מאחר והמרחק שלו מהשמש משתנה בקיצוניות, כך הוא מתרחק יותר מפי 2 בין הנקודה הכי קרובה במסלולו להכי רחוקה מהשמש!

אפיון מיתולוגי:

כירון היה החכם שבקנטאורים במיתולוגיה היוונית. קנטאורים הם יצורים שפלג גופם העליון הוא אדם, והתחתון סוס. כירון ייסד את תורת הרפואה, הנבואה (אותם למד מהאל אפולו) והציד. כירון היה דמות רצינית שלא השתתפה במסיבות שיכר, והיה המורה של ילדי האלים. מסופר שבטעות נפגע מחץ רעיל של הרקולס. וכבן אלמוות הרעל לא המיתו, אך הוא סבל ייסורים קשים בלתי נסבלים, ולמעשה הייתה לו משאלת מוות.

אפיון אסטרולוגי:

גילויו של כירון טרי (1977), ולכן המעקב והמחקר האסטרולוגי שלו נמצא עוד בהתפתחות. הוסכם שהוא שליט מזל בתולה ובית 6. אך יש לקחת גם את כוכב מרקורי כשליט בתולה, במיוחד כשכירון רחוק מלהיות כוכב לכת. בדומה לסיפור המיתולוגי, כירון מייצג פצע עמוק ושורשי, בד"כ שנמצא בנשמה. כשכוכבים משמעותיים נמצאים בשמיים בהיבטים קשים לו, הם פותחים או מעמיקים את הפצע, ובטובים מביאים תהליך ריפוי או השלמה. אנשים תחת השפעתו, ובעיקר בני מזל בתולה, הם נותני שירותים (באופי או במקצוע), יש להם חוש ביקורת וחוכמה, ולכן הם מורי-דרך (גם מורים בבי"ס) לסביבתם. הבתולות ידועים ביחס מיוחד לבריאות, ובד"כ מאמצים הרגלי אכילה בריאים, למרות שסובלים מבטן רגישה, כאילו הרקולס שלח לשם חץ. הם טיפוסים רציניים, אך סתגלנים. על-אף שחי תחת שגרה מסודרת, בתולה גמיש בגישתו לטיפוסים שונים ומצבים מתחלפים ומשתלב בכל תלם, ממש כמו כירון שהוא גם אסטרואיד וגם כוכב שביט, ומסלולו דינמי במרחקו המשתנה מהשמש.

קורס ללימוד כירון ייפתח ב-18.4.2023. מתאים לבעלי ידע אסטרולוגי קודם. לפרטים על הקורס לחצו כאן.

עוד מילה חשובה:

הימצאות השמש ביחס אלינו באזור שמימי של מזל בתולה, תביא לכך שאדם יהיה בן מזל זה. אך הכוכבים שמייצגים אותו הם כירון ומרקורי, ותהיה להם חשיבות גדולה במפת הלידה.

דונלד טראמפ נולד כשהאופק התחלף למזל בתולה (ולפי גרסה אחרת, זמן קצר לפני שהתחלף האופק), כך למעשה, כירון הוא שליט האופק של טראמפ. בזמן בחירות 2016 בארה"ב, לא בלט מצב שמיים שמיטיב עם טראמפ, למעט כוכב יופיטר (הנחשב מיטיב, מגדיל ומרחיב) שנמצא בשמיים במפגש עם כירון המולד של טראמפ. או במילים אחרות, כוכב יופיטר בשמיים "התיישב" על הכירון של טראמפ במפת הלידה. כירון אמנם רק אסטרואיד גדול, אך זה הספיק. אני אישית למדתי המון מאירוע זה על חשיבות גֶרֶם השמיים החדש הזה לנו, כירון, במפת הלידה

כל הזמן מתגלים גופים חדשים במערכת השמש, אלו לעיתים יחסית גדולים. אין לי ספק שחשיבותם באסטרולוגיה גבוהה, ויש לנו עוד הרבה ללמוד ולחקור. ככל שתתפתח האסטרונומיה, תתפתח איתה האסטרולוגיה, ותוכל להיות יותר מדויקת ועשירה בידע.

חזור להמשך קריאה בעמוד מי הם הכוכבים.

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל