050-7881995

מה אומר המזל שלי

כבודו במקומו, ועדיין…

בהורוסקופ אישי ישנם המון אלמנטים: 11 כוכבי לכת, כוכבי שבת, אופק, רום שמיים, ראש דרקון, בתים אסטרולוגים. האלמנטים יוצרים היבטים זה לזה ומרכיבים מפה ייחודית ומורכבת לכל-אחד. אינספור צירופים לאינספור אנשים על כדו"א. אבל ניתן בחלוקה גסה לתאר 12 טיפוסים כלליים לפי סימן המזל, שזה בעצם המיקום ביחס לשמש (בלבד) באזור כללי בשמיים. מאחר וישנם כל-כך הרבה מרכיבים נוספים, לא תמיד הנאמר על המזל יתאים, במיוחד לא כשמנסים לרדת לרזולוציות או לתת תחזיות שבועיות לכל המזל.

עם ההסתייגות הנ"ל

כתבתי לכבודכם מספר מאמרים קצרים ומשעשעים ! המתארים את המזלות במצבים ייחודים, ולרוב יתאימו בכלליות לרוב בני המזל. אך לניתוח אישיות רציני ומדויק, עמוק ומפורט, הנפרס על-פני 4-5 עמודי 4A מודפסים, יש להזמין מפה אישית לפי פרטי הלידה המלאים.

קריאה מהנה 🙂

בצד שמאל תוכלו למצוא גם מאמרים בנושאים נוספים, מומלץ לחובבי ידע רציני ומעמיק יותר

אז איך כל מזל…

מאמרי עומק ושאר סקרנים :


עידן הדלי
ההיסטוריה נכתבת לנגד עינינו

כוכב טוב כוכב רע
על איזה כוכב אפשר לוותר?

ממחר דיאטה
להצליח בדיאטה לפי המזל

ללא איזון
ניצחו את הסטטיסטיקה

הורים – ילדים
לגדל נכון את הילד לפי המזל

איך האסטרולוגיה עובדת?
מיסטי או רציונלי?

מה המזל הכי טוב
ומי הכי רע?

הידע של המחר – מזל נחש?
מבבל העתיקה ועד שנת 3000

מה עושים עם כעס
הגיבו נכון לכעס כלפיכם לפי המזל

האם האסטרולוגיה הוכחה מדעית?
ת'כלס מחקרים

איך בוחרים מתנה
הרשימו במתנה המתאימה לבן/ת המזל

יעשה היסטוריה – טראמפ.
תחזית כהונת טראמפ

גול עצמי
הפרדוקס של כל מזל

אסון המסוקים
ניתן היה למנוע את האסון?

יום העצמאות שלי
איזה מזל עצמאי ואיזה תלותי?

אסטרולוגיה ביהדות
מאברהם אבינו ועד ימינו

תשפטו בעצמכם
אך בגישת מזלכם

נאס"א זה שטויות במיץ
אסטרולוגיה VS אסטרונומיה

איך לזכות בפיס
המזל הממוזל

רואים כוכבים
גילוי הכוכבים מקרי?

סקס ומזלות
איך את/ה במיטה?

הזודיאק
לוח השנה האמיתי

מלחמה ושלום
מי תוקפני ומי פשרן

המפץ הגדול
הקשר האפשרי לאסטרולוגיה

מתוך אירוע "שבתרבות" בגבעתיים

בואו לשוחח עם עמי על מזלות

 

גלו מי הכוכב השליט על המזל שלכם ב-מי הם הכוכבים?

חי את הרגע, לא מתעסק במה שכבר היה, או בעתיד רחוק ולא ברור. לכן רוצה הכל מיד, ולא יכול לחכות, לכן גם פועל באימפולסיביות. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

שואף לחיים יציבים ונוחים. מזל מעשי, ולכן מוכן להשקיע מאמץ למען המטרה הזו, למרות שהיה מעדיף לנוח. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

רוצה להספיק כמה שיותר, שלא יפספס כלום. לכן פועל בקצב גבוה, מולטי-טסקינג, מתעניין שנושאי שיחה רבים. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

צובר הישגים ומתרכז בלשמר אותם. יודע שכלום לא מובן מאליו ויכול לאבוד. לכן דואג מאד למשפחתו והדברים שכבר השיג בחיים. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

שואף להכרה חברתית. כל דרך שייבחר תהיה למען מטרה זו: עליה לעמדת כוח או חביבות, טייטל מרשים או רכוש יוקרתי, תואר אקדמי או יופי חיצוני. לכן מעל הכל יסתיר כישלון. יותר מהעניין עצמו, זה מה יחשבו עליו. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

חש נוח כשהחיים מסודרים. לכן מעדיף להשתייך למסגרות מאורגנות, ומסייע להן כחלק מהמערכת. פועל לפי הוראות הפעלה וחוקים. לכן יציאה מהתלם וההיגיון תגרור תחושת ביקורת. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

רוצה למצוא את האיזון הנכון והצודק. לכן שוקל ממושכות בעד ונגד בכל החלטה, ורואה את שתי האפשרויות לנגד עיניו. לכן לעיתים יבצע תיקונים חדים בחייו ממצבים שנראו לו לא מאוזנים. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

מאמין שהכוח נמצא בידע. לכן חוקר וחוכך בדעתו, תוהה על קנקנו של אחר ועל עניין, מרכז את כל כולו למען פיצוח והשגת מטרה מאתגרת, ומאידך לא חושף בקלות ידע על עצמו לזולת. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

רוצה בגדול. את הכי הכי. לכן חושב בגדול, ואז פחות מחשיב את הפרטים הקטנים שנראים לו מעכבים ושוליים, ומתרכז רק במה שנראה לו עיקר. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

רוצה להגיע גבוה בחיים בכל תחום שייתן לו ביטחון והגנה. אבל דווקא מתוך הצורך בביטחון והגנה, יעשה זאת בצעדים קטנים ומדודים, שלא יסכנו אותו. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

שואף להתפתח ולגלות מחוזות חדשים. לכן חדשני ומתקדם בתחום שייבחר: טכנולוגיה, אידיאולוגיה, סביבה חברתית, ואפילו יאהב מאד טיולים. מכאן המרדנות שלו, כי דוחה את הישן והמוכר. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

חולם על עולם מושלם, הרמוני, ונטול בעיות, ולכן לוקח אותן יחסית קשה. מכאן הרכות, הזדהות על סבל הזולת, הנטייה לרומנטיקה ואהבת אמנות. בדמיונו חווה חלומותיו. ומי הכוכב המייצג אותו בשמיים?

קרא

שלח לחבר או שתף את המאמר:

קורסים באסטרולוגיה

לימודי אסטרולוגיה

לחצו לפרטים

חרבות ברזל

אולפן המלחמה

לחצו לקריאה

תחזית יולי 2024

לחצו לקריאה

תחזית שנתית תשפ"ד

לחצו לקריאה

והקשר לכל מזל

לחצו לקריאה

איך כל מזל במיטה

לחצו לקריאה

 

תחזית קורונה

לחצו לקריאה

ערב קסום שייזכר לתמיד

לחצו לפרטים


צ'אט
בוואטסאפ

שיתוף
בוואטסאפ

שיתוף
בפייסבוק

שיתוף
במייל